Supportersraad

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

xander schreef:Na vorig jaar al een prijsverhoging in de munten en verlaging van de inhoud van 0,5 naar 0,4l

Is dit seizoen wederom een muntje 25% minder waard geworden!
Hoe moet ik dit zien? Ik heb er niet op gelet dus geen idee. De bekers zijn kleiner geworden ofzo?
Of zijn de muntjes duurder geworden?
Bedankt Torcida:-)
Ultras'01
Selectiespeler
Berichten: 702
Lid geworden op: 11-01-2010 19:14
Locatie: lemmer

Bericht door Ultras'01 »

Vorig seizoen waren de bekers 0.4 liter, dit seizoen 0.3 liter.
Wij zijn HEERENVEEN
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Het klopt niet helemaal wat Xander zegt, de verlaging van de inhoud van 0,5 naar 0,4 liter was een jaar voor de prijsverhoging. Maar inderdaad belachelijk om dit zonder enige vorm van communicatie te doen. Daarnaast zou ik het trouwens wel een optie vinden om met in verschillende hoeveelheden te gaan verkopen, dus bijvoorbeeld 0,3 en 0,5 liter.
Corruption is everywhere, fight it!
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Denk dat dat niet gaat gebeuren, dan was daar nu de gelegenheid voor.

De door de supportersraad voorgestelde breekmunten kunnen we ook wel shaken. Catering blauw is een erg karige cateraar.
Alle ballen op Henkie!
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Juist als je meer formaten gaat hanteren is het interessant om voor die breekmunten te gaan, ik zie daar wel perspectief voor. Daarnaast is Blauw een familiebedrijf en daardoor denk ik wat conservatief. Dat is de markt in het stadion overigens ook. Blauw zit trouwens toch niet de enige cateraard? De vd Velde boys zitten toch in de funplaza?
Corruption is everywhere, fight it!
gerrit421
Jeugdspeler
Berichten: 23
Lid geworden op: 04-11-2009 09:56

Bericht door gerrit421 »

Wanneer komen de notulen op de site ze hebben 5 juni al een vergadering gehad.
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

De vergadering van 5 juni jl. was er één van de Supportersraad zonder de directie. Vooralsnog beschikt de raad niet over een podium waarop zij de notulen of een verslag van dit soort bijeenkomsten kan plaatsen. Op 4 september as. vergadert de raad weer met de directie; voorafgaande aan dat overleg komt de raad op 21 augustus as. bij elkaar.
Gebruikersavatar
blauwekater
Invaller
Berichten: 431
Lid geworden op: 02-12-2002 16:05
Locatie: Emmeloord

Bericht door blauwekater »

Een vergadering zonder de directie? Was daarvoor een reden?

Ik vermoed aan de andere kant dat het toch mogelijk moet zijn om de notulen op de site te laten zetten of wordt daar moeilijk over gedaan?
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Goed om te horen dat er voor de tijd vergaderd wordt en de supportersraad niet zomaar zonder enige voorbereiding naar de directie gaat.
Alle ballen op Henkie!
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Een vergadering zonder de directie? Was daarvoor een reden?
Het is toch vanzelfsprekend dat de raad, voorafgaande aan de bijeenkomsten met de directie, eerst onderling overlegt! Vastgesteld moet worden welke onderwerpen aan de orde moeten komen, hoe staan de individuele raadsleden tegenover deze onderwerpen, hoe gaat de agenda er uit zien etc. etc.
Lasse4evah
Wereldspeler
Berichten: 1310
Lid geworden op: 09-02-2006 19:07

Bericht door Lasse4evah »

Daar hoeft toch geen 2 maanden tussen te zitten?
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Voor Lasse4evah: de laatste vergadering met de directie was op 10 april. Op 5 juni heeft de SR een interne vergadering gehad. In die vergadering zijn de nodige punten naar voren gekomen die we op de agenda voor de vergadering met de directie willen hebben. Maar omdat er tussen 5 juni en 4 september (vergadering met de directie) wel erg veel tijd zit ( voetballoze tijdperk, vakanties ed.) vinden wij het als SR nodig om nog voor die 4de september samen te komen ten einde vast te stellen of die punten nog relevant zijn, of er nieuwe punten naar voren gebracht moeten worden, etc. etc. Op die avond stellen wij onze agendapunten definitief op. Samengevoegd met de agendapunten van de directie wordt de definitieve agenda vastgesteld. En die is de leidraad voor de vergadering op 4 september.
Hopelijk is het je duidelijk nu.
Lasse4evah
Wereldspeler
Berichten: 1310
Lid geworden op: 09-02-2006 19:07

Bericht door Lasse4evah »

Arnoud schreef:Voor Lasse4evah: de laatste vergadering met de directie was op 10 april. Op 5 juni heeft de SR een interne vergadering gehad. In die vergadering zijn de nodige punten naar voren gekomen die we op de agenda voor de vergadering met de directie willen hebben. Maar omdat er tussen 5 juni en 4 september (vergadering met de directie) wel erg veel tijd zit ( voetballoze tijdperk, vakanties ed.) vinden wij het als SR nodig om nog voor die 4de september samen te komen ten einde vast te stellen of die punten nog relevant zijn, of er nieuwe punten naar voren gebracht moeten worden, etc. etc. Op die avond stellen wij onze agendapunten definitief op. Samengevoegd met de agendapunten van de directie wordt de definitieve agenda vastgesteld. En die is de leidraad voor de vergadering op 4 september.
Hopelijk is het je duidelijk nu.

Duidelijk dankjewel!
jaeger
Nieuw talent
Berichten: 62
Lid geworden op: 28-06-2011 23:59

Bericht door jaeger »

het zit een beetje anders.
wel eens met marcel vd velde gesproken die erover gaat.
fun plaza gooit de munten omhoog of veranderd de zaken.
dan belt hij wietze blauw of die mee wil doen.
wil hij dat niet dan moeten ze een oplossing bedenken.
nu kun je alle munten overal inleveren: lees fun plaza en tribune.
dus wietze hoeft niet mee maar maakt het zich wel makkelijk
om met marcel mee te gaan.

Marcel heb ik vorig jaar in Drachten in een cafe mee gesproken.
en heb ik mij verhaal verteld dat ik vond dat hij wel inneens eg duur werd.
zijn antwoord was daarop dat er beter muziek in de fun plaza zou komen (en dat is ook gebeurd)
en dat wietze blauw daar wel in mee wilde doen. maar die heeft alleen de barren in het stadion.
dus niets met fun plaza te maken. al het bier op de omloop heeft niets met de van de veldes te maken.

(maar wij weten beter, die hebben wel iets geregeld anders gaat Blauw niet altijd mee)
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Ik vind dat ook notulen van onderlinge overleggen inzichtig moeten zijn persoonlijk. Je spreekt namelijk namens alle supporters, dus vind ik dat eenieder recht heeft om deze in te zien. Er is vast wel iemand die kan notuleren en deze eventueel kan doorsturen naar de club die ze online zal plaatsen?
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Uiteraard worden onze vergaderingen genotuleerd, zelfs zeer uitvoerig. Maar de vraag die wij dus ook aan de directie zullen stellen is: waar kunnen we deze notulen plaatsen ?? Als dat op de officiële site gebeurt, dan hebben we absoluut de toestemming van de directie nodig en zal de directie wellicht onze notulen willen "kuisen" voor ze online geplaatst worden. Een ander platform ? Via de fora van heerenveen.org en NN ? Via een eigen site ? We hopen hier op niet al te lange termijn duidelijkheid over te kunnen verschaffen.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Kan dit forum geen uitkomst bieden?
Dan kan de directie ook geen (evt.) censuur toepassen
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Kan dit forum geen uitkomst bieden?
Eventueel, maar onder voorwaarden. Zo ligt het niet in de bedoeling dat wij als leden van de Supportersraad op het Forum met anderen in discussie gaan. Contacten met de raad lopen via het e-mailadres van de raad. Dus zou het een "afgesloten" topic moeten zijn waarop uitsluitend de Supportersraad berichten kan plaatsen. Echter, het Forum is niet representatief genoeg om het enige platform te zijn waarop de raad haar informatie plaatst. Je zou daarnaast wellicht ook gebruik kunnen maken van de site van Nieuw Noord en van FeanFan. Maar het mooiste zou een eigen webpagina op de site van sc Heerenveen zijn die door ons als raad ingevuld wordt.
Dan kan de directie ook geen (evt.) censuur toepassen
Het gaat absoluut niet om censuur, maar om het kuisen van teksten. Als wij onze interne notulen zouden willen plaatsen op de site van sc Heerenveen is het begrijpelijk dat de directie vooraf inzage in de tekst willen hebben, ook al omdat wij als raadsleden wellicht wat minder diplomatiek zijn dan de directie zelf is :D
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

Korte zijde was €12,50 (ipv €7,50) en daarmee het verschil minder groot. Niettemin volledig eens met jouw punt en de club kan daarover zeker nog een klacht mijnerzijds ontvangen. Met dank aan een coulante steward heb ik overigens de wedstrijd rustig vanaf Noord kunnen bekijken, her en der echter werden anderen zonder pardon teruggestuurd naar het hen opgedrongen vak. Een waardeloze actie.
In case of doubt, make it sound convincing
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Inderdaad rare praktijken die niet bij een club als Heerenveen horen. Bovendien werd er nog volop reclame gemaakt voor het uitshirt in combinatie met de gratis kaarten. 'Koop nu het uithirt en ga gratis met vrienden naar Heerenveen - Molde', zoiets stond er... Misleidend en zeer kwalijk.
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

diepFries schreef:Korte zijde was €12,50 (ipv €7,50) en daarmee het verschil minder groot. Niettemin volledig eens met jouw punt en de club kan daarover zeker nog een klacht mijnerzijds ontvangen. Met dank aan een coulante steward heb ik overigens de wedstrijd rustig vanaf Noord kunnen bekijken, her en der echter werden anderen zonder pardon teruggestuurd naar het hen opgedrongen vak. Een waardeloze actie.

Diepfries, kan je je klacht ook ondertekenen met mijn naam? Dan hoef ik het niet te doen. Ik zou namelijk gaan bellen maar ik ben nou al over de zeik en dan komt het niet goed.

Ik hoor het wel.

Dank
Bedankt Torcida:-)
Gebruikersavatar
Jurjenv
Wereldspeler
Berichten: 1980
Lid geworden op: 20-08-2009 19:31

Bericht door Jurjenv »

Squerrel schreef:
Diepfries, kan je je klacht ook ondertekenen met mijn naam? Dan hoef ik het niet te doen. Ik zou namelijk gaan bellen maar ik ben nou al over de zeik en dan komt het niet goed.

Ik hoor het wel.

Dank
Ow en ikke ook!
En ik werd dus wel weggestuurd door bromsnor bij vak 15.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

apart, ben in tweede helft gewoon naar zuid gelopen vanaf noord kon zo de tribune oplopen, geen probleem.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

is het uberhaupt ook mogelijk dat de supportersraad het imago van heerenveen wat door dit soort acties van de heerenveen ter sprake brengt. Ook de informatie die naar buiten komt mede door het twittergedrag van de heer veenstra is zeer selectief. Hossanna bij geen verlies en niks als het echt om een reactie vraagt. Hij kan beter stoppen met twitteren . En dat hij om een reactie gevraagd wordt en niet verder komt dan ' geen commentaar' is van de zotte
Juist een goede voorzitter ontkracht de woorden van Marco door zich begrijpelijk op te stellen de emotie van na zo'n wedstrijd te snappen en het dan verder intern te houden. ( had marco eigenlijk ook moeten doen)
Hier heb ik geen woorden voor
Gebruikersavatar
Jurjenv
Wereldspeler
Berichten: 1980
Lid geworden op: 20-08-2009 19:31

Bericht door Jurjenv »

TORCIDA schreef:apart, ben in tweede helft gewoon naar zuid gelopen vanaf noord kon zo de tribune oplopen, geen probleem.
ja 2 helft is enkel op noord controle, das altijd zo
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

TORCIDA schreef:apart, ben in tweede helft gewoon naar zuid gelopen vanaf noord kon zo de tribune oplopen, geen probleem.
Dat is altijd zo, er wordt alleen voor de wedstrijd gecontroleerd of je in het goede vak inloopt.
Na de rust kun je gewoon elders op een lege stoel plaatsnemen.
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

We zullen proberen een aantal van de genoemde klachten nog mee te nemen naar de komende vergadering (4 september as.) met de directie. Ook bij de Supportersraad heerst enige irritatie over de gang van zaken rondom de kaartverkoop voor de wedstrijd tegen Molde FK.
Lasse4evah
Wereldspeler
Berichten: 1310
Lid geworden op: 09-02-2006 19:07

Bericht door Lasse4evah »

Oude mannetjes mochten zo doorlopen bij vak 12 en ook wel ergens anders gaan zitten.
Maar de jeugd mocht er niet eens in als ze een kaart voor een ander vak hadden...
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6245
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »


Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

door Ebiede » 02-09-2012 16:41

Waarom draaien we in godsnaam nummers om de tegenpartij te pleasen?

Vandaag ook het "everything gonna be alright" in de rust..Waarom?

--------------------------------------------------------------------------------


Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

door Lardy » 02-09-2012 16:41

Sorry hoor, maar Three little birds draaien als laatste nummer in de rust kan echt niet. Dat is een Ajax nummer en draaien dat in de Arena. Dat hoort hier niet.
Kan de supportsraad dit ook aankaarten? Waarom moeten wij het braafste jongetje van de klas zijn en de tegenpartij pleasen?
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Vond het nu ook niet echt gepast. Maar 'Brabantse nachten zijn lang' draaien als we van PSV gewonnen hebben kan ik wel waarderen (ruim tien jaar geleden eens).
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Plaats reactie