Sfeervak Intertoto

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Hij heeft het zo lang mogelijk uit willen stellen, maar hij zal er ooit wel aan moeten geloven dat het gebeurt................
crosssider
Jeugdspeler
Berichten: 28
Lid geworden op: 07-12-2002 16:39

Bericht door crosssider »

Eerst maar eens afwachtn wat nieuw noord voor ons in petto heeft. Riemer kan hoog en laag sprngen, maar dat sfeervak komt er. Dat is toegezegd. Laten we nu eerst eens blij zijn in plaats van altijd te mopperen dta het zo lang duurt, dat weten we nu wel es.
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Afbeelding

Dit is Djurgardens.... Ach, kon dit maar...
Wéér uit!!!!
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Helemaal met je eens hoor, Torcida. Maar besef wel, dat naast die supporter die niet scherp genoeg is geweest, Riemer en co er ook niet zo veel haast mee maakte om er voor te zorgen dat diezelfde supporters wel bijelkaar konden zitten. Dat is natuurlijk wel een minpuntje en daarom moet je niet alle conclusies van Tubbiez bagataliseren.
Laatst gewijzigd door Roelof op 11-06-2003 09:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Blue White Billy
Bankzitter
Berichten: 223
Lid geworden op: 03-12-2002 17:02
Locatie: Middle Friesland

Bericht door Blue White Billy »

tubbiez schreef:Alle Fanatics dus bij elkaar en je krijgt "De HEL van het NOORDEN, geen club in LWD die ons dan kan overtreffen!!!

zegt blue white billy

dat zal nooit lukken dat mag vast niet van riemer,die wil geen supporters van het slag"fanatics" bijelkaar hebben.
het is juist de bedoeling om de fanatiekelingen verspreid over het stadion te houden.
:upto:
Let maar op dat er over 2 jaar een totale gekte in dat vak huist! Je hebt vast al eens van NN gehoord, nou het streven is duzz om die fanatics bij elkaar te krijgen.. :angry:
Let's Go Blue White Army!!
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

en daarom moet je niet alle conclusies van Cross bagataliseren

zullen we even voorop stellen dat die tubiez een ander persoon is dan ik Roelof, kap nu eens met je vooroordelen.[/code]
Lang leve het censuur
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

nou ik ben het dus niet, zo,n discussie hebben we eerder gehad op het oude forum, toen werd ik ook vergeleken met andere personen.
Dat iemand de gek met mij steekt om mijn bijnaam de zijne te maken vindt ik ook niet echt leuk.
Lang leve het censuur
tubbiez
Jeugdspeler
Berichten: 13
Lid geworden op: 30-05-2003 08:51

Bericht door tubbiez »

:upto:
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Ho, foutje, ff niet goed gekeken. Cross moest dus tubbiez zijn. Weet niet hoe ik er bij kwam...
Blue White Billy
Bankzitter
Berichten: 223
Lid geworden op: 03-12-2002 17:02
Locatie: Middle Friesland

Bericht door Blue White Billy »

roelof de vries schreef:Ho, foutje, ff niet goed gekeken. Cross moest dus tubbiez zijn. Weet niet hoe ik er bij kwam...
Nu wel? :D
Let's Go Blue White Army!!
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Ja, dat snap ik ook wel. Maar ik ging er dus niet vanuit dat tubbiez en Cross dezelfde persoon is. En anders maar wel, boeien....
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2038
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Offtopic: Ik ken geen van beide mensen, maar respecteer elkaar gewoon om wie diegen is.. En ga dan niet elkaars namen overnemen, da maakt et nie beter....

Ontopic: Ik weet ook nie waarom Riemer et nie zou willen, tegen Boekarest bijvoorbeeld.. Als dat zo elke wedstrijd kon zijn, kan ik niet begrijpen waarom iemand daar iets tegen zou hebben... :roll:
Okey, snap dat er ouderen bij zijn die het misschien niet zo op prijs stellen, maar als de resultaten er beter van worden.. Desnoods kun je misschien ook wel regelen dat iedereen die wil schreeuwe een kaartje voor een bepaald vak koopt.. :) (Voor intertoto dan..seizoenskaart gaat wat moeilijker)
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Mee eens marca, alle fanatiekelingen moeten nu eens in een speciaal vak komen waar ze kunnen schreeuwen, zingen en aanmoedigen. Er moet gewoon meer sfeer komen
Finuh
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 17-12-2002 18:51
Locatie: Sneek

Bericht door Finuh »

Kan het me wel voorstellen dat die ouderen daar niet op zitten te wachten op dat gezing en geschreeuw, ze kunnen er ook gewoon voor zorgen dat ze een kaartje voor een ander vak kopen aan de andere zijde van het stadion.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Dat kan ik me dus helemaal niet voorstellen. Bij een voetbalwedstrijd hoort gezang en geschreeuw en als ze daar niet tegen kunnen, wat te belachelijk voor woorden is, dan moeten ze lekker de radio (niet te hard :lol: ) aanzetten thuis en daar de wedstrijd volgen.
Gebruikersavatar
Bommen Berend
Invaller
Berichten: 279
Lid geworden op: 19-02-2003 18:32

Bericht door Bommen Berend »

Offtopic:
Cross79 schreef:Dat iemand de gek met mij steekt om mijn bijnaam de zijne te maken vindt ik ook niet echt leuk.
Ja raar he?
Wie schrijft hier nou onder de naam Cross79 en wil eigenlijk niet dat iemand anders onder de naam Tubbie schrijft juist ja......jij.
Schrijf dan gewoon onder de naam Tubbie en kap met janken :wink:
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Als iemand op dit forum de naam tubbie gebruikt dan heeft dat een reden dus jouw punt,
bommen berend, slaat werkelijk nergens op. Als je je een beetje in de situatie zou
inleven zou je dit niet gepost hebben.
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

wat al eerder aan de orde was, maar waar door NN mensen toch (geloof ik) niet een antwoordt op is gegeven is; het hoekvak tussen oost en en zuid. een optie?
Ladies and gentleman: We've got him!
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

hoekvak waarvoor? intertoto, competitie???
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

competitie. dit werd in andere topic's als idee naar voren gedragen. omdat die mensen die daar zitten vast wel naar zuid willen.
Ladies and gentleman: We've got him!
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

Er zijn ook mensen van zuid die naar Oost willen... maar als er geen plaats is..

Er zijn ook mensen die in een hoek willen blijven zitten.
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

ok, snap ik. maar leeft dit id bij het bestuur van NN?
Ladies and gentleman: We've got him!
Gebruikersavatar
Bommen Berend
Invaller
Berichten: 279
Lid geworden op: 19-02-2003 18:32

Bericht door Bommen Berend »

michel schreef:Als je je een beetje in de situatie zou
inleven zou je dit niet gepost hebben.
Ik weet echt wel hoe de situatie in elkaar steekt, maar iemand die op het net schrijft onder de naam Tubbie, Cross79, Braindead, Heerenveen fanatics of weet ik veel wat voor naam nog meer moet niet gaan zeuren als iemand de naam Tubbiez gebruikt, of heeft hij er patent op aangevraagd?
Maar jongens dit is allemaal offtopic, veel plezier in de intertoto, en in Lier is het heel goed bier zuipen, heb er ervaring mee.
Nog een tip: ga op Camping Vogelenzang staan in Antwerpen (achter de Holiday Inn). Daar is een benzinepomp met meer als 50 soorten bier, u kunt u lol op.
Gebruikersavatar
Noord
Bankzitter
Berichten: 235
Lid geworden op: 02-12-2002 12:44
Locatie: Heerenveen

Bericht door Noord »

Kaartverkoop Intertotoduel
De kaartverkoop van het intertotoduel op 19 juli om19.30 uur start uitsluitend via ticketbox op zaterdag 28 juni, scc/cc houders t/m vrijdag 4 juli voorrang bij aanschaf, max. 4 kaarten per scc/cc. Vanaf 5 juli vrije verkoop via ticketbox (geen maximum). Prijzen: voor scc/cc houders tot 5 juli (op vertoon van geldige cc of seizoenkaart 2002/2003): € 10,= jeugd t/m 14 jaar € 5,= Na 5 juli € 15,= jeugd t/m 14 jaar € 7,50. Vakken 1 t/m 8 & 12 zijn genummerd, vakken 9 t/m 11 & 13 t/m 30 ongenummerd.
Van de officele site.


Heeft NN geen eigen vak bemachtigd of is een van de vakken aan NN toebedeeld :?:
Mister Grie
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 02-12-2002 17:39
Locatie: Woudsend
Contacteer:

Bericht door Mister Grie »

ik hoop dat VAK 12 die genummerd is. Voor NN is bestemt!!!!!!

Greetz,
Mr.Grie
Gabber Ben Je Niet Even, Gabber Ben Je Voor Het Leven!!
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

Nope, we weten van niets.... :? Achter de goal maar weer vak 27. En dan lekker VOORAAN staan.
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

En dan nog zijn er mensen die durven beweren dat het bestuur achter een sfeervak staat. Belachelijk zooitje! :blbl:
Plaats reactie