Even over dit topic.

› alles over dit forum (en de Fansite)

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Even over dit topic.

Berichtdoor Beetle » 16-09-2004 16:27

deze

Er is meteen een slot op gegooid. Het staat niet op de goeie plek. Ik vind dat wel wat drastisch. Had het topic in plaats van gesloten te worden niet beter kunnen worden verplaatst naar overige sport? Ik vind het wel interessant om dit soort dingen te lezen en er eventueel op te reageren.
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor Freezeman » 16-09-2004 19:55

Beetle heeft hiermee wel een beetje gelijk.
Maar JaapF heeft ook gelijk dat hij het topic dicht gedaan heeft, anders krijg je een enorme wildgroei van topics over wedstrijden die mensen bezocht hebben.
Misschien had Romano for president er beter een algemeen topic van kunnen maken, iets in de vorm van "welke wedstrijd heb jij bezocht?"
(Misschien kan het als nog.)
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor Jeroen » 16-09-2004 21:40

Voel je vrij om zo'n topic alsnog te openen zou ik zeggen! Ik vind het zeker leuk om te lezen welke (buitenlandse) wedstrijden men bezocht heeft. Ben zelf ook wel van plan om eens zo'n trip te maken als de financien wat beter worden.. 8)
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Beetle » 16-09-2004 22:19

ik begrijp best dat er wat structuur moet zijn maar wat mij betreft kunnen er niet genoeg topics zijn. Het houdt de boel levendig. Waarom zou ik in een forum drie maanden achter elkaar een topic zien zweven waar toch niemand meer op reageert? Laat dat maar naar beneden zakken d.m.v. nieuwe topics.

Kijk, als topics hetzelfde onderwerp hebben ben ik het met je eens. Sluit dan een topic maar vergeet niet de link te plaatsen naar het topic waar de discussie verder gaat. Zo houd je duidelijkheid. Hoef je je als topic poster ook niet beledigd te voelen als het, in jouw ogen, onterecht gesloten is.
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor Jeroen » 16-09-2004 22:57

Als we het er toch over hebben..

Ik zou graag zien dat men wat duidelijker in de titel aangeeft waar het topic over gaat. Het topic "Riemer weet het beter", door jou geopend Beetle, zegt in de titel geen enkele aanwijzing waar het over gaat...

Ik geef dit mede aan omdat dit het openen van dubbele topics tegen kan gaan. Als iemand in een oogopslag aan de titel kan zien waar het over gaat zal diegene eerst in dat topic kijken voordat er lukraak een nieuw topic geopend wordt...
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Romano for president » 17-09-2004 10:27

Het is maar net wat je interesse heeft. De een wil op dit forum over de laatst bekeken speelfilm praten en de ander over het wel en wee in de reserve ... klasse en de ander zet er zijn bevindingen op van een bijgewoonde wedstrijd. Het is maar wat je belangrijk vindt.

Altijd het gelul dat het in het verkeerde topic staat of dat het niet interessant is of dat het met hoofdletters is geschreven. Lekker belangrijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tink om de beam!!!!!
Romano for president
Basisspeler
 
Berichten: 551
Geregistreerd op: 22-05-2003 11:01
Woonplaats: Haarlem

Berichtdoor Lipton » 17-09-2004 14:55

Die topic gaat gewoon nergens over dat is het probleem..
Elke keer als ik naar een wedstrijd ga zie ik een leuke speler maar daarom hoeven ze niet gelijk naar heerenveen...
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Berichtdoor Jeroen » 17-09-2004 15:33

Dit flashfilmpje is erg toepasselijk in dit topic denk ik...

http://www.2c2d.co.uk/Posting.swf
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Jaap F. » 17-09-2004 18:24

Mijn overweging was, zoals ik al schreef, dat het erg op 1 wedstrijd gericht was en bovendien had het topic geen goede titel. Het lijkt me uitstekend om een topic over bezoek aan buitenlandse of bijzondere wedstrijd te openen.

Het blijft altijd subjectief uiteraard maar wij gaan niet uit van het standpunt: hoe meer topics, hoe beter. Niet iedere gedachte of oprisping is een topic waard - soms is het goed even te zoeken naar een topic waarin een onderwerp prima past.

En ik sluit me aan bij Jeroen aangaande het pleidooi voor duidelijjke titels.
Jaap F.
Erelid
 
Berichten: 883
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Utrecht


Keer terug naar Forum & fansite

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten