Oproep!

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Merchandising sc H
Jeugdspeler
Berichten: 30
Lid geworden op: 20-02-2003 14:45
Contacteer:

Oproep!

Bericht door Merchandising sc H »

Oproep aan Fean Fans met een bijzondere sc Heerenveen uitstraling
Op zondagmorgen zendt SBS6 altijd het programma Clubvoetbal uit. In dat programma wordt aandacht besteed aan een achttal clubs. De uitzending wordt altijd gepresenteerd vanuit het stadion van één van de clubs. De betreffende bvo staat in die uitzending centraal en krijgt uitgebreid aandacht. sc Heerenveen is één van de deelnemende clubs en is iedere week met in beeld.

Voor één van de uitzendingen is de redactie op zoek naar sc Heerenveen supporters, die niet alleen trouwe aanhangers zijn en de wedstrijden bezoeken, maar ook nog eens op een heel bijzondere wijze laten blijken dat sc Heerenveen hun club is.

Bijvoorbeeld doormiddel van een schitterende verzameling, een (slaap)kamer die vol hangt of beplakt is met alles wat sc Heerenveen is. Het mag ook een auto, boot of caravan zijn die zoveel sc Heerenveen gevoel uitstraalt, dat die gekozen wordt voor de uitzending. Kortom, fean fans die hun clubliefde op een heel bijzondere manier uiten en uitstralen kunnen zich aanmelden. Wellicht dat hun sc Heerenveen symbool wordt uitgekozen voor een reportage. Uiteraard staan we ook open voor tips!

Aanmeldingen, voorzien van een beschrijving en bij voorkeur van één of meer foto's, moeten vóór woensdag 21 mei binnen zijn. De aanmelding met de foto(s) mogen gemaild worden naar info@sc-heerenveen.nl of per post gestuurd naar sc Heerenveen, t.a.v. L. Brink, Postbus 513, 8440 AM Heerenveen. De opnamen voor dit onderwerp vinden plaats op 27 of 28 mei aanstaande
Martsje de Jong
Nieuw talent
Berichten: 149
Lid geworden op: 03-12-2002 09:59
Locatie: Beetgum

Bericht door Martsje de Jong »

Nou Cross, dat is er één voor jou: jij hebt tenslotte dat wat geen van ons heeft:
- dik 4000 posts op het oude forum
- een stadionverbod
EN HISTORIE
:wink: :D
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

Ik had het niet beter kunnen formuleren Marts! :mrgreen: :mrgreen:
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Laat ze maar meegaan naar Zwolle a.s. zaterdag. Kunnen ze zien hoe we op een 'hele speciale manier' uitstralen dat we voor scH zijn ;)
SuperFries
Bankzitter
Berichten: 239
Lid geworden op: 03-12-2002 06:41
Locatie: Drylts

Bericht door SuperFries »

Shit dat ik zaterdag echt niet mee kan naar Zwolle, m'n auto kan echt niet voller hangen dan dat die nou al is.

Doeggie
FC Zwolle Zuid
Jeugdspeler
Berichten: 14
Lid geworden op: 11-05-2003 20:12
Locatie: Zwolle - Zuid

Bericht door FC Zwolle Zuid »

Martsje de Jong schreef:Nou Cross, dat is er één voor jou: jij hebt tenslotte dat wat geen van ons heeft:
- dik 4000 posts op het oude forum
- een stadionverbod
EN HISTORIE
:wink: :D
Stadionverbod..... hier valt me mond van open, vooral omdat het om Heerenveen gaat :o
Forza FC Zwolle, the pride of the east!!!
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Ach, dat krijg je als je een suppoost hard in zijn gezicht niest...
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Wéér uit!!!!
FC GRUNN
Jeugdspeler
Berichten: 5
Lid geworden op: 10-05-2003 22:11

Bericht door FC GRUNN »

Heerenveen uitstraling!!?? kom nou toch. beetje zitten met de bek dicht in het stadion. nee dat is pas echt uitstraling zeg!! petje af hoor.
FC GRONINGEN PRIDE OF THE NORTH!!!
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

Is het hier zo sfeervol dat jullie willen blijven, alles lezen en soms zelfs reageren? nee toch.
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Mwoah... Geeft wel leven in de brouwerij. :mrgreen:
Wéér uit!!!!
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

FC Grunn schreef:
Heerenveen uitstraling!!?? kom nou toch. beetje zitten met de bek dicht in het stadion. nee dat is pas echt uitstraling zeg!! petje af hoor
Heeeyyy!! Er wordt ook weer es een FCG supporter wakker...goed van je hoor...als je toch alleen maar onzin heb te melden over SCH post dan nix! :blbl:
Bijker
Invaller
Berichten: 420
Lid geworden op: 02-12-2002 13:19
Locatie: Lelystad

Bericht door Bijker »

jaloezie.... :mrgreen:
Zo......en nu weer gewoon 4e...
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

beetje zitten met de bek dicht in het stadion. nee dat is pas echt uitstraling zeg!! petje af hoor
Maar daarmee pakken we wel de punten :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ga toch gezellig op je eigen forum lopen blaten FC Gum. Het feestje in Friesland is voorbij. De slingers weer in de kast.... en tot ooit! Afbeelding
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Green White Dynamite
Jeugdspeler
Berichten: 37
Lid geworden op: 08-05-2003 21:07

Bericht door Green White Dynamite »

Sinds wanneer praten jullie hier pseudo-belgisch :D ? Ik dacht dat jullie een eigen taaltje hadden...
F.R.I.E.S.: "Fan", Rumoerloos In Een Stadion.
Bijker
Invaller
Berichten: 420
Lid geworden op: 02-12-2002 13:19
Locatie: Lelystad

Bericht door Bijker »

Sinds wanneer praten jullie hier pseudo-belgisch
dan kunnen sommige "gasten" het beter begrijpen.
Zo......en nu weer gewoon 4e...
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

ik kreeg net de koerier onder mijn neus, met daarin op de voorpagina iets van een nieuwe collectie.

een shirtje met "Abe Lenstra" en eronder nr. 10....Waarschijnlijk zullen velen het niet met mij eens zijn, maar ik vind het he-le-maal niets.
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2870
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Prop dat ding eens onder de scanner en laat ons mee genieten.
Anti anti. :)
Riemer
Selectiespeler
Berichten: 745
Lid geworden op: 14-02-2003 19:32
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riemer »

Waarschijnlijk zullen velen het niet met mij eens zijn, maar ik vind het he-le-maal niets.
Nou Heert heb t net ook gezien en je hebt je eerste medestander al gevonden.
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

Freezeman, een scanner heb ik niet. Als ik het goed heb gelezen komt er meer van dat soort spul, voor de leeftijdscategorie 15-40 jaar, met 1 of ander boekje over Lenstra. Van de huidige fans in die categorie, zullen zo'n 99% hem nooit hebben zien spelen, verheerlijken van mensen die men niet kent. De beste man heeft dit misschien wel nooit gewild, komt nog bij: ik ben voor Heerenveen en niet voor Abe Lenstra..

De stadionnaam en het standbeeld vond ik een mooie geste, deze geldklopperij niet.
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2870
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Heert-Jan schreef:voor de leeftijdscategorie 15-40 jaar,
En ik val weer buiten de boot, ik heb ook altijd pech. :cry:
Anti anti. :)
John F
Jeugdspeler
Berichten: 4
Lid geworden op: 08-07-2003 21:59

Bericht door John F »

Hee, Heert-Jan laat een (fris) geluid horen waarvan ik dacht dat het niet zou bestaan bij jullie club, of, laat ik het zo zeggen; ik heb altijd gedacht dat alle Heerenveensupporters klakkeloos achter de Abe-hype aanliepen. Blijkbaar zijn er ook supporters die vraagtekens bij die hype durven zetten.
Cult
Nieuw talent
Berichten: 145
Lid geworden op: 02-12-2002 17:47

Bericht door Cult »

John F schreef:Blijkbaar zijn er ook supporters die vraagtekens bij die hype durven zetten.
Ik vind "moeten" zetten!
Was id een leuke voetballer, maar het draait wat mij betreft echt om de SCH en in het geheel niet om Abe. Hij heeft de SCH op de kaart gezet en daar is hij voor geeerd.

Basta!

Vanaf nu geen ge-Abe merchandise meer, alleen nog maar SCH pleaz.
Johnny de Jong
Invaller
Berichten: 261
Lid geworden op: 23-05-2003 18:55
Locatie: Heerenveen

Bericht door Johnny de Jong »

Cult schreef: Ik vind "moeten" zetten!
Was id een leuke voetballer, maar het draait wat mij betreft echt om de SCH en in het geheel niet om Abe. Hij heeft de SCH op de kaart gezet en daar is hij voor geeerd.

Basta!

Vanaf nu geen ge-Abe merchandise meer, alleen nog maar SCH pleaz.
Ben ik niet met je eens. Abe was in zijn tijd misschien wel de beste van de wereld. Probeer je dat nu eens voor te stellen. Beckham of Zidane bij Heerenveen?
Mensen identificeren Heerenveen met Abe. Voor een hoop mensen is Heerenveen nog steeds de club van Abe. Dan mag van mij best zijn hoofd op de shirts staan.
Cult
Nieuw talent
Berichten: 145
Lid geworden op: 02-12-2002 17:47

Bericht door Cult »

Johnny de Jong schreef:Mensen identificeren Heerenveen met Abe. Voor een hoop mensen is Heerenveen nog steeds de club van Abe. Dan mag van mij best zijn hoofd op de shirts staan.
Klopt, maar hij was een persoon, geen club. Johan Cruyff heeft zelf een lijn. Terecht. Ajax of Barcelona spelen echter niet in Cruyff kleding. Als er zo nodig een Abe lijn moet zijn, dan moet de fam. Lenstra dat maar opzetten en uitdragen, of een ondernemer voor hen.

SCH als club moet uitgedragen worden dmv merchandising, Abe niet!
Plaats reactie