Het forum

› alles over dit forum (en de Fansite)

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor vlqrt » 27-07-2007 20:12

Het verbaast me dat zo velen het eens zijn met strictere regels en meer controle, al ben ik het met skopperij eens dat het geen politiestaat moet worden.

De aparte dossiers voor spelers en het discussie topic ernaast is een leuk idee, al ben ik bang dat sommige dossiers heel snel naar beneden zakken wanneer er geen nieuws is.
vlqrt
Superster
 
Berichten: 3020
Geregistreerd op: 11-08-2003 12:17
Woonplaats: Leeuwarden

Berichtdoor Vrieskist » 27-07-2007 22:17

vlqrt schreef:Het verbaast me dat zo velen het eens zijn met strictere regels en meer controle, al ben ik het met skopperij eens dat het geen politiestaat moet worden.

De aparte dossiers voor spelers en het discussie topic ernaast is een leuk idee, al ben ik bang dat sommige dossiers heel snel naar beneden zakken wanneer er geen nieuws is.

Dat maakt niet uit, die kan je altijd via de zoekfunctie weer terug vinden. Ook zou ik aan het begin van het discussietopic een link zetten naar het dossiertopic. Bovendien hoeft ook niet elk topic ingedeeld te worden in twee delen, alleen de grotere. Zoals het transfergeruchten topic maar misschien ook een discussietopic met voorspellingen van wedstrijden, dat scheelt ook al veel vervuiling van de wedstrijd topics.
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Berichtdoor Riverside » 27-07-2007 23:33

Kreeg laatst een PB van een nieuwkomer die wou weten wanneer hij een basisspeler zou worden. Tja, als je met zo'n intentie gaat posten dan ga je dus posten om het posten en zodoende zullen 9/10 posts onzin zijn. Toch vind ik niet dat die teller/gradaties er maar uit moeten; als een ervaren forumgebruiker een nieuwkomer ergens op wijst, zal diegene dat eerder accepteren dan dat een andere nieuwkomer dat doet.

Zelf heb ik dit forum zo'n 1,5-2 jaar geregeld gelezen en pas daarna aangemeld voor een account. Zo wist ik al direct hoe de huisregels hier waren en hoe je moet reageren. Nu hoef je niet 2 jaar te wachten zoals mij, maar een paar maanden meelezen kan voordat je gaat blaten kan geen kwaad. :wink:

De laatste tijd heb ik minder gepost. In de geruchten over diverse spelers heb ik me zelfs helemaal afzijdig gehouden en alleen gelezen, maar dat was niet altijd een pretje. Volgens mij is dit een trend die zich elk jaar in de zomermaanden voordoet, komkommertijd en veel geruchten doen bepaalde topics geen goed.

Tot slot; vergeleken met forums van andere clubs vind ik dit org.forum nog van voldoende niveau. Het is ook niet zo dat het hier een puinhoop is, maar laten we ervoor zorgen dat dat ook niet gebeurd.
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Lipton » 28-07-2007 00:05

Iets wat ik wel belangrijk vind is dat als een Beheerder/fanmaster een bericht van iemand verwijdert dat die gene ook op de hoogte gesteld word.
Omdat ik durf te wedden dat er genoeg mensen zijn die iets posten maar vervolgens het nooit door zou hebben als diegene zijn post verwijdert is.
Het hoeft niet gelijk een PB te zijn met waarschuwingen en bedreigingen maar gewoon om die gene op de hoogte te stellen.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Berichtdoor Lasse4evah » 28-07-2007 08:01

Als de topicstarter vind dat dit hier niet thuis hoort graag even een pbtje en bericht verwijderen! Het is met goede bedoelingen

Ik ben vandaag even bezig geweest om alle eredivisie forums op te zoeken, misschien zit er bruikbare informatie bij die wij misschien kunnen gebruiken! ik snap natuurlijk wel dat we natuurlijk niet klakkeloos alles over moeten nemen maar als iedereen even rond kijkt en misschien de plus punten opschrijft of zo iets.
Ik heb gewoon de hoofd forums gebruikt!

Ajax: http://www.ajaxforum.nl/
Az: http://www.azfanpage.nl/forum/
Excelsior: http://excelsior.netwerk.to/forums/
Feyenoord: http://feyenoord.netwerk.to/forums/index.php
De Graafschap: http://www.superboeren.nl/online/forum.php
Fc groningen: http://www.fcgforum.nl/
Heracles Almelo: http://www.hafc-1903.nl/forum/viewforum.php?f=22
Nac Breda: http://www.nacforum.nl/
Nec: http://www.supportersforum.nl/forum/
Psv: http://psv.netwerk.to/forums/
Roda JC: http://rodajc.netwerk.to/forums/
Sparta Rotterdam: http://www.sparta.net/
Fc Twente: http://www.twentefans.nl/forum/
Fc Utrecht: http://www.utregforum.nl/forum/
Vitesse: http://www.ultrasarnhem.nl/
VVV-Venlo: http://www.vvv-forum.nl/
Willem II: http://www.tilbo.com/index.php?option=com_smf&Itemid=233
Lasse4evah
Wereldspeler
 
Berichten: 1310
Geregistreerd op: 09-02-2006 19:07

Berichtdoor Niels » 28-07-2007 12:34

Iets wat ik wel belangrijk vind is dat als een Beheerder/fanmaster een bericht van iemand verwijdert dat die gene ook op de hoogte gesteld word.
Omdat ik durf te wedden dat er genoeg mensen zijn die iets posten maar vervolgens het nooit door zou hebben als diegene zijn post verwijdert is.
Het hoeft niet gelijk een PB te zijn met waarschuwingen en bedreigingen maar gewoon om die gene op de hoogte te stellen.


Naar mening - maar soit, wat is die waard? :mrgreen: - is het onmogelijk om iedereen maar even op de hoogte te stellen van het verwijderen van een 'bericht via PB. Soms wordt er in zo'n korte tijd zoveel onzin uitgekraamd, en dus ook vaak evenzoveel verwijderd, dat het veel tijd zou kosten om PB's te versturen.

Wat wel een optie is, is het posten van iets als Aantal off-topic of ongepaste posts verwijderd'. Dan weet iedereen dat er gesnoeid is en kan hij of zij dus ook direct zien dat, als zijn/haar bijdrage ineens ontbreekt, dit kennelijk niet door de beugel van de beheerders kon.
Niels
Erelid
 
Berichten: 3997
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor H-J » 28-07-2007 18:54

Volgens mij kan er op ICT gebied van alles en nog wat worden gebruikt. Dit heeft echter niet zoveel zin als de posters zelf hun gedrag niet aanpassen en daardoor zorgen voor nuttigere posts... Daar moet het mee beginnen en niet met snufjes voor de fanmasters.

Dit klinkt makkelijker dan dat het is, de meeste mensen hebben niet door dat de post niet echt boeiend etc etc is.
Nieuwe spits: kappen - draaien van Keimpema
H-J
Superster
 
Berichten: 2346
Geregistreerd op: 15-05-2004 17:46
Woonplaats: De Vlecke

Berichtdoor Flying Tilster » 29-07-2007 12:13

Lipton schreef:Iets wat ik wel belangrijk vind is dat als een Beheerder/fanmaster een bericht van iemand verwijdert dat die gene ook op de hoogte gesteld word.
Omdat ik durf te wedden dat er genoeg mensen zijn die iets posten maar vervolgens het nooit door zou hebben als diegene zijn post verwijdert is.
Het hoeft niet gelijk een PB te zijn met waarschuwingen en bedreigingen maar gewoon om die gene op de hoogte te stellen.


Dan blijven de fanmasters/webmasters/beheerders bezig. Dat idee van Niels spreekt mij ook wel aan. Op die manier houdt je je forum redelijk schoon en kan er normaal gediscussieerd worden zonder met modder naar elkaar toe te gooien.

Dat is hetgene wat mij opvalt (en ik zelf warschijnlijk ook aan meedoe :oops: ) dat er door bepaalde personen bijdragen worden geleverd waarbij de bedoeling alleen maar is om modder naar elkaar toe te gooien.

Het belangrijkste blijft natuurlijk het feit dat de posters zelf hun gedrag een beetje moeten aanpassen.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Berichtdoor Freezeman » 29-07-2007 13:53

Het is vooral de anonimiteit.
Je ziet het overal, op straat en op internet.
Op straat is men in een grote groep anoniemer dan als enkel individu en dus durft men in een grote groep meer en andere dingen te zeggen dan een alleen staand persoon.

Op een forum is het helemaal anoniem, je kan zeggen wat je wilt want niemand weet wie het zegt.
De onbekende forum schrijver geeft zijn eigen mening en denkt dat het de enige juiste mening is, spreekt iemand dat tegen dan gaat hij dat verbaal behoorlijk tegenspreken op wat voor manier dan ook, immers niemand weet wie hij of zij is.
De langer postende forummer is bij sommige mensen bekend (van de tribune, van bijeenkomsten, van forum avonden, van praat café, enz.) en weet dus dat hij/zij niet echt anoniem meer is en van gezicht herkend wordt en geeft mede daarom een iets meer door dachte mening.
Natuurlijk heeft die ervaren forummer ook wel eens een zeer eigen mening, maar die kan deze door een redelijk normale discussie vaak goed onderbouwen.

Nu wil ik niet meteen een pasfoto als avatar invoeren, maar het zou het forum een stuk aantrekkelijker / fatsoenlijker maken als iedereen wist wie de poster was.
En de poster zou wellicht 2 x zo goed nadenken voor hij zijn of haar onbezonnen post op het forum zou kwakken.
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor H-J » 30-07-2007 21:09

Om mijn vlak hierboven geposte verhaal van een voorbeeld te voorzien: Topic over Jong Heerenveen.
sc heerenveen 4 ever schreef:Iemand die de uitslag al weet?
Dit soort flauwekul mag van mijn part direct bestraft worden. Iedereen op dit forum die wat weet, zet het er direct (en soms te snel) op.
Nieuwe spits: kappen - draaien van Keimpema
H-J
Superster
 
Berichten: 2346
Geregistreerd op: 15-05-2004 17:46
Woonplaats: De Vlecke

Berichtdoor drika746 » 30-07-2007 21:35

Ik vind het vooral een hoop gezeik dit topic. Mensen die zich hier aanmelden zullen zich binnen de regels gedragen zoals ze zijn en je moet mensen niet gaan opdragen een bepaald gedrag aan te nemen. Een forum mag best wat minder informatieve of inhoudelijke berichten bevatten, het doel van mensen hier is m.i. om met elkaar te communiceren over een bepaald onderwerp, zolang je niet te veel off-topic gezeik hebt of onderlinge geruzie moet je niet te veel regels aan het posten leggen.
drika746
Superster
 
Berichten: 2580
Geregistreerd op: 05-01-2007 21:37

Berichtdoor hm_DR88 » 30-07-2007 21:53

Freezeman schreef:Het is vooral de anonimiteit.
Je ziet het overal, op straat en op internet.
Op straat is men in een grote groep anoniemer dan als enkel individu en dus durft men in een grote groep meer en andere dingen te zeggen dan een alleen staand persoon.

Op een forum is het helemaal anoniem, je kan zeggen wat je wilt want niemand weet wie het zegt.
De onbekende forum schrijver geeft zijn eigen mening en denkt dat het de enige juiste mening is, spreekt iemand dat tegen dan gaat hij dat verbaal behoorlijk tegenspreken op wat voor manier dan ook, immers niemand weet wie hij of zij is.
De langer postende forummer is bij sommige mensen bekend (van de tribune, van bijeenkomsten, van forum avonden, van praat café, enz.) en weet dus dat hij/zij niet echt anoniem meer is en van gezicht herkend wordt en geeft mede daarom een iets meer door dachte mening.
Natuurlijk heeft die ervaren forummer ook wel eens een zeer eigen mening, maar die kan deze door een redelijk normale discussie vaak goed onderbouwen.

Nu wil ik niet meteen een pasfoto als avatar invoeren, maar het zou het forum een stuk aantrekkelijker / fatsoenlijker maken als iedereen wist wie de poster was.
En de poster zou wellicht 2 x zo goed nadenken voor hij zijn of haar onbezonnen post op het forum zou kwakken.



Anonimiteit is voor een groot deel van de internetters blijkbaar een reden om dingen anders te formuleren dan dat men anders zou doen. Dingen worden gezegd waar soms de honden geen brood van lusten. Ik denk aan websites van de Leeuwarder Courant, Dagblad van het Noorden en zoiets als Waldnet. Als ik de reacties van dit forum vergelijk met wat daar wordt uitgekraamd dan valt dit echt nog reuze mee.
Ik ben het met Freezeman helemaal eens dat anonimiteit geen vrijbrief mag zijn voor ongebreideld gebraak van schunnige opmerkingen. Dat is hier niet het geval. Mocht het erger worden dan zou ik geen tegenstander zijn het opheffen van deze anonimiteit door het gebruik van echte namen en foto's als avatar. Een IP-blok (van minstens 5 jaar ) voor mensen die hardnekkig blijven volhouden (2x geel is rood) lig ik ook niet wakker van. Dit forum is in het algemeen erg leuk te lezen. Het kan beter maar het kan ook nog heel wat erger.
Avatar gebruiker
hm_DR88
Wereldspeler
 
Berichten: 1042
Geregistreerd op: 16-04-2006 21:19
Woonplaats: Drachten

Berichtdoor vlqrt » 31-07-2007 09:49

Ik denk dat je de anonimiteit op het forum niet moet tegengaan, ikzelf vindt het wel prettig dat alleen insiders weten wie ik ben. Ik denk dat je naam en foto boven een post een hele grote belemmering vormen om te posten, daarnaast is het voor ons nagenoeg onmogelijk om te controleren of iedereen wel is wie ze zeggen dat ze zijn. Dus dan nog blijft het probleem met anonimiteit bestaan.

Qua regels denk ik dat we inderdaad de regels eens moeten herzien en wanneer we ze hebben herzien ook heel strikt moeten gaan toepassen. Al moeten we hier als beheerders/fanmasters intern nog maar eens bekijken hoe en wat. We moeten ten alle tijden vermijden dat het hier een politiestaat wordt en dat vriendjespolitiek gaat regeren.
vlqrt
Superster
 
Berichten: 3020
Geregistreerd op: 11-08-2003 12:17
Woonplaats: Leeuwarden

Berichtdoor xander » 31-07-2007 09:55

Alleen mensen met betaalde e-mail adressen toelaten geen hotmail maar bijvoorbeeld @orange.nl @ kpnplanet.nl alleen plus nadat een gebruiker bijvoorbeeld 50 posts heeft met redelijk goeie inhoud dan krijgt hij nog een ander deel van het forum te zien bijvoorbeeld Sport overig, Offtopics, English, Transfers & geruchten dit eerst te blokkeren voor nieuwe leden. Dit doen ze op een ander forum waarop ik zit en ik moet zeggen het is echt een succes. Je weert er veel kinderen mee die altijd @hotmail.com gebruiken.

Verder ben ik ook voorstander van originele naam en achternaam dat doen ze ook bij http://www.v8power.nl/ is ook een groot succes weinig onzin staat erop. Maar dit lijkt me niet mogelijk op een voetbal forum daar hoort nu eenmaal een beetje anonimiteit bij.
Dus foto en orginele namen ken je wel vergeten op een voetbal forum.

Ik vindt mijn bovenste idee het beste ik ben er van overtuigt dat het forum er dan weer wat op vooruit gaat.
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Berichtdoor Lipton » 31-07-2007 10:28

Het is opzich wel een goed idee, maar ik denk dat je een te grote groep uitsluit voor dit forum.
Persoonlijk vind ik het maar irritant als je ergens op een forum geen hotmail kan gebruiken, niet dat ik geen chello o.i.d heb, maar als je dan ooit van account of zo wilt veranderen is dit heel vervelend.
Dit forum is bedoeld voor alle fans van Heerenveen, je tweede idee is wel heel goed dat werkt op andere forums altijd.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Berichtdoor Venderwel » 31-07-2007 10:33

Voor dingen als forums e.d. gebruik ik juist mijn hotmail of gmail accounts....niet omdat ik perse annoniem wil blijven ofzo, maar mijn echte prive accounts gebruik ik echt voor prive, om maar zo weinig mogelijk troep op dat email adres te krijgen.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Avatar gebruiker
Venderwel
Superster
 
Berichten: 3876
Geregistreerd op: 24-12-2004 16:15
Woonplaats: Aldeboarn

Berichtdoor Skopperij » 31-07-2007 10:35

Ik begrijp je helemaal maar toch is het niet dé oplossing. De 'kinderen' waar jij het over hebt kunnen tegenwoordig ook zonder problemen aan een @orange.nl of @kpnplanet.nl adres komen. Daarnaast zullen er een boel forumleden zijn die prima posten maar geen betaald adres hebben. Dat heb ik ook niet. Ik walg van Outlook en vind Hotmail nu eenmaal een fijn programma. Bovendien ga ik niet enkel en alleen om hier lid te zijn een @home adres gebruiken.

Jouw andere idee zit wat in. Toch moet je er ook voor waken dat er niet een dictatoriaal regime gaat heersen. Met zulke strenge toelatingseisen zullen een boel potentiële leden afhaken. Maar het is wel een middel om de grootste kolder er tussenuit te vissen. De interpunctieloze onruststokers zeg maar.

Ik blijf erbij dat het een goed idee is dat de moderators actief gaan communiceren met de mensen die beroerd posten of onrust stoken. Zo voorkom je ruzies en krijgen de 'overtreders' inzicht in waarom ze worden aangepakt. Begrip kweken is een betere oplossing dan mensen hard aanpakken. Overigens dient men wél meteen uit het forum geknikkerd te worden als men op geen enkele wijze coöperatief wenst mee te werken.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Berichtdoor Venderwel » 31-07-2007 10:56

Nou ja het ligt er denk ik ook aan wat je doel van het forum is en dat moet je denk ik eerst bepalen.

Wil je een forum zijn, van, voor en door iedereen die heerenveen een warm hard toedragen (zelfs een paar die dat iets minder doen) of wil je een kwalitatief hoger forum hebben welke minder toegankelijk is om de kwalitiet te kunnen waarborgen.

Persoonlijk denk ik dat dit HET Heerenveen forum ter wereld is en dat je dat best open voor iedereen moet houden, maar goed dan moet je minder kwalitiet tolereren.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Avatar gebruiker
Venderwel
Superster
 
Berichten: 3876
Geregistreerd op: 24-12-2004 16:15
Woonplaats: Aldeboarn

Berichtdoor vlqrt » 31-07-2007 11:18

xander schreef: plus nadat een gebruiker bijvoorbeeld 50 posts heeft met redelijk goeie inhoud dan krijgt hij nog een ander deel van het forum te zien bijvoorbeeld Sport overig, Offtopics, English, Transfers & geruchten dit eerst te blokkeren voor nieuwe leden. Dit doen ze op een ander forum waarop ik zit en ik moet zeggen het is echt een succes. Je weert er veel kinderen mee die altijd @hotmail.com gebruiken.


Hier hebben we het over gehad, maar het probleem is dat mensen dan gaat posten om maar aan dat aantal posts te komen. De meeste posts puur om er weer een post bij te hebben werkt totaal averechts. Daarnaast vindt ik het juist leuk dat mensen zonder account ook het volledige forum kunnen lezen. Ik denk dat veel mensen alleen het forum lezen en daarom geen behoefte hebben om een account aan te maken. Deze mensen zouden in de nieuwe situatie eerst 50 posts moeten plaatsen om weer alles goed te kunnen lezen.
vlqrt
Superster
 
Berichten: 3020
Geregistreerd op: 11-08-2003 12:17
Woonplaats: Leeuwarden

Berichtdoor Venderwel » 31-07-2007 12:03

Nou dat lezen kun je toch nog wel ingeschakkeld gehouden?? Volgns mij kun je alles tunen...
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Avatar gebruiker
Venderwel
Superster
 
Berichten: 3876
Geregistreerd op: 24-12-2004 16:15
Woonplaats: Aldeboarn

Berichtdoor Boegyman (NL) » 31-08-2007 19:04

Tussen het rijtje users online zie ik ineens Jaap F. staan!

Dat is volgens mij heel lang geleden. Hopelijk ga je ook weer posten Jaap.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Boegyman (NL)
Wereldspeler
 
Berichten: 1332
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:05
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor Venderwel » 12-09-2007 08:42

Forum gister een klein beetje in de vernieling??
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Avatar gebruiker
Venderwel
Superster
 
Berichten: 3876
Geregistreerd op: 24-12-2004 16:15
Woonplaats: Aldeboarn

Berichtdoor Caspar » 12-09-2007 11:30

Een probleem met de hosting. Als het goed is is alles weer opgelost.
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor Baggerraartje » 12-09-2007 12:14

Wat me wel opvalt dat er veel mensen snel "nieuwelingen" afzeiken! Nu kan ik met mijn beroep maar een half jaar per jaar reageren. Schijnbaar vergeten de "veel" posters dat ze ook ooit op nul berichten zijn begonnen! Vooral als je een nieuw onderwerp opent, word het vaak direct gesloten als er een "veel" poster er niets in ziet! Dus een helemaal gelijke behandeling krijge je niet en daardoor ook geen goede discussies!!! Het wordt dan al snel verwijten over en weer... over waarom niet of wel Leuke discussies krijg alleen als je iedereen in z`n waarde laat.
Baggerraartje
Superster
 
Berichten: 2342
Geregistreerd op: 09-01-2006 15:04

Berichtdoor Jeroen » 21-09-2007 11:37

We wachten nog op een update van dit forum, wellicht dat die functie daarbij zit. Klinkt inderdaad als een handige optie, want we hebben liever dat mensen ons tippen dan dat er offtopic berichten over foute posts of topics worden geplaatst.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor vlqrt » 21-09-2007 14:19

Wanneer deze gold is gegaan wel, ik geloof alleen dat PHP3 nog in beta is, gezien we met een redelijke database + geweldig aantal users zitten moeten we hier eigenlijk wel uitgaan van een stabiele versie. Wanneer de Database corrupt raakt zijn we zoveel jaar aan discussies kwijt. Zonde gezien dit een prachtig archief is dat precies weergeeft wat wanneer de mening van de supporters was over een onderwerp.
Het is maar een spelletje
vlqrt
Superster
 
Berichten: 3020
Geregistreerd op: 11-08-2003 12:17
Woonplaats: Leeuwarden

Berichtdoor Vincent » 01-10-2007 08:46

Ik heb gisteren thuis even geëxperimenteerd met phpBB 3 RC 5. Deze lijkt me stabiel genoeg. De migratie duurt wel een uurtje of anderhalf, maar gaat vrij naadloos. Als alles goed gaat heb ik vrijdag vrij en dus tijd om het gebeuren live uit te voeren. Nadeel is wel dat het huidige forum dan even uit de lucht moet, terwijl we dan net tussen de wedstrijden tegen Helsingborg en Heracles in zitten. Maar goed, de upgrade lijkt me wel prio te hebben.
Avatar gebruiker
Vincent
Fanmaster
 
Berichten: 631
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Amersfoort

Berichtdoor Janneman » 01-10-2007 09:48

Een heel simpel feit is ook dat mensen die hier wat langer zitten de nieuweren een klein beetje wegwijs maken. Want de regels lezen doen de meestte niet en gan direct het forum op en braken er van alles uit, stoppen 2 posts achter elkaar en worden dan door minder vriendelijke types hierop aangesproken. En ik kan je vertellen dat er mindere types zijn die dan erg onvriendelijk zijn.

Ik vind dat we met z'n allen het forum "leefbaar" moeten houden en niet alles moeten afschuiven op de moderators.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: Het forum

Berichtdoor Vincent » 11-10-2007 14:01

In dit topic verder over het forum in het algemeen.
Voor discussie over de upgrade kun je terecht in dit topic.
De berichten van beide topics zijn deels samengevoegd.
Avatar gebruiker
Vincent
Fanmaster
 
Berichten: 631
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Amersfoort

Re: Het forum

Berichtdoor broekster » 10-11-2007 13:56

Registered users: broekster, Feanfan-4-life, Google [Bot], Lipton, Raider, wald pyk


Puur uit nieuwschierigheid, hoezo is er een Google bot op dit forum? Het is een -geregistreerde- gebruiker die niet kan kan reageren e.d. ?
broekster
Selectiespeler
 
Berichten: 216
Geregistreerd op: 09-01-2006 16:41
Woonplaats: Brussel

VorigeVolgende

Keer terug naar Forum & fansite

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten