SLO sc Heerenveen

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

SLO sc Heerenveen

Berichtdoor Ebiede » 31-08-2018 16:02

Sietse is Supporterscoördinator van SC Heerenveen. In andere topic geeft hij aan dat hij benaderbaar is voor problemen. Lijkt me goed om er een apart topic voor aan te maken zodat het overzichtelijk blijft en hij ook sneller kan schakelen.

Sietze is te bereiken op 06-55456556 Forum naam SLO sc Heerenveen.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: SLO sc Heerenveen

Berichtdoor Wizard » 31-08-2018 19:17

Wellicht kan Sietse zelf hier in deze topic wat meer over SLO en het doel ervan vertellen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: SLO sc Heerenveen

Berichtdoor SLO sc Heerenveen » 03-09-2018 10:50

Goedemorgen,

Jazeker kan dat!! Ik zal me in het kort even voorstellen en even beschrijven wat de werkzaamheden van de SLO zo ongeveer zijn. Bij de meeste mysterieuze namen op dit forum heb ik zo geen gezicht maar waarschijnlijk heb ik velen van jullie wel eens gezien.

Ik ben Sietze Rozenberg 39 jaar en woon met mijn gezin in Lippenhuizen, hier ben ik leider van de JO-9 en het 1e elftal van THOR. Ik kom sinds mijn 6e bij sc Heerenveen en heb ook enkele jaren bij de voetbalschool van Heerenveen gespeeld. In het begin van mijn supporters carrière stond ik vaak op het spelerstunneltje van het oude stadion en vanaf mijn 12e heb ik altijd op de Noordtribune gestaan. In het nieuwe stadion heb ik in eerste instantie op verschillende plekken gezeten, toen er weer staanplekken beschikbaar waren heb ik daar weer een sk genomen.

De SLO (Supporterscoordinator) in het kort;

De SLO is er voor de mensen waar het spelletje voor gespeeld word, de supporters!!, o.a.
- Het faciliteren van sfeeracties
- Aanwezig zijn (en opkomen voor de belangen van de supporters) bij de vooroverleggen en evaluaties
- Aanwezig zijn bij alle thuis/uitwedstrijden, daar aanspreekpunt voor supporters
- Ontvangst van uitsupporters
- Contacten onderhouden met supportersverenigingen
- Daar waar nodig de-escalerend optreden
- Eventuele klachten van thuis/ uitsupporters opvangen en oplossen of doorverwijzen daar waar mogelijk
- Alternatieve trajecten voor supporters met stadionverboden faciliteren
- Aanwezig bij landelijke bijeenkomsten van alle SLO's bij de KNVB en daar opkomen voor de belangen van de supporters, de normalisatie, aantrekkelijke prijzen voor supporters etc.
- Samen met de 4 fancoaches preventieve contacten leggen met supporters die extra aandacht vragen door hinderlijk negatief gedrag
Dit zijn een paar van de vele werkzaamheden waar de SLO verantwoordelijk voor is, dit alles probeer ik zo efficiënt mogelijk te doen in de 20 uren die ik ter beschikking heb. Dus mocht er wat zijn trek dan aan de bel en dan probeer ik daar waar mogelijk een oplossing te vinden.

Voor diegene die er in geïnteresseerd zijn, het volledige handboek van de SLO is ook in PDF formaat te downloaden op http://www.KNVB.nl

Mailadres is Sietze.Rozenberg@sc-heerenveen.nl
SLO sc Heerenveen
Bankzitter
 
Berichten: 6
Geregistreerd op: 31-08-2018 13:56

Re: SLO sc Heerenveen

Berichtdoor Satyr » 04-09-2018 11:35

Mooi verhaal, maar... waar staat de L in SLO voor?
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: SLO sc Heerenveen

Berichtdoor Muck » 04-09-2018 13:17

De officiële benaming is: Supporter Liaison Officer
Muck
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 09-07-2007 20:28
Woonplaats: Heerenveen

Re: SLO sc Heerenveen

Berichtdoor Satyr » 06-09-2018 12:43

Muck schreef:De officiële benaming is: Supporter Liaison Officer


Ik kan weer slapen, dank je
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: SLO sc Heerenveen

Berichtdoor TORCIDA » 06-09-2018 14:58

is dit cynisch bedoeld satyr of misplaatste arrogantie? Is me niet helemaal duidelijk
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: SLO sc Heerenveen

Berichtdoor BK2007 » 06-09-2018 18:45

Op zijn Fries:

Supporter Kontakt Persoan

SKP dus.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: SLO sc Heerenveen

Berichtdoor Satyr » 12-09-2018 08:40

TORCIDA schreef:is dit cynisch bedoeld satyr of misplaatste arrogantie? Is me niet helemaal duidelijk


Nee, ik vroeg me oprecht af waar de L voor stond en kon er zelf niet opkomen. Dan wil ik het weten ook.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: SLO sc Heerenveen

Berichtdoor DE ZUID » 25-02-2019 16:08

- Ontvangst van uitsupporters


Knap werk, als je op diverse plaatsen tegelijk kan zijn...….
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
DE ZUID
Basisspeler
 
Berichten: 996
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:12
Woonplaats: 24 km van DKV

Re: SLO sc Heerenveen

Berichtdoor SLO sc Heerenveen » 28-02-2019 12:21

Hoi DE ZUID!!!,

Ik snap niet precies wat je bedoelt maar op twee plekken tegelijk zijn is mij nog niet gelukt nee :D . Ik ben gedurende de wedstrijd wel op verschillende plaatsen aanwezig. In en rondom het stadion en tevens ook bij de instroom van supporters van de bezoekende club.

Groet Sietze!
SLO sc Heerenveen
Bankzitter
 
Berichten: 6
Geregistreerd op: 31-08-2018 13:56


Keer terug naar Sfeer & supporters

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten