Ik word er namelijk een beetje ziek van dat alleen mijn naam valt in het topic Forumvervuiling.
Ik weet dat wel dat ik daar een groot aandeel in heb maar ben zeker niet de enige!!!

Moderators: Beheerders, Fanmasters
Rolandos roept om het hardst dat Jesper zijn bijdrages geen waarde hebben en nutteloos zijn, maar ik zou willen zeggen: kijk eerst eens naar jezelf. Jij kan/kon er - zeker in het begin - ook iets van. Bovendien zie ik behalve een paar uitroeptekens (onnodig veel ook nog eens, ook niet zoals we het graag zien) verder geen leestekens zoals punten, komma's en hoofdletters... Trouwens, hoeveel ouder dan 'een puber' ben je zelf eigenlijk?ja inderdaad dit is al een aantal keren gezegt!!!en je gaat gewoon door
ik zeg dat je wel wat vaak onzin post en als ik dit dan zeg doe ik dit ook meteen
vind je wel een beetje snel op je teentjes getrapt maarja met een puber kan je niet in discussie dus laat maar.
Dan mag hij af en toe nog wel ff posten in hattrick topic hoorVrieskist schreef:www.hattrick.org
Hoe moeilijk het voor mij ook is, die probeer ik te negeren. Een keer mijn hoofd schudden en weer verder lezen maar die vragen zijn er zeker nog wel, plenty.casparD schreef:Min of meer doelde ik daar ook op. De berichten die drie maanden geleden voor veer irritatie zorden zie ik bijna nooit meer, en er wordt niet meer giftig gereageerd als mensen een (naiefe) vraag stellen.
Mijn excuses ervoor 1920.. Ik begon erover dat Paul Bosvelt een huis had gekocht in Grou en dan gaan er meer mensen over praten en dan krijg je dit.. Ik zal er voortaan om denken1920 schreef:Ik heb het gevoel dat er weer veel te veel onzinnige oneliners worden gepost op het forum.
Een simpele voorbeeldje
Met de volgende antwoorden
Eens
Grouw bestaat niet meer. De officiele naam is Grou.
Eens.
Ik ben benieuwd wie Verbeek gaat kiezen..
Bliksiekaters Katja Schuurman een huisje in Grou?....
Het word steeds maar erger! Het is een prachtige forum laten we met zijn alle ook zou houden!