Ondertussen bij de andere profclubs....

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

ja maar ik meen het, wat is jouw mening......maar goed als je geen mening hebt is alles wat een ander zegt en afwijkt van je eigen beleving snel stoer....
Hier heb ik geen woorden voor
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Zou je overigens mijn naam even boven die quote van Baggeraartje weg willen halen TORCIDA? Zoals je hebt kunnen lezen is mijn menig juist precies het tegenovergestelde van wat daar staat.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

TORCIDA schreef:ja maar ik meen het, wat is jouw mening......maar goed als je geen mening hebt is alles wat een ander zegt en afwijkt van je eigen beleving snel stoer....
Ik ben het met jou eens, maar je reactie is tenenkrommend met je 'flikker op met die smileys'.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

ik heb gewoon de schurft aan die dingen, wat wil je nu met bv een smilie mr green zeggen, uitlachen? grapje? Mensen menen wat te moeten ventileren en plaatsen er vervolgens een plaatje achter waarvan de context bij het merendeel niet duidelijk is.
Uitleg over smilies hoef ik overigens niet hoor.
Hier heb ik geen woorden voor
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Wel of geen investeerders binnen halen. Je kunt 2 situaties bedenken. Één is wanneer de club op sterven na dood zou zijn. Dan zou iedereen het denk ik helemaal prachtig vinden wanneer financieel daadkrachtige figuren met een behoorlijke grijpstuiver je club van de ondergang zouden kunnen redden. Maar je kunt natuurlijk ook altijd nog fan worden van DKV...
Een ander verhaal is het wanneer de club snel succesvol zou willen zijn. Een kampioenschap kun je misschien kopen. Maar mochten de geldschieters 'ineens' genoeg hebben van hun speeltje en uitkijken naar een ander dan wordt je net zo snel weer naar die afgrond getrapt.
ADO zit hier een beetje tussen in. Zullen niet meteen op omvallen staan, maar meer dan een grijze middenmoter zullen ze de komende jaren vermoedelijk ook niet zijn. Wel vreemd voor zo'n grote stad overigens.
Ik las vandaag al dat er toch wel twijfels zijn over de plannen van de investeringsmaatschappij. Ze zijn bang dat ze de club leeg willen trekken. En dat risico zit er natuurlijk in.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Voor mij is het simpel. Wanneer je een geldschieter hebt die uit dezelfde 'club'cultuur komt en daarmee grotendeels investeert uit clubliefde (à la Muntjesman, Nol Hendriks), dan heb ik er geen problemen mee. Maar wanneer iemand investeert van buitenaf, en dus totaal geen binding met de club heeft, zullen er altijd andere belangen zijn. Iemand die investesteert uit clubliefde zal bij een evt. verkoop van zijn aandelen dit ook altijd op de geleidelijke manier doen danwel zodanig dat de club/supporters er niet door worden getroffen. Iemand die het als een speeltje ziet, maakt dat niks uit.
Chinezen die een willen 'investeren' in Ado hebben geen emotie met DH en geen binding met de club. Wellicht dat ze uit zijn op toekomstige matchfixing (sorry, maar komt direct bij me op) danwel het hebben van een speeltje of andere dekmantel.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand uit de andere kant van de wereld 'zomaar' even geld steekt in een voetbalclub omdat ze het 'leuk' vinden. Er zal altijd eigenbelang zijn en uiteindelijk met of zonder sportief succes zal Ado de rekening zeer zwaar gepresenteerd krijgen.
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

TORCIDA schreef:ik heb gewoon de schurft aan die dingen, wat wil je nu met bv een smilie mr green zeggen, uitlachen? grapje? Mensen menen wat te moeten ventileren en plaatsen er vervolgens een plaatje achter waarvan de context bij het merendeel niet duidelijk is.
Uitleg over smilies hoef ik overigens niet hoor.
Als iemand het heeft over "bijtend als Suarez voordringen" dan heb jij niet door dat het hier een grapje betreft?

Werkelijk :? (oh sorry, dat was een smiley) (en dat was een grapje)
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

Ik las het verhaal dat die Chinezen ervan balen dat ze niet mee kunnen doen met het WK en daarom ADO gekocht zouden hebben om op die manier volledig in de voetbal keuken kunnen kijken. Oftewel een investering in voetbal kennis net als het naar China halen van supercups.....
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Otsje is een beetje dom, ik leg het uit dat ik de context van een smilie in de meeste gevallen niet snap en ga jij mij dan bijdehand nogmaals verwijtend hetzelfde vragen of iets proberen uit te leggen. Pfff hier heb ik geen smilies voor.....
Hier heb ik geen woorden voor
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Goed, vanaf nu maar weer ontopic
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Trainer Marco van Basten werkt deze week met een opvallende stagiair, Freddy Adu krijgt de kans een contract te verdienen. De net 25-jarige aanvaller maakte tien jaar geleden al zijn debuut in de Major Soccer League.

Bij DC United speelde hij samen met Earnest Stewart, de huidige directeur voetbalzaken van AZ. Adu werd de nieuwe Pelé genoemd maar kon de verwachtingen nooit waarmaken.

Hij versleet inmiddels negen clubs in zes landen en werd daarnaast nog enkele keren verhuurd. 'We zijn samen kampioen geworden in Amerika', zegt Stewart tegenover Voetbal International.

Stewart vergelijkt Adu een beetje met Jozy Altidore. Te snel tot ster gebombardeerd, daarna veel verkeerde keuzes gemaakt. Adu speelde in het verleden zeventien interlands namens de Verenigde Staten waarin hij twee keer trefzeker was. De linksbenige aanvaller was onder meer actief in het shirt van Benfica, AS Monaco, Rizespor en Bahia.
Bron: Vi.nl

Freddy Adu, wie kent hem nog?
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
john2p
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 17-07-2013 09:54
Locatie: Kleve (Duitsland)

Bericht door john2p »

Ik ken hem nog van het jeugd wk in Nederland. Een aardig talent, maar niet meer dan dat. Naar mijn idee vooral een hype, om het Amerikaanse voetbal een boost te geven.
Eerlijk gezegd kan ik me niet voorstellen, dat hij de eredivisie aankan.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Pffff... hebben jullie de bedragen al gehoord die van Gaal wil uitgeven aan Blind en de Vrij ? Resp. 22 miljoen en 12 miljoen :shock:
Samen maken we de club sterk.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7719
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

BK2007 schreef:Pffff... hebben jullie de bedragen al gehoord die van Gaal wil uitgeven aan Blind en de Vrij ? Resp. 22 miljoen en 12 miljoen :shock:
22 miljoen voor Blind, echt belachelijk. Op die bal op Van Persie na tegen heeft hij alleen maar balletjes breed en terug gespeeld. Die jongen kan er helemaal niks van
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Dikke, vette bullshit! Geen 22 miljoen waard natuurlijk, maar dat hij er helemaal niks van kan raakt kant nog wal. Die jongen heeft een prima toernooi gespeeld en niet alleen op basis van dat balletje op Van Persie. Van Gaal moet oppassen niet teveel Nederlanders mee te nemen, is hij al eerder aan ten onder gegaan. Ik zie overigens geen enkele beschikbare Nederlands Elftal speler die United naar een hoger plan kan tillen.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

22 Miljoen lijkt inderdaad een belachelijk bedrag voor Blind. Maar...... Hij draaide niet alleen een goed WK (toch wel iets meer dan alleen dat balletje op RVP) maar ook was hij dit seizoen prima bij Ajax. Zijn voordeel is dat hij multifunctioneel is op de linkerkant. En dan is voor een Engelse topclub dat bedrag 'maar' peanuts. Je koopt in feite voor minimaal 2 posities
één speler. Ajax kan dat gewoon vragen. Hij is afkomstig van de kampioen van Nederland. Is basisspeler van Oranje. Allemaal zaken die meespelen, of we dat nu leuk en terecht vinden of niet.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Zou wel mooi zijn voor de Eredivisie als dat soort jongens voor die bedragen vertrekken. Niet alleen omdat het qua aanzien niet vekeerd is, zulke bedragen, maar ook omdat er in dat geval flink wat geld de Eredivisie instroomt. Ajax en Feyenoord zullen bij de subtoppers gaan kijken om te kijken wat daar rondloopt, enz. Zo profiteert de hele competitie.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6248
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Frisian Viking schreef:Zou wel mooi zijn voor de Eredivisie als dat soort jongens voor die bedragen vertrekken. Niet alleen omdat het qua aanzien niet vekeerd is, zulke bedragen, maar ook omdat er in dat geval flink wat geld de Eredivisie instroomt. Ajax en Feyenoord zullen bij de subtoppers gaan kijken om te kijken wat daar rondloopt, enz. Zo profiteert de hele competitie.
Met als resultaat busladingen vol middelmatige buitenlanders!
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

john2p schreef:Ik ken hem nog van het jeugd wk in Nederland. Een aardig talent, maar niet meer dan dat. Naar mijn idee vooral een hype, om het Amerikaanse voetbal een boost te geven.
Eerlijk gezegd kan ik me niet voorstellen, dat hij de eredivisie aankan.
Freddy Adu heeft AZ in ieder geval niet overtuigd en is nu op proef bij Jagodina FK in Servië. Dat wordt niks meer met hem dus, maar hij ziet zo wel wat van de wereld.
The two most powerful warriors are patience and time.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6248
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Chinese investeerder wil stadion ADO kopen en uitbreiden
Gepubliceerd: 24 juli 2014 12:20 | Laatst gewijzigd: 24 juli 2014 12:23
Wang Hui, de Chinese investeerder die ADO Den Haag heeft gekocht, wil ook het Kyocera Stadion kopen en mogelijk zelfs uitbreiden.

"De mogelijkheid om het stadion te kopen wordt momenteel bekeken. Ik heb Mark van der Kallen (voormalig grootaandeelhouder van ADO red.) en ook andere mensen gevraagd of de overheid daar voor open zou staan", vertelt Wang Hui aan Omroep West.

"Vanuit het perspectief van toekomstige ontwikkeling is het stadion misschien wel te klein. Ik denk dat het noodzakelijk is om het stadion uit te breiden."

Overigens is de Chinees met zijn bedrijf United Vansen International Sports officieel nog geen eigenaar van de Haagse club. Eerst moet het geld op de rekening van Van der Kallen staan. De verwachting is dat dit vier tot zes weken duurt
Geld overmaken en dat moet 4 tot 6 weken duren, dat is natuurlijk grote onzin. Dit neigt nu al naar een zeepbel.
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

Als er nog iemand is die nog wat euro's over heeft?
Vitesse is tekoop voor een slordige 30 miljoen.Was 50 miljoen.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Krijg je dat rare stadion er dan ook bij ?
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Wat zou de draagkracht van die voormalige voorzitter van Hollywood aan de Rijn zijn? Die heeft Vitesse indertijd toch op de kaart gezet. Aalbers blijft natuurlijk ook een louche zakenman, maar in dit geval wel een met liefde voor de club.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

Jordania heeft de finaciele middelen niet.Heet hij ook niet een stadionverbod?
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Wat is Zwolle toch een leuke ploeg om naar te kijken, spelen erg goed voetbal met veel technisch begaafde spelers. Doen momenteel weinig onder voor ons; spelers als Saymak, Drost, Thomas en Rienstra zouden voor ons een fantastische versterking zijn.
nou nou
Gebruikersavatar
Delars
Invaller
Berichten: 369
Lid geworden op: 08-12-2013 10:13

Bericht door Delars »

Onze defensie is beter. Zwolle heeft wel een zeer goed voetballend middenveld inderdaad. Saymak, Rienstra en Drost speelden heerlijk. Maar ook Lukoki speelde een goede wedstrijd en Thomas is een waaghals die goed kan voetballen. Leuk team met een goede coach.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3640
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Thomas en Saymak zijn inderdaad goede spelers voor ons. Drost lijkt me overbodig met Sinkgraven en Thorsby en Reinstra heeft net getekend. Het is voor Zwolle te hopen dat ze deze spelers houden, het vertrek van Klich en Mokotjo hakt er al behoorlijk in daar.
Gebruikersavatar
Hinkelpikke
Wereldspeler
Berichten: 1408
Lid geworden op: 03-06-2009 17:50

Bericht door Hinkelpikke »

Superfries1996 schreef:Wat is Zwolle toch een leuke ploeg om naar te kijken, spelen erg goed voetbal met veel technisch begaafde spelers. Doen momenteel weinig onder voor ons; spelers als Saymak, Drost, Thomas en Rienstra zouden voor ons een fantastische versterking zijn.
Ik snap niet dat je juist Rienstra dikgedrukt hebt. Voor die positie hebben wij al De Roon, Van den Berg, Buijs, Van Anholt, Thorsby, etc. Ik snap dan ook niet dat mensen telkens dergelijke spelers linken aan onze club, maar daar is dit niet het topic voor. De eerste drie spelers zijn zeker wel een versterking voor Heerenveen.
Heerenveen till I die!
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Hinkelpikke schreef: Ik snap niet dat je juist Rienstra dikgedrukt hebt. Voor die positie hebben wij al De Roon, Van den Berg, Buijs, Van Anholt, Thorsby, etc. Ik snap dan ook niet dat mensen telkens dergelijke spelers linken aan onze club, maar daar is dit niet het topic voor. De eerste drie spelers zijn zeker wel een versterking voor Heerenveen.
Als je aanvallend en dominant wil gaan voetballen heb je niets aan spelers als Buijs, de Roon en van den Berg op het middenveld. Daarvoor heb je goede voetballers nodig, v/d Berg c.s. zijn alleen handig als je achter de bal áán moet lopen, niet als je wil dat anderen achter jouw bal aan moeten lopen. Dat hebben ze bij Zwolle uitstekend begrepen met drie heerlijke spelers op het middenveld en enkele leuke aanvallers daarvoor. Er is behoefte aan een verdedigende middenvelder die verdedigend zijn mannetje staat, maar óók nog eens kan voetballen en het spel wat kan verdelen, een type Kums dus (waarom moest hij weg?). Van Anholt zou dat heel redelijk in kunnen kunnen vullen, maar wordt door falend transferbeleid misbruikt als linksback.

Hier wordt getracht hetzelfde voetbal te spelen, maar het moet dat gebeuren met twee brekers op het middenveld en blindgangers op de vleugels. Lachwekkend.
nou nou
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

wald pyk schreef:Jordania heeft de finaciele middelen niet.Heet hij ook niet een stadionverbod?
Ik doelde niet op Jordania maar op Aalbers. :D Jordania heeft inderdaad een stadionverbod.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Plaats reactie