Uitwedstrijd-perikelen

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Het idee om zonder uitsupporters te spelen is natuurlijk niet nieuw, maar wat bedoel je precies met het "Engelse systeem"? In Engeland gaan gewoon nog uitsupporters met de clubs mee, en veel ook! De reizen worden vaak dik gesponsord daar.

Het probleem is dat onder de fanatiekere supporterskernen mensen het "recht" menen te hebben om de wedstrijd van hun club in het stadion te zien. Deze supporters zullen dus koste wat kost kaarten voor het thuisvak halen, met alle veiligheidsrisico's van dien.

Ik neem aan dat je het als seizoenkaarthouder niet prettig vind als er opeens 20 feyenoorders achter je zitten te schreeuwen.
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Vreemd dat Heerenveen niets over de uitkaart op teletekst zet, geen wedstrijden dus plek zat lijkt mij. Iedere seizoenkaarthouder weet het nu wel maar er zijn er vast genoeg niet seizoenkaarthouders die het niet weten. Of gaat het allemaal niet door........??
Gebruikersavatar
Sikke
Bankzitter
Berichten: 221
Lid geworden op: 03-12-2002 20:59

Bericht door Sikke »

Goede opmerking.
Wordt aan gewerkt.

Sikke
God made a few sexy men
And put some hair on the others
sch-united
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 13-10-2003 20:33
Locatie: IJlst

Bericht door sch-united »

Ik heb destijds wel een aanvraag ingediend naar info over de uitkaart maar sindsdien nog niks ontvangen met dergelijke info. Komt dit nog en zoniet waar kun je dan zon uitkaart bestellen?
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Nog steeds niets op de officiele site of teletekst. Ben benieuwd of Heerenveen op tijd klaar is met het versturen/nader informeren van iedereen en dan last but not least het verwerken van alle aanvragen. Als er al 900 aanvragen zijn dan kan je je borst nat maken. Bovendien is de eerste uitwedstrijd een zeer interessante waar waarschijnlijk veel mensen naar toe zullen/willen gaan.
En nog steeds ben ik niet overtuigd van het nut ervan.....(behalve het kunnen kopen van kaartjes op de wedstrijddag, wat ook zonder uitkaart mogelijk moet zijn vind ik).
Maar goed ik begrijp van Torcida dat het besluit definitief genomen is dus zal iedereen eraan moeten geloven. We zullen zien hoe het uitpakt komend seizoen en hoe streng Heerenveen is voor in hun woorden: "de beste en trouwste supporters die je kan hebben".
Gebruikersavatar
tweetyfreak
Jeugdspeler
Berichten: 9
Lid geworden op: 01-07-2004 21:59
Locatie: Schiedam

Bericht door tweetyfreak »

Wat moet ik als Schiedammer nou?

Als ik een uitwedstrijd wil komen kijken bij bijvoorbeeld Feyenoord moet ik eerst naar Herenveen met een cc en uitpas. Dan stap ik op de bus naar Rotterdam en na afloop zal ik weer vanuit Herenveen terug moeten naar Schiedam? Heb ik het zo goed begrepen????
:grmbl: :(

Nou zo hoeft het voor mij niet; Dan kan ik beter een cc van Feyenoord kopen...
Zo vaak zal ik toch niet komen kijken.
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Je hebt het verkeerd begrepen. Je moet een uitkaart hebben en that's it, 'geen' combi's meer en dus gewoon vanuit Schiedam naar de badkuip.
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

tweetyfreak schreef:Wat moet ik als Schiedammer nou?

Als ik een uitwedstrijd wil komen kijken bij bijvoorbeeld Feyenoord moet ik eerst naar Herenveen met een cc en uitpas. Dan stap ik op de bus naar Rotterdam en na afloop zal ik weer vanuit Herenveen terug moeten naar Schiedam? Heb ik het zo goed begrepen????
:grmbl: :(

Nou zo hoeft het voor mij niet; Dan kan ik beter een cc van Feyenoord kopen...
Zo vaak zal ik toch niet komen kijken.
Of je wordt supporter van SVV
Lang leve het censuur
Gebruikersavatar
tweetyfreak
Jeugdspeler
Berichten: 9
Lid geworden op: 01-07-2004 21:59
Locatie: Schiedam

Bericht door tweetyfreak »

SVV?

Mwah, geef mij maar een club waar wat pit in zit. Ik heb eigenlijk altijd een hekel gehad aan voetbal :twisted: . Langzaamaan, door Hattrick op internet (kennen jullie dat?), EK enzo is bij mij steeds meer interesse ontstaan in voetbal. Al heb ik er niet echt veel verstand van, maar ik leer snel...

En waarom Heerenveen? Welnu mijn ouwelui waren friezen en al mijn familie zit daar nog en mijn broer heet ook nog Abe; ikzelf Anne (100% man). Hoe Frieser kan het?
Verder presteert Herenveen in het afgelopen seizoen geweldig :D

Maar wil iemand mij uitleggen hoe ik dan een uitwedstrijd kan volgen? Ik ben werkelijk nog nooit in een stadion geweest voor een echte voetbal wedstrijd, wel voor een concert.
Jullie moeten het mij maar niet kwalijk nemen maar ik ben een echte newbie :oops:
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

tweetyfreak schreef:Langzaamaan, door Hattrick op internet (kennen jullie dat?),
http://sc.heerenveen.org/forum/viewtopic.php?t=160

kijk maar eens in dat topic! En laat daar even weten welke club je hebt en hoe hoog je speelt!
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Nog steeds niets op de officiele site of teletekst. Ben benieuwd of Heerenveen op tijd klaar is met het versturen/nader informeren van iedereen en dan last but not least het verwerken van alle aanvragen
Als het goed is heeft iedere seizoen/ clubkaarthouder en wachtlijster vandaag een brief ontvangen van Sc Heerenveen met daarin informatie over de uitkaart.
Gebruikersavatar
tweetyfreak
Jeugdspeler
Berichten: 9
Lid geworden op: 01-07-2004 21:59
Locatie: Schiedam

Bericht door tweetyfreak »

JeroenB schreef: http://sc.heerenveen.org/forum/viewtopic.php?t=160

kijk maar eens in dat topic! En laat daar even weten welke club je hebt en hoe hoog je speelt!
Ik speel sinds dec 03 met mijn Tweety's Devils en mijn id is 144131.
Fantastisch spel waarbij osm helemaal bij in het niet valt.

Is er nog een sub league van alleen heerenveen managers?
Gebruikersavatar
tweetyfreak
Jeugdspeler
Berichten: 9
Lid geworden op: 01-07-2004 21:59
Locatie: Schiedam

Bericht door tweetyfreak »

geen combi geen heenenweer gereis en tot op de wedstrijd dag kun je kaartjes kopen ![/quote]

dank je torcido. Ik zal eerst de club eens een tijdje volgen in de kranten, tv en internet. Blijft het mij boeien dan zal ik mij ook een clubcard aanschaffen en werkelijk eens een wedstrijd bezoeken.

Ondertussen zal ik jullie met vragen bestoken :)

Zoals: wat zijn de kosten voor een cc en wat betaal je voor een gemiddelde voetbalwedstrijd?
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Zoals: wat zijn de kosten voor een cc en wat betaal je voor een gemiddelde voetbalwedstrijd?
Een CC is gratis. Check: http://www.sc-heerenveen.nl Een voetbalwedstrijd bezoeken zal je zo'n 20 euro kosten.
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Eastermar schreef: Als het goed is heeft iedere seizoen/ clubkaarthouder en wachtlijster vandaag een brief ontvangen van Sc Heerenveen met daarin informatie over de uitkaart.
Nog niet iedereen :evil: , zal vandaag de post in de gaten houden en anders maar even bellen.
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

TORCIDA schreef: rustig aan .... bij dit soort grote mailings kan het zijn dat de post in etappes wordt verstuurd of wordt ontvangen
Ja hoor het komt wel bij mij in de bus. Bovendien weet ik dat je een uitkaart nodig hebt :wink: .
Maar zonder gekheid, we zullen zien hoe dit systeem gaat werken komend seizoen, en hoe streng Heerenveen zal handhaven, en met name bij dit laatste heb ik ernstige twijfels gezien ervaringen vorig jaar met de "verplichte" combi's.
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Ja hoor het komt wel bij mij in de bus.
En is de postbode inmiddels ook in Sneek geweest?
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Nee de aanmeldingsformulieren zijn er nog steeds niet :erm: Misschien mag ik wel niet meer naar uitwedstrijden :wink:
wikenoost
Invaller
Berichten: 316
Lid geworden op: 02-12-2002 21:35
Locatie: Drachten/wolfhonden-online.nl
Contacteer:

Bericht door wikenoost »

idd we willen je niet mee hebben lekker puh :wink:
Riemer
Selectiespeler
Berichten: 745
Lid geworden op: 14-02-2003 19:32
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riemer »

Arjen schreef:Nee de aanmeldingsformulieren zijn er nog steeds niet :erm: Misschien mag ik wel niet meer naar uitwedstrijden :wink:
Arjen, ik heb t ook nog steeds niet ontvangen hoor, denk eerder dat onze gezichten in bijna alle stadions wel bekend is. Of ze denken die gaan toch wel weer in thuisvak zitten net als groot gedeelte van na de winterstop van vorig seizoen :wink:
Gebruikersavatar
rottevalle
Wereldspeler
Berichten: 1157
Lid geworden op: 01-09-2003 15:39
Locatie: Rottevalle

Bericht door rottevalle »

vreemd mijn ouwe heeft em wel gekregen maar ik nog niet :?
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Arjen, bij de acceptgiro voor de seizoenkaart zat een soort antwoordkaart waardoor je die info opgestuurd zou krijgen. Heb je die antwoordkaart ingevuld?
Gebruikersavatar
Frisian
Wereldspeler
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10-07-2004 12:43

Bericht door Frisian »

Ja hoor ik heb em al opgestuurd. See ya in Alkmaar!
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Arjen, bij de acceptgiro voor de seizoenkaart zat een soort antwoordkaart waardoor je die info opgestuurd zou krijgen. Heb je die antwoordkaart ingevuld?
M'n vriendin heeft geen seizoenkaart maar toch heeft ze die info opgestuurd gekregen. Voor zover ik weet, maar ik kan het mis hebben, zou iedereen die een seizoen/ clubkaart heeft en/of op de wachtlijst staat een brief van Heerenveen krijgen betreffede uitwedstrijden.
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Het geen wat ik hier boven heb geschreven klopt niet helemaal. Er zijn mensen die hebben keurig aangegeven dat ze een uitkaart willen, maar vervolgens geen info van Heerenveen hebben gehad. Daarnaast zijn er mensen die niks hebben aangegeven en wil info ontvangen. Het is zelfs gebeurd dat er binnen één gezin het ene familielid wel info heeft ontvangen en de ander niet. Volgens mij is er iets mis gegaan met de verzending of het bestand klopte niet helemaal. Als dit maar geen voortekenen zijn voor de uitkaart die straks daadwerkelijk moeten gaan gebruiken. Steward:"Nee meneer, u staat niet in ons systeem". Supporter:"Ik heb toch echt een foto opgestuurd".
Gebruikersavatar
Sikke
Bankzitter
Berichten: 221
Lid geworden op: 03-12-2002 20:59

Bericht door Sikke »

Dit zijn de prijzen welke opgegeven zijn door de clubs en door SOVS is doorgegeven.
Dit zijn de prijzen zonder Ticketbox toeslagen.
Capaciteit vrij vervoer combi
ADO Den Haag 600 12,00 7,20
RKC Waalwijk 684 14,00 8,40
FC Utrecht 1219 14,60 8,76
AZ 890 15,00 9,00
FC Den Bosch 580 15,00 9,00
SC Heerenveen 800 15,00 9,00
NAC 1000 15,00 9,00
NEC 600 15,00 9,00
Vitesse 1200 15,00 9,00
De Graafschap 600 16,50 10,00
PSV 1600 17,00 10,20
Willem II 928 17,00 10,20
RBC Roosendaal 400 17,50 10,50
FC Twente 800 19.00 11,40
Ajax 2130 20,00 12,00
FC Groningen 600 13,00 7,80 (onoverdekt) 15,00 9,00 (overdekt)
Roda JC 1000 17,00 11,20
Feyenoord 1600 19,00 11,40

OPmerking: Volgens SOVS wordt bij de laatste 3 clubs te veel gevraagd, hier wordt nog naar gevraagd.

Sikke (Namens NN)
God made a few sexy men
And put some hair on the others
Plaats reactie