Ondertussen bij DKV...

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Frisianlunatic
Nieuw talent
Berichten: 103
Lid geworden op: 15-04-2013 13:00
Locatie: Goutum Noord

Bericht door Frisianlunatic »

Op twitter en verschillende voetbal sites. Word met de beschuldigde vinger naar ons gewezen. Waarom zouden we dat doen? Ze gaan uitstekend op hun doel af. Dus we kunnen Henk alleen maar complimenteren voor zijn werk op dit moment! Enig nadeel is dat de Graafschap hun weerhoud van de laatste plaats. Dus waarom zouden wij die haatmails versturen?

En als er wel supporters van Heerenveen zijn die dit doen. Willen die dan graag achter hun computer/laptop/tablet vandaan stappen en zich melden??
Weer terug van weg geweest.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Ja, het is natuurlijk ook niet iets om trots op te zijn. Helemaal anderhalf jaar nadat ze Lodeweges naar het leven stonden. Nu herhaalt de geschiedenis zich. En wat is er dan eenvoudiger om het Heerenveensupporters in de schoenen te schuiven? Er is helemaal geen bedreiging door Heerenveensupporters nodig om zo'n situatie te laten ontstaan. Dat heeft het uitschot verbonden aan die club al lang bewezen. Ik acht de kans groter dat het dezelfde debielen zijn die nu waarschijnlijk een stadionverbod hebben en zich op deze manier op de club af moeten reageren. Eerst was het Dwight, toen Lucas. Daarna de veiligheidscoördinator, en nu weer Henk. Volgende week spreekt Ype zich negatief uit over deze hersenloze figuren en dan is hij waarschijnlijk aan de beurt. Het is allemaal zo doorzichtig. Een klein groepje achterlijken draaft daar nogal door als het niet helemaal zo gaat zoals ze in hun fantasiewereldje voor ogen hebben.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
hm_DR88
Wereldspeler
Berichten: 1042
Lid geworden op: 16-04-2006 22:19
Locatie: Drachten

Bericht door hm_DR88 »

Het iq van een kip en toch in staat zijn om die sociale media te beroeren. Die kippen van mij kunnen dat echt niet. Misschien dat door middel van een soort irisscan een soort adblocker (of zo iets) voor hersendoden ontwikkeld kan worden.

Nee geintje, wat echter heel vervelend is dat iemand die normaal zijn dingen doet, in dit geval Henk de Jong, anoniem belaagd wordt door mensen die dit gewoon vinden. Gelukkig gaat het hier op ons forum de laatste weken op bewonderingwaardige wijze goed. Maar het is toch niet te filmen dat mensen denken anoniem te zijn en vanuit de lafheid handelen. Waardeloos triest gedrag. Geen verantwoordelijkheid nemend voor hun daden en gedrag, slachtofferrol aanmetend en als het een beetje kan iemand anders er voor op laten draaiend.

Laten we maar niet te hoog van de toren blazen. Als we straks weer naar Leeuwarden moeten, is de kans groot dat die punten niet mee teruggaan.
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

En alweer 2-0 achter met rust tegen PSV. Als het een beetje meezit weer een dikke nederlaag. Jammer dat wij niet heel veel beter zijn dit jaar, had wel eens zin in een klinkende overwinning tegen die lutsers.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

abegoal schreef:En alweer 2-0 achter met rust tegen PSV. Als het een beetje meezit weer een dikke nederlaag. Jammer dat wij niet heel veel beter zijn dit jaar, had wel eens zin in een klinkende overwinning tegen die lutsers.
En uiteindelijk nog bijna de 3-3 op de pantoffel. Ik verwacht niet een totale ommekeer voor wat betreft de wedstrijdinstelling tegen DKV. Ook dit seizoen gaan we het gewoon weer 2 wedstrijden bijzonder lastig tegen ze krijgen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Lenstra
Invaller
Berichten: 430
Lid geworden op: 05-11-2011 16:40

Bericht door Lenstra »

58 uitsupporters in Eindhoven en dan hoor ik mijn collega's klagen over de doordeweekse dag en het tijdstip. Iets met gloryhunters en een slechte seizoenstart zullen ze bedoelen. :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
xander
Superster
Berichten: 4914
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Valt momenteel weinig te lachen, focus eerst maar eens op onszelf!!!!!@@
Alle ballen op Henkie!
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

xander schreef:Valt momenteel weinig te lachen, focus eerst maar eens op onszelf!!!!!@@
Als wij 11e of 15e moeten worden zodat Cambuur degradeert. Vind ik het prima.
Lenstra
Invaller
Berichten: 430
Lid geworden op: 05-11-2011 16:40

Bericht door Lenstra »

Grimo schreef: Als wij 11e of 15e moeten worden zodat Cambuur degradeert. Vind ik het prima.
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

De 'haat' richting een andere club is dus voor bovengenoemde forumleden groter dan de 'liefde' voor de eigen club? Bijzonder...

Ik zal er ook geen traan om laten wanneer Cambuur degradeert. Vanuit het oogpunt van de concurrentiepositie in het Noorden is dat voor ons ook helemaal zo slecht nog niet. Bovenal hoop ik echter dat ûs Hearrenfean de weg omhoog weer gaat vinden. Dat wij nu eindelijk eens verlost worden van alle onrust, of het nu op organisatorisch, financieel of sportief vlak is. Vanaf de bekerwinst in 2009 gerekend is dit het laatste seizoen van 'de 7 magere jaren', waar kan ik tekenen?
In case of doubt, make it sound convincing
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

diepFries schreef: Vanaf de bekerwinst in 2009 gerekend is dit het laatste seizoen van 'de 7 magere jaren', waar kan ik tekenen?
De laatste vier seizoenen zijn we achtereenvolgens vijfde, achtste, zevende en nog een keer zevende geworden. Hebben we ons een keer geplaatst voor Europees voetbal en vorig seizoen haalden we de finale van de play-offs. Met de zevende begroting van Nederland lijken mij dit hele realistische eindstanden.

In de jaren ervoor lag onze begroting een stuk hoger en waren er ook meer Europese tickets te verdienen.
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

Grimo schreef:[...]

De laatste vier seizoenen zijn we achtereenvolgens vijfde, achtste, zevende en nog een keer zevende geworden. Hebben we ons een keer geplaatst voor Europees voetbal en vorig seizoen haalden we de finale van de play-offs. Met de zevende begroting van Nederland lijken mij dit hele realistische eindstanden.

In de jaren ervoor lag onze begroting een stuk hoger en waren er ook meer Europese tickets te verdienen.
Vandaar ook dat ik de organisatorische en financiële onrust erbij benoemde. Al is dat hier enigszins off-topic.
Wat dat betreft erg welkom dat Cambuur naast een zeer matige competitiestart nu ook al uitgebekerd is :)
In case of doubt, make it sound convincing
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

diepFries schreef:De 'haat' richting een andere club is dus voor bovengenoemde forumleden groter dan de 'liefde' voor de eigen club? Bijzonder...
Die conclusie vind ik voorbarig. Als we naast de prijzen grijpen kan het mij weinig schelen of we 8e worden of 9e-10e- 11e of iets dergelijks. Ik denk dat er veel meer mensen zo over denken. Als wij dan door een salonremise die lusters net over het randje kunnen duwen......... Graag! :lol:
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Zij staan onderaan!
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Heerenveen rules schreef:Zij staan onderaan!
Ik beschouw De Graafschap toch als een concurrent, dus eigenlijk moeten ze niet teveel punten pakken. Desondanks wel mooi dat DKV onderaan staat
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Heerenveen rules schreef:Zij staan onderaan!
Huh? Graafschap staat toch onderaan en achter tegen Feijenoord?!
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

abegoal schreef: Huh? Graafschap staat toch onderaan en achter tegen Feijenoord?!
Op dat moment toen HR dat schreef stond het 1-0 voor De Graafschap :wink:
Jazz
Beheerder
Berichten: 2490
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Heerenveen rules schreef:Zij staan onderaan!
Wij staan binnenkort ook in de gevarenzone als we zo door blijven gaan... :shock:
Laatst gewijzigd door Jazz op 04-10-2015 22:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Feanfan 1 schreef:Op dat moment toen HR dat schreef stond het 1-0 voor De Graafschap :wink:
Ahh, die fiets! 8)
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Lenstra
Invaller
Berichten: 430
Lid geworden op: 05-11-2011 16:40

Bericht door Lenstra »

Jazz schreef:
Wij staan binnenkort ook in de gevarenzone als we zo door blijven gaan... :shock:
Hun rechtstreekse degradatie en wij 15e. Dikke prima!

Heftige reacties in 3, 2, 1...
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Je schetst geen onmogelijke situatie, Lenstra. De heftige reacties blijven daarom wel uit vermoed ik. Het is triest genoeg!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Cambuur krabbelt wel weer op en zal de punten wel binnen halen als men zo blijft knokken voor betere resultaten. Dat geldt ook voor Twente. Graafschap is de zwakke broeder en daarboven zullen clubs als Excelsior, Willem II, Cambuur, Heerenveen, NEC en ADO uitknokken wie er nacompetitie speelt tegen degradatie. Dan schat ik Cambuur weerbaarder en beter in dan Willem II en ADO.
Gebruikersavatar
hm_DR88
Wereldspeler
Berichten: 1042
Lid geworden op: 16-04-2006 22:19
Locatie: Drachten

Bericht door hm_DR88 »

De sfeer is daar wel eens minder geweest op het supportersforum. Sommigen zijn zelfs bang dat we Henk de Jong nodig hebben. Vooreerst maar even een pas op de plaats lijkt me.
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Vanavond weer een erg originele actie hoor. Zouden ze daar nou met een man of 100 een week over nagedacht hebben?
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

H-J schreef:Vanavond weer een erg originele actie hoor. Zouden ze daar nou met een man of 100 een week over nagedacht hebben?
Die rollator? Ach vroeger bestond er al zoiets als 'de wraak van Foppe'. Bestaat dat nog steeds?

Jazeker! DKV speler Pereira heeft gistermiddag zijn achillespezen afgescheurd van zijn tenen tot aan zijn nek.

Pereira mag de komende maanden sukkelen achter de rollator ! :mrgreen:
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6241
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

H-J schreef:Vanavond weer een erg originele actie hoor. Zouden ze daar nou met een man of 100 een week over nagedacht hebben?
Ook er gedurfd op het moment dat niemand aanwezig is omdat er een uitdwedstrijd in Tilburg gespeeld wordt.
Spijt heb je morgen maar!
bennieeee
Invaller
Berichten: 360
Lid geworden op: 02-02-2015 10:51

Bericht door bennieeee »

Zo kwam Auke zijn rollator toch nog eens van pas.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

bennieeee schreef:Zo kwam Auke zijn rollator toch nog eens van pas.
Beetje dom om dat ding weg te brengen, net nu hun back Perreira rijp is voor de rollator..
bennieeee
Invaller
Berichten: 360
Lid geworden op: 02-02-2015 10:51

Bericht door bennieeee »

Precies en die Vytas er nog niet bij. Nog maar een mooi rood kaartje voor een verdediger van hun zou top zijn. Is die Dammers er wel weer bij hun bij volgende week?
Joucke
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Ogbeche valt uit in de eerste helft...
Plaats reactie