Leeuwarder Courant

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

De Jounalist is eigenlijk eindredacteur en schrijft niet vaak meer.
Zijn naam is Jan Arendz.
Lang leve het censuur
*Lara Croft*
Jeugdspeler
Berichten: 31
Lid geworden op: 24-12-2002 20:12

Bericht door *Lara Croft* »

Wat ik niet snap in het stuk van Arnoud is dat hij spreekt over het vak 27 wat tubbie liever kwijt is dan rijk. Mijn mening daarin is dat een geheel vak toch wel zo'n jochie als Tubbie in bedwang kan houden? Ik spreek hier over ruim 200 mensen in een vak die zich ergeren aan 1 persoon? houdt toch op..........daar zeg je toch iets van als die jongen te ver gaat! Dat houdt je toch zlfl binnen de perken als je je daar aan ergert?
We hebben het bij Heerenveen altijd over het sociale gevoel wat er heerst bij de club maar daar is dus blijkbaar in vak 27 weinig van te merken! Als Tubbie alles en iedereen loopt af te zieken en te vloeken zet je hem toch gewoon op zn plek? Ik snap dus gewoon niet waar je je zo druk om maakt! Denk je nou echt dat die jongen zn straf niet heeft gehad! Geef hem een tweede kans en als hij slim is houdt hij zich afzijdig van alle randactiviteiten en gaat gewoon lekker voetbal kijken! er zijn toch meer die ooit een stadionverbod hebben gehad en zich nu ook rustig houden!
Ben jij ook zo'n type die de pen uit een handgranaat trekt en dan gewoon stug vast blijft houden kornhorngroetheerenveen?, want dat is een beetje het voorstel wat je de mensen uit vak 27 wil doen. Ga jij met plezier ergens zitten waarvan je weet dat er iets op scherp staat en door slechts een simpele opmerking kan exploderen? Gelukkig zit ik niet in vak 27 en ook niet de daar aangrenzende vakken, maar ik ben wel benieuwd in welk vak jij zit kornhorngroetheerenveen?

Je bent een rund als je met vuurwerk stunt! :upto:
Van hard werken ga je niet dood maar waarom het risico nemen?
taz
Nieuw talent
Berichten: 121
Lid geworden op: 02-12-2002 14:40
Locatie: near Drachten
Contacteer:

Bericht door taz »

Cross79 schreef:Jij kent me niet eens dus waar oordeel jij over taz?
Ik oordeel over wat ik hoor en zie. En dat is over jou tot nu toe niet veel goeds :blbl:
En in een grijs verleden stond je zelfs nog in mijn MSN-lijst :roll:
Laatst gewijzigd door taz op 26-05-2003 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.
..Nothing but fame; our club is HEERENVEEN!
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Jaap F. schreef:Kunnen we een beetje op de taal letten. Tubbie, ik heb het bij jou aangepast maar je kent de regels hier, houd je eraan!
Euh... dat zal deze keer vast niet op de grammatica hebben geslaan...

Arnoud kwam ik gisteren al tegen in de kantine en hij vertelde me al dat er een vrij explosief stukje aan zat te komen.

En Boem!

Waar ik je gelijk in moet geven is dat Peter, te kinderachtig om Tubbie te zeggen (groei nou maar eens op, mentaal gezien...) vaak denkt dat alles om hem draait. Het kan zijn dat hij eindelijk eens volwassen gaat worden (24 al) en wat rustiger wordt. Maar Peter heeft ook een kort lontje. En de stadionverboden zijn dan waarschijnlijk ook op z'n plaats geweest.

Ik zelf heb niet zoveel problemen met hem. Hij doet stoer maar nu hij eindelijk eens zijn plek weet, niet in het centrum dus, zal hij zich ook moeten realiseren dat hij de club ook verder gaat zonder hem. Als je De Jong nooit zult hebben zien spelen in de Pompeblêde dan weet je dat je de bus gruwelijk gemist hebt.

En maak je geen zorgen. Sfeer maken we zelf wel, als het erop aan komt. Voor dat ben jij niet een essentieel ingredient, Peter.
Wéér uit!!!!
Jaap F.
Erelid
Berichten: 883
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Utrecht

Bericht door Jaap F. »

Naar mijn mening laten we iemand als Tubbie gewoon op zijn manier het voetbal beleven. Als hij buiten zijn boekje gaat en last krijgt met het gezag, dan heeft hij daar zelf vooral last van.

Ik snap niet waarom iemand als Arnoud zich er zo druk over maakt en denkt het morele gezag te hebben. Dat heeft niemand. Laat iedereen toch op zijn eigen manier supporter zijn, de spelregels zijn toch duidelijk?
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Ik snap niet waarom iemand als Arnoud zich er zo druk over maakt en denkt het morele gezag te hebben. Dat heeft niemand. Laat iedereen toch op zijn eigen manier supporter zijn, de spelregels zijn toch duidelijk?
Wou, mooi gezegd hoor. Helemaal mee eens namelijk...
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Moreel gezag ? Nou nou Jaap, waar haal je dat vandaan ? Ik geef uitgebreid mijn mening over iemand die vrijwillig de publiciteit gezocht heeft. Ik geef niet meer en niet minder dan mijn eigen mening. En daar hoeft niemand het mee eens te zijn. Ik vind het eerlijk gezegd een beetje goedkoop zoals je reageert. Maar goed, dat is jouw recht.
Naar mijn mening laten we iemand als Tubbie gewoon op zijn manier het voetbal beleven
Nee, daar ben ik het volledig mee oneens. Jaap, je komt niet genoeg onder de Heerenveen supporters om te kunnen beoordelen hoeveel mensen een bloedhekel hebben aan Tubbie, juist vanwege de wijze waarop hij meent voetbal te moeten beleven. En dat zijn in meerderheid mensen die niet hier op het Forum zitten (alhoewel ook een groot aantal Forummers Tubbie liever zien gaan dan staan).
De wijze waarop Tubbie meent zich te moeten gedragen ervaren veel mensen als beangstigend, provocatief en zeer negatief. En vanuit die angst durft eigenlijk niemand hem aan te pakken.
Laat iedereen toch op zijn eigen manier supporter zijn, de spelregels zijn toch duidelijk
. Niet meens Jaap, want Tubbie meent zijn eigen spelregels te mogen vaststellen.
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Tuurlijk Arnoud, iedereen heeft liever dat ik nooit weer kom.
Dream on.
Dat Taz en lara hier iets neerzetten en oordelen naar verhalen vind ik al helemaal nergens op slaan.
Mij eerst maar eens kennen voordat je oordeeld.
Zoals velen zeggen: mischien heb ik er wel daadwerkelijk van geleerd.
De tijd zal het uitwijzen.
Daar komt nog bij dat jij mij al veroordeeld tot het zelf opzoeken van de leeuwarder courant en het plaatsen van een foto in de fean-fan.
Ik zou zeggen zoek het eerst uit voor je met zulke waardeloze argumenten komt.
Lang leve het censuur
The Ghost
Nieuw talent
Berichten: 72
Lid geworden op: 02-12-2002 17:34
Locatie: Tzummarum

Bericht door The Ghost »

Weet je nog cross dat we gezamelijk bij ons in de kantine een biertje dronken en dat je toen plots wegmoest????
You can't see the Ghost, but he is always there.
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Daar komt nog bij dat jij mij al veroordeeld tot het zelf opzoeken van de leeuwarder courant
Heb ik nooit beweerd. Ik ben er vanuit gegaan dat de LC via het huilverhaal in de FeanFan bij je gekomen is. En dat klopt dus. Wat die foto betreft wil ik je het voordeel van de twijfel geven, maar an sich blijft die foto een gotspe !
Jaap F.
Erelid
Berichten: 883
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Utrecht

Bericht door Jaap F. »

Arnoud schreef:Moreel gezag ? Nou nou Jaap, waar haal je dat vandaan ? Ik geef uitgebreid mijn mening over iemand die vrijwillig de publiciteit gezocht heeft. Ik geef niet meer en niet minder dan mijn eigen mening. En daar hoeft niemand het mee eens te zijn. Ik vind het eerlijk gezegd een beetje goedkoop zoals je reageert. Maar goed, dat is jouw recht.
Ik ben er nou eenmaal niet zo'n voorstander van om de supporters in te delen in mensen die het voetbal op de juiste en mensen die het op de onjuiste manier beleven. Iedereen is welkom, met alle gedragsstoornissen en hoeveelheid hersencellen van dien.

Volgens mij kan Tubbie nooit zijn eigen spelregels bepalen want die worden bepaald door de club(s), de stewards en de politie en als die hun werk goed dan dan mag hij net zo veel of weinig als jij en ik.

Dat er veel mensen een teringhekel aan iemand hebben, is hun goed recht maar dat zegt verder nogal weinig. Ik heb het soms weer niet zo op die mensen die voortdurend vragen of ik wil gaan zitten. En dat hij in de krant staat, zal me een rotzorg wezen; het verhaal spreekt boekdelen.

En ja, ik vind dat je een moreel oordeel uitspreekt, waarbij het lijkt alsof de een meer recht van spreken heeft dan de ander. Ik hou daar niet zo van. Die jongen heeft een stadionverbod. Als dat opgeheven is, is hij net zo lang weer welkom totdat hij een misstap begaat.
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Ik vind het eerlijk gezegd een beetje goedkoop zoals je reageert.
Nou, nou. Als er iemand nog wel eens op een goedkope manier reageert, dan ben jij het wel Arnoud. Ik weet dat je op dit moment zat te wachten, om al die inkoppertjes in te tikken. Ik snap de inhoud en bedoeling van je verhaal wel en ben het grotendeels ook met je eens, maar je gaat me net even te ver. Maar dat kan ook zijn, omdat je ietwat provocerend probeert over te komen. Zoals we je kennen... :wink:
Martsje de Jong
Nieuw talent
Berichten: 149
Lid geworden op: 03-12-2002 09:59
Locatie: Beetgum

Bericht door Martsje de Jong »

Ik moet me helaas bij de meerderheid hier aansluiten, als ik zeg dat ik niet zit te wachten op een terugkomst van Peter in het stadion, maar wie weet zie ik het wel allemaal verkeerd. Maar dan moet hij wel verdomde snel veranderd zijn en in zijn voordeel, want nog niet zo heel lang geleden, werden Pleuro en ik om de haverklap met de meest vreselijke zaken bedreigd (eindigend in een bodybag) en deed hij stoer verslag over het feit dat hij echt niet bang was om iemand in elkaar te slaan, ook vrouwen sloeg hij rustig kapot enz. enz. Nee, ik ben niet bang voor Cross, maar ik hoop voor hemzelf dat ie z'n meerdere nog een keer goed tegenkomt.
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Oei, oei, heerlijk topic word dit zeg. Benieuwd naar Cross zijn reactie hier weer op... :lol:
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Jaap F. schreef:Naar mijn mening laten we iemand als Tubbie gewoon op zijn manier het voetbal beleven. Als hij buiten zijn boekje gaat en last krijgt met het gezag, dan heeft hij daar zelf vooral last van.

Ik snap niet waarom iemand als Arnoud zich er zo druk over maakt en denkt het morele gezag te hebben. Dat heeft niemand. Laat iedereen toch op zijn eigen manier supporter zijn, de spelregels zijn toch duidelijk?
Mee eens..En hij heeft voor mij een aantal jaren geleden een T-shirt en trui geregeld en daar ben ik hem nog steeds dankbaar voor :D..En hij heeft toch altijd wel een groot aandeel in de sfeer..Van mij mag hij wel weer terugkomen!
eddie
Nieuw talent
Berichten: 135
Lid geworden op: 02-12-2002 14:27

Bericht door eddie »

roelof de vries schreef:Oei, oei, heerlijk topic word dit zeg. Benieuwd naar Cross zijn reactie hier weer op... :lol:
Als er 1 hiervan geniet dan ben jij dat zo te merken Roelof, tis mij zo langzamerhand in ieder geval geheel onduidelijk wat je eigen mening in deze "kwestie" is.
Maar ff on-topic, het lijkt mij gewone het beste dat deze discussie ergens anders gevoerd wordt dan op dit forum. Voor je het weet worden er allemaal verwijten heen en weer geslingerd en dat terwijl wel allemaal toch hier zijn omdat we achter onze club staan. Dat de een daar een andere invulling aangeeft dan de ander is gewoon zo, al ben ik ook van mening dat de invulling die Cross daaraan geeft (of in ieder geval gegeven heeft) niet de juiste is. En of het stukje in de LC: ik kan me niet voorstellen dat je daar trots op bent wanneer je als een hooligan afgeschilderd wordt maar goed dat zal wel aan mijn normen en waarden liggen (en was het niet de LPF die cross zo steunt die dat ook als item had???)
Gebruikersavatar
Bommen Berend
Invaller
Berichten: 279
Lid geworden op: 19-02-2003 18:32

Bericht door Bommen Berend »

Maar beste mensen, Tubbie loopt overal te verkondigen dat hij zo ontzettend veranderd is...Dus geef de man een kans! (yeah right).
Maar als ik in zijn schoenen zou staan zou ik fijn een seizoenskaart kopen voor de FCZ en mij daar proberen populair (of te wel nog populairder) te maken.
Maar ik moet de anti Tubbie gasten hierboven gelijk geven, ik ben nog nooit 1 SCH supporter tegen gekomen die volmondig zegt: ik mag Tubbie graag.
Andersom varrieerd van: schop hem de goot in tot aan personen die een snijbeweging langs de keel maken.

Tubbie succes met de rest van je leven, maak er wat van (kan nog best als je nog mmaar 24 bent)
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

ga jij lekker terug naar het oosterpark joh, jou mening intreseerd mij niet, net of spreek jij zoveel SCH supporters.
Laatst gewijzigd door Cross79 op 27-05-2003 22:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Lang leve het censuur
Mister Grie
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 02-12-2002 17:39
Locatie: Woudsend
Contacteer:

Bericht door Mister Grie »

Wat een gezeik hier op het forum, Als hij zegt dat hij veranderd is moet je hem toch een kans geven! Als hij maar niet veranderd is op het sfeer gebied! Want we kunne alle schreeuw krachten goed gebruken daar boven in vakkie 27. Hij regelt niet veel? Kan eigelijk best wel wat dingen opnoemen, cross-side.nl(samen met Nomyth), idd een paar spandoeken( Bleu White Vikings, Super Friezen en het cross-side spandoek) stuurd iedereen een mailtje over de vertrek tijden van de treinreisjes. En word er niet altijd gezeikt dat er nooit een aktie tegen groningen word gedaan? Ja dat moet ook altijd bij de zelfden weg komen, Bij alle 2 akties heeft hij geholpen. ( wil niet zeggen dat hij alles zelf op sleeptouw heeft gezet maar heeft wel degelijk aan sommige dingen een bijlage geleverd!) En regelde hij niet dat er een trommel kwam, om er voor te zorgen dat er toch wat sfeer kwam in het dood stille stadion van ons? En regeld hij niet vaak busjes voor de jongens met eigenvervoer?Dus zeik niet over iemand als jullie hem niet goed kennen.

Greetz,
Mr.Grie
Gabber Ben Je Niet Even, Gabber Ben Je Voor Het Leven!!
Vak 15
Nieuw talent
Berichten: 80
Lid geworden op: 28-05-2003 15:49
Locatie: Nieuwehorne

Bericht door Vak 15 »

Tubbie ik hoop dat je snel weer een seizoenskaart krijgt hoor, :!:

En laat iedereen die je niet kent maar lekker zeiken en zeuren. :evil:


Bij deze alvast welkom terug.


Greetzzz E.
Gebruikersavatar
Bommen Berend
Invaller
Berichten: 279
Lid geworden op: 19-02-2003 18:32

Bericht door Bommen Berend »

Cross79 schreef:net of spreek jij zoveel SCH supporters.
Toevallig wel maar ik weet ook wel dat de waarhedi soms hard aankomt.
Get a life, Peter....
crosssider
Jeugdspeler
Berichten: 28
Lid geworden op: 07-12-2002 16:39

Bericht door crosssider »

Denk dat het allemaal wel wat meevalt. Vind ook dat jullie op geen enkele manier mogen zeggen dat hij niet meer welkom is in het Abe Lenstra Stadion. Er zijn natuurlijk problemen geweest met Tub, en daar heeft hij net als ik in een vroeger stadium voor geboet. Nu kan ik uit ervaring zeggen dat het niet gemakkelijk is om een half jaar uit de 'running' te zijn, en gezien het 'delict' wat gepleegd is, zeker niet in verhouding stond met wat er gebeurd is, maar Heerenveen heeft gewoon duidelijk gemaakt waar de grens ligt. Ik heb een half jaar gekregen, maar Tubbie heeft er straks 22 maanden opzitten. Je kan zeggen wat je wilt, maar dit is/was extreem. Peter verdiend daarom ook, vind ik persoonlijk een soort van krediet. Als hij daadwerkelijk meent wat hij zegt helemaal. Al weet hij net zo goed als ik, dat ik dit betwijfel ;)

Verder vind ik dat hij niet zo in de publiciteit had moeten treden, maar ook daar hebben we het onderling over gehad.
Plaats reactie