Speciale Heerenveen Facebook

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Speciale Heerenveen Facebook

Berichtdoor Scheerenveen4everr » 12-12-2013 10:34

Hallo Heerenveen supporters!!

Aangezien ik waarschijnlijk de enige Heerenveen supporter ben, die uit Groningen komt, is het leuk om contact te hebben met andere Heerenveen supporters.. Die zal ik in Groningen niet gaan vinden denk ik..

Zouden jullie mijn Facebook een vrienden uitnodiging willen sturen, om daar contact te hebben? :)

https://www.facebook.com/heerenveenfore ... forever.35

Groet Robert

Er is tenslotte maar 1 enige, echte Trots van Het Noorden!! Forza Heerenveen!!!
Scheerenveen4everr
Bankzitter
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: 12-12-2013 10:28

Re: Speciale Heerenveen Facebook

Berichtdoor Appie_M » 12-12-2013 10:39

Volgens mij zijn er heus wel meer Heerenveensupporters in en rond Groningen. Sterker nog, dat weet ik eigenlijk wel zeker.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Speciale Heerenveen Facebook

Berichtdoor JD » 12-12-2013 10:54

Voornamelijk uit het Groninger-Westerkwartier komen zeer veel Heerenveen supporters. In het verleden was er zelfs een (drukbezochte) opstapplaats voor de verplichte combi naar het Oosterparkstadion in Marum(Gr.). Denk ook aan de spandoeken van Kornhorn/Grootegast groet Heerenveen die in het verleden te bewonderen waren in het ALS en het huidige doekje van de 0594-Casuals in het NN-vak.
Dat er veel Heerenveensupporters uit het Westerkwartier komen heeft vooral te maken denk ik dat mensen zich daar meer Noorderling voelen dan Fries of Groninger. Als je dan moet kiezen tussen een clubje op een industrieterrein dat kwalijk 40 jaar geleden opgericht en het prachtige sc Heerenveen is voor velen de keuze snel gemaakt. Andersom hing er volgens mij ook een tijdje een doekje van Drachten bij FC Groningen maar die is na een tijdje door eigen supporters verwijderd :lol:

Ik weet dat er in de stad Groningen ook vele Heerenveensupporters worden al zijn dit voornamelijk studenten uit Friesland
JD
Selectiespeler
 
Berichten: 398
Geregistreerd op: 18-12-2003 19:15

Re: Speciale Heerenveen Facebook

Berichtdoor Calimero » 12-12-2013 18:00

Zijn inderdaad wel wat Friezen in Groningen te vinden, al dan niet studenten. Volgens mij valt het wel wat mee.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Speciale Heerenveen Facebook

Berichtdoor SCH1920 » 12-12-2013 21:06

Zelf woon ik ook in het Westerkwartier, hier stikt het inderdaad van de Heerenveenfans, denk dat ze hier meer fans hebben dan dat verschrikkelijke FC Gedrocht, al wordt het dichter bij de stad wat groenwitter.

Ik herinner me - naast die doeken die JD noemt - ook een doek van Tolbert aan de lange zijde, hangt er inmiddels niet meer. Maar de regio Marum / Grootegast / Leek zijn geloof ik altijd wel vertegenwoordigd geweest bij Heerenveen. Ken mensen die er al vanaf de jaren zeventig komen.
Avatar gebruiker
SCH1920
Selectiespeler
 
Berichten: 429
Geregistreerd op: 06-12-2009 22:41

Re: Speciale Heerenveen Facebook

Berichtdoor Bouwe666 » 14-12-2013 14:55

Wij komen ook al jaren vanaf Tolbert en Grootegast naar Heerenveen!
Avatar gebruiker
Bouwe666
Selectiespeler
 
Berichten: 381
Geregistreerd op: 24-01-2010 02:21
Woonplaats: 0594


Keer terug naar Sfeer & supporters

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten