Ondertussen bij DKV...

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

grunnstad
Selectiespeler
Berichten: 565
Lid geworden op: 16-05-2005 13:50

Bericht door grunnstad »

Alles beter dan leven in een gereformeerd dorp. Dit is het leven in een stad. Wees blij dat je die ellende niet hebt. Simpel en triest leedvermaak zeg. Alsof je je verheven voelt boven iemand anders. Zum kotsen.
Voor eeuwig groen en wit
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

grunnstad schreef:Alles beter dan leven in een gereformeerd dorp. Dit is het leven in een stad. Wees blij dat je die ellende niet hebt. Simpel en triest leedvermaak zeg. Alsof je je verheven voelt boven iemand anders. Zum kotsen.

Weer last ja van aardbeving'n Tammo? :lol:
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Knappe winst in Utrecht. Cambuur is een stabiele subtopper aan het worden die op zijn sloffen de play offs gaat halen. Zit heel veel voetbal in en dan houd je het lang vol. Net als Zwolle.
Gebruikersavatar
NNboss
Invaller
Berichten: 422
Lid geworden op: 27-09-2013 19:16

Bericht door NNboss »

Gekko schreef:Knappe winst in Utrecht. Cambuur is een stabiele subtopper aan het worden die op zijn sloffen de play offs gaat halen. Zit heel veel voetbal in en dan houd je het lang vol. Net als Zwolle.
met pijn in mijn hart moet ik je gelijk geven.... :(
Pride of the north! :stan:
Cavese
Nieuw talent
Berichten: 52
Lid geworden op: 12-04-2008 20:12
Locatie: 020

Bericht door Cavese »

grunnstad schreef:Alles beter dan leven in een gereformeerd dorp. Dit is het leven in een stad. Wees blij dat je die ellende niet hebt. Simpel en triest leedvermaak zeg. Alsof je je verheven voelt boven iemand anders. Zum kotsen.
Leven in een "rauwe metropool" zoals Goutum-Noord of Groningen is ook hartstikke zwaar en moeilijk natuurlijk. :roll:
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

grunnstad schreef:Alsof je je verheven voelt boven iemand anders. Zum kotsen.
Oh, ik kan een dergelijke houding vanuit de oostelijke en westelijke richting van Heerenveen meestal niet anders duiden.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Nieuw initiatief in Leeuwarden. Nadat er eerder 2 huldigingen waren op het DKV-plein ter ere van het gelijkspel uit bij sc.Heerenveen en winst uit bij Utrecht heeft zich vanavond in 058 een nieuw fenomeen voorgedaan. Na 2 thuiswedstrijden min of meer schandelijk te hebben verloren besloot een grote groep tokkies een stille tocht te houden om met elkaar dit leed te delen. Nadat de hooligans terugkwamen bij de plek waar de tocht begon, namelijk de DKV-ruïne keerde iedereen met de staart tussen de benen huiswaarts zonder noemenswaardige ongeregeldheden. Een enkele supporter probeerde de pijn te verzachten door zich vol te gieten met bier en de neus te 'poederen' in de DKV-bar. :lol:
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Huh?
SCH
Lenstra
Invaller
Berichten: 430
Lid geworden op: 05-11-2011 16:40

Bericht door Lenstra »

[Supporters Cambuur moeten respect tonen


05 december 2014, 16:46


LEEUWARDEN - SC Cambuur roept zaterdag voor de wedstrijd tegen NAC Breda supporters op respect te tonen voor de tegenstander, arbitrage en club.
De club doet de oproep vanwege herhaaldelijke spreekkoren in de afgelopen maanden aan het adres van onder andere de scheidsrechter en tegenstander. Ook worden er regelmatig dingen op het veld gegooid.

Het gedrag van de supporters is nadelig voor de club omdat zij iedere keer een boete moeten betalen. Die boetes worden steeds hoger.

De oproep is ondertekend door trainer Henk de Jong, aanvoerder Mohamed El Makrini, voorzitter Ype Smid en algemeen directeur Gerald van den Belt.
Maw ze kunnen de boetes bijna niet meer betalen
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Surhuisterveen schreef:Huh?
Satire........
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Lenstra schreef:Supporters Cambuur moeten respect tonen


05 december 2014, 16:46


LEEUWARDEN - SC Cambuur roept zaterdag voor de wedstrijd tegen NAC Breda supporters op respect te tonen voor de tegenstander, arbitrage en club.
De club doet de oproep vanwege herhaaldelijke spreekkoren in de afgelopen maanden aan het adres van onder andere de scheidsrechter en tegenstander. Ook worden er regelmatig dingen op het veld gegooid.

Het gedrag van de supporters is nadelig voor de club omdat zij iedere keer een boete moeten betalen. Die boetes worden steeds hoger.

De oproep is ondertekend door trainer Henk de Jong, aanvoerder Mohamed El Makrini, voorzitter Ype Smid en algemeen directeur Gerald van den Belt.
Dit is hoe we het graag zien. En dat ze die boetes niet kunnen betalen? Mooi! Wat nog veel mooier is, is dat ze zich niet lijken te beseffen dat ze daarnaast ook nog eens bezig zijn hun nieuwe stadion te vergooien. Alle partijen zullen zich afvragen of zulke idioten daar wel recht op hebben. Iedere club krijgt de supporters die het verdient. Jelle weer bekogeld met bier. Kassa!!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

En dan in diezelfde wedstrijd Ten Rouwelaar weer bekogelen met bier. Ze zullen hem ongetwijfeld ook nog even herinnerd hebben aan de ziekte en dood van zijn vader een jaar of wat geleden. Stumpers.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Terwijl vader Ten Rouwelaar Cambuur fan was....
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

de leegloop begint, Rusnak in de winterstop naar Groningen? schijnt voor 3.5 jaar getekend te hebben.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

tja of gewoon bij ons. prima speler
Hier heb ik geen woorden voor
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Wanneer wordt die reus nou es wakker??
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Wizard schreef:Wanneer wordt die reus nou es wakker??
Als je over de slapende reus hebt, die is wat mij betreft wakker genoeg. Ze zijn met 23 punten eigenlijk wel veilig halverwege het seizoen. En ze staan weer boven ons. Hopelijk voor zolang het duurt, want ieder weekend dat dat zo is, is er een te veel.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

11.00 uur persconferentie.
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Grimo schreef:11.00 uur persconferentie.
Wat meer info zou best fijn zijn Grimo. Waarover gaat die persconferentie?
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Geen idee. Zal zo wel bekend zijn.
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Ik heb zo'n gevoel dat het wel eens over het nieuwe hertenkamp kan gaan. We zullen het zo wel zien
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Direkteurtje Gerald van den Belt rot op naar Tukkersland.
Alle ballen op Henkie!
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Algemeen directeur van der Belt naar FC Twente.
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Ah, mooi zo. Valt steeds verder uit elkaar daar. Eerst Rusnjak, nu de directeur. Die El Makrini en nog 1 of 2 spelers worden in de winterstop misschien nog weggekocht en voor je het weet stort het Leeuwarder luchtkasteel voor hun ogen in. Ik zal er geen enkele traan om laten in elk geval! :lol:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

van de belt neemt ze gewoon mee naar Twente let maar op. En toch he.. dat Twente doet maar en doet maar.. en ze voetballen nog dramatisch ook voor hetgeen er is geïnvesteerd.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

robert veenstra is nog beschikbaar.
Hier heb ik geen woorden voor
Fanatismo
Invaller
Berichten: 443
Lid geworden op: 03-10-2013 10:33

Bericht door Fanatismo »

Wat ik op OF heb gehoord is dat dhr. vd Graaf zijn opvolger wordt, is nu comm.directeur.
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

vd Belt heeft goed werk verricht bij zowel Zwolle als DKV. Had eigenlijk verwacht dat AZ hem verleden jaar zou pakken.

Gevoelig verlies voor DKV! Die opvolger de Graaf is niet populair in Leeuwarden. Ten eerste kan hij er niet veel van dat heeft hij in het verleden wel bewezen en hij wilde bv het logo wijzigen.

Nu van de winter daar nog even 2 a 3 spelers vertrekken en laat Hansie Nijland die Henk de Jong maar even gek maken zodat hij dollartekens in zijn ogen krijgt en vol trots aan zijn vrouw kan vertellen dat ze de hypotheek nu wel kunnen betalen. :twisted:

Robert Veenstra lijkt mij een droom kandidaat als opvolger. Zijn wazige vrouw is daar al steward geweest en dan kan hij zijn Geel-blauwe sjaaltje weer om doen.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

De basis bij Cambuur is nog heel smal en dit is een gevoelig verlies, net asl wanneer De Jong zou vertrekken. Grote kans dat er spelers ook die kant op zullen gaan en misschien dat De Jong ook wel in beeld komt bij andere clubs als hij deze prestatiecurve kan vasthouden.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

ik denk dat zwolle de stap gemaakt heeft doordat ze het met name op technisch vlak goed doen en een aantal keer leuke spelers heeft gehuurd en gekocht. Ron Jans is daarbij een prima trainer, wat hij bij Groningen ook heeft laten zien.
Hier heb ik geen woorden voor
Plaats reactie