Forum upgrade

› alles over dit forum (en de Fansite)

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Dat probleem heb ik inderdaad ook.
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

Ik draai hier op 1280 x nog wat, en had er gister wel last van maar vandaag niet. Ik denk dus niet dat resolutie standaard het probleem is.
Ladies and gentleman: We've got him!
Gebruikersavatar
Vincent
Fanmaster
Berichten: 639
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Vincent »

Hmm.. Kan het cache zijn?
PM / mail me anders even een screenshot + browser die je gebruikt.
feanfanhannes
Basisspeler
Berichten: 832
Lid geworden op: 13-02-2007 19:50
Locatie: balk
Contacteer:

Bericht door feanfanhannes »

JayT schreef:in toevoeging op venderwel: ik heb het ook bij mij maar met resolutie 1024x768. Met een scrollbalk voor horizontaal scrollen zal ik maar zeggen kan ik nog een klein stukkie naar rechts, alwaar ik ook de He van het logo krijg...
ja heb ook precies het zelfde als jou maar viel me niet op trouwens ja nu je er op let. :wink:
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Uhm, nu heb ik niet meer dat de banner zich herhaald, maar wel dat er op die plekken een blauw stukje is te zien.
Gebruik IE versie 6.0.2900.2180.enz.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

He, wat raar. Als ik hem met IE open heb ik het probleem inderdaad ook. Een blauw blok aan het eind en een blauwe streep onder de banner.
Ladies and gentleman: We've got him!
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Precies....en er zijn nogal wat mensen die IE gebruiken. Hier op het werk kan ik zelf geen andere browser installeren of een update doen op de huidige browser.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Gebruikersavatar
Vincent
Fanmaster
Berichten: 639
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Vincent »

En voor mij is het juist lastig om in IE6 te bekijken welk effect een aanpassing heeft.. Ik probeer nog wel even wat.
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Ik heb er geen last van, IE versie 7.0.530.11

IE6 is nogal laks met HTML restricties, Firefox is hier veel stricter in ... ik denk dat de kern van het probleem daarin zit.
Het is maar een spelletje
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Ik heb er thuis geen last van (IE7), op het werk wel (IE6). Daar zal dus het probleem liggen inderdaad.
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Nou ja het is niet heel erg storend en thuis heb ik er niet op gelet, maar heb het hier op het werk inderdaad wel.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Probeer in de CSS file eens met de NOREPEAT variabele te spelen (ik weet niet of het de exacte naam is), dat wil nog wel eens helpen. Anders kun je de kolom mee laten stretchen met de browser door de harde pixels in procent waarden te veranderen, hier de meest chique oplossing ... maar het werkt wel.
Het is maar een spelletje
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Of je neemt een goede brouwsert. :D

Nogal vervelend is dat een link niet in een nieuwe tab open.
Ja ja ik weet het, met een simpele druk op de Z toets ben je weer op het vorige scherm, maar voorheen (en op bijna alle andere fora) opende je het linkje automatisch in een nieuwe tab en bleef het lekker staan en kon je het nog eens rustig lezen of, in geval van filmpje wat wel eens traag wil laden, later bekijken.
Anti anti. :)
Scoobix
Invaller
Berichten: 284
Lid geworden op: 15-12-2004 17:09
Locatie: Heerenveen

Bericht door Scoobix »

erg jammer dat deze upgrade is doorgevoerd , ik vind het forum er veel minder zakelijk uitzien als voorheen en veel onoverzichtelijk.

Jammer hoor
André
Wereldspeler
Berichten: 1349
Lid geworden op: 21-02-2003 17:19

Bericht door André »

Ik heb niet een doorsnee resolutie (1440x900), maar geen problemen met de layout/banner.
Met de banner is de layout er niet slechter op geworden. Wellicht nog wat meer blauw in de layout. Het is mij nu allemaal iets te 'helder'. Maar verder dikke prima. In het begin ff wennen, maar kan nu prima mijn weg vinden hiero.
Als één man achter onze trots!
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Nu bijna 2 maanden in de nieuwe lay-out en, eerlijk is eerlijk, het begint te wennen en te bevallen.
Het toevoegen van wat meer contrast kleuren heeft het overzichtelijker gemaakt.
Functionaliteit is inderdaad beter geworden.
Gebruikersavatar
vak-27
Invaller
Berichten: 284
Lid geworden op: 11-08-2006 13:00

Bericht door vak-27 »

Ben inmiddels wel gewend aan de nieuwe opzet van het forum. Wat mij blijft storen is het volgende: Als ik b.v. vanmorgen ga uitloggen en ik log b.v. vanmiddag weer in, zijn de onderwerpen die ik vanmorgen niet gelezen heb nog steeds van een rode cirkel voorzien die voor het onderwerp staat (weet niet hoe dat ding heet) Als je "vroeger" voor een tweede keer op een dag inlogde, waren alleen die onderwerpen die in de tijd tussen uitloggen en inloggen een nieuw antwoord/opmerking hadden gekregen rood geworden. Kortom, de onderwerpen die je nu niet leest blijven rood, waardoor je ook niet weet of iemand een recente reactie heeft geplaatst. Hoop dat het een beetje duidelijk is.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Dan moet je voor het uitloggen even op "markeer alle onderwerpen als gelezen" klikken.
Gebruikersavatar
vak-27
Invaller
Berichten: 284
Lid geworden op: 11-08-2006 13:00

Bericht door vak-27 »

aha, tige tank
Gebruikersavatar
davp
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1597
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

Eerst was ik niet erg gecharmeerd van de upgrade. Maar ik moet zeggen dat het me nu er goed voldoet :)
Plaats reactie