Sfeervak

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: sfeervak

Berichtdoor Grimo » 14-11-2014 09:26

SVSCH schreef:Die beveiliging die er nu staat is niet serieus te nemen. Dus kun je het net zo goed afschaffen. Een stel lompe boeren die niet met mensen kunnen omgaan. De hele stewardorganisatie eens goed doorlichten kan ook heel wat geld besparen.


Een aantal supporters ook doorlichten. Laten we elkaar lekker doorlichten dan komt het helemaal goed.
Laatst bijgewerkt door Grimo op 14-11-2014 11:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: sfeervak

Berichtdoor Grimo » 14-11-2014 09:29

Calimero schreef:Even ingaand hierop, dit klopt natuurlijk niet aangezien de opbrengsten van een sfeervak groter zijn per m² dan die van stoeltjes. Op de plek van 2 stoeltjes worden 3 staanplaatsen uitgegeven, dus reken uit je winst.


Dit stadion heeft bepaalde capaciteit. Die mag ivm veiligheid niet overschreden worden. Het is dus niet zo dat er nu ineens meer mensen in een vak mogen omdat er geen stoeltjes meer zijn volgens mij.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: sfeervak

Berichtdoor SCHWWW1 » 14-11-2014 10:39

staanvakkie meteen achter goal ik zeg doen, lachen! ja toch ja
SCHWWW1
Bankzitter
 
Berichten: 15
Geregistreerd op: 06-10-2014 23:11

Re: sfeervak

Berichtdoor Hinkelpikke » 14-11-2014 10:50

Grimo schreef:Dit stadion heeft bepaalde capaciteit. Die mag ivm veiligheid niet overschreden worden. Het is dus niet zo dat er nu ineens meer mensen in een vak mogen omdat er geen stoeltjes meer zijn volgens mij.

Je mag de stadioncapaciteit wel verhogen door middel van staanplaatsen, hoor.
Heerenveen till I die!
Avatar gebruiker
Hinkelpikke
Wereldspeler
 
Berichten: 1408
Geregistreerd op: 03-06-2009 16:50

Re: sfeervak

Berichtdoor Grimo » 14-11-2014 11:41

Hinkelpikke schreef:Je mag de stadioncapaciteit wel verhogen door middel van staanplaatsen, hoor.


Daar zullen wel voorwaarden voor zijn neem ik aan. Als er bijvoorbeeld twee keer zoveel mensen in een vak staan zullen er ook meer uitgangen moeten komen bijvoorbeeld.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: sfeervak

Berichtdoor feanryp23 » 14-11-2014 12:34

Misschien is het in dat geval een idee om net als bij Twente trappen in beide richtingen te hebben, zodat meer mensen tegelijk naar beneden kunnen. Daarnaast zou het niet verkeerd zijn om gewoon alle deuren bij de toegangspoortjes wagenwijd open te zetten in plaats van twee of drie.
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Avatar gebruiker
feanryp23
Superster
 
Berichten: 1655
Geregistreerd op: 06-09-2013 16:56
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: sfeervak

Berichtdoor SCH1920 » 14-11-2014 14:49

Wat een reacties hier weer. Die reactie van Arnoud is wel de meest in het oog springende, die houdt een verhaal waar ik totaal niet in mee kan gaan.

Om maar even door te gaan met ergeren, aan de term 'sfeervak' of 'sfeertribune' stoor ik me ook. Alsof daar mensen staan die sfeer móeten maken, dat slaat natuurlijk nergens op. Het zijn geen clowns die een kunstje moeten doen. Sfeer wordt juist gemaakt door het gehele stadion, dus ook de mensen op oost, west en zuid. Zij zorgen ook voor de 'roar', zodat je hoort dat je bij een voetbalwedstrijd bent en niet bij een zangkoor, zoals die koorknapen van Groningen Fanatics, 410 en andere van die vreselijke ultras stromingen in NL. Gelukkig is die ultras cultuur in Nederland wat op z'n retour.

Uiteraard ben ik een groot voorstander van een staantribune direct achter het doel. Mocht deze snel niet kunnen worden gerealiseerd, spreekt het voor zich dat een deel van Nieuw Noord seizoenkaarten koopt voor Vak 12. Dat kan namelijk gewoon. Zo zal Noord op den duur beschikken over een staantribune (al dan niet met stoeltjes, maar dat is bijzaak), direct achter het doel.

Noord gestoord!
Avatar gebruiker
SCH1920
Selectiespeler
 
Berichten: 429
Geregistreerd op: 06-12-2009 22:41

Re: sfeervak

Berichtdoor Feanfan 1 » 14-11-2014 15:04

Ik ben het daarentegen wel eens met Arnoud. Het zijn altijd de kleine groepjes (ook buiten het voetbal) die het voor de meerderheid verpesten. Als je de thuiswedstrijd tegen PSV neemt waar Kevin Blom voor alles en nog wat uitgemaakt wordt, dan moet ik er niet aan denken als Nieuw Noord in vak 12/13 had gestaan. Dan was de wedstrijd gestaakt door de voorwerpen die op het veld gegooid zouden worden. En wat ik zei, dat zal een klein groepje geweest zijn, maar die verpesten het voor een grote groep.
Want dit kan 1x gebeuren, maar ook vaker in een seizoen dat de KNVB straks op een moment komt dat er een wedstrijd zonder supporters gespeeld moet worden.
Laat Nieuw Noord mooi blijven waar het nu is, de rotte appels er voor altijd uit trappen en graag als 12e man fungeren en het team over het dode punt heen helpen zodat het 3 punten oplevert
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: sfeervak

Berichtdoor Fryskeboy22 » 14-11-2014 15:38

SCH1920 schreef:Wat een reacties hier weer. Die reactie van Arnoud is wel de meest in het oog springende, die houdt een verhaal waar ik totaal niet in mee kan gaan.

Om maar even door te gaan met ergeren, aan de term 'sfeervak' of 'sfeertribune' stoor ik me ook. Alsof daar mensen staan die sfeer móeten maken, dat slaat natuurlijk nergens op. Het zijn geen clowns die een kunstje moeten doen. Sfeer wordt juist gemaakt door het gehele stadion, dus ook de mensen op oost, west en zuid. Zij zorgen ook voor de 'roar', zodat je hoort dat je bij een voetbalwedstrijd bent en niet bij een zangkoor, zoals die koorknapen van Groningen Fanatics, 410 en andere van die vreselijke ultras stromingen in NL. Gelukkig is die ultras cultuur in Nederland wat op z'n retour.

Uiteraard ben ik een groot voorstander van een staantribune direct achter het doel. Mocht deze snel niet kunnen worden gerealiseerd, spreekt het voor zich dat een deel van Nieuw Noord seizoenkaarten koopt voor Vak 12. Dat kan namelijk gewoon. Zo zal Noord op den duur beschikken over een staantribune (al dan niet met stoeltjes, maar dat is bijzaak), direct achter het doel.

Noord gestoord!


Helemaal met je eens! Had graag heel het Noord tribune zo gezien met dit soort sta/zit railings, weg met die kuipstoeltjes, staan! en uit volle borst je team aanmoedigen! Afbeelding
Avatar gebruiker
Fryskeboy22
Superster
 
Berichten: 1774
Geregistreerd op: 27-12-2012 08:46

Re: sfeervak

Berichtdoor Thinkman » 14-11-2014 15:57

Laatst bijgewerkt door Thinkman op 14-11-2014 15:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: sfeervak

Berichtdoor Feanfan13 » 14-11-2014 15:58

@Heereveenrules helemaal geen dom idee? ze moeten er sowieso uit toch als de sfeertribune er komt! even goed nadenken voordat je iets tot een dom idee beoordeeld.
Feanfan13
Basisspeler
 
Berichten: 729
Geregistreerd op: 06-08-2013 15:23

Re: sfeervak

Berichtdoor Fryskeboy22 » 14-11-2014 15:59

Avatar gebruiker
Fryskeboy22
Superster
 
Berichten: 1774
Geregistreerd op: 27-12-2012 08:46

Re: sfeervak

Berichtdoor Feanfan13 » 14-11-2014 16:01

Waarom moeten je eerst genoeg "fanatieke supporters" in vak 12 hebben? Beetje kerel staat op en gaat zingen, of je nu alleen bent of met meerdere moet niks uitmaken.[/quote]

Nou deal dan ga je alleen daar staan, kijken hoe snel je geattendeerd wordt om te gaan zitten. Zowel door mede supporters als stewards.

Als een grote groep, de meerderheid, dan zal er niks van gezegd worden. ook stewards staan dan vrij machteloos. Als je alleen gaat staan krijg je geheid gezeur.
Feanfan13
Basisspeler
 
Berichten: 729
Geregistreerd op: 06-08-2013 15:23

Re: sfeervak

Berichtdoor Appielwt » 14-11-2014 16:01

Feanfan 1 schreef:Het zijn altijd de kleine groepjes (ook buiten het voetbal) die het voor de meerderheid verpesten.Als je de thuiswedstrijd tegen PSV neemt waar Kevin Blom voor alles en nog wat uitgemaakt wordt, dan moet ik er niet aan denken als Nieuw Noord in vak 12/13 had gestaan. Dan was de wedstrijd gestaakt door de voorwerpen die op het veld gegooid zouden worden. En wat ik zei, dat zal een klein groepje geweest zijn, maar die verpesten het voor een grote groep.
Want dit kan 1x gebeuren, maar ook vaker in een seizoen dat de KNVB straks op een moment komt dat er een wedstrijd zonder supporters gespeeld moet worden.


Iedereen mag een mening hebben en deze delen, maar ik voel mij toch wel even genoodzaakt om te reageren op deze post.

Als ik in ga op het eerste stukje, dan vind ik het erg jammer dat er allemaal aannames geplaatst worden. Als NN in 12/13 zou zitten tegen PSV, dan zou de wedstrijd gestaakt zijn. Dan zou een groepje bepaalde voorwerpen op het veld gooien. En dit voorval zou vaker kunnen gebeuren en resulteren in een wedstrijd zonder publiek. Ik vind het allemaal kort door de bocht. Je gaat van zaken uit die totaal niet spelen. Het gooien van voorwerpen is nog nooit gebeurd in een beker wedstrijd terwijl NN ook in 12/13 stond en waar haal je het weg dat het nu ineens wel gaat gebeuren. De wedstrijd zou gestaakt worden, ik vind het wederom weer vergezocht en zo kan ik er ook nog wel een paar. Ook dat zulke voorvallen vaker voor zouden kunnen komen en dat dit leidt tot een wedstrijd zonder publiek. Wij zijn Heerenveen, geen Griekse club waar twintig duizend gekken met vuurwerk gooien en het veld bestormen. Een klein beetje relativeren naar de werkelijkheid mag van mij wel.

Feanfan 1 schreef: Laat Nieuw Noord mooi blijven waar het nu is, de rotte appels er voor altijd uit trappen en graag als 12e man fungeren en het team over het dode punt heen helpen zodat het 3 punten oplevert


Door NN naar 12/13 te verplaatsen is de kans groter dat de sfeer op de spelers over slaat en op het andere publiek (zie: Bekerfinale). Dus het feit dat je aanhaalt dat NN nu moet blijven staan en het team moet over het dode punt moet helpen zou bevordert worden door verplaatsing/vergroting van het vak.

Het laatste wat ik nog wil vermelden gaat over de spreekwoordelijke "rotte appels". Iedereen spreekt over het feit dat het niet mag afhangen van bepaalde personen die zich uitten door bijvoorbeeld spreekkoren. Als je door de rotte appels het vak niet wilt verplaatsen dan heeft de minderheid toch weer gewonnen van de meerderheid?

Mijn mening is dat NN/FF een sfeervak moeten creëren op Noord. Het resultaat zou kunnen zijn dat het team beter ondersteund kan worden, daarnaast zal de sfeer mogelijk over kunnen slaan naar de rest van het stadion. Ook is het mogelijk dat jonge supporters zich aangetrokken voelen en de doorstroom van supporters zou kunnen bevorderen.
Breuer: "Leeg spelen voor het publiek"
Appielwt
Nieuw talent
 
Berichten: 135
Geregistreerd op: 08-06-2009 20:21

Re: sfeervak

Berichtdoor Feanfan13 » 14-11-2014 16:02

Geloof me, dat gaat niet zo makkelijk. Had vorig jaar een seizoenskaart op de eerste rij in vak 12 en zong toen ook altijd mee met NN. Maar als je daar iets te veel geluid maakt dan kijkt iedereen je aan alsof je compleet gestoord bent. Nou ben ik het met je eens dat dat op zich nog niet zoveel uitmaakt, dus daar trok ik mij vaak niet veel van aan. Maar als je iets te lang blijft staan (meer dan 1 minuut) dan wordt je door de steward gesommeerd om te gaan zitten. Het is gewoon een veel te brave bende daar. Wordt tijd dat de boel even wakker wordt geschud door een nieuwe sfeertribune op de 1e ring.[/quote]




jij begrijpt het!
Feanfan13
Basisspeler
 
Berichten: 729
Geregistreerd op: 06-08-2013 15:23

Re: sfeervak

Berichtdoor Hinkelpikke » 14-11-2014 16:18

Feanfan 1 schreef:Ik ben het daarentegen wel eens met Arnoud. Het zijn altijd de kleine groepjes (ook buiten het voetbal) die het voor de meerderheid verpesten. Als je de thuiswedstrijd tegen PSV neemt waar Kevin Blom voor alles en nog wat uitgemaakt wordt, dan moet ik er niet aan denken als Nieuw Noord in vak 12/13 had gestaan. Dan was de wedstrijd gestaakt door de voorwerpen die op het veld gegooid zouden worden. En wat ik zei, dat zal een klein groepje geweest zijn, maar die verpesten het voor een grote groep.
Want dit kan 1x gebeuren, maar ook vaker in een seizoen dat de KNVB straks op een moment komt dat er een wedstrijd zonder supporters gespeeld moet worden.
Laat Nieuw Noord mooi blijven waar het nu is, de rotte appels er voor altijd uit trappen en graag als 12e man fungeren en het team over het dode punt heen helpen zodat het 3 punten oplevert

Dom praat niet.
Heerenveen till I die!
Avatar gebruiker
Hinkelpikke
Wereldspeler
 
Berichten: 1408
Geregistreerd op: 03-06-2009 16:50

Re: sfeervak

Berichtdoor Lenstra » 14-11-2014 16:20

Wil jij plaats nemen op een sfeertribune? Laat dan nu je stem horen!

In januari hebben wij een plan aan de directie van sc Heerenveen gepresenteerd hoe wij denken het sc Heerenveen-gevoel te kunnen versterken in het Abe Lenstra stadion. Zoals jullie allemaal weten is het belangrijkste middel om ons doel te bereiken het realiseren van een sfeertribune in ons stadion. Voor dit project vragen wij nu jullie aandacht.

In onze optiek staat een sfeertribune garant voor meer spektakel in het stadion. De kern van een sfeertribune is om de fanatieke aanhang zo dicht mogelijk bij het veld te plaatsen zodat er een optimale interactie ontstaat tussen spelers en fans. De spelers zullen hierdoor extra gemotiveerd raken waardoor de kans op sportief succes toeneemt. De beleving van een wedstrijd zal voor iedere bezoeker in het stadion toenemen zodra een aantrekkelijke ambiance wordt gekoppeld aan sportief succes. Hierdoor zal de aantrekkingskracht van sc Heerenveen groeien. Meer mensen zullen de gang naar het stadion maken en hierdoor zullen de inkomsten van onze trots weer stijgen. Wij zijn er van overtuigd dat een dergelijke tribune onze club weer uniek maakt in Nederland!​​​

Concreet gesteld willen wij weten wie er plaats wil nemen op een sfeertribune in het Abe Lenstra stadion.

De exacte locatie van een sfeertribune staat nog niet vast. Deze is namelijk volledig afhankelijk van de animo die er is voor het daadwerkelijk plaats willen nemen op een dergelijke tribune. Pas als wij weten hoe groot de animo is kunnen we beginnen aan het uitwerken van de plannen voor een sfeertribune. Des te groter de animo voor het willen plaats nemen op een sfeertribune, des te groter de kans op prominente plek in het stadion! Wij willen benadrukken dat we streven naar een sfeertribune met ongenummerde plaatsen dichtbij het veld. Dit kunnen staanplaatsen zijn, maar ook zitplaatsen of een combinatie van beiden! Wij willen graag alle supporters die de jongens op het veld op een actieve manier willen aanmoedigen concentreren op één tribune.

Heel belangrijk is het om te weten waar plaatsen vrij gaan komen indien er een sfeertribune in het stadion gerealiseerd gaat worden. Dit allemaal in verband met plaatsen die mogelijk uitgewisseld kunnen worden. We vragen jou dan ook om aan te geven waar jij nu je seizoenkaart hebt en of die plaats vrijkomt indien je plaats gaat nemen op de sfeertribune. Gemakshalve gaan wij er van uit dat indien je nu een seizoenkaart hebt in het staanvak, je ook plaats wilt gaan nemen op de nieuwe sfeertribune. Geef dan bij vraag 5 aan “niet van toepassing”.

De korte enquête behelst slechts een paar korte vragen. Het beantwoorden van deze vragen duurt nog geen 1 minuut. Deze ene minuut kan van grote invloed zijn op de vele minuten die wij nog in ons stadion gaan beleven. Dus laat je stem horen vóór vrijdag 21 november!

Ook als je geen lid bent van een supportersvereniging, maar je wilt wel plaats nemen op een sfeertribune, dan vragen we je ook om onze korte vragenlijst in te vullen. Jouw stem is minstens zo belangrijk!

Klik hier voor het invullen van de vragenlijst.

Met sportieve groet,

Bestuur FeanFan en Nieuw Noord


http://www.nieuwnoord.org/portal/index. ... ragenlijst
Lenstra
Selectiespeler
 
Berichten: 430
Geregistreerd op: 05-11-2011 16:40

Re: sfeervak

Berichtdoor sido » 14-11-2014 16:35

VOLGENS MIJ WORDEN ER OP DEZE MANIER VEEL TE WEINIG SUPPORTERS BENADERD, IS HET NIET MOGELIJK OM ALLE SSK HOUDERS EEN MAIL MET DE VRAGEN TE STUREN?

GR SIDO
sido
Nieuw talent
 
Berichten: 70
Geregistreerd op: 19-08-2009 21:29

Re: sfeervak

Berichtdoor xander » 14-11-2014 16:44

Benieuwd of dit bij de gemiddelde supporter die doordeweeks andere bezigheden heeft terecht gaat komen. Het idee is goed om te pijlen wie er echt wil maar bereik dan wel je doelgroep, die uitvoering houd tot nog toe te wensen over vooral ook het tijdbestek zonder tussentijds een thuiswedstrijd. Ik zal even al mijn sc Heerenveen kennissen een berichtje doen maar zal daarmee slechts dik 200 tal mee bereiken helaas. Vanwaar op deze huidige manier wil sc Heerenveen niet meewerken?

Blijft allemaal dubieus, zonde gezien er zo enorm veel tijd in is gestoken dat het straks hierdoor om zeep wordt geholpen..
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: sfeervak

Berichtdoor Thinkman » 14-11-2014 17:25

xander schreef:Benieuwd of dit bij de gemiddelde supporter die doordeweeks andere bezigheden heeft terecht gaat komen. Het idee is goed om te pijlen wie er echt wil maar bereik dan wel je doelgroep, die uitvoering houd tot nog toe te wensen over vooral ook het tijdbestek zonder tussentijds een thuiswedstrijd. Ik zal even al mijn sc Heerenveen kennissen een berichtje doen maar zal daarmee slechts dik 200 tal mee bereiken helaas. Vanwaar op deze huidige manier wil sc Heerenveen niet meewerken?

Blijft allemaal dubieus, zonde gezien er zo enorm veel tijd in is gestoken dat het straks hierdoor om zeep wordt geholpen..


Inderdaad, waarom niet even een bericht op de officiele site???
Als sc Heerenveen haar supporters ook maar een béétje serieus neemt en dit initiatief steunt, staat er vanavond alsnog een bericht op de officiele site :!:

Ik ga het vanavond checken en bepaal dan mijn conclusie....
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: sfeervak

Berichtdoor bollebert » 14-11-2014 17:26

mail werkt niet, je moet de mensen aanspreken of in ieder geval moet het ze zo min mogelijk tijd kosten.
dus waarom niet op noord en zuid de lijst verspreiden per stoel met een potloodje?
na afloop van wedstrijd kunnen de formulieren worden afgegeven bij de opgangen bv.
mensen hebben dan sneller zoiets van ff doen..
bollebert
Basisspeler
 
Berichten: 837
Geregistreerd op: 01-08-2005 11:19

Re: sfeervak

Berichtdoor Hinkelpikke » 14-11-2014 17:38

bollebert schreef:mail werkt niet, je moet de mensen aanspreken of in ieder geval moet het ze zo min mogelijk tijd kosten.
dus waarom niet op noord en zuid de lijst verspreiden per stoel met een potloodje?
na afloop van wedstrijd kunnen de formulieren worden afgegeven bij de opgangen bv.
mensen hebben dan sneller zoiets van ff doen..

De enquête is vreemd genoeg slechts een week in te vullen, in dat tijdsbestek is er geen thuiswedstrijd meer. Hoe men in die tijd alle supporters wil bereiken is me een raadsel.
Heerenveen till I die!
Avatar gebruiker
Hinkelpikke
Wereldspeler
 
Berichten: 1408
Geregistreerd op: 03-06-2009 16:50

Re: sfeervak

Berichtdoor sido » 14-11-2014 18:35

Op noord kun je zoiezo wel 1200 man noteren, het gaat voornamelijk om de sup in de andere vakken,
sido
Nieuw talent
 
Berichten: 70
Geregistreerd op: 19-08-2009 21:29

Re: sfeervak

Berichtdoor sido » 14-11-2014 18:38

als iemand het op Facebook zet dan kan iedereen het delen.
sido
Nieuw talent
 
Berichten: 70
Geregistreerd op: 19-08-2009 21:29

Re: sfeervak

Berichtdoor bollebert » 14-11-2014 18:58

vind het maar raar een week? en alleen op internet raar
bollebert
Basisspeler
 
Berichten: 837
Geregistreerd op: 01-08-2005 11:19

Re: sfeervak

Berichtdoor Mackan68 » 14-11-2014 19:17

bollebert schreef:vind het maar raar een week? en alleen op internet raar

Dat het zaakje stinkt is misschien overdreven, maar er zit wel wat een licht luchtje aan. Hoe moet je alleen op deze manier en binnen één week een goed beeld krijgen van de doorsnee, of iets fanatiekere supporter?
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: sfeervak

Berichtdoor Royce_SCH » 15-11-2014 00:26

Wat weer een hoop gemierenneuk over een aantal niet noemenswaardige incidenten! Dit topic gaat over een sfeervak wat gaat bestaan uit duizenden mensen! In een groep van ruim duizend mensen heb je altijd een groepje wat anders is dan anderen. Dat kan in een stadion zijn, maar net zo goed in een kerk of op een festival. Moet je dan direct iedereen over één kam scheren? En nee je hoeft niet alles te accepteren, maar je kan het wel negeren.

NieuwNoord en nu ook Feanfan steken gigantisch veel energie in dit project. Dit is de kans om een sfeervol stadion te krijgen en dat we elk seizoen thuis meer punten gaan pakken en dus beter presenteren en dus hoger eindigen! Niet naar elkaar wijzen, maar steek de armen uit en vul massaal die enquêtes in. Want WIJ zijn toch Heerenveen? Iedereen heeft z'n eigen beleving en passie voor Heerenveen, de ene net even wat meer dan de ander. Gelukkig zijn we niet allemaal gelijk, anders zou het leven ook zo saai zijn. Hadden we niks om te zeuren! :wink:
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Avatar gebruiker
Royce_SCH
Superster
 
Berichten: 2128
Geregistreerd op: 25-02-2007 15:18

Re: sfeervak

Berichtdoor Thinkman » 15-11-2014 10:38

Helemaal eens met Royce_SCH hierboven!

Dus nu massaal http://www.nieuwnoord.org/portal/index.php/Enquete#vragenlijst invullen

Op de officiele website nog geen woord over deze enquete, maar als iedereen m ook even doorstuurt en m deelt via facebook, twitter, komen we vast een heel eind. Laat je stem horen. Samen maken we de club!
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: sfeervak

Berichtdoor Heerenveen rules » 15-11-2014 11:57

Het is altijd wel lollig dat mensen die als tribune opvulling dienen en 90 min zwijgen, vaak commentaar hebben op de sfeermakers die de ploeg wel steunen en soms wel eens iets roepen wat niet hoort. Ik zou zeggen, trek je mond ook eens los en geef het goede voorbeeld en doe eens mee....
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: sfeervak

Berichtdoor Mackan68 » 15-11-2014 15:27

Thinkman schreef:
Dus nu massaal http://www.nieuwnoord.org/portal/index.php/Enquete#vragenlijst invullen

Op de officiele website nog geen woord over deze enquete,


Dat laatste is treffend om tot de conclusie te komen dat de club er totaal geen heil in ziet om zich in te spannen voor meer sfeer. Als dat wel zo zou zijn geweest zouden ze gerefereerd hebben naar de enquête.
Aan de andere kant. Ze kunnen daar ook nog maar amper een kloppend stukje zonder taal-, schrijf-, of spelfouten tikken als het om voetbalgerelateerde artikelen gaat.
Als we als supporters ons nu niet laten horen wordt dit een club door dooien en voor dooien. :angry:
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

VorigeVolgende

Keer terug naar Sfeer & supporters

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten