Gejat: grote Friese vlag

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Harris
Basisspeler
Berichten: 954
Lid geworden op: 02-12-2002 14:03
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Harris »

Heert-Jan schreef:Edit: Iemand kon ze niet vinden, ook niet vreemd, hij heeft berichten daarover weggehaald. Uiteraard selectief.
Niks selectief, ik heb juist alle berichten hierover weggehaald (behalve een bericht van Cruoninga, maar dat ging meer over jullie TIFO-activiteiten). En de reden daarvan is simpel: wij hebben er niks mee te maken!

Het is dus in elk geval geen ludieke actie ofzo, want dan hadden jullie het wel écht gemerkt. Ik sluit niet uit dat die vlag in Groningse handen is (de berichten in mn gastenboek zouden daar op kunnen wijzen, maar het kan ons net zo goed aangenaaid worden), maar voorlopig weet ik niet meer dan jullie. Dus ik wacht eerst wel even af óf en waar dat ding weer opduikt. Misschien hangt dat ding inmiddels wel bij 1 van jullie op een zolderkamertje ...
***
groningenkim
Jeugdspeler
Berichten: 1
Lid geworden op: 02-05-2003 10:44

Bericht door groningenkim »

hhaalllooooo!!!

even voor de duidelijkheid, eeuuhhh juis je want het is natuurlijk een beetje onzin om 100 berichtjes over een vlag er neer te zetten, he nou hij is gejat op maandag rond een uur of 1 hahahhaha :mrgreen: helaas :?: :?: :?: :?: :?: :?: :mrgreen: :blbl:
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Held...

Misschien moet je de volgende keer een boekje over de Nederlandse taal jatten. Dáár heb je zo te zien meer aan...
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Heb van de week met enkele echte Z-siders, gesproken in Groningen.
Die wilden beweren dan Harris alleen maar fanatiek was en voor de rest een grote bek heeft maar niks voorsteld.
Ook grote Vriend POLL heeft 1x vooraan gestaan bij een rel maar voor de rest zit hij braaf op zijn stoel.
Wat ik daarmee wil zeggen is, dat Harris en co best weten waar die vlag is.
De Echte harde lui die doen dit niet, dit zijn streken van fanatics, volgens die lui van de Z-Side, t was trouwens gezellig in Klein Mokum.
Lang leve het censuur
Harris
Basisspeler
Berichten: 954
Lid geworden op: 02-12-2002 14:03
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Harris »

Cross79 schreef:Die wilden beweren dan Harris alleen maar fanatiek was en voor de rest een grote bek heeft maar niks voorsteld.
Ik ben idd een fanatic (dat heb ik alleen nog maar 100.000 keer geroepen hoor, maar daar heb je zeker overheen gelezen) en ik heb ook zeker een grote bek. Ik roep echter niet zomaar wat. Ik sta niet vooraan bij rellen en ik ben geen hooligan. Ik sta wel vooraan bij sfeeracties, spandoeken en ludieke kutgeintjes. En daar kom je nu al achter, Tubbie? Hahaha, jij bent wel snel van begrip zeg. :roll: NOT

Dit zijn idd fanatic-streken, daar heb je gelijk in. Maar ik weet niet waar die vlag is. Dat mag je geloven of niet, dat boeit me verder vrij weinig. Ik HOEF hier namelijk niet eens te reageren, maar doe het wel, omdat er iets te gemakkelijk wordt gezegd dat het een Groningse actie is.
***
FoppeGeert1
Jeugdspeler
Berichten: 21
Lid geworden op: 02-05-2003 12:25
Locatie: Nes(Boarsterhiem)
Contacteer:

Bericht door FoppeGeert1 »

Ik weet waar die vlag is???? :blbl:
SC Heerenveen ;wez jimmer op dy alders great!!
FoppeGeert1
Jeugdspeler
Berichten: 21
Lid geworden op: 02-05-2003 12:25
Locatie: Nes(Boarsterhiem)
Contacteer:

Bericht door FoppeGeert1 »

Net zo orgineel als jou naam.. Namaak Joegootje
Laatst gewijzigd door FoppeGeert1 op 02-05-2003 15:07, 1 keer totaal gewijzigd.
SC Heerenveen ;wez jimmer op dy alders great!!
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

Jij snapt echt bepaalde dingen niet he..... Je bent al triest bezig met het verspreiden van het telefoonnummer van de Haan en je bent ook nog eens origineel met je signature.(hehe, edit :wink: )

PS. Ik hoop niet dat de Haan veel last door een actie van een infantiel krijgt. Moeten we nog hetzelfde doen ook...Mooi adres heeft ie!
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
boertje
Jeugdspeler
Berichten: 8
Lid geworden op: 07-02-2003 17:22

Bericht door boertje »

Hier het zeer vermoedelijke telefoonnummer van Ron Jans:
0591-613123
Ik zou zeggen bellen met die hap
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

FCG Forum:
Het nummer is echt van "vriend" Foppe. Kreeg vrouw Geke aan de lijn. Foppe was aan het trainen!! DuZZZZZZZZ..belle...
Tja... :urgs:
FoppeGeert1
Jeugdspeler
Berichten: 21
Lid geworden op: 02-05-2003 12:25
Locatie: Nes(Boarsterhiem)
Contacteer:

Bericht door FoppeGeert1 »

Pride of the North schreef:Hier het zeer vermoedelijke telefoonnummer van Ron Jans:
0591-613123
Ik zou zeggen bellen met die hap
Vergeet de +31 niet he..Internationaal gesprek..Tjippe
FoppeGeert1
Jeugdspeler
Berichten: 21
Lid geworden op: 02-05-2003 12:25
Locatie: Nes(Boarsterhiem)
Contacteer:

Bericht door FoppeGeert1 »

Heert-Jan schreef:Edit: Iemand kon ze niet vinden, ook niet vreemd, hij heeft berichten daarover weggehaald. Uiteraard selectief.
Heert-Jan leert snel!!Afbeelding
SC Heerenveen ;wez jimmer op dy alders great!!
Gebruikersavatar
villa Cruoninga
Invaller
Berichten: 291
Lid geworden op: 05-12-2002 17:01

Bericht door villa Cruoninga »

Heb van de week met enkele echte Z-siders, gesproken in Groningen.
Die wilden beweren dan Harris alleen maar fanatiek was en voor de rest een grote bek heeft maar niks voorsteld.

Waar zie jij hem of iemand anders beweren dat hij een hooligan is????? Beetje vreemd dat je mensen probeert te pakken op uitspraken die ze nooit gedaan hebben.
Wat ik daarmee wil zeggen is, dat Harris en co best weten waar die vlag is.
Er zijn hier wel meer fanatieke supporters dan "Harris en co". Alsof 1 persoon op de hoogte zou zijn van alle dingen die alle FCG-supporters doen. En waarom zou die niet in Leeuwarden kunnen liggen?
De Echte harde lui die doen dit niet, dit zijn streken van fanatics, volgens die lui van de Z-Side,
Natuurlijk zijn het streken van fanatics. Alsof iemand daar ook maar aan twijfelde. Zoals ik ergens anders op dit forum al aangaf wordt de rivaliteit tussen jullie club en die van ons niet geuit door rellen maar meer door sfeer en ludieke actie's enzo. Die Z-Siders waar jij mee gesproken hebt hebben dan waarschijnlijk ook weinig met H'veen maar kijken meer naar de wedstrijden tegen Twente en Ajax enzo.
..still wearin' of the green!
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

Waar gaat het nou nog over zeg........

Een beetje elkaar virtueel zitten afzeiken met een paar vunzige kreten?? dan lul je toch ook niet meer hé? :evil: :evil: :evil:

Ennieweej..... de zwaaivlag is pleiten en waarschijnlijk onherstelbaar beschadigd de vraag is nu enkel nog, wie deed het, waarom deed die persoon het.... wat waren de motieven... en daar kom je misschien nooit achter dus wat mij betreft......

case closed!
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
FoppeGeert1
Jeugdspeler
Berichten: 21
Lid geworden op: 02-05-2003 12:25
Locatie: Nes(Boarsterhiem)
Contacteer:

Bericht door FoppeGeert1 »

Ik bood aan om te vertellen waar die vlag is. Maar na 2 berichtjes zat men al te klooien in mijn onderschrift,adres en topic....Laat maar dan. Kijk al ayatolah Heert Jan hier te scepter zwaait!!
SC Heerenveen ;wez jimmer op dy alders great!!
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

pff, stel je aan man. Het wordt ons verweten dat we geen humor hebben, maar dit slaat natuurlijk alles. Openlijk het adres van mensen op het net zetten die niet daarom gevraagd hebben. En voor je info, ik heb geen enkele autoriteit hier. Maar ik denk dat jullie er hier goed vanaf komen, alleen zij die het bont maken worden gecensureerd of geband.
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

En zie daar, hij heeft al een gele kaart te pakken.
Lang leve het censuur
FoppeGeert1
Jeugdspeler
Berichten: 21
Lid geworden op: 02-05-2003 12:25
Locatie: Nes(Boarsterhiem)
Contacteer:

Bericht door FoppeGeert1 »

Ja en? The ref is een thuisfluiter!! So what.
SC Heerenveen ;wez jimmer op dy alders great!!
FoppeGeert1
Jeugdspeler
Berichten: 21
Lid geworden op: 02-05-2003 12:25
Locatie: Nes(Boarsterhiem)
Contacteer:

Bericht door FoppeGeert1 »

Heert-Jan schreef:pff, stel je aan man. Het wordt ons verweten dat we geen humor hebben, maar dit slaat natuurlijk alles. Openlijk het adres van mensen op het net zetten die niet daarom gevraagd hebben. En voor je info, ik heb geen enkele autoriteit hier. Maar ik denk dat jullie er hier goed vanaf komen, alleen zij die het bont maken worden gecensureerd of geband.
Nou kom op dan met een aktie die wel humor heeft. Gaan we wassen beelden of middenstippen halen? Het nummer is trouwens voor iedereen openbaar toegankelijk bij de KPN. Trouwens jou eerste PB loog er ook niet om!!
SC Heerenveen ;wez jimmer op dy alders great!!
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

Het plaatsen van prive informatie is iig geen humor. Dus omdat iets openbaar is, moet je dat maar op het net zetten? Je weet toch hoop ik zelf wel wat dat oplevert. Harris vermelde volgens mij niet voor niets "dat het wel netjes moet blijven", maar dat vraag ik me af.

Die pb was niet voor niets een pb.
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
FoppeGeert1
Jeugdspeler
Berichten: 21
Lid geworden op: 02-05-2003 12:25
Locatie: Nes(Boarsterhiem)
Contacteer:

Bericht door FoppeGeert1 »

Ik weet idd wat het oplevert. Dat is ook de bedoeling. Toch vreemd dat ome Riemer een geheim nummer heeft!! :wink: Populaire man!! Je Pb zette wel de sfeer om in Zweer!!

Speel je in het eerste van Joure? Alhoewel? Moest je vrijdag niet voetballen?
SC Heerenveen ;wez jimmer op dy alders great!!
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

geef je nog een week en dan is dit forum vast niet meer toegankelijk voor je.
Lang leve het censuur
Gebruikersavatar
Klaassie
Nieuw talent
Berichten: 122
Lid geworden op: 23-04-2003 23:14

Bericht door Klaassie »

Triest dat jullie zo op elkaar zitten te zeiken. Even back to topic: als je het sec bekijkt is dan degenen die gedaan heeft een vandaal? Van wie is die vlag eigenlijk? Van Nieuw Noord, SC Heerenveen, alle 'fanatieke' toeschouwers? Jullie hadden beter op je spullen moeten letten en nu ben je die vlag kwijt. Als je dat onding nou gewoon beter had opgeborgen dan was 'ie nu niet 'zoek' geraakt.
Aan jullie reacties te zien zijn jullie in ieder geval behoorlijk gefrustreerd en dat komt vooral omdat je zelf zo dom bent geweest. En dat dit rondom de wedstrijd tegen FC Groningen gebeurt is hooguit 'verdacht'.
Maar nog steeds is de vraag: waar is die kutvlag nou?
BWA
Bankzitter
Berichten: 157
Lid geworden op: 02-12-2002 21:14
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door BWA »

Sukkeltje, je hebt gewoon met je handjes van andermans spulletjes af te blijven. De snoepjes in de DA liggen ook voor het grijpen, nou zal je die waarschijnlijk ook wel pakken, maar er zijn ook mensen die nog net iets meer fatsoen hebben en die snoepjes in een zakje doen en het bij de kassa afrekenen.
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

Dat heet shoplifting BWA :wink:

Maar we weten tegenwoordig allemaal dat je de deuren van je auto op slot moet doen, je fiets op slot moet zetten en dat je niet met je tengels aan andermans spulletjes mag zitten. Toch is het blijkbaar voor sommige mensen wel heel moeilijk om die regels onder controle te krijgen. Is er geen camera bewaking in het stadion? dat zou een GE-NI-ALE oplossing zijn voor dit soort vormen van vandalisme
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Gebruikersavatar
villa Cruoninga
Invaller
Berichten: 291
Lid geworden op: 05-12-2002 17:01

Bericht door villa Cruoninga »

Iedereen die deze actie veroordeelt dacht over het jatten van onze middenstip hetzelfde neem ik aan???? Lijkt me meer dan logisch.

Hoeveel van die vlaggen hebben (hadden) jullie eigenlijk? Gebruiken jullie ze elke wedstrijd? Zijn daar foto's van?
..still wearin' of the green!
Gebruikersavatar
Noord
Bankzitter
Berichten: 235
Lid geworden op: 02-12-2002 12:44
Locatie: Heerenveen

Bericht door Noord »

Beetje overdreven reacties hier allemaal.
Is die vlag zo heilig? Of het een mooie ludieke actie zou zijn, als dat hier al achter vandaan komt, zet ik m'n vraagtekens bij.
dat zeuren over die vlag is niet terecht want had um dan, wat al vaker is gezegd, goed opgeborgen of met heerenveen afgesproken dat de hekken allemaal dicht moesten!
Ik maak me er in ieder geval niet druk om, maar ben benieuwd wat er met de vlag gaat gebeuren :)
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

Pride of the North schreef:Hier het zeer vermoedelijke telefoonnummer van Ron Jans:
0591-613123
Ik zou zeggen bellen met die hap
Mocht je deze bellen krijg je een "onschuldige"(voor zover er schuldigen zijn) aan de lijn. Tis een ander.(en nee, dat heb ik niet zelf getest)
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Plaats reactie