Sfeervak

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Sfeervak

Berichtdoor Frisian » 12-11-2014 09:51

Update sfeertribune,

Beste sc Heerenveen supporters,In januari hebben wij een plan aan de directie van sc Heerenveen gepresenteerd hoe wij denken het sc Heerenveen-gevoel te kunnen versterken in ons eigen Abe Lenstra stadion. Het plan behelst meerdere projecten. Het schilderen van de gracht is hiervan een prachtig voorbeeld. Onze “tweede huiskamer” heeft een sc Heerenveen waardige uitstraling gekregen dankzij de inzet van vele vrijwilligers. Zoals jullie ook allemaal weten is het belangrijkste doel van ons om een sfeertribune te realiseren. Voor dit project publiceren wij in de loop van deze week een korte vragenlijst op onze site en op onze Facebook-pagina. Doelstelling van ons is om te peilen in hoeverre er draagvlak is onder onze achterban voor een sfeertribune.Het invullen van deze korte vragenlijst zal je minder dan 1 minuut kosten. Deze ene minuut kan van grote invloed zijn op de vele minuten die wij nog in ons stadion gaan beleven, dus laat je stem horen!Het is van belang dat wij zoveel mogelijk supporters bereiken. We willen op iedereen een beroep doen om zoveel mogelijk supporters te attenderen op het bestaan van deze vragenlijst! Houd onze websites dus goed in de gaten de komende dagen!

Met sportieve groet,
Bestuur FeanFan en Nieuw Noord
supporter: in voor en tegenspoed
Avatar gebruiker
Frisian
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 10-07-2004 11:43

Re: sfeervak

Berichtdoor bollebert » 12-11-2014 10:22

plannen en tekeningen zijn al lang klaar waren 3 opties uitgewerkt tijdens het beleid van ons vorig bestuur.
met de aanstelling van ons nieuwe bestuur zou dit een formaliteit worden werd gezegd door onze nieuwe voorzitter,want mensen die er nu zaten moesten worden verplaatst.
en zou er deze winter mee gestart worden, nu dus deze winter een enquête again dus vertraging van weer minimaal een jaar!
en dat zijn geen aannames maar feiten!
maar je kan ook niet denken dat een club die liever minder supporters mee neemt bij uitwedstrijden door de prijsafspraken af te zeggen, zit te wachten op een groter sfeervak.
geloof er geen bal van!
bollebert
Basisspeler
 
Berichten: 837
Geregistreerd op: 01-08-2005 11:19

Re: sfeervak

Berichtdoor Arnoud » 12-11-2014 20:02

Volgens mij zit de club (en ik vind terecht) in z'n maag met de geradicaliseerde supporters en zoekt men naar een ( naar mijn mening onterechte) oplossing van dit probleem. In plaats van het rűcksichlos aanpakken van die groep probeert men het probleem aan te pakken via omwegen. Zoals het opzeggen van de wederkerigheid, met als uitgangspunt dat als de prijzen omhoog gaan NN bijvoorbeeld minder vaak een busreis zal organiseren en de geradicaliseerde supporters "dus" niet zullen komen. Een aanname, meer niet en dat ook nog over de rug van de goedwillende supporters, die ook meer moeten gaan betalen.
Identiek voor wat betreft de sfeertribune. Hoe los je het probleem met de geradicaliseerde supporters op ? Niet door ze aan te pakken maar door te gaan enquêteren, door de sfeertribune op die wijze op de lange baan te schuiven.
Ik ben me er van bewust dat ik met mijn stellingname ten opzichte van de betrekkelijk kleine maar wel zeer aanwezige groep geradicaliseerde supporters niet populair maak en wel de nodige shit over me heen zal krijgen. So be it. Maar ik kan me er moeilijk bij neerleggen dat deze groep straks de reden is waarom kaartjes voor uitwedstrijden duur blijven, er geen sfeertribune komt en zij als groep hun gang kunnen blijven gaan door het gebrek aan resoluut optreden door de verantwoordelijke bestuurder van onze club.
Avatar gebruiker
Arnoud
Superster
 
Berichten: 1660
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:04
Woonplaats: aan De Fluezen

Re: sfeervak

Berichtdoor Hinkelpikke » 12-11-2014 20:58

Geradicaliseerde supporters, haha. Kom op zeg, Arnoud. Zielig betoogje wederom. Er is dit seizoen rondom (uit)wedstrijden nauwelijks iets gebeurd.
Heerenveen till I die!
Avatar gebruiker
Hinkelpikke
Wereldspeler
 
Berichten: 1408
Geregistreerd op: 03-06-2009 16:50

Re: sfeervak

Berichtdoor SVSCH » 12-11-2014 21:34

Arnoud je wordt te oud.

Heb het idee dat er misbruik is gemaakt van de fanatieke supporters tijdens de revolutie. Mooie praatjes van vd Wiel bij hem thuis, maar nu het er op aankomt de boel tegenwerken. Ben benieuwd waar het op uitdraait maar ik zie het somber in...
SVSCH
Basisspeler
 
Berichten: 709
Geregistreerd op: 15-02-2013 21:31

Re: sfeervak

Berichtdoor bollebert » 12-11-2014 21:52

arnoud kijkt op een andere manier naar supporters als sommige anderen, staan gewoon hele sterke punten in zijn relaas en mindere ;)
maar dat het niet zo mag wezen dat het bestuur dingen vertraagd of afwijst omdat hun 50 supporters niet in de hand kunnen houden is een big fail!
bollebert
Basisspeler
 
Berichten: 837
Geregistreerd op: 01-08-2005 11:19

Re: sfeervak

Berichtdoor SVSCH » 12-11-2014 22:24

Mensen rond de derby 10 dagen op basis van verzonnen verklaringen vastzetten en jarenlange onterechte sv's uitdelen zijn maar paar voorbeeldjes van Bennie zijn aanpak. En nu dus door kaartjes uitmatches duurder te maken en het sfeervak te vertragen.

Het zal allemaal niet helpen want we blijven komen. Een ieder heeft een iets andere beleving als "fanatieke supporter" maar het is zaak om gezamenlijk een vuist te maken tegen dit beleid en te zorgen dat de sfeertribune er komt.
SVSCH
Basisspeler
 
Berichten: 709
Geregistreerd op: 15-02-2013 21:31

Re: sfeervak

Berichtdoor diepFries » 12-11-2014 23:09

SVSCH schreef:Mensen rond de derby 10 dagen op basis van verzonnen verklaringen vastzetten en jarenlange onterechte sv's uitdelen zijn maar paar voorbeeldjes van Bennie zijn aanpak. En nu dus door kaartjes uitmatches duurder te maken en het sfeervak te vertragen.

Het zal allemaal niet helpen want we blijven komen. Een ieder heeft een iets andere beleving als "fanatieke supporter" maar het is zaak om gezamenlijk een vuist te maken tegen dit beleid en te zorgen dat de sfeertribune er komt.

Heb je enig idee wat er voor nodig is om iemand daadwerkelijk voor 10 dagen vast te zetten?

Ongetwijfeld zullen er af en toe 'vuile spelletjes worden gespeeld'. Dat gebeurt echter aan beide kanten. Het iedere keer weer de vermoorde onschuld uithangen van de door Arnoud terecht benoemde groep is behoorlijk lachwekkend. En het is verschrikkelijk jammer dat die strijd nu over de rug van de gewone supporter lijkt te worden uitgevochten.
In case of doubt, make it sound convincing
Avatar gebruiker
diepFries
Superster
 
Berichten: 1639
Geregistreerd op: 05-06-2007 12:12
Woonplaats: Groningen

Re: sfeervak

Berichtdoor bollebert » 12-11-2014 23:25

valse aangifte van een portier en klaar, zeker als de politie zegt jij hoort bij het voetbal en we zullen je leren.
zo moeilijk is het niet hoor....
bollebert
Basisspeler
 
Berichten: 837
Geregistreerd op: 01-08-2005 11:19

Re: sfeervak

Berichtdoor SVSCH » 13-11-2014 00:07

Daar is heel weinig voor nodig diepfries. En heeft niets met vermoorde onschuld spelen te maken. Maar geloof maar wat je zelf wil geloven. De verantwoordelijke personen weten zelf heel goed hoe dit vantevoren afgesproken en uitgevoerd is. Hebben het zelf ook gewoon aangegeven om nog meer olie op het vuur te gooien. Triest.
SVSCH
Basisspeler
 
Berichten: 709
Geregistreerd op: 15-02-2013 21:31

Re: sfeervak

Berichtdoor Feanfan13 » 13-11-2014 03:18

Ik heb het al eens eerder gezegd, maar zolang we aan het lijntje worden gehouden, oftewel voor de gek gehouden worden. Dienen we het heft in eigen handen te nemen.

Natuurlijk zal ik de enquete invullen, maar als plan A niet werkt, moet je op plan B overstappen!

Plan B: gezamenlijk een seizoenskaart aanschaffen in vak 12, als we weten dat er genoeg fanatieke supporter hebben plaatsgenomen in vak 12, gaan we massaal staan en zingen.

Wat wil de club dan doen? stadionverboden uitdelen omdat je gaat staan? Belachelijk idee, maar zeker succesvol. supporters die het niet waarderen verdwijnen dan snel genoeg uit het vak, kun je ook die seizoenskaarten kapen.

Als er vanaf volgend jaar geen concrete plannen zijn dat er een sfeertribune komt, schaf ik alvast een seizoenskaart aan in vak 12, met mij zijn er nog 5 mensen die dit gaan doen!

Wie doet er nog meer mee (met dit belachelijke idee)? Nog 494 plaatsen te vullen!
Feanfan13
Basisspeler
 
Berichten: 729
Geregistreerd op: 06-08-2013 15:23

Re: sfeervak

Berichtdoor Stiffie » 13-11-2014 08:00

Ik zou een sfeertribune geweldig vinden. De nadruk moet liggen op al die duizenden supporters die veel plezier op en van de sfeertribune zullen hebben, ook voor de rest van het stadion werkt het sfeerverhogend.

Zie de gele muur, de sfeertribune van Dortmund.

Het is een initiatief van Fean Fan en Nieuw Noord, allemaal goedwillende supporters.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: sfeervak

Berichtdoor Heerenveen rules » 13-11-2014 09:10

Beetje dom idee als je het mij vraagt Feanfan, plan B. Moet je anderen de dupe laten worden van de frustratie van bepaalde fans? Er zitten ook jonge kinderen in vak 12, die doen er ook toe. Jij denkt dat je ze even een kaart voor vak 12 kunt krijgen met een grote groep.

Ik ben overigens helemaal voor een grote sfeertribune op Noord, maar ik heb het idee dat de club het liever niet wil. Een nieuwe enquête is belachelijk. Ze moeten nu eens actie ondernemen. Doen ze dat niet, dan denken ze niet aan het clubbelang.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15934
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: sfeervak

Berichtdoor TORCIDA » 13-11-2014 09:38

ik vind het een bijzonder trieste reactie van Arnoud dat in de context van het jarenlange doel, een sfeervak aan het veld, hij het gaat hebben over radicaliserende supporters. Afgezien van de wedstrijd tegen PSV gebeuren er weinig tot geen noemenswaardige incidenten in het ALS. En als er eens wat gebeurd zijn er in alle gevallen ook nog eens BUITEN DE COMBI om reizende uit supporters bij betrokken. Deze opmerking van Arnoud komt voort uit het feit dat er klaarblijkelijk frustratie is omtrent het reizen naar uitwedstrijden. Een quasi onterecht gevoel gebaseerd op het feit dat iemand al jarenlang naar uitwedstrijden gaat en daarmee meer rechten of eisen kan stellen?

Beste diepfries, jij hebt inderdaad geen idee hoe de gemeente/politie in Heerenveen werkt. Ik heb in het verleden meerdere malen met de heren ( lokale driehoek) om de tafel gezeten. Ik hield daar een vieze smaak aan over.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: sfeervak

Berichtdoor vak-27 » 13-11-2014 09:41

Feanfan13 schreef:
Plan B: gezamenlijk een seizoenskaart aanschaffen in vak 12, als we weten dat er genoeg fanatieke supporter hebben plaatsgenomen in vak 12, gaan we massaal staan en zingen.


Waarom moeten je eerst genoeg "fanatieke supporters" in vak 12 hebben? Beetje kerel staat op en gaat zingen, of je nu alleen bent of met meerdere moet niks uitmaken.
Avatar gebruiker
vak-27
Selectiespeler
 
Berichten: 284
Geregistreerd op: 11-08-2006 12:00

Re: sfeervak

Berichtdoor Appie_M » 13-11-2014 10:16

vak-27 schreef:Waarom moeten je eerst genoeg "fanatieke supporters" in vak 12 hebben? Beetje kerel staat op en gaat zingen, of je nu alleen bent of met meerdere moet niks uitmaken.


Geloof me, dat gaat niet zo makkelijk. Had vorig jaar een seizoenskaart op de eerste rij in vak 12 en zong toen ook altijd mee met NN. Maar als je daar iets te veel geluid maakt dan kijkt iedereen je aan alsof je compleet gestoord bent. Nou ben ik het met je eens dat dat op zich nog niet zoveel uitmaakt, dus daar trok ik mij vaak niet veel van aan. Maar als je iets te lang blijft staan (meer dan 1 minuut) dan wordt je door de steward gesommeerd om te gaan zitten. Het is gewoon een veel te brave bende daar. Wordt tijd dat de boel even wakker wordt geschud door een nieuwe sfeertribune op de 1e ring.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: sfeervak

Berichtdoor Arnoud » 13-11-2014 11:33

Ik moet je teleurstellen Torcida, mijn besluit om vooralsnog geen uitwedstrijden meer te bezoeken heeft hier niets mee te maken. Dat er niets noemenswaardig gebeurd zou zijn is jouw interpretatie, mijn interpretatie is dat zowel uit als thuis gebeuren dingen die niets met voetbal te maken hebben.
Maar kennelijk is mijn post niet helder genoeg. Want IK vind niet dat het sfeervak er niet moet komen, IK vind niet dat de wederkerigheid stopgezet moet worden. In tegendeel. Maar die groep, die ik geradicaliseerde supporters noem, vormt helaas het handvat dat ondermeer Takkenberg nodig heeft om zaken te vertragen, uit te stellen en wellicht af te stellen.
Die groep supporters zou eens bij zichzelf te rade moeten gaan en zich gaan realiseren waar hun gedrag toe kan leiden.
Avatar gebruiker
Arnoud
Superster
 
Berichten: 1660
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:04
Woonplaats: aan De Fluezen

Re: sfeervak

Berichtdoor Grimo » 13-11-2014 12:50

Arnoud schreef:. Maar die groep, die ik geradicaliseerde supporters noem, vormt helaas het handvat dat ondermeer Takkenberg nodig heeft om zaken te vertragen, uit te stellen en wellicht af te stellen.
Die groep supporters zou eens bij zichzelf te rade moeten gaan en zich gaan realiseren waar hun gedrag toe kan leiden.


De vraag is of deze groep het zelf wel door heeft wat hun gedrag veroorzaakt. Ik denk dat ze dat niet eens doorhebben.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: sfeervak

Berichtdoor Surhuisterveen » 13-11-2014 13:38

Gossie gossie, dus doordat een grote minderheid (volgens Arnoud de geradicaliseerde supporters) een andere beleving heeft, rechtvaardigt dat het idee om een sfeertribune uit- of zelfs af te stellen?
Vele duizenden supporters zullen plezier beleven aan een sfeertribune op de 1e ring, en dan hebben we het nog niet eens over het extra aantal punten dat zo'n tribune de club gaat opleveren.

En het idee van feanfan13 om het heft in eigen handen te nemen lijkt me ook niet zo handig. Dat zal alleen maar averechts werken.

Nu ken ik Takkenberg niet persoonlijk en zijn rol in deze niet maar je mag in het clubbelang toch verwachten dat men er alles aan gaat doen?
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: sfeervak

Berichtdoor TORCIDA » 13-11-2014 14:03

Ik moet je teleurstellen Torcida, mijn besluit om vooralsnog geen uitwedstrijden meer te bezoeken heeft hier niets mee te maken. Dat er niets noemenswaardig gebeurd zou zijn is jouw interpretatie, mijn interpretatie is dat zowel uit als thuis gebeuren dingen die niets met voetbal te maken hebben.
Maar kennelijk is mijn post niet helder genoeg. Want IK vind niet dat het sfeervak er niet moet komen, IK vind niet dat de wederkerigheid stopgezet moet worden. In tegendeel. Maar die groep, die ik geradicaliseerde supporters noem, vormt helaas het handvat dat ondermeer Takkenberg nodig heeft om zaken te vertragen, uit te stellen en wellicht af te stellen.
Die groep supporters zou eens bij zichzelf te rade moeten gaan en zich gaan realiseren waar hun gedrag toe kan leiden.



Ik denk dat als ik je goed begrijp, dat het twee verschillende discussies zijn, althans dat is mijn mening in dit geval.
Als er zaken zijn bij thuiswedstrijden die niet door de beugel kunnen, dan is mij het afschaffen van wederkerigheid volkomen onduidelijk. Zie er ook geen enkel verband in
Als de wederkerigheid wordt afgeschaft omdat er lieden zijn die zich misdragen bij uitwedstrijden, dan moeten ze die er op aanspreken of sanctioneren, mits de feiten ook echt zo zijn. ( daar hebben ze bij Heerenveen nog wel eens moeite mee) en staat dit volledig los van een sfeervak aan het veld.

Dus de discussie omtrent wederkerigheid hoort hier niet thuis lijkt mij dit gaat over het sfeervak. En waar dit nu ook zit, het zou een utopie zijn dat er bij Heerenveen geen incidenten zouden plaatsvinden. Alleen door stug vol te blijven houden dat dit nooit gebeurd houd je jezelf voor de gek en sta je voor gek voor iedereen die wel beter weet. ( en dit heeft niets te maken met goedkeuren) Daarnaast is het bewezen dat op een gemiddelde vrij en zaterdag avonden tijdens stappen meer incidenten plaatsvinden dan bij alle voetbalwedstrijden in het weekend bij elkaar opgeteld. Ook dat is geen excuus maar geeft wel aan hoe de samenleving in elkaar steekt. Daar is Heerenveen met de samenstelling van haar publiek ook een afspiegeling van.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: sfeervak

Berichtdoor Heerenveen rules » 13-11-2014 14:25

Als een stel leeghoofden het verpest voor de overgrote meerderheid, dan is het de taak van de club deze mensen op te sporen en te weren uit het sfeervak. Als ze daar bang voor zijn en ze weerhoudt.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15934
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: sfeervak

Berichtdoor Grimo » 13-11-2014 15:01

TORCIDA schreef: Daarnaast is het bewezen dat op een gemiddelde vrij en zaterdag avonden tijdens stappen meer incidenten plaatsvinden dan bij alle voetbalwedstrijden in het weekend bij elkaar opgeteld. Ook dat is geen excuus maar geeft wel aan hoe de samenleving in elkaar steekt. Daar is Heerenveen met de samenstelling van haar publiek ook een afspiegeling van.


Alleen de incidenten op vrijdag en zaterdagavond worden veel minder uitgelicht dan de incidenten die door voetbalsupporters worden veroorzaakt. Waardoor een club sneller landelijk in een slecht daglicht komt dan een uitgaansgebied. Zo zijn er altijd dingen geweest waar de directie moeite mee had. Riemer wilde geen trommers in het vak, ontblote lichamen zijn uit den boze.
Velen vinden het belachelijk maar ook velen staan hier achter. Heerenveen zal altijd pretenderen dat ze het braafste jongetje van de klas willen zijn. Dat is bijna ingebakend in de club cultuur.

Heb het idee dat ze bij sc Heerenveen ook met het volgende zitten. Op de tribune waar NN zit, zit meer beveiliging dan op andere tribunes. Hoe groter dat vak is hoe meer beveiliging er moet komen wat weer meer kosten met zich mee brengt en aangezien elk dubbeltje wordt omgedraaid is dat een issue voor de directie. Tevens is denk ik het probleem dat mensen die al 18 jaar op hun vertrouwde plekje zitten, niet willen gaan staan of daar weg willen. Denk dat dit een groot percentage nog is.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: sfeervak

Berichtdoor baasje » 13-11-2014 16:49

Feanfan13 schreef:Plan B: gezamenlijk een seizoenskaart aanschaffen in vak 12, als we weten dat er genoeg fanatieke supporter hebben plaatsgenomen in vak 12, gaan we massaal staan en zingen.

Wat wil de club dan doen? stadionverboden uitdelen omdat je gaat staan? Belachelijk idee, maar zeker succesvol. supporters die het niet waarderen verdwijnen dan snel genoeg uit het vak, kun je ook die seizoenskaarten kapen.

Als er vanaf volgend jaar geen concrete plannen zijn dat er een sfeertribune komt, schaf ik alvast een seizoenskaart aan in vak 12, met mij zijn er nog 5 mensen die dit gaan doen!

Wie doet er nog meer mee (met dit belachelijke idee)? Nog 494 plaatsen te vullen!

De eersten hebben sinds dit seizoen al een kaart in vak 12. Tip: vraag geen verplaatsing aan maar vraag een nieuwe seizoenkaart aan (op een andere naam). Als je verplaatsing aanvraagt zullen ze zeggen dat er geen plek is.
Realiteit is een illusie die ontstaat bij gebrek aan alcohol.
baasje
Selectiespeler
 
Berichten: 372
Geregistreerd op: 09-03-2009 17:29
Woonplaats: Amsterdam

Re: sfeervak

Berichtdoor Mackan68 » 13-11-2014 17:46

Ik zeg maar wat: Zou de oproep van het bestuur van NN om te stoppen met de 'bierdouche' na een een goal niet aangegrepen worden om toch vooral maar even de handrem aan te trekken wat betreft de sfeertribune?

Over de wederkerigheid bij de bepaling van toegangsprijzen voor uitsupporters heb ik via twitter @bentakkenberg benaderd en gevraagd of dit helemaal stopgezet is. Gelukkig reageert de beste man daar lekker vlot op...... :roll: Hij zal het wel druk hebben met belangrijker zaken. Hijzelf zal wel gratis naar uitwedstrijden kunnen denk ik.... Dat wij voor Twente uit bijna 30 euro neer moeten tellen zal hem een zorg zijn. Ik heb het al eerder gezegd en ik blijf er bij. Riemer is in controle.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: sfeervak

Berichtdoor Calimero » 13-11-2014 19:42

Grimo schreef:Heb het idee dat ze bij sc Heerenveen ook met het volgende zitten. Op de tribune waar NN zit, zit meer beveiliging dan op andere tribunes. Hoe groter dat vak is hoe meer beveiliging er moet komen wat weer meer kosten met zich mee brengt en aangezien elk dubbeltje wordt omgedraaid is dat een issue voor de directie. Tevens is denk ik het probleem dat mensen die al 18 jaar op hun vertrouwde plekje zitten, niet willen gaan staan of daar weg willen. Denk dat dit een groot percentage nog is.

Even ingaand hierop, dit klopt natuurlijk niet aangezien de opbrengsten van een sfeervak groter zijn per m² dan die van stoeltjes. Op de plek van 2 stoeltjes worden 3 staanplaatsen uitgegeven, dus reken uit je winst.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: sfeervak

Berichtdoor SVSCH » 13-11-2014 20:34

Die beveiliging die er nu staat is niet serieus te nemen. Dus kun je het net zo goed afschaffen. Een stel lompe boeren die niet met mensen kunnen omgaan. De hele stewardorganisatie eens goed doorlichten kan ook heel wat geld besparen.
SVSCH
Basisspeler
 
Berichten: 709
Geregistreerd op: 15-02-2013 21:31

Re: sfeervak

Berichtdoor Calimero » 13-11-2014 20:38

SVSCH schreef:Die beveiliging die er nu staat is niet serieus te nemen. Dus kun je het net zo goed afschaffen. Een stel lompe boeren die niet met mensen kunnen omgaan. De hele stewardorganisatie eens goed doorlichten kan ook heel wat geld besparen.

En vooral mensen die alleen maar uit zijn op negatieve reactie zodat ze los kunnen is mij opgevallen de laatste tijd. Alsof ze een hele hoop opgekropte woede kwijt moeten ofseau.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: sfeervak

Berichtdoor bollebert » 13-11-2014 21:47

macman zit heel dicht bij de waarheid heb ik het idee en is de bierdouche ook een ding van het bestuur om te vertragen.
tuurlijk komt er bier na beneden als er word gescoord,niet nodig maar ook alleen omdat er mensen met tray s vol staan (goed voor de horeaca)
niemand zit op een bierdouche te wachten en mensen die expres gooien worden zo wie zo onderling al gecorrigeerd.
alleen is er meer fanatisme op nn en daardoor kan er wel eens een biertje uit de handen worden geduwd.
maar de oproep van nn deed mijn haren ook rechtovereind gaan.
en lijkt iets om een wit voetje te halen bij dit bestuur!
bollebert
Basisspeler
 
Berichten: 837
Geregistreerd op: 01-08-2005 11:19

Re: sfeervak

Berichtdoor Lenstra » 13-11-2014 22:24

bollebert schreef:macman zit heel dicht bij de waarheid heb ik het idee en is de bierdouche ook een ding van het bestuur om te vertragen.
tuurlijk komt er bier na beneden als er word gescoord,niet nodig maar ook alleen omdat er mensen met tray s vol staan (goed voor de horeaca)
niemand zit op een bierdouche te wachten en mensen die expres gooien worden zo wie zo onderling al gecorrigeerd.
alleen is er meer fanatisme op nn en daardoor kan er wel eens een biertje uit de handen worden geduwd.
maar de oproep van nn deed mijn haren ook rechtovereind gaan.
en lijkt iets om een wit voetje te halen bij dit bestuur!


De bekers bier die de 1e rij van vak 12 halen worden niet perongeluk naar beneden gegooid neem ik aan, dus ik vind de oproep van NN terecht
Lenstra
Selectiespeler
 
Berichten: 430
Geregistreerd op: 05-11-2011 16:40

Re: sfeervak

Berichtdoor bollebert » 13-11-2014 22:31

vind het rijkelijk overdreven en zelfs zal iemand het willen lukt het niet rij 1 vak 12 te raken.
bollebert
Basisspeler
 
Berichten: 837
Geregistreerd op: 01-08-2005 11:19

Volgende

Keer terug naar Sfeer & supporters

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron