Moderators: Beheerders, Fanmasters
visje schreef:ik weet niet welke versie van phpbb het forum draait maar misschien is het raadzaam om de forum versie te updaten naar de laatste versie.
Jeroen, er zijn ook mensen zoals ik die alleen meelezen en zich niet willen mengen in eindeloze discussies. Die openen dan ook geen topics of replies op berichten van anderen maar het wel interessant vinden om te lezen.Jeroen schreef:het lijkt me toch sterk dat ze zich handmatig aanmelden.. het is waarschijnlijker dat ze een lek in de forumsoftware hebben gevonden. Het wachten is dus op een fatsoenlijke update.
edit: misschien toch wel.. er worden nu zelfs topics geopend..
Skopperij schreef:Dit is ook exact de reden waarom we een gloeiende hekel hebben aan sfeerdiscussies in een wedstrijdtopic.
Niels schreef:Dat is natuurlijk ook zo HR. Je moet het echter zo zien: we hebben een speciaal forum voor Sfeer & Supporters en daar is dus ruimte genoeg om songs, sfeeracties of ergernissen te bespreken. Het verleden heeft bovendien bewezen dat discussies over de sfeer in het wedstrijdtopic het gehele wedstrijdelement verdringt. En dát is jammer.
Het is dus niet zo dat de sfeer niet besproken kan/mag worden, maar meer de plaats waar dat gebeurt.
Frisian4life schreef:Meer mensen PB gekregen van een Griekse fan die kaartjes vraagt?
Wiggs schreef:@Visje lees even wat Skopperij boven je typt
Royce_SCH schreef:En ze zijn er weer....
Hielke schreef:visje schreef:ik weet niet welke versie van phpbb het forum draait maar misschien is het raadzaam om de forum versie te updaten naar de laatste versie.
Dat gaat binnenkort gebeuren, heb ik begrepen. Hopelijk is het probleem daarmee verholpen.
Jeroen schreef:Is er alweer een nieuwe versie van dit forum, of update beschikbaar? Om nou elke ochtend de dag te beginnen met 20 spamtopics...
Jeroen schreef:Is er alweer een nieuwe versie van dit forum, of update beschikbaar? Om nou elke ochtend de dag te beginnen met 20 spamtopics...
Keer terug naar Forum & fansite
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast