Moderators: Fanmasters, Beheerders
H-J schreef:Harkema zal morgen nog wel even bellen gok ik, wel zo netjes!
H-J schreef:H-J schreef:Harkema zal morgen nog wel even bellen gok ik, wel zo netjes!
Helaas, dat moest iemand van SC Joure zelf doen. "vergeten"
rottevalle schreef:Harkema had toch gewoon competitie.
SpongeBob schreef:Misschien iets voor onze grote vriend de scheids die altijd in dit topic loopt te posten:ON zoekt scheidsrechter voor vanavond
Uitgegeven: 26 januari 2010 12.07
GRONINGEN - Vanwege het afzeggen van de scheidsrechter, is Oranje Nassau op zoek naar een arbiter die vanavond het duel ON – Roden wil leiden. De wedstrijd op de Coendersborg begint om 19.30 uur. Info: 06-14014661.
Maar weer lekker verder slapen ambtenaartjeSpongeBob schreef:foutje bedankt.
Frisian schreef:Maar weer lekker verder slapen ambtenaartje
Amateurvoetbal ligt er voor dit weekend ook alweer uit. (was volgens mij een inhaalprogramma)
SpongeBob schreef:Misschien iets voor onze grote vriend de scheids die altijd in dit topic loopt te posten:ON zoekt scheidsrechter voor vanavond
Uitgegeven: 26 januari 2010 12.07
GRONINGEN - Vanwege het afzeggen van de scheidsrechter, is Oranje Nassau op zoek naar een arbiter die vanavond het duel ON – Roden wil leiden. De wedstrijd op de Coendersborg begint om 19.30 uur. Info: 06-14014661.
Flying Tilster schreef:Ik hoop van wel. Niemand zit te wachten om te voetballen onder deze weersomstandigheden.
We zullen in maart/april wel weer op zaterdag en dinsdag moeten spelen, want.. we moeten snel klaar zijn voor het WK..
Wat een ongelooflijke onzin, want de medewerkers op een districtskantoor gaan echt niet mee naar Zuid-Afrika.
De KNVB moet trouwens bij voorbaat als slimmer zijn.
Vanaf half december t/m begin februari moeten ze sowieso geen wedstrijden inplannen. Het is en blijft winter, maar de KNVB schijnt zelfs met de natuurverschijnselen geen rekening te willen houden
Janneman schreef:
Om eerlijk te zijn zit ik er niet bepaald op te wachten om vijf keer per week te moeten fluiten. Dat kan geen mens dus vandaar dat de KNVB probeert zolang mogelijk door te voetballen in de wintermaanden.
Janneman schreef:Om eerlijk te zijn zit ik er niet bepaald op te wachten om vijf keer per week te moeten fluiten. Dat kan geen mens dus vandaar dat de KNVB probeert zolang mogelijk door te voetballen in de wintermaanden.
Flying Tilster schreef:Dat begrijp ik... Maar ze kunnen ook de hele maand mei nog meenemen in het speelschema en dan in juni de nacompetitie laten spelen. Wat betreft het WK.. daar hebben wij als amateurs en de medewerkers op de districtskantoren niks mee te maken. Alleen de bobo's uit Zeist gaan mee naar Zuid-Afrika. Dus dat argument zou ik al bullshit vinden.
rottevalle schreef:Jazeker wij hebben al twee oefenoverwinningen op zak.
Rottevalle - Friese Boys 5-2
Rottevalle - Grootegast 5-1
feanfans schreef:Goede overwinningen, maar dat veld van ons is wel wat anders dan dat mooie kunstgras van jullie![]()
Ik begrijp trouwens wel dat voetballers die regelmatig knieblessures hebben kunstgras mijden. Vorige week toen ik de trappen van het ALS op liep voelde ik wel dat ik op kunstrgras gespeeld had. Normaal heb ik nergens last van.
feanfans schreef:Goede overwinningen, maar dat veld van ons is wel wat anders dan dat mooie kunstgras van jullie
Flying Frisian schreef:Kan ook de plots intredende ouderdom zijn.
rottevalle schreef:Ben ik helemaal met je eens. Onze nieuwe trainer was ook niet blij, toen hij hoorde dat het gewone veld ons hoofdveld is.
Bij afgelasting van Veendam - Eindhoven. In Rottevalle: Veendam - Harkemase Boys. Ook dinsdag weer drukte bij ons in Rottevalle. Dan staat de bekerkraker tussen Harkemase boys en Flevo Boys op de rol.
Niels schreef:SC Joure stuurt Martijn Roosenburg naar huis
JOURE - Martijn Roosenburg is niet langer welkom bij SC Joure. De middenvelder uit Leeuwarden en oud-prof van Cambuur werd vorige week dinsdag disciplinair gestraft en heeft woensdag van de clubleiding te horen gekregen, een paar uur voor de ledenvergadering, dat hij helemaal niet meer hoeft terug te komen. Reden voor het ‘ontslag' zijn de harde woorden die het voormalige toptalent vorige week maandag sprak in deze krant.
In de Leeuwarder Courant van vorige week maandag zei hij alleen voor zichzelf nog wat plezier te maken. ‘Maar eigenlijk houd ik het al een tijdje niet meer vol en speel met tegenzin', zei hij. ‘Het liefst was ik tien wedstrijden geleden al gestopt, maar eerlijk gezegd heb ik het geld nodig dat ik hier verdien.'
HIj heeft alweer een nieuwe club:SNEEK De bij hoofdklasser Joure uitgerangeerde Martijn Roosenburg is volgend seizoen te bewonderen bij ONS Sneek. Ook tweede doelman Ale Geert de Vries van Cambuur zal volgend jaar uitkomend voor ONS dat naar verwachting terug zal keren in de hoofdklasse.
Lipton schreef:Dan zie ik jou 13-03!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast