Gejat: grote Friese vlag

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Bommen Berend
Invaller
Berichten: 279
Lid geworden op: 19-02-2003 18:32

Bericht door Bommen Berend »

Booijstra schreef:Klaasie schreef:

Tuurlijk Klaasie...wij zaten tot half 2 in de Trend...en weinig Groningers gezien, afgezien van 2 dronken Groningers die het wel lollig vonden dat ze hadden verloren :?

Vraag BWA maar ter bevestiging...
Ik ben na de wedstrijd nog wel in de Trend geweest om lauwe Grolsch beugels te kopen voor de terugweg.
By the way: Andre (stamgast van de Trend) is een HELD
Gebruikersavatar
gurly
Jeugdspeler
Berichten: 32
Lid geworden op: 08-05-2003 17:23

Bericht door gurly »

Green White Dynamite schreef: In jullie vakken niet nee.
ik wil niet veel zegge, maar om nou te zegge dat er in n bepaald vak geen sfeer is??/ die lui achter de goal van vak 27 zijn zo super eigenwijs!! in vak 24 bovenaan zitten altijd een groep mensen te zingen, en dan doet de rest van 23-24 meej, maar denk maar niet dat vak 26-27 het overneemt, neej die gaan mooi hun eigen liedje zingen omdat ze zich de beste vinden, zo krijg je nooit sfeer nee!! meer dan 3 kwart van de wedstrijd kan je zelfs een dubbeltje horen vallen, zo stil is het! en over de groningen supporters waar hierboven ergens iets staat dat sommige mensen de groningers stil vonden, dat slaat ook nergens op, ze stonden achter en nog zongen ze door, als was het soms een tekst van een superlaag niveau, dan kan je beter stil zijn dan zo laagliedje zingen maar goed, stil waren ze niet!! maar de reden dat de sfeer in het Abe Lenstra stadion zo slecht is, komt omdat de gemiddelde leeftijd veel te hoog is! en iedereen zit te ver uitelkaar, check maar es bij uitwedstrijden! dan is de sfeer toch al weer veel beter????
:o :D :blbl:
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

Booijstra zat er naast, duh. Na de 1-0 hoorden wij vaagjes wat, maar niet dat wat jullie ons wijs proberen te maken.
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

Afbeelding

Ik vraag me eigenlijk af of die "FLINKERDS" die zo leuk met de vlag zwaaiden waarover dit topic gestart is ook nog eerlijk voor hun daad uit gaan komen. Een beetje vent zou namelijk zeggen, oké ik heb de vlag meegenomen en onherstelbaar beschadigd en ik vergoed de kosten die eraan verbonden zijn om een nieuwe vlag aan te schaffen. Maar waarschijnlijk zal lafheid wel weer voor verantwoording gaan in GRUNN.


Meer blauw op straat...... met name in het grensplaatsje Grunn
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
MartinFCG
Jeugdspeler
Berichten: 27
Lid geworden op: 07-05-2003 18:31

Bericht door MartinFCG »

(pl)euro schreef: Meer blauw op straat...... met name in het grensplaatsje Grunn
Tja, jammer dat ons meisje uit het oosten des lands weer niet het verschil ziet tussen een plaatsje en een stad.
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

Dus noemen jullie die borden bij de toegangswegen van Groningen stadsnaam borden??
volgens mij zijn het altijd nog plaatsnaam borden (en dan ook nog zeggen dat die friezen een raar taaltje erop na houden :mrgreen: )

Kijk als ik nou had gezegd "het grensdorp" had je recht van spreken gehad in deze., maar ik begrijp het al.... de ene persoon let niet op tijdens wiskunde en de ander niet bij topografie (de ontwikkelingshulp in groningen wil maar niet van de grond komen in groningen blijkbaar 8) ) Gelukkig zijn ze in het oosten des lands toch nog enigszins verder in deze materie (maar alle wijzen komen ook niet voor niks uit het oosten :mrgreen: )
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Gebruikersavatar
Klaassie
Nieuw talent
Berichten: 122
Lid geworden op: 23-04-2003 23:14

Bericht door Klaassie »

Een beetje vent zou namelijk zeggen, oké ik heb de vlag meegenomen en onherstelbaar beschadigd en ik vergoed de kosten die eraan verbonden zijn om een nieuwe vlag aan te schaffen. Maar waarschijnlijk zal lafheid wel weer voor verantwoording gaan in GRUNN.
Hij is fijn. Er zal geen Grunniger zijn die geld gaat dokken (is dat fries?) voor een Friesche Vlag. Mazzzzzzzzel :shock:
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Die vlag tellen we maar op bij de ca. 10 stoeltjes die gesneuveld zijn. Kosten voor de club.
Wéér uit!!!!
Gebruikersavatar
Klaassie
Nieuw talent
Berichten: 122
Lid geworden op: 23-04-2003 23:14

Bericht door Klaassie »

Die vlag tellen we maar op bij de ca. 10 stoeltjes die gesneuveld zijn. Kosten voor de club.
Aangezien jij toch de persoonlijke bilmaat van Riemer bent, kun je dat inderdaad wel ff met hem regelen.
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

Tsja, schelden is wel een makkelijke oplossing als je je verbaal niet meer op een correcte manier weet uit te drukken of niet klaas vaak? Ga lekker zand in de oogjes van je groninger kindertjes strooien en neem zelf ook een korrel of twee... of doe liever een struisvogel na net als al die andere groningen kennissen van je.
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Gebruikersavatar
Klaassie
Nieuw talent
Berichten: 122
Lid geworden op: 23-04-2003 23:14

Bericht door Klaassie »

Laat maar, ik ga slapen :wink:
Harris
Basisspeler
Berichten: 954
Lid geworden op: 02-12-2002 14:03
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Harris »

Wat maken jullie je nou druk om die vlag? Die hebben jullie toch helemaal niet nodig, want sfeer maken jullie toch niet in het mausoleum van Abe. Zie het maar als een aardig gebaar van jullie oosterburen dat ze jullie verlost hebben van dat onding. Jullie weten toch niet wat je er mee moet en eigenlijk lag ie maar wat in de weg. Nu ligt ie op het politiebureau weg te rotten ofzo. Opgeruimd staat netjes. :lol:
***
Riemer
Selectiespeler
Berichten: 745
Lid geworden op: 14-02-2003 19:32
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riemer »

Aangezien jij toch de persoonlijke bilmaat van Riemer bent,
Dit slaat toch niet op mij toch Klaassie :wink:

Maar jullie zijn inderdaad laat in de avond nog langs geweest, was toen wel rustig dat klopt maar julie waren wel weer snel weg. En ik wou nog wel een biertje voor je bestellen :) Maar je vrienden hadden het wel weer gezien.

Nou misschien tot volgend jaar, tenminste dat hoop ik wel. Misschien blijf je dan wat langer en kunnen we rustig een biertje drinken.
Gebruikersavatar
Bommen Berend
Invaller
Berichten: 279
Lid geworden op: 19-02-2003 18:32

Bericht door Bommen Berend »

Riemer schreef:
Ik heb vanaf net na 16.00 uur tot een uur of 18.00 uur in de Trend gezeten.
So?
Riemer
Selectiespeler
Berichten: 745
Lid geworden op: 14-02-2003 19:32
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riemer »

Ik heb vanaf net na 16.00 uur tot een uur of 18.00 uur in de Trend gezeten.
So?
Heb ik ook helemaal geen problemen mee gehad hoor. Vond het wel gezellig ook met de andere groningen supporters. En heb na de tijd nog rustig met Klaassie gesproken. Dat kan van mij de volgende keer wel weer. Onder genot van een drankje.
Gebruikersavatar
Klaassie
Nieuw talent
Berichten: 122
Lid geworden op: 23-04-2003 23:14

Bericht door Klaassie »

Ik ben bang dat de blauwe homo's van corps Friesland dit anders zien. Zij hebben hun nachtrust aardig opgeofferd voor ons. Waarom weet ik niet... Het was een beetje een kat-en-muis-spelletje met de politie. Uiteindelijk nix gebeurt, op het in de hens steken van die ene vlag na. Alleen was dat ding zo kut, dat het niet wou branden.
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

Maar Klaassie waar zat jij dan precies...we hebben voor de wedstrijd en na de wedstrijd een paar keer contact gehad??? Ik geloof dat wij mekaar behoorlijk zijn misgelopen...
Gebruikersavatar
gurly
Jeugdspeler
Berichten: 32
Lid geworden op: 08-05-2003 17:23

Bericht door gurly »

ja booijstra.. of jij hem? misschien heeft hij jou wel gezien maar wou hij je liever niet zien :blbl:
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

Gurly schreef:
ja booijstra.. of jij hem? misschien heeft hij jou wel gezien maar wou hij je liever niet zien

Tuurlijk...hij belde mij ook niet als eerste op ofzo??? :blbl:
Gebruikersavatar
gurly
Jeugdspeler
Berichten: 32
Lid geworden op: 08-05-2003 17:23

Bericht door gurly »

oke wist ik ook wel :oops:
Gebruikersavatar
Klaassie
Nieuw talent
Berichten: 122
Lid geworden op: 23-04-2003 23:14

Bericht door Klaassie »

Booijstra schreef:
Tuurlijk...hij belde mij ook niet als eerste op ofzo???
Mijn batterij was dus op... maar het was mijn bedoeling om te kijken of het bij jullie nog een beetje 'gezellig' was. Nou ja, na dat telefoontje hadden wij dus aanleiding genoeg om ff te komen kijken. Jammer genoeg waren jullie al weg. Laten we het daar maar op houden.
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

En daarmee sluiten we dit MSN-gesprek dan ook af... :!:
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

Klaassie schreef:
Mijn batterij was dus op... maar het was mijn bedoeling om te kijken of het bij jullie nog een beetje 'gezellig' was. Nou ja, na dat telefoontje hadden wij dus aanleiding genoeg om ff te komen kijken. Jammer genoeg waren jullie al weg. Laten we het daar maar op houden.
Goed punt ja...heeft weinig zin om je hier nog uyitgebreid verder op in te gaan...maar wel jammer dat we mekaar zijn misgelopen....volgend jaar dan maar weer een poging...
FC GRUNN
Jeugdspeler
Berichten: 5
Lid geworden op: 10-05-2003 22:11

Bericht door FC GRUNN »

waar maken julllie je druk om?? het is maar een friese vlag. ga ff dikke stennes maken over een dom vlaggetje. ok ik begrijp dat jullie die kutvlag mooi vinden maar een nieuwe is zo gemaakt.
FC GRONINGEN PRIDE OF THE NORTH!!!
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

FC GRUNN schreef:waar maken julllie je druk om?? het is maar een friese vlag.
Kijk even in de prijslijsten van de Dokkumer Vlaggen Centrale. Daar staat dat een 2 bij 3 meter vlag 128,40 Euro (Ex. BTW en verzendkosten) is. De vlag was groter en daarmee weet je meteen waar iedereen zich druk om maakt.... We leven in 2003 maar gaan we een paar jaar terug dan waren dit dus meer dan 300 guldens.
Wéér uit!!!!
Gebruikersavatar
Klaassie
Nieuw talent
Berichten: 122
Lid geworden op: 23-04-2003 23:14

Bericht door Klaassie »

Beetle schreef:
Kijk even in de prijslijsten van de Dokkumer Vlaggen Centrale. Daar staat dat een 2 bij 3 meter vlag 128,40 Euro (Ex. BTW en verzendkosten) is. De vlag was groter en daarmee weet je meteen waar iedereen zich druk om maakt.... We leven in 2003 maar gaan we een paar jaar terug dan waren dit dus meer dan 300 guldens.
Dan zijn excuses wel op z'n plaats van Groningen-zijde. Denk je ook niet?
Misschien houden we zondag tijdens FC Groningen-AZ wel een collecte... :twisted:
Plaats reactie