SCH-FCG: TIFO en sfeer

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Je zet je nu op dezelfde wijze tegen Heerenveen af, als de PSV-ers tegen Amsterdam/Rotterdam.

Je moet meer uitgaan van je eigen identiteit, en je niet zo extreem afzetten tegen wat in Friesland gebeurt. Tuurlijk wordt er hier om gelachen als jullie ook het volkslied gaan doen voor de wedstrijd, maar daar heb je dan toch schijt aan?? In jullie opinie staat SCH nog niet in de schaduw van wat Groningen gepresteerd heeft, waarom dan zo extreem afzetten tegen dat "kleine clubje"??
Gebruikersavatar
villa Cruoninga
Invaller
Berichten: 291
Lid geworden op: 05-12-2002 17:01

Bericht door villa Cruoninga »

JeroenB schreef:Je moet meer uitgaan van je eigen identiteit, en je niet zo extreem afzetten tegen wat in Friesland gebeurt. Tuurlijk wordt er hier om gelachen als jullie ook het volkslied gaan doen voor de wedstrijd, maar daar heb je dan toch schijt aan??
Ik zit gewoon niet te wachten op een (zo nu blijkt aandachtsgeil) iemand die voor de wedstrijd een liedje gaat zingen. Dat doen we zelf wel. We hebben ons altijd afgezet tegen de manier hoe dit bij SCH gebeurde dus als je jezelf nog geloofwaardig wil houden...

Verder niet al te moeilijk over doen, we motten 't gewoon niet.
In jullie opinie staat SCH nog niet in de schaduw van wat Groningen gepresteerd heeft, waarom dan zo extreem afzetten tegen dat "kleine clubje"??
Dat heb ik echt nooit gezegd hoor, in tegendeel zelfs. Ik zal niet ontkennen dat SCH de laatste jaren een stuk succesvoller is geweest dan FCG. Volgens mij beweren de andere Groningers op dit forum ook niet anders dus waar je bovenstaande vandaan haalt weet ik niet.
..still wearin' of the green!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Dat laatste is volgens mij toch regelmatig voorbij gekomen in de "trots van het noorden-discussies..." Misschien iets te kort door de bocht gesteld door mij, maar het kwam er wel ongeveer op neer.
Gebruikersavatar
Klaassie
Nieuw talent
Berichten: 122
Lid geworden op: 23-04-2003 23:14

Bericht door Klaassie »

Dat laatste is volgens mij toch regelmatig voorbij gekomen in de "trots van het noorden-discussies..." Misschien iets te kort door de bocht gesteld door mij, maar het kwam er wel ongeveer op neer.
Het blijft toch lachen met jullie. Maar als ik nu naar de ranglijst kijk staan wij boven jullie. Betekent dat nou dat wij nu de trots van het noorden zijn volgens jullie? Want qua supporters is het wel duidelijk, maar nu ook sportief?

Ok, beetje lullig, maar wij draaien dit seizoen wel stukken beter. We komen er weer aan.
Gebruikersavatar
villa Cruoninga
Invaller
Berichten: 291
Lid geworden op: 05-12-2002 17:01

Bericht door villa Cruoninga »

Klaassie schreef:Ok, beetje lullig, maar wij draaien dit seizoen wel stukken beter.
Lijkt me toch beetje overdreven, Klaas. Ik zie SCH wel boven FCG eindigen dit jaar, al is het met een niet al te groot verschil.

Wel interessante vraag verder: Vinden jullie ons nou inderdaad de Trots v/h Noorden?

Hangt hier wel een héél overdreven grafstemming trouwens. Allemaal topics in alle sub-fora over hoe slecht het, Telstar, Haarlem, de goede oude tijd toen alles beter was etc.
Klaassie is niet de enige die overdrijft...
..still wearin' of the green!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Klaassie schreef:
Ok, beetje lullig, maar wij draaien dit seizoen wel stukken beter. We komen er weer aan.
Dat ging om de historie, juist NIET over de huidige prestaties van onze clubs...
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

Ach.... gun ze ook eens een seizoen de titel Trots v/h Noorden......... Dat ze het op sfeer winnen was al bekend.....

Trouwens, wat heeft Groningen met het getal 4? (4 gewonnen wedstrijden, 4 gelijk en 4 verloren wedstrijden....) de volgende wedstrijd maar eens 4 x een Afbeelding :mrgreen:
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Gebruikersavatar
Bommen Berend
Invaller
Berichten: 279
Lid geworden op: 19-02-2003 18:32

Bericht door Bommen Berend »

JeroenB schreef:Dat ging om de historie, juist NIET over de huidige prestaties van onze clubs...
Als we het over de historie van de twee clubs gaan hebben moeten de mannen en verdwaalde vrouw (?) van de SCH helemaal stil worden.
:upto:
30-01-2011: SC Heerenveen - FC Groningen: 1-4
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Is dit topic nou nog niet dood? :mrgreen:

Lees eerst ff wat hierboven gezegd wordt BB, en reageer dan (niet...).
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Ik weet niet hoor maar wat heeft Groningen qua historie meer dan de SCH?
Ja oke meer eredivie seizoenen, maar qua EC Voetbal staan we toch echt bovenaan, Qua prestatie,s ook.
Maar ach als jullie de titel willen de beker.
Hier is ie.

Grunn de trots van het noorden, nu blij???
Lang leve het censuur
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Ja oke meer eredivie seizoenen, maar qua EC Voetbal staan we toch echt bovenaan, Qua prestatie,s ook.
Dat zou ik 's goed controleren voordat ik 't hier neerzet. Qua resultaten de laatste 10
jaar misschien....
Heerenveen: superbia ex septentrio
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Alsjeblieft zeg... niet weer! :urgs:
Harris
Basisspeler
Berichten: 954
Lid geworden op: 02-12-2002 14:03
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Harris »

Cross79 schreef:Ja oke meer eredivie seizoenen, maar qua EC Voetbal staan we toch echt bovenaan, Qua prestatie,s ook.
Weet je dat zeker? Ik kan me het niet herinneren dat SCH al 24 officiële EC-wedstrijden heeft gespeeld, eerder in de buurt van de 10. In jouw dromen zeker?
***
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Harris schreef: Weet je dat zeker? Ik kan me het niet herinneren dat SCH al 24 officiële EC-wedstrijden heeft gespeeld, eerder in de buurt van de 10. In jouw dromen zeker?
Is intertoto niet officieel dan? lijkt me wel, of is dat voor spek en bonen?
Lang leve het censuur
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2046
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Cross79 schreef: Is intertoto niet officieel dan? lijkt me wel, of is dat voor spek en bonen?

Nou, Cross.. :roll: , Intertoto is niet iets waar je je voor hoeft te plaatsen, je kan je gewoon inschrijven, als je maar boven de 11e plek eindigt ofzo.. Vind ik persoonlijk niet echt een grote prestatie..
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

ik heb het niet over prestatie,s toch???
Het ging over europese wedstrijden, en officele

Nou dus hebben wij meer lekker puh :blbl:
Lang leve het censuur
SCH Supporter
Invaller
Berichten: 286
Lid geworden op: 19-09-2003 17:02
Locatie: Zwaagwesteinde
Contacteer:

Bericht door SCH Supporter »

Dat we hier nog over zitten te lullen maanden na dato
ik ben een kut kind en mn wachtwoord is te simpel: heerenveen
Patrick
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 10-12-2002 13:42
Locatie: Steenwijk
Contacteer:

Bericht door Patrick »

SCH Supporter schreef:Dat we hier nog over zitten te lullen maanden na dato
Het gaat toch allang niet meer over de wedstrijd zelf? Het gaat nu over Heerenveen vs. Groningen op zich...
Gebruikersavatar
villa Cruoninga
Invaller
Berichten: 291
Lid geworden op: 05-12-2002 17:01

Bericht door villa Cruoninga »

Even een vraagje tussendoor. Hoelang duurt het nou nog precies voor wij een NN-vak op volle sterkte kunnen verwachten in het Noorderlijk treffen? Niet volgend seizoen, maar het daarop volgende toch?
..still wearin' of the green!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Het probleem is dat het nog steeds niet definitief is dat dat vak er komt... zeker gezien het interview van Riemer vorige week in de sportweek, waarin hij verklaart een sfeervak maar onzin te vinden... :urgs:
Nieuw Noord
Bankzitter
Berichten: 176
Lid geworden op: 02-12-2002 22:16
Locatie: vakkie 10
Contacteer:

Bericht door Nieuw Noord »

Dat probleem is er dus helemaal niet. De club heeft Nieuw Noord de zekerheid gegeven dat het er gaat komen. Het staat zelfs al in enkele van de bouwtekeningen.

Enige punt want nog onduidelijk is, is of er stoeltjes in komen of niet. Dat hangt weer geheel af van het feit of de KNVB staanplaatsen weer toestaat in de Nederlandse stadions.
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Denk dat er veel praktische bezwaren kleven aan een staanvak, of niet?
Bij staan kun je niet recht achter het doel tenzij de hele tribune staan wordt. Of de
tribune moet verlaagd worden zodat het staan op dezelfde hoogte komt als de zitters
(zoals bij Schalke).
Heerenveen: superbia ex septentrio
Patrick
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 10-12-2002 13:42
Locatie: Steenwijk
Contacteer:

Bericht door Patrick »

michel schreef:Of de tribune moet verlaagd worden zodat het staan op dezelfde hoogte komt als de zitters
(zoals bij Schalke).
Ja, denk je dat het bestuur dan echt zoveel moeite gaat doen voor ons sfeervak? Denk echt niet dat die tribune verlaagd wordt hoor.
BBB
Selectiespeler
Berichten: 643
Lid geworden op: 02-12-2002 14:06
Locatie: De Jouwer
Contacteer:

Bericht door BBB »

Michel, het lijkt mij vanzelfsprekend dat er in het sfeervak gestaan gaat worden. Het door jou genoemde probleem krijg je dus per definitie. Het is dus de vraag of er stoeltjes in een staanvak moeten komen en het antwoord op die vraag hangt dus van de KNVB af (een per definitie onzinnige vraag dus...).
Ik ruik corruptie...
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Patrick schreef: Ja, denk je dat het bestuur dan echt zoveel moeite gaat doen voor ons sfeervak? Denk echt niet dat die tribune verlaagd wordt hoor.
Dat is dus juist mijn vraag, hoe gaat men om met dat probleem en om dat nu een
onzinnige vraag te noemen.... Ik denk dat jou antwoord net wat onzinniger is dan mijn
vraag BBB. Ik neem aan dat de club toch net wat verder vooruit kijkt en dit bij de knvb
op tafel legt om daar bij de bouw evt. rekening mee te kunnen houden.
Heerenveen: superbia ex septentrio
klavertje
Jeugdspeler
Berichten: 20
Lid geworden op: 31-07-2003 10:36

Bericht door klavertje »

Klaassie schreef:Het blijft toch lachen met jullie. Maar als ik nu naar de ranglijst kijk staan wij boven jullie. Betekent dat nou dat wij nu de trots van het noorden zijn volgens jullie? Want qua supporters is het wel duidelijk, maar nu ook sportief?

Ok, beetje lullig, maar wij draaien dit seizoen wel stukken beter. We komen er weer aan.

http://teletekst.nos.nl/gif/667-01.html Afbeelding

*amen*
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Ik zie:

8. Heerenveen
10. Groningen

Dus wat is je punt, Klavertje?
Gebruikersavatar
villa Cruoninga
Invaller
Berichten: 291
Lid geworden op: 05-12-2002 17:01

Bericht door villa Cruoninga »

Ok, veel duidelijkheid kan niemand geven dus. Voor de volgende editie van SCH-FCG zal het in ieder geval nog niet zijn waarschijnlijk?
..still wearin' of the green!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Ga er maar vanuit van niet, inderdaad.

Net als dat het uitvak dan nog steeds max. 800 plaatsten is... :urgs:
Plaats reactie