Supporters enquête 2013

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Lardy schreef:Volgens mij moet Heerenveen zich het volgende afvragen:
- Hoeveel mensen elders in het stadion willen verhuizen naar Noord als dat een complete staantribune wordt. De rest is voor deze groep mensen niet aan de orde.
- Hoeveel mensen die nu op Noord zitten/staan willen een staantribune en willen daar vervolgens ook blijven. En willen de mensen die tegen zijn, elders in het stadion een plekje?
Meer hoef je niet te weten. Het is niet relevant wat iemand op Oost van een staantribune vindt als hij of zij daar toch niet naartoe wil.
Mee eens. Ik zit op Oost en wil daar blijven. Waarom zou mijn mening dan van belang voor de plaats van het NN-vak ?
Belangrijker in dit verband is de mening van dat deel van de noordtribune dat een zitplaats heeft.
Dat zijn de mensen die in eerste instantie geraakt worden door een verplaatsing.
De mening van NN zelf lijkt me dan weer wat minder relevant. Het is logisch dat iedereen in dat vak voor groter en naar beneden is. Niet dat die mening er niet toe doet, maar het gaat hier toch primair om de mensen voor wie een ander plekje gezocht moet worden.
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Heerenveen neemt de haar eigen supporters volledig in de maling. De onderzoeksresultaten komen dus niet overeen met de daadwerkelijke feiten. Dit is volkomen belachelijk en dit soort streken voer je niet tegen je eigen supporters. Als de club geen uitbreiding wil, dan moeten ze ook geen onderzoek starten. De uiteindelijke cijfers liegen er uiteindelijk niet om en volgens mij is een her-indeling van de Noord tribune wel degelijk aan de orde. Ik begrijp dat er helemaal niets van deze uitkomst. Heerenveen moet nu doorpakken en met ontwerpen komen om te kijken waar de vraag naar is en wat de mogelijkheden zijn. Ik weet zeker dat vele supporters en ook NieuwNoord(en wellicht ook Feanfan) mee willen denken om het Abe Lenstra stadion nog sfeervoller te krijgen en vast en zeker met realistische ontwerpen kunnen komen. Veenstra en co. doe niet eigenwijs en luister naar de supprters. Samen maken we toch de club?

Of had Johan wel gelijk?
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Johanson16
Invaller
Berichten: 392
Lid geworden op: 05-07-2008 17:26

Bericht door Johanson16 »

Zou een aantal dingen willen weten:

- Hoeveel plaatsen heeft de noord tribune nu?
- Hoeveel plaatsen zou de noord tribune hebben als het alleen staanplaatsen heeft?
- Hoeveel mensen die nu een zitplaats op Noord hebben willen niet op de eventuele sta-tribune staan?
- Hoeveel mensen die nu een zitplaats op Oost, Zuid of West hebben zijn bereid plaats te maken voor de groep uit bovenstaande vraag?

De door de club genoemde resultaten zijn nu niet relevant, heb het idee dat bij de 'tegenstanders' de groep mensen meegenomen is die bijv. op oost zit en 'geen interesse' in een sta-tribune heeft. Dit zijn absoluut geen tegenstanders van het idee.
elmo87
Nieuw talent
Berichten: 146
Lid geworden op: 24-09-2010 19:57
Locatie: Menaam

Bericht door elmo87 »

Dit zijn inderdaad de vragen die de enquete (mbt Nordkurve) had moeten bevatten. Ik ben er namelijk van overtuigd dat er voldoende ruimte vrij gemaakt wordt op Oost, West, Zuid - door mensen die wel op Noord willen zitten/staan - voor mensen die niet op Nordkurve willen staan/zitten.
twitter.com/jelmo87
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Grimo schreef: Onlangs is de supporters via een online enquêteformulier op onze clubsite gevraagd naar de sfeer in het stadion. Hoe kunnen we samen zorgen voor een sfeervol Abe Lenstra stadion door bijvoorbeeld, naar Duits voorbeeld, een speciaal sfeervak op de noordtribune te creëren? We ontvingen ruim 2100 reacties; een record. De betrokkenheid is en blijft groot!
Ik vind dit weer een heel slecht staaltje van de directie. Hoe kun je nu een enquête waar 2100 mensen aan hebben deelgenomen als representatief zien en de uitkomst daarvan als maatstaf nemen en zeggen dat het feest niet doorgaat. Waardeloos! Als een derde het wel wil dan zou je als je het doortrekt meer dan voldoende animo hebben want de noordtribune is minder dan een derde van ons stadion. Dit is gewoon een nep enquête geweest waarin de fans naar mijn idee gewoon even voor de vorm wat gevraagd is terwijl de directie allang het besluit heeft genomen het zo te laten. Het blijft in mijn ogen een onbetrouwbare bende met Veenstra. Ik geloof die man niet.
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Mijn reactie hebben ze ontvangen. Nu maar hopen dat er ook daadwerkelijk iets mee gedaan wordt. Waarschijnlijk wordt het een enkeltje prullenbak. Hoe noemden we dit in de tijd van Yme en Co.? Maffia praktijken? Of denk ik nou te negatief...
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Heerenveen rules schreef: Ik vind dit weer een heel slecht staaltje van de directie. Hoe kun je nu een enquête waar 2100 mensen aan hebben deelgenomen als representatief zien en de uitkomst daarvan als maatstaf nemen en zeggen dat het feest niet doorgaat. Waardeloos!
Verder met je eens, maar een score van 10% is behoorlijk representatief.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Heerenveen rules schreef: Ik vind dit weer een heel slecht staaltje van de directie. Hoe kun je nu een enquête waar 2100 mensen aan hebben deelgenomen als representatief zien en de uitkomst daarvan als maatstaf nemen en zeggen dat het feest niet doorgaat. Waardeloos! Als een derde het wel wil dan zou je als je het doortrekt meer dan voldoende animo hebben want de noordtribune is minder dan een derde van ons stadion. Dit is gewoon een nep enquête geweest waarin de fans naar mijn idee gewoon even voor de vorm wat gevraagd is terwijl de directie allang het besluit heeft genomen het zo te laten. Het blijft in mijn ogen een onbetrouwbare bende met Veenstra. Ik geloof die man niet.
Een steekproef van 2100 mensen is zeker wel representatief. 400 mensen zouden ook al representatief zijn hoor.
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Afbeelding
In Leverkussen na een sta vak in de hoek komend seizoen ook achter de goals, het kan wel degelijk!!

Prijs seizoenkaart € 170 en € 125 voor studenten.
Alle ballen op Henkie!
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Afbeelding
In Leverkussen na een sta vak in de hoek komend seizoen ook achter de goals, het kan wel degelijk!!
Ab der kommenden Saison 2013/14 wird die Zahl der Stehplätze in der Nordkurve der BayArena von derzeit 2.000 auf 3.000 erhöht. Der erweiterte Stehplatzbereich befindert sich hinter dem Tor. Anhänger des Werksclubs hatten sich für neue Stehplätze in der BayArena ausgesprochen.

Der erweiterte Stehplatz-Bereich für die Werkself-Anhänger ist in den Blöcken C, D und E und geht bis einschließlich der Reihe 12 der bisherigen Sitzplätze. Damit rücken die Fans auf der Nordtribüne auch wieder direkt hinter das Tor auf der Nordseite der BayArena.

Für die internationalen Spiele in der BayArena werden dabei nach dem "Stuttgarter Modell" Sitze eingebaut, die sich unterhalb eines Aluminium-Tritts verbergen und beim Bedarfsfall aufgeklappt werden. Im Rahmen der Diskussion über die Stehplätze wurde zwischen dem Verein und den Fanvertretern auch Einigkeit darüber erzielt, dass der Preis für die Stehplatz-Jahreskarte für einen Vollzahler von 160,- Euro (ermäßigt: 125,- Euro) auf 170,- Euro (135,- Euro) erhöht wird. (Faszination Fankurve, 09.07.2013)
Alle ballen op Henkie!
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Alle sta vakken van de thuistribunes in de Bundesliga komend seizoen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Alle ballen op Henkie!
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Het probleem is ook niet dat het niet kan, maar de club het (tot op heden) niet wou. Natuurlijk kan het wel, er is altijd een mogelijk voor te vinden. Daarnaast heb je bij je foto's op staanvak van gedegradeerde clubs en de oude situatie bij Leverkusen er tussen staan :wink:
Corruption is everywhere, fight it!
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Dit ziet er stuk voor stuk erg goed en sfeervol uit! Zodra deze mensen aan het roer van de club zitten, kan je een verplaatsing vergeten. Als zelfs onderzoeken al aangepast worden gepubliceerd, dan hebben ze hier helemaal geen oren naar. Door het onderzoek blijkt dat een groot deel van supporters juist wel zo'n vak/tribune ziet zitten. Maarjah, wat de leiding wil wordt natuurlijk uitgevoerd. Supporters mogen alleen maar zwijgen en juichen als het goed gaat...
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Prachtige opening van de Nord Kurve in Leverkusen
Afbeelding
Alle ballen op Henkie!
Plaats reactie