Weer staanplaatsen??

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
BlueWhiteBoy
Jeugdspeler
Berichten: 47
Lid geworden op: 02-12-2002 21:55
Locatie: HEERENVEEN

Weer staanplaatsen??

Bericht door BlueWhiteBoy »

Volgens Omrop Fryslan is er kans op staanplaatsen die dit seizoen wellicht weer toegepast gaan worden i.v.m. met de verbouwing van het stadion. Dit werd vanochtend op de radio gemeld.

Dit mede als reactie op een boze brief die Feyenoordsupporters alvast hebben gestuurd vanwege het lage aantal supporters wat bij de eerstvolgende wedstrijd zal toegelaten worden op 23 augustus. In alle waarschijnlijkheid zullen dit 600 man zijn.
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Lijkt me een prima plan -> STAAN = SFEER!!!!!
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Dat zou erg mooi zijn. Ik denk, dat als het aan Heerenveen ligt, het wel gebeurt. Dat is dan weer wel positief. Op zich een vreemde zaak dat Heerenveen dit wel aanmoedigt.
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

BlueWhiteBoy schreef:Volgens Omrop Fryslan is er kans op staanplaatsen die dit seizoen wellicht weer toegepast gaan worden i.v.m. met de verbouwing van het stadion. Dit werd vanochtend op de radio gemeld.

Dit mede als reactie op een boze brief die Feyenoordsupporters alvast hebben gestuurd vanwege het lage aantal supporters wat bij de eerstvolgende wedstrijd zal toegelaten worden op 23 augustus. In alle waarschijnlijkheid zullen dit 600 man zijn.
Gaat hier om het uitvak neem ik aan....
In de thuisvakken heeft iedereen een seizoenkaart dus dat is nu nog onmogelijk om te
gooien.
Maar ik vind dat sch inderdaad meer uitsupporters moet toelaten als zij die kaarten kwijt
kunnen (is nou eenmaal afgesproken). Staanplaatsen zijn dan ideaal.
Voor onszelf is een staantribune nog heeeel ver weg.
Heerenveennr1!
Nieuw talent
Berichten: 99
Lid geworden op: 01-03-2003 22:25
Locatie: axel
Contacteer:

Bericht door Heerenveennr1! »

Hee michel!
Jij lijkt echt wel op Derksen dat is ook al zo´n verwaand figuur als jij!
Man je doet of je de wijsheid in pacht hebt met die opmerking
Je moet gewoon je mening geven en niet iets zeggen wat misschien wel zo is maar wat niet zekur is.Jij doet gewoon of het al zekur is en of jij het stadion heb gekocht.
Man wees eens wat menselijker en geef je EIGEN mening!
Is dat teveel gevraagd?

:evil: :blbl:
Over 2 jaar is iedereen welkom in de Hel van Heerenveen!
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

Jij lijkt echt wel op Derksen dat is ook al zo´n verwaand figuur als jij!
Jij bent echt lekker bezig heerenveennr1, tis dat je zover weg woont, anders had ik je allang een draai om je oren verkocht! Is het nou echt niet mogelijk om een klein beetje normaal te reageren?
Superjong
Jeugdspeler
Berichten: 4
Lid geworden op: 23-05-2003 19:16
Locatie: Heerenveen

Bericht door Superjong »

Toch geef ik hem wel een beetje gelijk hoor.
forums zijn om je EIGEN mening te geven niet die van HEERENVEEN zelf.
Dus reageer niet altijd zo Pleuro op wat hij zegt.
En wie zegt dat jij hem aankan hij is tenslotte al 16/17 en jij bent een meisje.(ik bedoel maar).
Als Heerenveen alle wedstrijden wint zijn we gewoon kampioen!
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Blijft over dat Michel wel gelijk had en dat het gaat om het uitvak en zeker niet om de thuisvakken...Wat me overigens verbaast, want toen de club hetzelfde verzoek een jaar geleden indiende, mocht het niet van de KNVB. De brandweer moet het overigens nog goedkeuren, dus het is nog maar de vraag of het allemaal lukt. 't Lijkt mij overigens een goed idee (eigen mening!!!). Slopen ze tenminste niet zelf die stoeltjes eruit als ze weer eens kansloos achterstaan tegen ús Hearrenfean.
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Daalt het niveau zo of ligt dat aan mij?

Michel geeft toch zijn mening. Dit gaat echt helemaal nergens over. Ik weet niet of de heren moderators op vakantie zijn, maar anders mag er van mij wel opgetreden worden. Irritante gedrag...
Superjong
Jeugdspeler
Berichten: 4
Lid geworden op: 23-05-2003 19:16
Locatie: Heerenveen

Bericht door Superjong »

Ok lui jullie hebben gelijk.
Maar ik stoor me een beetje aan dat jullie altijd heerenveenno1 lastig vallen.
Maar goed die laatste opmerking over meisjes is een beetje dom van mij.
En ik had niet goed gelezen dat kan toch gebeuren?
Dus zand erover goed?!
Als Heerenveen alle wedstrijden wint zijn we gewoon kampioen!
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

Toch kan ik ermee leven dat ze mij op 32 jarige leeftijd nog voor meisje aanzien 8)

En de draai om zijn oren was spreekwoordelijk bedoeld (maar dat zijn meer termen die men in mijn tijd gebruikte ipv oprotten en ik zal je eens op je flikker geven wat vandaag de dag DE krachttermen zijn)
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Maar om even op het oorspronkelijke onderwerp terug te komen... Ik hoorde een meneer van de Supportersvereniging van Feyenoord vertellen dat er acties komen als de brandweer niet zijn goedkeuring geeft aan het staanvak. "En daarin gaan we heel ver", zei ie. En zoiets als: "Dat zullen we niet meer accepteren". Wat zou dat nu weer betekenen?
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Prima hoor, maar dat Heerenveennummerlaatst steeds aangevallen wordt heeft meer te maken met hem zelf, dan met het feit dat wij hem willen aanvallen.
Arend
Jeugdspeler
Berichten: 24
Lid geworden op: 10-07-2003 13:51

Bericht door Arend »

Forza schreef:Slopen ze tenminste niet zelf die stoeltjes eruit als ze weer eens kansloos achterstaan tegen ús Hearrenfean.
Met zo'n jóódse uitspraak moet je ook wel een voorkeur hebben voor een club uit Noord-Holland of niet?
Wel heel raar dat Feijenoord nergens zo veel problemen heeft met het supportersbeleid dan bij Heerenveen. Het is ieder jaar weer hetzelfde liedje. Supportersbelangen kent men niet in het hoge noorden, behalve als het om de Friezen zelf gaat.
Riemer naait ons elk jaar weer met zijn praktijken. Nooit het juiste aantal kaarten en die verbouwing duurt ook al jaren.
Er was afgesproken dat de wedstrijd na de winterstop gespeeld zou worden, want dan zou de verbouwing voltooid zijn. En met een capaciteit van 24000 plaatsen zouden er dan 1200 gastenkaarten moeten zijn. Maar de wedstrijd is dus voor de winterstop. Er is dus iets fout gegaan. Volgens de richtlijnen hoort het nu voor de winterstop dan 800 te zijn. Maar eigenlijk dus 1200, maar het is dus niet voor de winterstop. Ik vind dat je 2 dingen kan doen. Je verplaatst de wedstrijd naar na de winterstop of je geeft nu ook 1200 kaarten.
Riemer kennende zal die wel hoogstens 600 kaarten geven en dan moeten we blij zijn. Leuk idee van die staanplaatsen, maar hij weet ook wel dat dat er niet door heen komt. En stel het lukt, moeten we zeker de prijs van een zitplaats betalen. Staanplaatsen lukt dus waarschijnlijk niet en zitten we weer in hetzelfde schuitje als voorgaande jaren.
En volgens richtlijnen van de werkgroep bezoekersvakken moeten jullie bij de oude capaciteit 1000 plaatsen geven en bij de nieuwe capaciteit 1600 plaatsen! Maar deze richtlijnen zijn om onbegrijpelijke redenen genegeerd.
Ik ben het helemaal spuugzat met dat gezeik van Riemertje. Hij is gewoon een leugenaar met wie geen afspraken vallen te maken. Ik hoop dan ook dat de FSV eens een actie doorzet, zodat er eens wat gebeurd in jullie eigenwijze landje!

PS: Is jullie stadion uitverkocht met scc-houders? Of is er weer een vaak voor cc-houders?
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Arend, je hebt gelijk (helaas). Bijna alle zitplaatsen zijn seizoenkaart-plaatsen. Dus daar zijn waarschijnlijk geen mogelijkheden. En wat betreft die verbouwing...die had wat mij betreft ook veel eerder mogen beginnen, maar door de bureaucratie in Brussel mocht dat helaas niet zo zijn. Heerenveen heeft deze problemen aan moeten zien komen en daarom vind ik het ook onbegrijpelijk waarom deze wedstrijd niet na de winterstop wordt gespeeld. Dan was het uitvak waarschijnljik wel groter. Alhoewel dat ook te betwijfelen valt omdat er tijdens de eerste bouwfase maar gering aantal plaatsen bij komen. De eerste fase is bedoeld om sponsoren aan een stoel te helpen. Pas in fase 2 en fase 3 zal daadwerkelijk de capaciteit worden vergroot. Dit heeft dan ook tot gevolg dat wij, waarschijnlijk, ook nog een jaar (of zelfs langer) moeten wachten voordat we beschikken over een eigen sfeervak(ken).
BBB
Selectiespeler
Berichten: 643
Lid geworden op: 02-12-2002 14:06
Locatie: De Jouwer
Contacteer:

Bericht door BBB »

Misschien heb ik wat gemist hoor, maar de brandweer...???? Is dat het nieuwste excuus om eventuele staanplaatsen niet toe te staan, ligt de KNVB dus (?) niet dwars...?
Ik ruik corruptie...
Arend
Jeugdspeler
Berichten: 24
Lid geworden op: 10-07-2003 13:51

Bericht door Arend »

BBB schreef:Misschien heb ik wat gemist hoor, maar de brandweer...???? Is dat het nieuwste excuus om eventuele staanplaatsen niet toe te staan, ligt de KNVB dus (?) niet dwars...?
Brandweer zou kunnen, maar de KNVB ligt ook zeker dwars! Zoals altijd....

Er ligt vastgelegd dat de verbouwing klaar is na de winterstop en wij dus 1200 kaarten krijgen. Afspraak is afspraak, bezoekers hebben niets met Brussel te maken. Want met die smoes worden we elke keer afgescheept met te weinig kaarten
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Ik ben geneigd om te zeggen dat we maar even moeten afwachten wat de brandweer ervan vindt. Aan de andere kant... Hoe zit dat in het uitvak? Eén trap? Voor achthonderd mensen? Mwah... De kans dat de brandweer dat goed vindt, lijkt me niet zo groot...
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2867
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Arend schreef: Brandweer zou kunnen, maar de KNVB ligt ook zeker dwars! Zoals altijd....

Er ligt vastgelegd dat de verbouwing klaar is na de winterstop en wij dus 1200 kaarten krijgen. Afspraak is afspraak, bezoekers hebben niets met Brussel te maken. Want met die smoes worden we elke keer afgescheept met te weinig kaarten
Dat over de brandweer heeft met de veiligheids eisen te maken, dan kan je als club hoog springen of laag springen, maar die regels zijn er en die moeten worden nageleefd.
Zoals ik het op onze eigen omrop gehoord heb, heeft de KNVB al toestemming gegeven.

Verder heb ik het vermoeden dat Arend uit "de rest" van Nederland komt ;)
Daar lezen ze waarschijnlijk ook geen kwaliteits kranten als de Leeuwarder courant, anders had hij wel geweten dat de verbouwing vertraagd was, en dat het echt niet aan sc Heerenveen heeft gelegen.

En dan nog een opmerking op eigen titel:
Volgens mij is dit alleen 2 keer per jaar een probleem, namelijk als Feyenoord en Ajax op bezoek komen.
Bij de rest van de wedstrijden zit het uitvak nooit helemaal vol.
Anti anti. :)
Arend
Jeugdspeler
Berichten: 24
Lid geworden op: 10-07-2003 13:51

Bericht door Arend »

Freezeman schreef: Dat over de brandweer heeft met de veiligheids eisen te maken, dan kan je als club hoog springen of laag springen, maar die regels zijn er en die moeten worden nageleefd.

Ik heb het vermoeden dat Arend uit "de rest" van Nederland komt ;)
Daar lezen ze waarschijnlijk ook geen kwaliteits kranten als de Leeuwarder courant, anders had hij wel geweten dat de verbouwing vertraagd was, en dat het echt niet aan sc Heerenveen heeft gelegen.

En dan nog mijn eigen mening.
Volgens mij is dit alleen 2 keer per jaar een probleem, namelijk als Feyenoord en Ajax op bezoek komen.
Bij de rest van de wedstrijden zit het uitvak nooit helemaal vol.
Ik kom inderdaad uit het niet Frieze deel van Nederland. De Leeuwarder courant zegt mij dan ook niets.:) Heel fijn dat die bouw weer vertraagd is. Maar daar zijn wij dan weer de dupe van. Die 1200 kaarten zal dan wel weer niet lukken (Maak dan ook geen beloftes!) en dan moeten het er inderdaad minimaal 800 zijn! Ik ben benieuwd...

Het zal best dat die mensen uit de hoofdstad en wij alleen het uitvak vol krijgen. Ik denk wel meer, want wat stelt 395 nou voor of reizen supporters van andere clubs niet mee?
Een hele handige optie is het flexibele vak. Je maakt meerdere vakken en kan dan per wedstrijd bekijken hoeveel kaarten er nodig zijn. Verplaatsbare wanden bestaan ook. Zo moeilijk is dat allemaal niet!
BBB
Selectiespeler
Berichten: 643
Lid geworden op: 02-12-2002 14:06
Locatie: De Jouwer
Contacteer:

Bericht door BBB »

Hmmm, dus de KNVB geeft toestemming voor staanplaatsen, das al heel wat.............
Ik ruik corruptie...
Arend
Jeugdspeler
Berichten: 24
Lid geworden op: 10-07-2003 13:51

Bericht door Arend »

BBB schreef:Hmmm, dus de KNVB geeft toestemming voor staanplaatsen, das al heel wat.............
Ze zouden hebben ingestemd, maar dat zegt nog niets. Ik heb dat soort berichten vaker gelezen. In het woordje "zou" zit het gevaar. In ieder geval heb ik dat nog nergens officieel bevestigd gezien.
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Leuk en aardig allemaal Arend, maar het valt me altijd weer op dat de gemiddelde Feyenoorder die beter kan reageren dan een kortzichtige en zwart/witte kijk op de zaak. Joden en boeren hebben er nou even helemaal niks mee te maken.

Ik ben het helemaal met je standpunt eens verder. Jullie moeten gewoon met 800 man in het stadion kunnen zitten. Dat is namelijk de regel. Het is geen onwil van de club. De club heeft aan gegeven bij de KNVB dat ze graag het vak willen uitbreiden naar 800 plaatsen, maar als dat simpelweg niet kan, dan kan het niet. In de tijd van de bouw van het stadion was er geen verplichting voor een minimaal aantal plaatsen in het uitvak. Nu dat wel zo is, kan Heerenveen er maar op één manier aan voldoen: het stadion uitbreiden. Maar dat laat, door allerlei procedures nog (te) lang op zich wachten. Daar kan de club echter weinig aan doen; evenals de KNVB. De KNVB kan er echter wel wat aan doen, dat de wedstrijd Heerenveen-Feyenoord zo vroeg al op het programma staat. Er wordt dus nu ofvoor gezorgd, dat de wedstrijd geschoven of er komen staanplaatsen.
Ook de supporters van Heerenveen zijn het over het algemeen er wel over eens. Sterker nog, ik heb vorig jaar een brief opgesteld en ben daarmee ook op de koffie geweest bij Riemer. In die brief heb ik namelijk aangegeven dat een groep supporters de eventuele acties van Feyenoord gaat steunen als dat uitvak niet uitgebreid worden. wij zouden immers ook pissig zijn als we niet genoeg kaarten krijgen. Toen is dat toegezegd dat Heerenveen er alles aan gaat doen om dat voor elkaar te krijgen.
superfean
Bankzitter
Berichten: 216
Lid geworden op: 02-12-2002 21:28

Bericht door superfean »

Arend let ff op:

Je zeurt constant over die 1200 kaarten die beloofd zijn en daar heb je voor 100% gelijk aan belofte is belofte maar.............,
Zoals je in eerdere berichten hebt kunnen lezen zou de wedstrijd SCH-SCF na de winterstop gespeeld worden en niet daarvoor.
Waarschijnlijk zou het dus na de winterstop wel kunnen lukken maar die fout ligt dus bij de knvb en niet bij Heerenveen.
Plaats reactie