Moderators: Beheerders, Fanmasters
TORCIDA schreef:12e man doe niet zo achterlijk man, wie denk je wel niet dat je bent, lees eerdere toelichting door, ga niet de hele tijd om herhaling vragen. En dat jij te beroerd bent om verder te lezen is je eigen tekort. Daarnaast heb ik het trouwens nergens over een meerwaarde, waarom zou het een meerwaarde moeten zijn? Het is iets wat gebeurd en irritaties oproept zoals hier aangeven werd. ik stel daarom de regel ter discussie dat ik mij afvraag wat de functie van de trappen in een stavak is en met name waarom je tijdens een wedstrijd daar niet op zou mogen staan. heb ik ook meerdere malen toegelicht, het enige wat jullie kunnen zeveren is " houd je aan de regels, je bent te gast." Prima als je er niet verder over wil nadenken hoor. 12e man zit gewoon, dat blijkt wel
De toon van jou is verre van interessant en behoorlijk misplaatst. Hoop van harte dat je nooit zult meemaken dat er iemand in jouw vak, of jij zelf, onderuit gaat(struikelen, hart etc etc) en dat de hulpverleners er niet tijdig genoeg bij kunnen omdat de trappen vol staan(waarom zou je überhaupt het risico willen lopen op dergelijke taferelen). Ik heb geen ervaring met ons stavak maar wel met de vakken bij uitwedstrijden waar men ook altijd staat en er geen doorkomen aan is op die trappen. Is het je dan zoiets waard? Dus waarom zou het een meerwaarde moeten zijn? Ja inderdaad, waarom zou het een meerwaarde zijn en moet je er zo nodig willen staan? Om dwars te liggen omdat autoriteit voor jou een probleem is?
Denk er zelf maar eens iets verder over na in plaats van mij te betichten van het niet na denken. Kan jou niet betrappen op maar één argument wat ook maar enigzins recht zou doen aan de wens om op trappen te staan.
Is het zit volk overigens minder supporter dan de mensen die staan. Zelden zo'n kansloze opmerking gehoord...
12eMan schreef:TORCIDA:
Gewoon lekker op die trap gaan staan joh. Veel plezier tegen PSV.....
Bericht verwijderd en waarschuwing voor scheeren. Zo gaan we niet met elkaar om op dit forum.
Marça schreef:Ach, toen ik 12-14 jaar was begreep ik ook niet waarom mensen altijd zo stil de wedstrijd zaten te bekijken. Heb zelfs bij de beloften in het stadion wel eens zo'n gastoeter meegenomen om wat meer mensen 'mee te krijgen'..
paparazzi schreef:Ja, daar zeg je wat! Zo`n gastoeter bestaat die nog? Ik hoor het nergens meer.
Currahee schreef:Sfeer was goed gister lleen jammer van die paar malloten die denken dat het nodig is om met vuuraanstekers richting zoet te gooien...
hhage schreef:Lezen is niet het sterkste punt van TORCIDA, eerst zegt hij dat andere niet met argumenten komen,terwijl ze dat wel doen oa calamiteiten, daarna zegt hij dat ze bij Zwolle wel op de trappen staan,daarom zegt casper als Zwolle zich niet aan de regels hout moeten ze zelf weten,om daarna TORCIDA zijn reactie te zien waarin hij zich afvraagt hoe het komt dat hij weet dat Zwolle zich niet aan de regels houdt.......denk eerder dus dat discusseren met TORCIDA geen zin heeft,en o ja mensen die uit eten gaan betalen dat ook en noemen ze ook gasten,dus als je betaald je geen gast kunt zijn is ook de grootste onzin
casper schreef:@ Torcida al zouden het niet regels van de KNVB zijn,maar slechts van Heerenveen,dan nog heb je je daar aan te houden.
Als je daar zoveel moeite mee hebt moet je gewoon je seizoenkaart inleveren en lekker thuis blijven,je bent en blijft te gast in het ALS of je daar nu voor betaald of niet.
Keer terug naar Sfeer & supporters
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 1 gast