Bronnen en beleid op dit forum

› alles over dit forum (en de Fansite)

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Bronnen en beleid op dit forum

Berichtdoor Caspar » 07-04-2008 11:55

Een nieuw topic, en wel om het volgende:

In het Mikki Sulejmani topic is een discussie ontstaan over het gebruik van bronnen op dit forum. Om dat topic niet verder te vervuilen hier maar een topic om de discussie daarover.


Hier begon het mee:
Caspar schreef:
TWR22 schreef:Ja. En hij heeft niet altijd gelijk (hij noemde ooit van Basten als dé kanditaat voor nieuwe trainer van Heerenveen), maar sommige dingen had hij echt goed. Alves zat ie al weken goed incl hele AZ soap, en Verbeek naar Feyenoord ook al weken terug. Overigens had hij nog een sappige roddel, die wel onzeker is naar zijn eigen zeggen: Makaay in beeld bij ... Ajax.


Kortom, uiterst onbetrouwbaar. Niet alleen Van Basten naar Heerenveen, maar hij noemde ook dat Pranjic en Mickey samen naar Ajax zouden gaan en er een Braziliaanse middenvelder naar Heerenveen zou komen.

Dat Verbeek in de belangstelling van Feyenoord zou staan kon iedereen ruiken, en ook de Alves soap was niet zo moeilijk om te voorspellen.
Ladies and gentleman: We've got him!
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Re: Miralem Sulejmani

Berichtdoor TWR22 » 07-04-2008 12:13

Omdat ik nu eerlijk zeg dat er ook dingen niet klopten, zeg je dit? Wat je zegt is niet waar en wederom te negatief. Hij meldde zelfs het bedrag tot op de euro correct, en de reden waarom AZ niet doorging. En er ís wel degelijk Amsterdamse belangstelling geweest voor Mikki mét Pranjic, dus wat je daar zegt is ook onzin. Naast Verbeek waren er zat beschikbare trainers voor Feyenoord, zoals Jol.

Maar goed, je hoeft er niks mee te doen toch? Een Forum is voor het melden van feiten én sappige roddels en daar mag eenieder mee doen wat ie wil.
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: Miralem Sulejmani

Berichtdoor Caspar » 07-04-2008 12:29

TWR22 schreef:Omdat ik nu eerlijk zeg dat er ook dingen niet klopten, zeg je dit? Wat je zegt is niet waar en wederom te negatief.


Nee, ik zeg het omdat ik me al een tijdlang irriteer aan je opportunisme. Leuk dat je een bron hebt die je van sappige verhalen voorziet, maar de dingen die kloppen zijn stuk voor stuk open deuren. Natuurlijk had ook Jol wel naar Feyenoord kunnen gaan en weet ik veel wat. Maar Van Basten kwam niet naar ons, Pranjic niet naar Ajax en de Braziliaanse middenvelder niet naar ons.

Om het wat concreter te maken:
mijn bron meldt dat Mikki ZELF niks anders zegt dan dat hij bij Heerenveen wil blijven, 1 seizoen.


Goh! Dit is al een week bekend, heeft in alle landelijke kranten en voetbalbladen gestaan en dus op alle landelijke voetbalsites.

Ik snap dat je dit forum ziet als een plek voor sappige roddels, ik zie het liever als een plaats waar mensen betrouwbare nieuwjtes te vinden zijn. Voor sappige roddels koop ik wel een VI.
Ladies and gentleman: We've got him!
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Re: Miralem Sulejmani

Berichtdoor Squerrel » 07-04-2008 12:30

Is ook een kwaliteit, recht lullen wat krom is.

Edit: en dan heb ik het natuurlijk over .......... TWR
Bedankt Torcida:-)
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Re: Miralem Sulejmani

Berichtdoor TWR22 » 07-04-2008 14:12

Caspar schreef:
TWR22 schreef:Omdat ik nu eerlijk zeg dat er ook dingen niet klopten, zeg je dit? Wat je zegt is niet waar en wederom te negatief.


Nee, ik zeg het omdat ik me al een tijdlang irriteer aan je opportunisme. Leuk dat je een bron hebt die je van sappige verhalen voorziet, maar de dingen die kloppen zijn stuk voor stuk open deuren. Natuurlijk had ook Jol wel naar Feyenoord kunnen gaan en weet ik veel wat. Maar Van Basten kwam niet naar ons, Pranjic niet naar Ajax en de Braziliaanse middenvelder niet naar ons.


Ok dus je irriteert je aan users? (foutief Nederlands, het is "je ergeren aan" of "het irriteert je" maar dat klopt dan wel weer in het plaatje) Grappig, en dat van een Beheerder. Ik meende dat die objectief zijn altijd ... Kijk, de reactie van Squerrel had ik (en iedereen) wel verwacht en die vind ik nog grappig ook, die kan ik wel waarderen!

Als een bron iets hoort in een club, dan wordt er over gesproken. Het is dan nog GEEN feit want dan staat het in de media en he, dan is is het een open deur. De grap van een Forum is (dat ik dit jou moet uitleggen ...) is dat je over feiten kan praten - bijvoorbeeld over een speler en een wedstrijd - EN over "dingen die je gehoord hebt", om de media voor te zijn en om te polsen of dat waar zou kunnen zijn. DAT is voor veel mensen (ook voor mij) het leuke van dit Forum. Of zie ik het verkeerd?

Alves: het bedrag klopte tot op de euro. Tóen hoorde ik je niet! De exacte reden - later onthuld door Kuiper - hoe het zat met Alves en AZ. Tóen hoorde ik je niet! Pranjic? Ik denk dat het nog best zou kunnen spelen hoor, met Ajax. Plus men is wel degelijk in Brazilië wezen kijken naar 2 spelers, dat weet ik 100% zeker. Alleen ook roddels-van-dicht-bij-het vuur kunnen afgeblazen worden, toch? Er kan altijd wat tussen komen, EN ze kunnen achteraf onwaar zijn. De bron heeft zelf namelijk ook een bron ...

Mijn bron is 70 jaar oud en speelde ooit in Ajax 1, komt van origine uit Steenwijk. Woont nu in het Westen en zijn zoon is mijn buurman. Is een persoonlijke vriend van Foppe. Zit elke thuiswedstrijd bij Ajax, kent vele, vele mensen in de voetbalwereld en spreekt Foppe wekelijks. En als die wat zegt, dan post ik dat soms inderdaad. Ik denk dat veel lezers op dit Forum, ook gezien de vele PB die ik erop gehad heb, dit best leuk vinden en TERECHT met een slag om de arm lezen. Niks is zeker inderdaad. Dat meldt ik er ook bij toch?

Over Mikki: klopt wat je zegt. Iedereen wil m, iedereen ziet m, iedereen roept van alles. Het is nu niet boeiend meer.

Ook het komende EK kan nog diverse spelers losweken bij de clubs trouwens.

En nu weer on-topic. ik heb niet zo'n zin om me te verdedigen of mensen aan te vallen, we hebben toch allemaal dezelfde club en hetzelfde doel voor ogen??
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: Miralem Sulejmani

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 07-04-2008 14:26

Nou dan geef ik je wel waar je zo om vraagt twr: Je bent een held! Ik vind het echt fantastisch dat je deze bijdragen op het forum pleurt, ik hou echt van die roddels. Ik lees de story, prive, weekend en vi niet eens meer, want jij weet het allemaal, echt super! Je kunt af en toe wat fout hebben, maar kom op je hebt verder bijna altijd alles goed!

Zo, hopelijk heb je nu je waardering, wil je dan nu ophouden met die zogenaamde bronnen etc?
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Miralem Sulejmani

Berichtdoor TWR22 » 07-04-2008 14:32

Dat vraag ik helemaal niet. Vraag jij dat wel dan? Iemand hier? Niemand.

Ik geef alleen aan dat als ik iets hoor wat waar ZOU KUNNEN ZIJN, dat het Forum dé mogelijkheid is om dit te delen. IK hoop in ieder geval dat anderen dat wel doen met enigszins geloofwaardige roddels van bronnen (vies woord hier, bronnen).

Anders houden we er een keer een Poll over? Nee serieus. Als de meerderheid dat soort info niet meer wil, dan stoppen we daar toch mee?
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: Miralem Sulejmani

Berichtdoor JayT » 07-04-2008 14:43

beetje makkelijk afgeven of niet...
Ik ben het met TWR eens.

Ik vind het interessant dat hij (of anderen) zo nu en dan zegt, wat mogelijk waar kan zijn. Uiteraard hóeft het niet waar te zijn, maar ook dat is juist de bedoeling van een forum: informatie en gedachten uitwisselen. Elkaar op de hoogte brengen van de nieuwste nieuwtjes, roddels, verhalen. Dat er dus es iemand zegt van "goh...wat ik hoorde vandaag...." mag hij derhalve doen. Wat de andere forumers ermee doen, moeten ze zelf weten, maar om dan als een jaloerse kip (neem ik redelijkerwijs aan) af te geven, is wel wat goedkoop (oh, wat jammer dat ík dat niet wist, anders ben ik dé man hiero). Wees blij dat er es iemand iets vertelt wat hem/ haar interessant lijkt.
misschien is informatieverstrekker een woord ter vervanging van bron daar het voor bepaalde mensen een vies woord is.... :mrgreen:

Sorry voor het offtopic gebeuren, maar het moest ff, wat mij betreft.
No offense, but....Defense! Defense!
Avatar gebruiker
JayT
Wereldspeler
 
Berichten: 1155
Geregistreerd op: 22-06-2007 19:46

Re: Miralem Sulejmani

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 07-04-2008 15:09

Ik ben absoluut niet jaloers op iemand die met zogenaamde bronnen komt, integendeel; ik heb een hekel aan al die verhalen die er in de media verschijnen, en die verhalen worden soms van dit soort forums overgenomen door sites als voetbalprimeur. Ik trek me er zelf niet al te veel van aan, het zal me allemaal een worst wezen eerlijk gezegd, maar er zijn een boel mensen die dit voor waarheid, of het zien als 'waar rook is is vuur'. Dat is erg gevaarlijk, omdat bijvoorbeel mensen die nooit in een stadion komen hier het hardst over praten: 'He collega Kees, heb je gisteren van Gelder gehoord? Die Sulejmani gaat naar Ajax, en terecht want zo'n iemand hoort niet bij Heerenveen'.

Wat ik trouwens wel een beetje raar vind is dat ik van de grootste roddeltante op dit forum niet met geruchten over bepaalde spelers en het uitgaansleven mag komen (en dan heb ik nog meerdere bronnen ook).
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Miralem Sulejmani

Berichtdoor Squerrel » 07-04-2008 15:11

Fanatic 4-ever schreef:Wat ik trouwens wel een beetje raar vind is dat ik van de grootste roddeltante op dit forum niet met geruchten over bepaalde spelers en het uitgaansleven mag komen (en dan heb ik nog meerdere bronnen ook).


Ik zou zeggen, gooi het erop :mrgreen: Al meld jij het zonder bron dan nog zal ik alles voor waarheid aannemen :wink:
Bedankt Torcida:-)
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Re: Miralem Sulejmani

Berichtdoor Lipton » 07-04-2008 15:35

De manier waarop mensen hun bericht naar voren brengen is soms zo verkeerd; Verbeek naar Cambuur!!!!!!!!!

Dan lijkt het net of het ook echt zo is, daar moeten mensen echt eens even mee kappen omdat dit gewoon storend is voor andere mensen.
Want het is gewoon niet zo dat Mickey naar Ajax gaat, als een roddel de ronde doet kan het zo zijn, kan.

Overigens lijkt Sulejmani mij wel een goeie speler voor Ajax, hij is een soort gelijke speler als Suarez, maar persoonlijk vind ik het (nog) niet verstandig van hem om naar die club te vertrekken.

Mensen zeggen dan wel dat Heerenveen hem niet moet verkopen maar hij kwam gratis binnen wandelen, dan doe je bij verkoop van een miljoen of 5 al hele goeie handel.
Natuurlijk moet je wel het bedrag vragen wat de markt betaald. (lees Babel)
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Miralem Sulejmani

Berichtdoor Caspar » 07-04-2008 16:54

TWR22 schreef:Ok dus je irriteert je aan users? Grappig, en dat van een Beheerder. Ik meende dat die objectief zijn altijd ... Kijk, de reactie van Squerrel had ik (en iedereen) wel verwacht en die vind ik nog grappig ook, die kan ik wel waarderen!

Natuurlijk irriteer/erger ik me aan gebruikers van dit forum. Wat denk je dan? En om het meteen door te trekken: in welke zin zou ik niet objectief zijn in deze discussie?

TWR22 schreef:Als een bron iets hoort in een club, dan wordt er over gesproken. Het is dan nog GEEN feit want dan staat het in de media en he, dan is is het een open deur. De grap van een Forum is (dat ik dit jou moet uitleggen ...) is dat je over feiten kan praten - bijvoorbeeld over een speler en een wedstrijd - EN over "dingen die je gehoord hebt", om de media voor te zijn en om te polsen of dat waar zou kunnen zijn. DAT is voor veel mensen (ook voor mij) het leuke van dit Forum. Of zie ik het verkeerd?

De mensen die hier langer rondlopen (nee dit is geen aanval op mensen die hier net komen kijken) weten dat het een periode een stuk slechter is geweest. Lees de verschillende topics in dit onderdeel er maar op na. Iedereen 'had wat gehoord' en 'heeft een vriend van een broer van... etc.' Het niveau was bij tijden diep triest.

Laat voorop staan dat we als beheerdersteam geen algeheel verbod op 'bronverhalen' op dit forum willen. Maar het gevaar daarvan is dat iedereen maar wat gaat roepen, als bovenstaande voorbeelden. Dat is de reden dat we de laatste maanden strenger zijn geworden. We willen graag een forum van enig niveau. Een forum waar mensen niet af gaan op mensen die wat roepen, omdat dit soort dingen helaas door weer anderen weer als waarheid worden gezien.

En dat is dus ook de reden dat ik riep dat je bron 'onbetrouwbaar' is. Hij zit er minstens net zo vaak naast dan dat hij wel raak schiet.

Waarom ik dat post? Om je bericht op waarde te schatten. Dat vind ik namelijk best belangrijk, de waarde van iemands bericht. Ik weet dat ik jouw bron als een stuk minder betrouwbaar kan inschatten dan bronnen van verschillende andere mensen.

Laat ik de vraag voor dit topic concreet maken: Willen we een forum waar discussies gevoerd worden over feiten en betrouwbare bronnen of willen we een reactieforum als voetbalzone waar iedereen maar wat roept?
Ladies and gentleman: We've got him!
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Re: Miralem Sulejmani

Berichtdoor massan » 07-04-2008 17:04

TWR22 schreef: Ik geef alleen aan dat als ik iets hoor wat waar ZOU KUNNEN ZIJN, dat het Forum dé mogelijkheid is om dit te delen. IK hoop in ieder geval dat anderen dat wel doen met enigszins geloofwaardige roddels van bronnen (vies woord hier, bronnen).

Wat ik een beetje vreemd vind is dat je meerdere malen aangeeft dat je het woord bron ''haat'', maar er toch vaak over begint. Daar zit iets niet helemaal lekker geloof ik :mrgreen:

Caspar schreef:
Laat ik de vraag voor dit topic concreet maken: Willen we een forum waar discussies gevoerd worden over feiten en betrouwbare bronnen of willen we een reactieforum als voetbalzone waar iedereen maar wat roept?


In je vraag zit eigenlijk ook al het antwoord verscholen: Laten we alsjeblieft voetbalzone niet zien als voorbeeld nemen voor de te volgen koers op dit forum.
Avatar gebruiker
massan
Basisspeler
 
Berichten: 534
Geregistreerd op: 21-09-2007 08:36

Re: Bronnen en beleid op dit forum

Berichtdoor forca hveen » 07-04-2008 18:30

Wat een eventuele tussenoplossing zou zijn is een apart stukje op het forum voor geruchten.
Hierdoor kunnen mensen op dit forum toch terecht voor leuke roddels/geruchten en hebben andere mensen die een onbevuild forum met "betrouwbare" bronnen wil toch ook hier terecht.

Vind zelf wel leuk om roddels en geruchten te lezen maar wil toch graag een duidelijk onderscheid tussen serieuze dingen en de roddels om het zo maar even te noemen.
forca hveen
Superster
 
Berichten: 3357
Geregistreerd op: 29-01-2008 19:46

Re: Bronnen en beleid op dit forum

Berichtdoor Skopperij » 07-04-2008 19:03

forca hveen schreef:Wat een eventuele tussenoplossing zou zijn is een apart stukje op het forum voor geruchten.
Hierdoor kunnen mensen op dit forum toch terecht voor leuke roddels/geruchten en hebben andere mensen die een onbevuild forum met "betrouwbare" bronnen wil toch ook hier terecht.

Vind zelf wel leuk om roddels en geruchten te lezen maar wil toch graag een duidelijk onderscheid tussen serieuze dingen en de roddels om het zo maar even te noemen.

Dan hebben wij als mods een dagtaak om te beoordelen wat leuke roddels en wat betrouwbare bronnen zijn. ;)
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: Bronnen en beleid op dit forum

Berichtdoor Niels » 07-04-2008 19:16

Als je oeverloos wilt roddelen en speculeren dan zijn daar zat andere sites - al meerdere malen genoemd hierboven - om dat te doen. Hier dus niet. Punt!
Niels
Erelid
 
Berichten: 3997
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Groningen

Re: Bronnen en beleid op dit forum

Berichtdoor Blizzard » 07-04-2008 19:25

Ach, laat het toch vooral aan de forummers zelf over om berichten van andere gebruikers te interpreteren op betrouwbaarheid. Wat bepaalde personen hier melden over bronnen neem ik met een korreltje zout terwijl ik van anderen, die wat betrouwbaarder over komen wat meer vertrouw maar dan nog ga ik er niet van uit natuurlijk. Eerst zien dan geloven. Toch is het wat mij betreft wel leuk om wat geruchten te lezen over transfers, spelers of weet ik wat. Ik vind alleen wel dat moderators mogen / moeten optreden als blijkt dat bepaalde personen er alleen maar lol in hebben om foutieve informatie te plaatsen en het er gewoon om doen.

Als een persoon iedere keer doet alsof hij zeer goed geïnformeerd is binnen de club en met geruchten komt die nergens op gebaseerd zijn en achteraf altijd onwaar blijken te zijn dan maakt de desbetreffende persoon zichzelf alleen maar belachelijk en ongeloofwaardig...
Avatar gebruiker
Blizzard
Superster
 
Berichten: 3644
Geregistreerd op: 29-03-2003 18:52

Re: Miralem Sulejmani

Berichtdoor ItFean82 » 08-04-2008 06:35

Caspar schreef:De mensen die hier langer rondlopen (nee dit is geen aanval op mensen die hier net komen kijken) weten dat het een periode een stuk slechter is geweest. Lees de verschillende topics in dit onderdeel er maar op na. Iedereen 'had wat gehoord' en 'heeft een vriend van een broer van... etc.' Het niveau was bij tijden diep triest.


Die tijd komt bijna weer terug hoor, altijd als de transferperiode's aanbreken komen er ineens allemaal bronnen om de hoek.
Op naar het volgende seizoen....
Avatar gebruiker
ItFean82
Superster
 
Berichten: 5832
Geregistreerd op: 27-04-2006 15:35

Re: Bronnen en beleid op dit forum

Berichtdoor SpongeBob » 08-04-2008 10:59

Hoezo een versnipperd forum?
En jullie beheerders vinden het gek dat het soms off-topic gaat? Je moet eerst door 84899324 topics heenwandelen voordat je eindelijke de goede te pakken hebt... :shock:
Ik heb geen onderschrift nodig...
Avatar gebruiker
SpongeBob
Wereldspeler
 
Berichten: 1089
Geregistreerd op: 26-10-2005 08:31
Woonplaats: Sneek

Re: Bronnen en beleid op dit forum

Berichtdoor Superfries88' » 08-04-2008 11:18

SpongeBob schreef:Je moet eerst door 84899324 topics heenwandelen voordat je eindelijke de goede te pakken hebt... :shock:


Zou je voorbeelden kunnen geven van onduidelijkheid?

Discussie over een wedstrijd --> wedstrijdtopic
Voorspellen --> toto
Discussie over een speler --> spelerstopic

Over oud-spelers hebben we een topic en over de verbouwingen ook. Ook voor de sfeer heb je genoeg keuze’s:
Nieuw Noord --> Nieuw Noord-vak
Zuid --> Sfeer in vak 26/27 en 427
Algemene sfeer --> Sfeer in ALS!!!

Verder heb je nog een zoekfunctie rechtsboven. Wat is er onduidelijk?
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Bronnen en beleid op dit forum

Berichtdoor TWR22 » 09-04-2008 11:33

Ook het Heerenveen-duo Daniel Pranjic en Miralem Sulejmani staan op het verlanglijstje van San Marco.

Oftewel, zo ongelijk had ik niet toch? Paar weken terug. Maar goed, we gaan het niet weer oprakelen ...
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: Bronnen en beleid op dit forum

Berichtdoor ItFean82 » 09-04-2008 11:44

En weet je daar staan vast ook de namen op van: Berg, Engelaar, Aisatti, Idabdelhay enz enz op. Namelijk elke speler die 3 ballen goed trapt staat volgens de geruchten wel eens ergens in de belangstelling.
Op naar het volgende seizoen....
Avatar gebruiker
ItFean82
Superster
 
Berichten: 5832
Geregistreerd op: 27-04-2006 15:35

Re: Bronnen en beleid op dit forum

Berichtdoor Gekko » 09-04-2008 12:31

Volgens mijn bron heeft Van Basten nog een tweede lijstje...
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Bronnen en beleid op dit forum

Berichtdoor TWR22 » 09-04-2008 15:18

Ik ben het met jullie eens en alle namen zullen langskomen, maar ik meende dat "mijn berichtjesmelder" het zei vóórdat Van Basten tekende voor Ajax. Maar goed, het wordt een hele nare periode, zeker door het EK!

ALLE namen zullen langs gaan komen. En reken maar als een Pranjic in de halve finale staat en goed speelt, alle Spaanse en Italiaanse clubs langs gaan komen. Zie Drenthe na Jong Oranje! Niemand kende m voor dat toernooi (wisselspeler Feyenoord) en nu speelt ie bij de grootste club in de wereld ...
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: Bronnen en beleid op dit forum

Berichtdoor Gekko » 09-04-2008 15:30

Als we eind augustus maar elf op het veld hebben staan...
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Bronnen en beleid op dit forum

Berichtdoor drika746 » 09-04-2008 15:31

Gekko schreef:Als we eind augustus maar elf op het veld hebben staan...


Elf die beter zijn dan de tegenstander dan wel ...
drika746
Superster
 
Berichten: 2580
Geregistreerd op: 05-01-2007 21:37

Re: Bronnen en beleid op dit forum

Berichtdoor Squerrel » 09-04-2008 18:13

TWR22 schreef:Ik ben het met jullie eens en alle namen zullen langskomen, maar ik meende dat "mijn berichtjesmelder" het zei vóórdat Van Basten tekende voor Ajax


En dat maakt het juist zo ongeloofwaardig!
Bedankt Torcida:-)
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Re: Bronnen en beleid op dit forum

Berichtdoor Gekko » 10-04-2008 06:39

Nog even een delirium o nee dilemma: als je regelmatig een gesprekje hebt met een directielid, die wel eens uitgesproken of niet uitgesproken signalen afgeeft die iets zeggen over wie gaat of wie (misschien) komt, meld je dat dan of hou je het voor je, uit angst dat er iets fout gaat in het betreffende traject? Los daarvan heb je nog iets van vertrouwelijkheid of bescherming van degene die iets te veel los laat of in vertrouwen iets vertelt. Kortom: ik ben van de voorzichtige kant terwijl ik ook wel eens een interessant verhaal tegen kom. De supporter gaat volgens mij anders om met ' bronnen' dan een journalist.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Bronnen en beleid op dit forum

Berichtdoor TWR22 » 11-04-2008 11:56

Gekko schreef:Nog even een delirium o nee dilemma: als je regelmatig een gesprekje hebt met een directielid, die wel eens uitgesproken of niet uitgesproken signalen afgeeft die iets zeggen over wie gaat of wie (misschien) komt, meld je dat dan of hou je het voor je, uit angst dat er iets fout gaat in het betreffende traject? Los daarvan heb je nog iets van vertrouwelijkheid of bescherming van degene die iets te veel los laat of in vertrouwen iets vertelt. Kortom: ik ben van de voorzichtige kant terwijl ik ook wel eens een interessant verhaal tegen kom. De supporter gaat volgens mij anders om met ' bronnen' dan een journalist.


100% voor.
Ik blijf het heel leuk vinden "vers" op het nieuws te zitten, iets wat in de pijplijn zit maar nog niet rond is, en daarmee niet zeker is. Wel er bij vermelden hoe je het weet, denk ik.
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: Bronnen en beleid op dit forum

Berichtdoor Jeroen » 11-04-2008 16:45

TWR22 schreef:
100% voor.
Ik blijf het heel leuk vinden "vers" op het nieuws te zitten, iets wat in de pijplijn zit maar nog niet rond is, en daarmee niet zeker is. Wel er bij vermelden hoe je het weet, denk ik.


Volgens mij heb je niet helemaal begrepen wat Gekko bedoelt. Jij bent juist het tegenovergestelde van de 'voorzichtige' supporter. Jij gooit elke vage opmerking die je hoort het internet op alsof het al rond is. :roll:
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Volgende

Keer terug naar Forum & fansite

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten