Supporters enquête 2013

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Supporters enquête 2013

Berichtdoor Calimero » 02-04-2013 20:17

xander schreef:Deze enquête zegt niks, een derde van het stadion wil wel graag ongenummerd. Wil men deze groep wat toch een zijde van het stadion is niet tegemoet komen? Het is maar net hoe je met deze data omgaat.

Zo had ik het nog niet bekeken inderdaad. Dan is 1/3e toch een aanzienlijk deel, iets dat zeker niet verwaarloosbaar.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Supporters enquête 2013

Berichtdoor xander » 02-04-2013 20:50

Calimero schreef:
xander schreef:Deze enquête zegt niks, een derde van het stadion wil wel graag ongenummerd. Wil men deze groep wat toch een zijde van het stadion is niet tegemoet komen? Het is maar net hoe je met deze data omgaat.

Zo had ik het nog niet bekeken inderdaad. Dan is 1/3e toch een aanzienlijk deel, iets dat zeker niet verwaarloosbaar.

De club brengt de uitslag als dat alle supporters op deze tribune plaats moeten krijgen en dat is niet correct. Een derde voorstander op een heel stadion gezien is meer dan voldoende voor één Nordkurve. Kortom onderzoek 2!
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Supporters enquête 2013

Berichtdoor xander » 02-04-2013 21:11

Feanatieke schreef:
xander schreef:De club brengt de uitslag als dat alle supporters op deze tribune plaats moeten krijgen en dat is niet correct. Een derde voorstander op een heel stadion gezien is meer dan voldoende voor één Nordkurve. Kortom onderzoek 2!

Is het ook mogelijk om dit vanuit Nieuw Noord (bestuur) aan de club te melden of gebeurt dit al? Samen staan we sterk. Een Nordkurve zou geweldig zijn.

Geen idee dan zou je contact met ze op moeten nemen. Ik weet verder niet wie de initiatiefnemers zijn maar daar heeft de club mee gesproken lees ik uit het stuk. Ik neem aan dat dezen er op deze manier naar kijken anders zijn ze wel erg makkelijk afgeserveerd door de club en was het toch echt een zoethoudertje.

De interpretatie van deze enquête door sc Heerenveen is totaal verkeerd ben ik van mening en zegt ook wel een beetje hoe deze club momenteel bestuurd wordt als...
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Supporters enquête 2013

Berichtdoor xander » 02-04-2013 21:35

Resultaten sfeer enquête

SC Heerenveen heeft vandaag de resultaten kenbaar gemaakt van de sfeer enquête. Daarin trekt de directie van sc Heerenveen de conclusie dat er geen meerderheid is voor een ongenummerde staan/zittribune op Noord. Voorafgaand zijn de resultaten aan ons gepresenteerd en wij hebben als bestuur ook inzicht gekregen in de geplaatste tekst zoals jullie die hebben kunnen lezen. Wij mochten suggesties geven over deze tekst. Wij staan als bestuur echter niet achter de uitkomst zoals die gepresenteerd is in de nieuwsbrief.

Heerenveen heeft in de uitkomst zoals die gepresenteerd is onderscheid gemaakt tussen de respondenten vanuit de Noord tribune en de rest van het stadion. Exclusief de respondenten van NN/Noord was de verhouding ongeveer 1/3 voor en 2/3 tegen zoals nu ook genoemd in de nieuwsbrief. MAAR hierin zijn de respondenten van NN/Noord niet meegeteld.

Tijdens de bespreking van de uitkomsten is aan ons aangegeven dat er sprake was van 50/50 voor en tegenstanders als de respondenten van NN/Noord meegenomen worden. Volgens ons is de gepresenteerde tekst dus veel negatiever dan de werkelijke uitkomst en dat vinden wij erg jammer. Ook de respondenten van de Noord tribune tellen mee in de uitkomst! Hierover waren we ook in overleg met Heerenveen maar op vragen/suggesties werd niet meer gereageerd en zodoende is vandaag de tekst weergegeven zoals jullie die hebben kunnen lezen.

Dat de directie de uitkomst op dit moment niet voldoende vindt om de tribune aan te passen respecteren wij uiteraard maar de manier waarop de uitkomsten nu gepresenteerd zijn staan we niet achter. Daarom roepen we ook op om de uitkomsten openbaar te maken.

Wij blijven in ieder geval strijden voor een vak direct achter de goal!

Bestuur Nieuw Noord

www.nieuwnoord.org
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Supporters enquête 2013

Berichtdoor Royce_SCH » 02-04-2013 21:41

Dit moet gewoon beter uitgewerkt worden. Bovendien is een derde van het stadion ruim 12.000 supporters. Volgens mij genoeg om een prachtige nordkurve te maken. Er zijn genoeg voorbeelden te vinden om goede zichtlijnen te creëren in combinatie met een staanvak. Ik hoop dan ook dat Nieuw Noord het hier niet bij laat zitten. Kunnen er geen opties uitgewerkt worden net verschillende mogelijkheden om de de Noord tribune sfeervoller in te delen? Tuurlijk willen er een aantal supporters hun plekkie in vak 11,12 en 13 niet kwijt. Maar er zullen ongetwijfeld supporters op Zuid ook willen staan(of zitten) bij de fanatiekere supporters. Voor dat soort supporters is de klapstoel een perfecte uitkomst. Dit is mij allemaal te makkelijk en ik zie dan ook graag een vervolg onderzoek met eventuele mogelijkheden. Vele supporters zullen zeker weten willen meehelpen om realistische opties te bedenken. Al lijkt mij dat het bestuur van Nieuw Noord (en wellicht ook feanfan?) vast en zeker aan het meedenken is. Samen maken we toch de club? We hebben toch ook een supportersraad? Kunnen jullie niet iets aankaarten? Ik ben hoe dan ook zeer benieuwd en weet zeker dat hier meer kansen liggen om het Abe Lenstra stadion nog sfeervoller te krijgen!
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Avatar gebruiker
Royce_SCH
Superster
 
Berichten: 2128
Geregistreerd op: 25-02-2007 15:18

Re: Supporters enquête 2013

Berichtdoor Hinkelpikke » 02-04-2013 21:45

Royce_SCH schreef:Bovendien is een derde van het stadion ruim 12.000 supporters.


26.500 / 3 = 12.000 ? ;)
Heerenveen till I die!
Avatar gebruiker
Hinkelpikke
Wereldspeler
 
Berichten: 1408
Geregistreerd op: 03-06-2009 16:50

Re: Supporters enquête 2013

Berichtdoor Royce_SCH » 02-04-2013 22:00

Hinkelpikke schreef:
Royce_SCH schreef:Bovendien is een derde van het stadion ruim 12.000 supporters.


26.500 / 3 = 12.000 ? ;)


Dat moet natuurlijk ongeveer 8.500 man zijn. Ik zat al aan 36.000 te denken :mrgreen:
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Avatar gebruiker
Royce_SCH
Superster
 
Berichten: 2128
Geregistreerd op: 25-02-2007 15:18

Re: Supporters enquête 2013

Berichtdoor Stiffie » 02-04-2013 22:13

'Tijdens de bespreking van de uitkomsten is aan ons aangegeven dat er sprake was van 50/50 voor en tegenstanders als de respondenten van NN/Noord meegenomen worden.'

Waarom worden de stemmen van Noord niet meegenomen? Wat zijn dat voor Noord-Koreaanse methodes. Zo kan ik een enquete ook een richting op sturen. Henk Spaan had gezegd: "vraag het mij dan niet!". De mening van de supporters op Noord telt blijkbaar niet, de paria's onder de fans kennelijk.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Supporters enquête 2013

Berichtdoor Calimero » 02-04-2013 22:16

Volledig eens met Stiffie, vind het werkelijk schandalig. Alles verdraaien zodat deze directie geen geld hoeft uit te geven aan supporters. Zouden andere bedrijven eens moeten proberen, zo omgaan met hun klanten. Nu was het al niet super, maar dit gaat veel te ver. Corrupte zooi it is.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Supporters enquête 2013

Berichtdoor xander » 02-04-2013 22:18

Goochelen met cijfers op zijn best :o zou Derksen dan toch...?
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Supporters enquête 2013

Berichtdoor Frisian Viking » 02-04-2013 23:04

xander schreef:Deze enquête zegt niks, een derde van het stadion wil wel graag ongenummerd. Wil men deze groep wat toch een zijde van het stadion is niet tegemoet komen? Het is maar net hoe je met deze data omgaat.

Zo dacht ik er dus ook over. Eén derde is juist een heel groot percentage mensen dat zegt wel ongenummerd te willen staan/zitten. En zou juist een hele goeie reden zijn het stavak in ieder geval te vergroten, mogelijk zelfs naar beneden te halen.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Supporters enquête 2013

Berichtdoor elmo87 » 02-04-2013 23:07

xander schreef:Goochelen met cijfers op zijn best :o zou Derksen dan toch...?

Dat was ook het eerste waar ik aan moest denken. *kuch* Boekhoudkundig-truukje *kuch*
Echt de omgekeerde wereld. Mening van iedereen wordt gevraagd, maar die van mensen op Noordtribune telt niet mee. Dat er onderscheid gemaakt zou worden op Noordtibune zelf tussen NN1/NN2 en omliggende vakken, zou veel logischer zijn dan hoe er nu vanuit directie geredeneerd wordt. Ik zou zeggen... de cijfers maar openbaar maken!!
twitter.com/jelmo87
elmo87
Nieuw talent
 
Berichten: 146
Geregistreerd op: 24-09-2010 18:57
Woonplaats: Menaam

Re: Supporters enquête 2013

Berichtdoor Hinkelpikke » 02-04-2013 23:18

elmo87 schreef: Ik zou zeggen... de cijfers maar openbaar maken!!

Dan is het nog steeds afvragen of die cijfers wel kloppen, maar ben inderdaad wel benieuwd naar de exacte cijfers en resultaten.

Het is vreemd dat de cijfers van de noordtribune niet meegerekend worden. Vraag is alsnog of er voldoende draagvlak is voor een zogenaamde 'Noordcurve', maar ik denk dat een uitbreiding van het huidige Nieuw Noord-vak zeker mogelijk is.
Heerenveen till I die!
Avatar gebruiker
Hinkelpikke
Wereldspeler
 
Berichten: 1408
Geregistreerd op: 03-06-2009 16:50

Re: Supporters enquête 2013

Berichtdoor Fotze » 03-04-2013 07:40

Het is maar net hoe je de cijfers leest inderdaad. Zoals het er nu staat:

Van alle mensen die gereageerd hebben en NIET op de Noordtribune zitten is 1/3 voor en 2/3 tegen. Dat houdt in dat in het gehele stadion, exclusief Noord, nog 1/3 is die het wel ziet zitten om ongenummerd op Noord te staan/zitten.

Als de Noordtribune meegerekend wordt ligt de verhouding in eens op 50-50 (volgens NN bestuur) Dat moet inhouden dat er op de Noordtribune grote animo is voor ongenummerd zitten. Anders kan de verhouding nooit 50-50 worden over het gehele stadion.
Wie moet er kapot?
Avatar gebruiker
Fotze
Superster
 
Berichten: 2729
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:58

Re: Supporters enquête 2013

Berichtdoor Ebiede » 03-04-2013 08:23

Dit plaatste ik gisteren en het vermoeden blijkt dus juist te zijn.

Tenzij dit onderzoek in een Veenstra stijl is. Enquête uitschrijven en van tevoren het rapport al klaar hebben. Dan kun je in alles zeggen, dit is zoals de fans het willen.


Ik krijg sterk het idee dat deze enquête in het leven is geroepen om NN te mond te snoeren.

Lang leve Kim Jung Veenstra!
Laatst bijgewerkt door Ebiede op 03-04-2013 08:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Supporters enquête 2013

Berichtdoor Jeroen » 03-04-2013 08:40

Behoorlijk jammer hoe dit gegaan is. Het uitschrijven van deze enquete creëert op zichzelf al enige verwachtingen. Daar moet je zorgvuldig mee omgaan als club. De vraagstelling van de enquete was al rommelig en onduidelijk, er was (volgens mij) geen verplichte koppeling tussen seizoenkaart en invullen van de enquete, en nu is het verhaal over de uitslag ook al ondoorzichtig en worden de resultaten van een flink deel van de respondenten terzijde geschoven. Dat had vantevoren veel duidelijker gecommuniceerd moeten worden.

Slechte beurt van de club!
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Re: Supporters enquête 2013

Berichtdoor BBB » 03-04-2013 08:42

Jemig, dit is wel slecht zeg...

Met het zelfde resultaat had je idd een prima onderbouwd stuk voor ongenummerd zitten kunnen schrijven (kom maar op met die ruwe data ;) )
Ik ruik corruptie...
Avatar gebruiker
BBB
Basisspeler
 
Berichten: 643
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:06
Woonplaats: De Jouwer

Re: Supporters enquête 2013

Berichtdoor xander » 03-04-2013 08:43

Als ik dit had geweten had ik de enquete niet eens ingevuld, voel ons zwaar niet serieus genomen nu!
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Supporters enquête 2013

Berichtdoor Jeroen » 03-04-2013 08:44

Ik weet wel dat ik bij elke volgende enquete opeens een seizoenkaart op de oosttribune heb. :angry:
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Re: Supporters enquête 2013

Berichtdoor SCH1920 » 03-04-2013 09:34

Schandalig.
Avatar gebruiker
SCH1920
Selectiespeler
 
Berichten: 429
Geregistreerd op: 06-12-2009 22:41

Re: Supporters enquête 2013

Berichtdoor Bliksem » 03-04-2013 09:45

Jo soe dochs sizze dat de timmerman ek wol belang hat by een lytse ferbouwing.
Bliksem
Selectiespeler
 
Berichten: 181
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:29
Woonplaats: Sneek

Re: Supporters enquête 2013

Berichtdoor Otsje P » 03-04-2013 09:45

Het is beslist een hele vreemde gang van zaken. Zeker de manier waarop het gepresenteerd wordt doet de wenkbrauwen fronsen. Dit dus weer een typisch geval van niet de gehele waarheid vertellen.

Ik kan me voorstellen dat men het zo stelt: De Nieuw Noorders willen allemaal wel, maar wat vindt de rest de rest van het stadion ervan. Van de rest van het stadion ziet 2/3 het niet zitten. Dat is op zich duidelijk. Maar presenteer het dan ook zo.

Als de stemmen inclusief Noord 50/50 verdeeld zijn, dan kan het dus ook zijn dat er onevenredig veel gestemd is door Noord leden en dat daardoor de verhouding wat zoek is. Maar als het slechts de vraag was wat de rest van de fans er van vindt, dan hadden ze de mensen op Noord niet moeten laten stemmen.

Ik kan me niet herinneren dat ik de enquête ingevuld heb, en daar heb ik nu spijt van. Al was het maar 1 stem geweest van een niet Noord man. Maar omdat ik de enquête niet heb ingevuld, ben ik wel heel benieuwd hoe dit plan daarin gepresenteerd stond. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat zo'n groot deel van de fans een "Nordkurve" niet ziet zitten. Op die manier zou je de capaciteit van het stadion vergroten, zonder daarvoor hele grote kosten te hoeven maken. Bovendien lijkt zo'n grote staande groep me enorm sfeerverhogend.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Supporters enquête 2013

Berichtdoor elmo87 » 03-04-2013 10:03

Snap niet waarom de directie de mening van Oost, Zuid, West zo belangrijk vindt (blijkbaar)? Het is voor het realiseren van de Nordkurve toch juist van belang hoe de Noordtribune er over denkt? En je zou onder de overige supporters kunnen onderzoeken of er dan genoeg animo is om de gerealiseerde extra capaciteit te gaan benutten. Die lijkt er met 1/3 voorstanders wel te zijn...
twitter.com/jelmo87
elmo87
Nieuw talent
 
Berichten: 146
Geregistreerd op: 24-09-2010 18:57
Woonplaats: Menaam

Re: Supporters enquête 2013

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 03-04-2013 10:54

Otsje P schreef:Maar omdat ik de enquête niet heb ingevuld, ben ik wel heel benieuwd hoe dit plan daarin gepresenteerd stond. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat zo'n groot deel van de fans een "Nordkurve" niet ziet zitten. Op die manier zou je de capaciteit van het stadion vergroten, zonder daarvoor hele grote kosten te hoeven maken. Bovendien lijkt zo'n grote staande groep me enorm sfeerverhogend.


Zoals Jeroen al aangaf waren de vragen wat rommelig, zo waren sommige vragen op meerdere manier te interpreteren (dus dan krijg je afwijkende antwoorden), er zaten wat sturende vragen bij en er was geen koppeling aan seizoenkaart en was er volgens mij geen mogelijkheid om bepaalde voorkeuren te vergelijken met huidig vak etc. Zo was er bijvoorbeeld ook een vraag of je bereid bent je plek op te geven (voor een eventueel staanvak). Van te voren weet je dan al dat 90% daar 'nee' invult, omdat er in de vraag niets over een alternatief werd vermeld.

Veel interessanter is in mijn ogen om naast animo te kijken naar hoe de rest er tegenaan kijkt en hoe je oplossingen kunt zoeken voor verplaatsingen. En wat betreft het 'meeste stemmen gelden' verhaal van Bubbe: Een enquête is geen verkiezing dus die vlieger gaat niet op. Je zoekt data waar je daarna verder mee werkt, dat is totaal iets anders.

Al met al krijg ik bij dit bericht (en gelijk het tegenbericht van NN) er een raar (Noord-Koreaans) gevoel bij. Statistieken zijn natuurlijk altijd manipulatief en dat blijkt ook nu weer, maar dit gaat wel ver. Er is gewoon wat gegoocheld met cijfers om met een verhaal te komen wat de club het beste zint, en ik krijg sterk het idee dat dat is dat men geen 'Noordcurve' wil.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Supporters enquête 2013

Berichtdoor Lardy » 03-04-2013 11:12

Volgens mij moet Heerenveen zich het volgende afvragen:

- Hoeveel mensen elders in het stadion willen verhuizen naar Noord als dat een complete staantribune wordt. De rest is voor deze groep mensen niet aan de orde.

- Hoeveel mensen die nu op Noord zitten/staan willen een staantribune en willen daar vervolgens ook blijven. En willen de mensen die tegen zijn, elders in het stadion een plekje?

Meer hoef je niet te weten. Het is niet relevant wat iemand op Oost van een staantribune vindt als hij of zij daar toch niet naartoe wil.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Supporters enquête 2013

Berichtdoor Otsje P » 03-04-2013 12:44

Fanatic 4-ever schreef:Zoals Jeroen al aangaf waren de vragen wat rommelig, zo waren sommige vragen op meerdere manier te interpreteren (dus dan krijg je afwijkende antwoorden), er zaten wat sturende vragen bij en er was geen koppeling aan seizoenkaart en was er volgens mij geen mogelijkheid om bepaalde voorkeuren te vergelijken met huidig vak etc. Zo was er bijvoorbeeld ook een vraag of je bereid bent je plek op te geven (voor een eventueel staanvak). Van te voren weet je dan al dat 90% daar 'nee' invult, omdat er in de vraag niets over een alternatief werd vermeld.

Veel interessanter is in mijn ogen om naast animo te kijken naar hoe de rest er tegenaan kijkt en hoe je oplossingen kunt zoeken voor verplaatsingen. En wat betreft het 'meeste stemmen gelden' verhaal van Bubbe: Een enquête is geen verkiezing dus die vlieger gaat niet op. Je zoekt data waar je daarna verder mee werkt, dat is totaal iets anders.

Al met al krijg ik bij dit bericht (en gelijk het tegenbericht van NN) er een raar (Noord-Koreaans) gevoel bij. Statistieken zijn natuurlijk altijd manipulatief en dat blijkt ook nu weer, maar dit gaat wel ver. Er is gewoon wat gegoocheld met cijfers om met een verhaal te komen wat de club het beste zint, en ik krijg sterk het idee dat dat is dat men geen 'Noordcurve' wil.


Bedankt voor de info.

Het lijkt op deze manier inderdaad zo gestuurd en geïnterpreteerd dat het uitkomt op de gemakkelijkste oplossing: "niets doen"
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Supporters enquête 2013

Berichtdoor forca hveen » 03-04-2013 13:09

Had de enquete bekeken maar had steeds het idee dat het voor mij juiste antwoord er dan weer niet tussen stond waardoor ik hem halverwege maar op heb gegeven.
Snap ook niet goed waarom de resultaten op Noord eruit zouden worden gehaald. Die lijken mij nou juist van belang, desnoods presenteer je die los van de rest. Komt nu (combinatie bericht clubsite en NN) erg over als een zoethoudertje en brengen het nu naar buiten nu het sportief weer goed gaat in de hoop dat het met een sisser afloopt...
forca hveen
Superster
 
Berichten: 3357
Geregistreerd op: 29-01-2008 19:46

Re: Supporters enquête 2013

Berichtdoor Arnoud » 03-04-2013 15:30

Er wordt in dit topic op het ogenblik alleen aandacht besteed aan de (gemanipuleerde ?) uitkomst van de enquête met betrekking tot de Noordtribune.
Ook het punt "niet-roken" is door 2/3 van de respondenten afgewezen. Tsja, de vraagstelling was ook heel vreemd. Bent u voor een apart "niet-roken vak" in het stadion ? Daarbij werd niet aangegeven waar zo'n vak zich zou bevinden en was het duidelijk dat er een grote kans zou zijn dat je je vaste plaats zou moeten opgeven. Dus kies je, net als ik, voor NEE. De vraagstelling had ook kunnen zijn: bent u er voor dat het vak waarin u nu een plaats heeft "rook-vrij" gemaakt wordt, bent u er voor dat het hele stadion "rook-vrij" gemaakt wordt of moet roken geaccepteerd worden- Dan krijg je duidelijke antwoorden. Nu was het net niets, een beetje een verplicht nummertje naar aanleiding van de verzoeken die over het niet-roken bij de club binnengekomen waren en waarbij de directie nu geen eigen standpunt hoeft in te nemen maar kan verwijzen naar de uitkomst van deze enquête. Broddelwerk !
Avatar gebruiker
Arnoud
Superster
 
Berichten: 1660
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:04
Woonplaats: aan De Fluezen

Re: Supporters enquête 2013

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 03-04-2013 15:44

Dat klopt Arnoud, maar vergeef mij: ik heb daar niet zoveel interesse in dus heb daar niet op gereageerd. :wink: Maar ook dat deel van de enquête was inderdaad erg slecht.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Supporters enquête 2013

Berichtdoor Frisian Viking » 03-04-2013 16:43

Otsje P schreef:Ik kan me niet herinneren dat ik de enquête ingevuld heb, en daar heb ik nu spijt van. Al was het maar 1 stem geweest van een niet Noord man. Maar omdat ik de enquête niet heb ingevuld, ben ik wel heel benieuwd hoe dit plan daarin gepresenteerd stond. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat zo'n groot deel van de fans een "Nordkurve" niet ziet zitten. Op die manier zou je de capaciteit van het stadion vergroten, zonder daarvoor hele grote kosten te hoeven maken. Bovendien lijkt zo'n grote staande groep me enorm sfeerverhogend.

Inderdaad. Ook financieel gezien kan het voor de club heel positief uitpakken om een groot aantal extra staplaatsen toe te voegen.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

VorigeVolgende

Keer terug naar Sfeer & supporters

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

cron