Kolombreedte op het forum!

› alles over dit forum (en de Fansite)

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
BWA
Bankzitter
Berichten: 157
Lid geworden op: 02-12-2002 21:14
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Kolombreedte op het forum!

Bericht door BWA »

Even een ideetje voor op het forum...

Op het oude forum was er een vaste kolombreedte ingesteld als ik het goed weet te herinneren. Dat is bij dit forum niet zo, en dan krijg je dus als je in een gemaximaliseerd venster het forum bekijkt, nogal brede lappen tekst, wat dus niet lekker leest. Zou er daarom ook een maximale kolombreedte ingesteld kunnen worden?

Afbeelding
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

volgens mij is dat hier ook wel zo, maar gaat dat soms niet goed omdat er (te) grote foto's op worden gezet.
Ladies and gentleman: We've got him!
Gebruikersavatar
Boegyman (NL)
Wereldspeler
Berichten: 1332
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05
Locatie: Groningen

Bericht door Boegyman (NL) »

Wow........complimenten voor je avatar 8)

Thuis kan ik alles zonder te schuiven lezen. Op het werk echter niet terwijl de monitor-afmetingen hetzelfde zijn. Volgens mij kun je het dus ergens wel instellen.
Afbeelding
BWA
Bankzitter
Berichten: 157
Lid geworden op: 02-12-2002 21:14
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door BWA »

Het gaat niet om het schuiven van de horizontale scrollbalk, maar het gaat erom dat zodra je je scherm breder maakt, het veld (de kolom) waarin je getikte stuk tekst staat, zo allemachtige breed wordt. Wat ik niet echt prettig vind lezen, en wat zoveel mensen niet prettig vinden lezen.

Vincent snapt denk ik wel wat ik bedoel...
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Boegyman (NL) schreef:
Thuis kan ik alles zonder te schuiven lezen. Op het werk echter niet terwijl de monitor-afmetingen hetzelfde zijn. Volgens mij kun je het dus ergens wel instellen.
Dat heeft niks met de afmeting van je monitor te maken maar met de instelling ervan.

Klik met je rechter muis knop op je desktop > eigenschappen > instellingen, daar kan je de beeldschermresolutie aanpassen / veranderen.
Anti anti. :)
Plaats reactie