Ondertussen bij DKV...

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
feanryp23
Wereldspeler
Berichten: 1655
Lid geworden op: 06-09-2013 17:56
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door feanryp23 »

Heb je gelijk in. Ik durf ook niet met zekerheid te zeggen dat er bewijs was, maar zoals die agent in die reportage aangeeft, hij heeft niks met voetbal. Het is voor hem dus gewoon een evenement met een draaiboek. Hij constateert dat de regels worden overtreden en handelt volgens plan: wegwezen! Ik denk niet dat ze hier zelf hebben bedacht dat er antisemitische spreekkoren waren te horen. Er staan immers ook stewards in die bussen, dus die kunnen ook e.e.a. doorgeven. Overigens stonden ze al tegen die deuren en ramen te slaan voordat de politie de bus liet terugsturen.
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

TORCIDA schreef:toch is het een eenzijdige reportage van de telegraaf, nergens is bewijs dat dit ook daadwerkelijk is gezongen, alleen dat de politie dit bericht ontvangt uit de bus. Zaten er stillen in de bus, hebben de steward dit doorgegeven, was het massaal of een eenling ( die kun je er toch ook uitplukken) . Men laat alleen de actie van de politie zien

Als ze onterecht waren terug gestuurd, zou de Telegraaf er dan geen relletje van maken denk je?
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

ik vind het sensatie en erg toevallig dat de telegraaf een verslag maakt van het gebeuren. En van de telegraaf denk ik helemaal niets dat vind ik de grootste pauper krant die er is. En in dit geval zullen ze er geen relletje van maken omdat ze zichzelf hadden of waren uitgenodigd bij de politie.
Hier heb ik geen woorden voor
Gebruikersavatar
NNboss
Invaller
Berichten: 422
Lid geworden op: 27-09-2013 19:16

Bericht door NNboss »

wie zich dood wil lachen moet ff op het tokki forum kijken bij het topic ''lucas bijker'' waar maken ze zich druk over :lol:
Pride of the north! :stan:
SVSCH
Selectiespeler
Berichten: 709
Lid geworden op: 15-02-2013 21:31

Bericht door SVSCH »

Wat een eng mannetje van de politie in dat filmpje van de telegraaf over ajax - dkv. Die heeft de dag van zijn leven. Bevestigt weer mijn beeld wat ik van de politie heb.
sta
Bankzitter
Berichten: 201
Lid geworden op: 10-12-2008 14:39

Bericht door sta »

Wat een domme mensen in die bus in dat filmpje van de telegraaf over ajax - dkv om zo'n leus te roepen. Bevestigt weer het beeld wat veel mensen van voetbalsupporters hebben.
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

SVSCH schreef:Wat een eng mannetje van de politie in dat filmpje van de telegraaf over ajax - dkv. Die heeft de dag van zijn leven. Bevestigt weer mijn beeld wat ik van de politie heb.
Wat een dom bericht. Bevestigt weer mijn beeld wat ik van SVSCH heb.
nou nou
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Nou jouw bericht trekt volle zalen Superfries, maar wat is nu je beeld?
Hier heb ik geen woorden voor
SVSCH
Selectiespeler
Berichten: 709
Lid geworden op: 15-02-2013 21:31

Bericht door SVSCH »

Ben ik ook wel benieuwd naar maar wat heeft dit inhoudelijk met DKV zaken van doen superfries1996? kom het me dan eens persoonlijk melden, zondag bijvoorbeeld. Kun je meteen zien of je beeld klopt.

Komt op mij over als een vooropgezet plannetje om via de Telegraaf even te laten zien hoe goed de politie optreedt tegen het tuig. Nadat vorig jaar de politie de zaken niet goed voor elkaar had. Weet niet in hoeverre er echt dingen zijn geroepen maar is dan ook niet echt slim geweest van de dkv'ers in die bus. Als het al echt is geroepen, kan ook gewoon verzonnen zijn door die media/machtsgeile agent..
SVSCH
Selectiespeler
Berichten: 709
Lid geworden op: 15-02-2013 21:31

Bericht door SVSCH »

Mackan68 schreef:Vanuit het hertenkamp wordt logischerwijs iedere wanklank ontkend. Wat een dom volk is het toch. Als de politie geen geluidsopnames zou hebben gemaakt staan ze vrij zwak wanneer het tot een rechtszaak zou komen. Zouden de harde kern tokkies het overwegen om een zaak aan te spannen? Zo niet, dan hebben ze gewoon geroepen wat de politieman beweerde dat ze riepen. Zo klaar als een klontje.
Niet mee eens. Probeer maar eens een civiele zaak tegen de politie te winnen. Een rechter gelooft een harde kern bus nooit als een aantal agenten anders verklaren. Zijn echt geen geluidsopnames voor een noodbevel nodig. Als supporter moet je aantonen dat de politie fout zat om een zaak te kunnenwinnen.. Je moet er maar zin in hebben en er geld voor over hebben. dit even los van of het wel of niet is geroepen.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Mackan68 schreef:Vanuit het hertenkamp wordt logischerwijs iedere wanklank ontkend. Wat een dom volk is het toch. Als de politie geen geluidsopnames zou hebben gemaakt staan ze vrij zwak wanneer het tot een rechtszaak zou komen. Zouden de harde kern tokkies het overwegen om een zaak aan te spannen? Zo niet, dan hebben ze gewoon geroepen wat de politieman beweerde dat ze riepen. Zo klaar als een klontje.
Helemaal mee eens. Ze zouden die bus naar één van de voormalige vernietigingskampen moeten sturen. Misselijkmakend gedrag van dieptriest volk.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

SVSCH schreef: Niet mee eens. Probeer maar eens een civiele zaak tegen de politie te winnen. Een rechter gelooft een harde kern bus nooit als een aantal agenten anders verklaren. Zijn echt geen geluidsopnames voor een noodbevel nodig. Als supporter moet je aantonen dat de politie fout zat om een zaak te kunnenwinnen.. Je moet er maar zin in hebben en er geld voor over hebben. dit even los van of het wel of niet is geroepen.
Wel of geen geluidsopnames. Ik denk dat die er wel zijn. Er zijn daarnaast vooraf regels besproken met het hertenkamp. En daar hebben ze zich duidelijk niet aan gehouden. Maar in jouw ogen zal die enge politieman wel weer een leugenaar zijn vermoed ik. Gezien jouw posts waarin over politie wordt gediscussieerd. Dat lijkt jou meer bezig te houden dan het voetballende deel van de sc.
Laatst gewijzigd door Mackan68 op 14-05-2015 13:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
feanryp23
Wereldspeler
Berichten: 1655
Lid geworden op: 06-09-2013 17:56
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door feanryp23 »

SVSCH schreef:Niet mee eens. Probeer maar eens een civiele zaak tegen de politie te winnen. Een rechter gelooft een harde kern bus nooit als een aantal agenten anders verklaren. Zijn echt geen geluidsopnames voor een noodbevel nodig. Als supporter moet je aantonen dat de politie fout zat om een zaak te kunnen winnen.. Je moet er maar zin in hebben en er geld voor over hebben. dit even los van of het wel of niet is geroepen.
Dat is ook geen wonder. Waarom zou een rechter aan veelvoudige agentenverklaringen moeten twijfelen? Agenten hebben geen partij te kiezen en doen gewoon hun werk. Het moet al een persoonlijk probleem van een agent zijn, wil hij iemand bewust dwarsbomen. Bovendien komt een agent heel wat geloofwaardiger over dan zo'n randdebiel met een capuchon over zijn hoofd en een ernstig gebrek aan taalkundige vaardigheden.
Thinkman schreef:Helemaal mee eens. Ze zouden die bus naar één van de voormalige vernietigingskampen moeten sturen. Misselijkmakend gedrag van dieptriest volk.
Je mag ze van alles toewensen, en ik heb ze zelf ook liever niet in de samenleving, maar dit gaat wel te ver.
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

feanryp23 schreef: Je mag ze van alles toewensen, en ik heb ze zelf ook liever niet in de samenleving, maar dit gaat wel te ver.
Ik bedoel dit juist ter confrontatie en educatie, zéker niet om de vernietigingskampen weer in te voeren!!!
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Helemaal mee eens. Ze zouden die bus naar één van de voormalige vernietigingskampen moeten sturen. Misselijkmakend gedrag van dieptriest volk.
dan staat het er wel heel briek, voor ik jouw uitleg las dacht ik, je bent geen haar beter dan hetgeen je veracht.
Hier heb ik geen woorden voor
Gebruikersavatar
feanryp23
Wereldspeler
Berichten: 1655
Lid geworden op: 06-09-2013 17:56
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door feanryp23 »

Thinkman schreef:Ik bedoel dit juist ter confrontatie en educatie, zéker niet om de vernietigingskampen weer in te voeren!!!
Mijn excuses! Had ik je even totaal verkeerd begrepen! Dat lijkt me inderdaad een uitstekend plan. Even het verstand en het gevoel activeren, want dat lijkt bij die gasten vaak heel erg ver weg.
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Gebruikersavatar
xander
Superster
Berichten: 4914
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

DKV dus in 2018 een stadion bij het WTC gebaseerd op Roda JC met boulevard. Weg volksclub :lol: funonly
Alle ballen op Henkie!
Gebruikersavatar
FeanYme
Invaller
Berichten: 315
Lid geworden op: 02-04-2014 09:48
Locatie: Wolvega

Bericht door FeanYme »

xander schreef:DKV dus in 2018 een stadion bij het WTC gebaseerd op Roda JC met boulevard. Weg volksclub :lol: funonly
Wat zou het dan weer mooi zijn als ze dan gaan degraderen voor 2018 :lol:
HEERENVEEN
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Wel slim dat ze rekening houden met 2 verschillende huurmogelijkheden. Bedrag 1 op basis van eredivisie en bedrag 2 op basis van Jupiler league. Maar voor het zover is moeten ze zich maar eens tot 2018 staande weten te houden met de huidige begroting en hun huidige oude meuk. Zal nog lastig genoeg worden denk ik.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Lenstra
Invaller
Berichten: 430
Lid geworden op: 05-11-2011 16:40

Bericht door Lenstra »

[quote="FeanYme]

Wat zou het dan weer mooi zijn als ze dan gaan degraderen voor 2018 :lol:[/quote]
En daarna failliet gaan. Dood en verderf voor alles en iedereen die iets met die club te maken heeft.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Mackan68 schreef:Wel slim dat ze rekening houden met 2 verschillende huurmogelijkheden.
Vanwege een gebrek aan interesse heb ik mij er niet in verdiept, maar dit begrijp ik niet helemaal. Het plan moet puur voortkomen uit commerciële exploitatie en daarmee lijkt het mij dat er een marktconforme huurprijs uit zou moeten komen. Hoe kunnen ze twee verschillende huurmogelijkheden creëren voor Eredivisie en Jupiler Leauge?
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

fuotbalgek schreef:
Vanwege een gebrek aan interesse heb ik mij er niet in verdiept, maar dit begrijp ik niet helemaal. Het plan moet puur voortkomen uit commerciële exploitatie en daarmee lijkt het mij dat er een marktconforme huurprijs uit zou moeten komen. Hoe kunnen ze twee verschillende huurmogelijkheden creëren voor Eredivisie en Jupiler Leauge?
Ook ik ben weinig geïnteresseerd in wat er buiten een zeer gewenste KFC in die tempel zou moeten komen. Noch ben ik financieel expert. Ik zag het voorbij komen op twitter gister en vond het opvallend en in hun geval slim vooruit gedacht. Zou het dan toch nog ooit eens wat gaan worden bij de hertjes?
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Lenstra
Invaller
Berichten: 430
Lid geworden op: 05-11-2011 16:40

Bericht door Lenstra »

Mackan68 schreef: Zou het dan toch nog ooit eens wat gaan worden bij de hertjes?
Nee ;)
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Reportage van de LC over de verhuizing van het Cambuur stadion.
Waar de uitbater van het Hertje en een aantal supporters het woord krijgen. De eerste supporter die het woord krijgt is er gelijk éen met een stadionverbod :lol:

http://youtu.be/23Qqw9dtOVQ


De reaktie van die oudere mannen doet me wel denken aan toen wij destijds verhuisden van de JH Kruisstraat naar de huidige lokatie.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

fuotbalgek schreef: Hoe kunnen ze twee verschillende huurmogelijkheden creëren voor Eredivisie en Jupiler Leauge?
Een goede afspraak met de gemeente. Voor de gemeente is een nieuw stadion een aanwinst (creëert banen, economische impuls, etc.). De vraag is alleen sterk of ze de exploitatie rondkrijgen wanneer ze weer in de divisie zitten waar ze horen.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Wizard schreef:Een goede afspraak met de gemeente. Voor de gemeente is een nieuw stadion een aanwinst (creëert banen, economische impuls, etc.). De vraag is alleen sterk of ze de exploitatie rondkrijgen wanneer ze weer in de divisie zitten waar ze horen.
Dat is precies mijn punt inderdaad. Wanneer ze afglijden zullen de commerciële inkomsten eerder afnemen dan toenemen. Wanneer zij dan ook nog minder gaan betalen, wie draait er dan voor de rest op?
Gebruikersavatar
feanryp23
Wereldspeler
Berichten: 1655
Lid geworden op: 06-09-2013 17:56
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door feanryp23 »

Dat lijkt me vrij duidelijk: de gemeente. Zo is het daar immers altijd al geweest. Ik moet zeggen dat ik het kostenplaatje wel heel erg optimistisch vind, tenzij het zo'n veel te grote pre-fab-betonbak wordt, zoals dat van ADO. Dat laatste zou natuurlijk ook wel weer lachen zijn... :lol:
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

feanryp23 schreef:Dat lijkt me vrij duidelijk: de gemeente. Zo is het daar immers altijd al geweest. Ik moet zeggen dat ik het kostenplaatje wel heel erg optimistisch vind, tenzij het zo'n veel te grote pre-fab-betonbak wordt, zoals dat van ADO. Dat laatste zou natuurlijk ook wel weer lachen zijn... :lol:
Nope. De gemeente staat helemaal buiten het financiële plaatje. Die mag geen cent meer in de club investeren bij mogelijke problemen. Zaak voor DKV om één en ander goed te regelen en vast te leggen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6241
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Mooi nieuws in de LC vandaag. Dat nieuwe stadion is helemaal nog niet rond. Er moet eerst aangetoond worden dat de winkelruimte daar (10.000M2) helemaal gevuld gaat worden anders gaat het hele feest niet door. De lokale politiek wel geen nieuwe leegstand zoals op het nieuwe zaailand.

Gaat nog wel wat jaartjes duren daar :lol:
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

Afbeelding

Waarom wordt er overheidsgeld/gemeenschapsgeld geïnvesteerd op het shirt van DKV? Lijkt me eerder negatieve PR, dan positieve PR, als de supporters zich weer eens niet kunnen beheersen....
!
Plaats reactie