Wie-o-wie is wie?

› alles over dit forum (en de Fansite)

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor Poenkt » 09-05-2005 12:46

Hoeveel Ajakkes-SCH-wedstrijden heb jij in het Olypisch Stadion gezien dan?
Graaijax Hamsterdam!!
Avatar gebruiker
Poenkt
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 07-12-2004 13:04
Woonplaats: Where ever I lay my hat, that's my home

Berichtdoor Fulton » 09-05-2005 12:50

één
De beste aanval is een goede aanval.
Avatar gebruiker
Fulton
Basisspeler
 
Berichten: 672
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:14
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Arnoud » 09-05-2005 13:31

Ik kan me niet voorstellen dat de wedstrijden Ajax - sc Heerenveen als hoogtepunten genoemd worden. Met uitzondering van de Finale Amstel Cup (vanwege de fantastische sfeer en omdat die niet in Amsterdam gespeeld werd) en de overwinning met
1-3 dit seizoen. Als Amsterdammer en Heerenveen supporter voelde ik me meestal doodziek na Ajax-Heerenveen, want op een gelijkspelletje na (laatste wedstrijd(en) van de De Boertjes) verloren we er alltijd, en soms wel heel dik.
Heerenveen-Ajax, dat was de laatste jaren een stuk leuker :mrgreen:
Avatar gebruiker
Arnoud
Superster
 
Berichten: 1660
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:04
Woonplaats: aan De Fluezen

Berichtdoor (pl)euro » 09-05-2005 13:53

paparazzi schreef:Beste mensen,

Verder vind ik het ook helemaal niet relevant meer om door te discuseren over wie ik nu wel of niet gechauffeurd zou hebben. :blbl:


Dat is het ook niet paparazzi (of moet ik W zeggen :wink: ) Foppe was in ieder geval erg tevreden over je rijstijl :mrgreen: :mrgreen:
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Avatar gebruiker
(pl)euro
Basisspeler
 
Berichten: 784
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:46
Woonplaats: En la playa

Berichtdoor Poenkt » 09-05-2005 14:03

Verder vind ik het ook helemaal niet relevant meer om door te discuseren over wie ik nu wel of niet gechauffeurd zou hebben.


Zolang ze nog in leven zijn uiteraard!! :wink:
Graaijax Hamsterdam!!
Avatar gebruiker
Poenkt
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 07-12-2004 13:04
Woonplaats: Where ever I lay my hat, that's my home

Berichtdoor teppie » 09-05-2005 22:05

Je leeftijd
24 jaartjes

Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding
Nickname: Ooit eens een leraar die dat bedacht heeft (vanwege mijn achternaam). En zo ontstond mijn bijnaam.

Hoelang je al actief bent op dit forum
Sinds december 2003. Schrijf er niet veel op, lees wel veel.

Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen
Ooit eens in 1991 mee genomen door mijn buurjongen. Wedstrijd tegen Vitesse (2-2) Toen nog een jaartje losse kaarten gekocht en met de 2e promovering seizoenkaart gekocht en sindsdien verliefd :)

Je persoonlijke hoogtepunten als SCH-fan
Pfff... (beetje in chronologische volgorde) Me eerste wedstrijd, De bekerfinale tegen Ajax, Europees voetbal halen in Zwolle, winnen van Ajax!!, Feyenoord met 3-0 verslaan, het behalen van champioens leaque, de thuiswedstrijd tegen valencia, Eufacup wedstrijden thuis tegen Stuttgard en Newcastle en uiteraard de uitwedstrijd tegen en in Newcastle.

Ooh ja, vergat bijna 1 ding.. oprichting / het goede werk van NN, met als topper volgend jaar het NN vak.

Je persoonlijke dieptepunten als SCH-fan
De onterechte verloren wedstrijd in A'dam +/- 1998 (eerste SCH wedstrijd in de Arena), de verloren bekerfinale tegen Roda JC, het verlies tegen Twente 2 jaar geleden in het jaar dat Foppe werd bekritiseerd, tot die wedstrijd geloofde ik er nog in dat we europees konden behalen. Vitesse uit vorig jaar, de verloren wedstrijd in R'dam, 4 jaar geleden (Luinge(?) liet ongeveer 10 minuten extra door voetballen waardoor Feyenoord nog won).

Nu hou ik op :)
De zijlijn heeft het er mee te doen!
teppie
Nieuw talent
 
Berichten: 138
Geregistreerd op: 14-12-2003 15:22
Woonplaats: Leeuwarden

Berichtdoor Oege Yilderim » 10-05-2005 02:05

Arnoud schreef:Ik kan me niet voorstellen dat de wedstrijden Ajax - sc Heerenveen als hoogtepunten genoemd worden. Met uitzondering van de Finale Amstel Cup (vanwege de fantastische sfeer en omdat die niet in Amsterdam gespeeld werd) en de overwinning met
1-3 dit seizoen. Als Amsterdammer en Heerenveen supporter voelde ik me meestal doodziek na Ajax-Heerenveen, want op een gelijkspelletje na (laatste wedstrijd(en) van de De Boertjes) verloren we er alltijd, en soms wel heel dik.
Heerenveen-Ajax, dat was de laatste jaren een stuk leuker :mrgreen:


Kan me nog een wedstrijd herrinderen in de Meer, god wat was dat sfeervol
To Fast To Furious !!
Oege Yilderim
Nieuw talent
 
Berichten: 101
Geregistreerd op: 23-03-2005 05:50
Woonplaats: Lemmer

Berichtdoor Arnoud » 10-05-2005 09:20

Er is wel verschil tussen "sfeervol" en "hoogtepunt" naar mijn idee. De Meer was zeker sfeervol, maar daar verliezen was nooit een hoogtepunt.......
Avatar gebruiker
Arnoud
Superster
 
Berichten: 1660
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:04
Woonplaats: aan De Fluezen

Berichtdoor Oege Yilderim » 10-05-2005 10:22

Ok geef ik je gelijk in.
To Fast To Furious !!
Oege Yilderim
Nieuw talent
 
Berichten: 101
Geregistreerd op: 23-03-2005 05:50
Woonplaats: Lemmer

Berichtdoor paparazzi » 10-05-2005 18:25

[quote="(pl)euro"


Dat is het ook niet paparazzi (of moet ik W zeggen :wink: ) Foppe was in ieder geval erg tevreden over je rijstijl :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Ssst.....!! (kasteeldame)... :wink:
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor kukkel » 10-05-2005 19:07

Oege Yilderim schreef:
Arnoud schreef:Ik kan me niet voorstellen dat de wedstrijden Ajax - sc Heerenveen als hoogtepunten genoemd worden. Met uitzondering van de Finale Amstel Cup (vanwege de fantastische sfeer en omdat die niet in Amsterdam gespeeld werd) en de overwinning met
1-3 dit seizoen. Als Amsterdammer en Heerenveen supporter voelde ik me meestal doodziek na Ajax-Heerenveen, want op een gelijkspelletje na (laatste wedstrijd(en) van de De Boertjes) verloren we er alltijd, en soms wel heel dik.
Heerenveen-Ajax, dat was de laatste jaren een stuk leuker :mrgreen:


Kan me nog een wedstrijd herrinderen in de Meer, god wat was dat sfeervol



ja toen werd ajax zeker kampioen?
 con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur
Avatar gebruiker
kukkel
Basisspeler
 
Berichten: 786
Geregistreerd op: 08-10-2004 12:25

Berichtdoor scheerenveen_meid » 12-05-2005 14:14

Naam: Alina
Leeftijd: 14
Nickname; omdat ik het wel leuk vond, en moest ff snel iets bedenke
Hoelang ik er al ben: Niet erg lang, zo`n weekje?
wanneer ik fan ben geworden: ik was 1x met me vader naar heerenveen-wedstrijd, vorig seizoen, ergens net voor de winterstop, sindsdien ben ik grote fan :D
Mijn hoogtepunt: Dat zyn wel meerdere; Ik heb tijdens de wedstrijd; Scheerenveen- Macabbi .... Naast Gerald Sibon, & Richard knopper gezeten....
En het Afscheid van Foppe de Haan op het plein was ook Super!! :oops:

Sc heerenveen is gewo0n de beste..:D
scheerenveen_meid
Bankzitter
 
Berichten: 42
Geregistreerd op: 08-05-2005 14:32
Woonplaats: burgum

Berichtdoor Jukke » 15-05-2005 21:43

Ik ben nieuwe, dus stel me ff voor :!:

Vertel even in het kort iets over bijvoorbeeld:

• Je leeftijd 18 Jaar
• Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding Bijnaam is Jukke, afbeelding omdat ie helemaal SCH is :D
• Hoelang je al actief bent op dit forum 5 minuten :roll:
• Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen Frysk Bloed, en van heitie :mrgreen:
• Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan SC Heerenveen - FC Groningen dit seizoen, Vayrynen scoort en juigt (zo goed :oops:) precies voor ons vak, echt gaaf!
• Vul het lijstje aan naar wens Ik heb een halfjaar stagegelopen in de Feansjop ( :stan: :lol: ) was erg leuk. Ik voetbal bij VV Jubbega, waar Verbeek ook speelt :D.
Superfriesk Ût Jobbegea
Avatar gebruiker
Jukke
Selectiespeler
 
Berichten: 250
Geregistreerd op: 15-05-2005 21:27
Woonplaats: Hoornsterzwaag / Jubbega

Berichtdoor FeanFanForLife » 17-05-2005 17:20

Je leeftijd : Nog eventjes 17 (13-09-1988)
• Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding: Spreekt voor zich denk ik. Mijn favoriete voetballer 8)
• Hoelang je al actief bent op dit forum: zie links ;) <--
• Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen: Mijn vader nam me eens een keer mee en toen was ik verliefd! Toen was ik 10 jaar denk ik.
• Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan: Dat Marcus Allbäck en Mika Väyrynen hier kwamen Ook vindt ik het altijd heel erg gezellig bij de uitwedstrijden
Dieptepunt als SCH-fan: Niet echt iets speciaals alleen ik baal als we verliezen en kan dan erg sjagerijnig zijn.
Laatst bijgewerkt door FeanFanForLife op 23-08-2006 14:04, in het totaal 5 keer bewerkt
FeanFanForLife
Wereldspeler
 
Berichten: 1204
Geregistreerd op: 02-02-2005 17:41
Woonplaats: Fryslân

Berichtdoor SHO-Fanatics » 24-05-2005 11:24

• Je leeftijd :
Ik ben 17 jaar..

• Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding :
SHO is mijn clubje, en Fanatic is fanatiek ;)

• Hoelang je al actief bent op dit forum :
Sinds gister :)

• Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen
Ik ben niet echt fan van Heerenveen, meer van SHO en Ajax.
Maar ik heb toch enorm veel respect voor de club en de supporters.

• Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan
-
SHO-Fanatics
Bankzitter
 
Berichten: 20
Geregistreerd op: 23-05-2005 16:11

Berichtdoor AldeboarNN Fans » 31-05-2005 09:34

SHO-Fanatics, is je absolute hoogtepunt niet die onvergetelijke 1-2 nederlaag van SHO tegen SC Heerenveen, met Rose als uitblinker
Avatar gebruiker
AldeboarNN Fans
Basisspeler
 
Berichten: 795
Geregistreerd op: 20-12-2004 18:08
Woonplaats: Aldeboarn

Berichtdoor Feanfan84 » 10-06-2005 12:13

Ben niet meer actief onder dit account. Ik post nu onder mijn eigen naam, Gearard. Vanzelfsprekend veranderd deze tekst hieronder niet. :wink:

• Je leeftijd
21 jaar

• Hoelang je al actief bent op dit forum
Anderhalf jaar.

• Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen
Zomer van 1993; Heerenveen - Barcelona 5-4. Eerste keer dat ik er heen ging, bijna iedereen die ik kende was voor Ajax (was gewoon in die tijd), en dat sprak me niet zo aan, en er was in Friesland een veel mooiere club! :)

• Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan
Bekerfinale tegen Roda (sfeer voor de tijd was een hoogtepunt, de wedstrijd een dieptepunt) Troostfinale tegen Twente.
2e ronde uefa-cup in dat seizoen tegen Varazteks (Hansma 2-1 in de laatste minuut)
Verder Champions League, en verschillende (gewonnen) wedstrijden tegen de top-3.

Opstelling Heerenveen allertijden, die ik heb zien spelen.
Vonk - Tobiasen - Hansson - Klompe - Vayrynen - Tomasson - Radomski - Korneev - Talan - v. Nistelrooy - Lurling.
Laatst bijgewerkt door Feanfan84 op 06-10-2005 21:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Avatar gebruiker
Feanfan84
Selectiespeler
 
Berichten: 275
Geregistreerd op: 28-06-2004 21:24
Woonplaats: Wommels

Berichtdoor Frisian » 28-09-2005 20:18

Heb dit topic even omhoog gehaald.
Misschien kunnen de nieuwere forumleden zich nog even voorstellen.
supporter: in voor en tegenspoed
Avatar gebruiker
Frisian
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 10-07-2004 11:43

Berichtdoor FarmerOnlin » 06-10-2005 18:55

Ik ben ook nieuw hier :D

17 jaar en hobby's zijn voetbal :)
FarmerOnlin
Bankzitter
 
Berichten: 2
Geregistreerd op: 06-10-2005 18:49

Berichtdoor Dieder » 06-10-2005 19:07

Dit topic had ik nog niet gezien:

• Je leeftijd
Geboortedatum is 23-10-1990

• Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding
Gewoon mijn voornaam, avatar is gewoon een mooie goal van pranjic, af en toe wijzig ik m nog wel

• Hoelang je al actief bent op dit forum
Sinds 3-5-2005

• Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen
Pff, sinds ik me ging interesseren voor voetbal werd ik voor Heerenveen, hoe en wanneeer weet ik niet meer precies, maar het is een gevoel :)

• Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan
Bereiken van de Champions League (met als hoogtepunt daarvan de overwinning op Olympiakos) en overwinningen op top-3 zoals Ajax (5-1) bijvoorbeeld.

Opstelling Heerenveen allertijden, die ik heb zien spelen.
-
Dieder
 

Berichtdoor Okselfris » 12-10-2005 19:01

Ook ik had dit Topic nooit gezien... dus maar effe pennen.


• Je leeftijd

34 jaartjes alweer..... jaja lieve kijkbuiskinderen het gaat snel.

• Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding

Okselfris...... ja, ik kan hem ook niet verklaren. Is op een zeer wazig moment bedacht.
In ieder geval is die erg uniek.

• Hoelang je al actief bent op dit forum

Volgens mij ergens in 2003 aangemeld.
Lees het vrij actief... pennen alleen wanneer ik zin heb.

• Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen

Toen ik ergens 15 was.
Ben ooit eens met iemand mee geweest naar het Abe Lenstra stadion.
Toen was ik snel verknocht aan ons clubje.
Vooral het bekende noord vak ik het oude stadion, was echt geweldig.
Op mijn 18de had ik een eigen bakkie en reisde de club achterna door heel het land.
Dat heb ik een paar jaar vol gehouden.
Na vele jaartjes op de wachtlijst gestaan, nu eindelijk sinds 2 seizoenen een eigen seizoenskaart. Woon nu in Brrrbant en mijn Heerenveen automobiel is hier een rare verschijning. :)
Dure grap steeds heen en weer reizen, maar eens een fan altijd een fan.

• Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan

Absoluut de beker Finale van Ajax - Heerenveen in de kuip.
Geeft me nog rillingen als ik daar aan denk.
22000 man op reis en heel friesland was gek.
Ik zie Bergkamp nog voor ons vak staan.... hij begreep er niks van en stond verbaast te kijken. echt dik verloren, maar elke Heerenveen fan uit volle borst meezingen en feest vieren.
En bij Thuiskomst lagen de broodjes in de kroegen klaar voor alle fans.
Blijft onvergetenlijk.

• Dieptepunt:
Allemaal verdrongen.
En elke wedstrijd die we van PSV en NEC verliezen... dan kan ik beter een week vrij nemen. Heb ik geen leven hiero.

• Mooiste Heerenveen doelpunt:

Pff in de eerste divisie..... doelpunt van Lubbe van Dijk... dat was het doelpunt alla van Basten op het WK van eh.... 1988?
Ik ben niet gek.... ik ben anders.
Avatar gebruiker
Okselfris
Nieuw talent
 
Berichten: 63
Geregistreerd op: 11-06-2003 11:33
Woonplaats: Cuijk

Berichtdoor Paolo Soprani » 25-10-2005 08:33

• Je leeftijd : 42 jr

• nickname: gewoon het vak waar ik zit/sta ; 427

• Wanneer/Hoe je fan geworden : begin jaren 80 (oude stadion dus en onderaan eerste divisie , we liepen in de rust om het veld heen om achter de goal van de tegenstander te blijven staan

• Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan : bij de promotie, toen de spelers met het spandoek "nooit meer cambuur"over het veld liepen (begint aardig uit te komen...)

• Mooiste doelpunt: Dirk Visser (laatste man in de periode van Brussel) neemt een weggewerkte cornerbal van héééél ver buiten het strafschopgebied in één keer op de slof en scoort niet met een boog maar echt als een streep in de kruising

• Je persoonlijke dieptepunt : weer eerste divisie, weer geen promotie via nacompetitie, ik zat voor de radio, Eddie Bosman scoort in Venlo in de laatste minuut en hij en heel Heeenveen denkt dat ze gepromoveerd zijn. Helaas wordt op een ander veld ook gescoord en het feest gaat niet door. Werd schitterend en meeslepend door Theo Koomen verwoord.
Avatar gebruiker
Paolo Soprani
Selectiespeler
 
Berichten: 279
Geregistreerd op: 27-09-2005 20:16

Berichtdoor Viking woman » 30-10-2005 20:40

Dit topic had ik nog niet gezien maar alsnog bij deze..

Leeftijd: 22 jaar

Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding
Zweden en Vikingen: :heart: ! En woman: tsja.. duidelijk lijkt me

Hoelang je al actief bent op dit forum
Sinds een paar maanden.

Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen
Ik ben een keer met mijn ouders mee gegaan naar een wedstrijd en dan wil je geen wedstrijd (thuis) meer missen. Vooral de geweldige sfeer bij de AmstelCup wedstrijden en de gemoedelijkheid binnen de club viel me meteen op. Super!

Je hoogtepunten als SCH-fan
New Castle was geweldig :D Met zoveel supporters op de boot en in NC, was echt heel gezellig. Het NN-vak is een goede ontwikkeling voor de sfeer in het stadion.

Je dieptepunten als SCH-fan
Om te zien dat sommige 'supporters' 5 minuten voor tijd weggaan.. :twisted:
Avatar gebruiker
Viking woman
Selectiespeler
 
Berichten: 217
Geregistreerd op: 08-04-2005 19:50

Berichtdoor Satyr » 30-10-2005 21:23

Viking woman schreef:Je hoogtepunten als SCH-fan
New Castle was geweldig :D


Dat is nog steeds het dieptepunt tot nu toe voor mij. Ik ben nog nooit zo uitgelachen op de Engels Voetbal forums 8) . "Was het leuk tegen New....Castle"

New Castle (ipv Newcastle), wie heeft dat in godsnaam bedacht?!? Wij heten toch ook geen Heer en Veen...
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Berichtdoor Viking woman » 30-10-2005 21:46

Bedankt voor je vriendelijke reactie, beetje chagarijnig?

Als je een opmerking wil geven, kun je dat voortaan beter op een andere manier communiceren. Op een manier dat je jezelf niet zo voor schut zet. Succes!
Avatar gebruiker
Viking woman
Selectiespeler
 
Berichten: 217
Geregistreerd op: 08-04-2005 19:50

Berichtdoor Satyr » 30-10-2005 21:54

Viking woman schreef:Bedankt voor je vriendelijke reactie, beetje chagarijnig?


Ik had het niet tegen jou persoonlijk hoor. Ik las net trouwens een exacte reactie van jou in het Voetbal Insitetopic...


Viking woman schreef:Op een manier dat je jezelf niet zo voor schut zet. Succes!


Dat mag ik gelukkig zelf nog bepalen, bedankt voor je vriendelijke reactie!
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Berichtdoor Atom » 31-10-2005 08:32

Viking woman schreef:Bedankt voor je vriendelijke reactie, beetje chagarijnig?

Als je een opmerking wil geven, kun je dat voortaan beter op een andere manier communiceren. Op een manier dat je jezelf niet zo voor schut zet. Succes!


Ik zou niet eens serieus op Satyricon ingaan als ik jou was, Viking woman... De 'grootste' supporter uit het zuiden des lands heeft overal commentaar op, maar zelf een wedstrijd bezoeken ho maar. Jammer dat het forum de laatste jaren hard achteruit gegaan is met mensen zoals hem :blbl:
Avatar gebruiker
Atom
Nieuw talent
 
Berichten: 97
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:40
Woonplaats: Grunn

Berichtdoor Satyr » 31-10-2005 09:53

Nou, het zal wel weer aan mij liggen, maar ik zei alleen maar dat Newcastle in het stadion, op het oude scorebord, verkeerd was geschreven. Dat Viking Woman daar een persoonlijke aanval inziet, daar kan ik ook niks aan doen.

Ik had het dus helemaal niet tegen haar, maar het was een losse opmerking, wat er overigens ook al staat.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Berichtdoor Frisian » 31-10-2005 16:52

Satyricon schreef:Nou, het zal wel weer aan mij liggen, maar ik zei alleen maar dat Newcastle in het stadion, op het oude scorebord, verkeerd was geschreven. Dat Viking Woman daar een persoonlijke aanval inziet, daar kan ik ook niks aan doen.

Ik had het dus helemaal niet tegen haar, maar het was een losse opmerking, wat er overigens ook al staat.

Het zal em wel aan mij liggen maar dat heb je toch echt niet gezegd, je hebt het niet gehad over een scorebord in het stadion en dat het daar verkeerd op geschreven stond.
Dat is nog steeds het dieptepunt tot nu toe voor mij. Ik ben nog nooit zo uitgelachen op de Engels Voetbal forums . "Was het leuk tegen New....Castle"

New Castle (ipv Newcastle), wie heeft dat in godsnaam bedacht?!? Wij heten toch ook geen Heer en Veen...
Dit heb je gezegd.
En je qoute haar dus had je het wel degelijk tegen haar.
En dan kan ik een beetje inkomen dat ze zich aangevallen voelt, zou ik ook doen.

En dat in het voetbal insite topic kan je ook anders bekijken, vond het nou niet zo negatief overkomen, maar dat zie jij dus schijnbaar anders.
supporter: in voor en tegenspoed
Avatar gebruiker
Frisian
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 10-07-2004 11:43

Berichtdoor Johnny '86 » 31-10-2005 16:57

Afbeelding
Johnny '86
Wereldspeler
 
Berichten: 1192
Geregistreerd op: 18-09-2004 19:31

VorigeVolgende

Keer terug naar Forum & fansite

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten

cron