Niet goed, geld terug

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
sta
Bankzitter
Berichten: 201
Lid geworden op: 10-12-2008 14:39

Re: FeanFan (supportersclub)

Bericht door sta »

Wat een mooi, sportief en terecht gebaar van spelers en directie om de trouwe uitsupporters de laatste twee uitwedstrijden gratis aan te bieden ter compensatie van het slechte voetbal.
Iedereen mag zelf weten aan wie hij iets kado doet. Het verbaast me echter wel dat dit alleen wordt aangeboden aan supporters die met de feanfan-bus reizen. Terwijl toch niet alleen zij keer op keer hebben staan afzien bij de uitwedstrijden.
Gebruikersavatar
xander
Superster
Berichten: 4914
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Tsja... ik blijf me keer op keer verbazen, leuk als je 10 wedstrijden en een bekerwedstrijd allemaal met ev hebt bezocht.
Alle ballen op Henkie!
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Ik heb veel liever dat ze een seizoen proberen fatsoenlijk te voetballen, dan dit soort geintjes. Het zal ook ongetwijfeld gesponsord zijn, want de club gaat het echt niet zomaar betalen...

En dat het alleen voor de busreis geldt is al helemaal belachelijk. Zijn mensen die op eigen vervoer gaan minder waard?
Corruption is everywhere, fight it!
Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

Oke, voor dat het verhaal helemaal een eigen leven gaat lijden....
Naar aanleiding van deze geruchten heb ik (namens meerdere ev-supporters en uit rol van bestuurslid NN) van de week contact opgenmomen met de club. Na wat mailverkeer heeft de club beloofd a.s. dinsdag met een reactie te komen.
Er zal wat meer geregeld worden ook voor de andere "echte" supporters, die o.a. wel in Eindhoven waren en bij andere wedstrijden.....

Goed dat de club het e.e.a. heeft opgepakt, jammer Feanfan!
En nu op naar Venlo...!
sta
Bankzitter
Berichten: 201
Lid geworden op: 10-12-2008 14:39

Bericht door sta »

.............. niet alleen jammer van Feanfan wat mij betreft.

Van een directie die pretendeert de beste organisatie ooit te hebben, had ik inmiddels een transparant en consistent supportersbeleid verwacht.
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

1920 schreef:Oke, voor dat het verhaal helemaal een eigen leven gaat lijden. Na wat mailverkeer heeft de club beloofd a.s. dinsdag met een reactie te komen...!
En het is inmiddels woensdagavond......
Gebruikersavatar
xander
Superster
Berichten: 4914
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Je weet toch hoe belangrijk wij als fanatieke supporters zijn, de club neemt ons alles behalve serieus, liever kwijt dan rijk... Het kan allemaal zoveel beter, het zal nog jaren duren voordat we een topclub worden. De communicatie is nog nooit zo goed geweest, blijf maar lekker slapen sc Heereneen.
Alle ballen op Henkie!
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Deze directie geeft niks om supporters die hun mening hebben en geen blad voor de mond nemen. Die zijn ze gewoon liever kwijt dan rijk, dat is allang duidelijk. Jammerlijk is dit niet het juiste topic hiervoor, maar toch.
Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

Vandaag keurig gebeld door SC Heerenveen. Voor de supporters die vaker dit seizoen mee zijn gegaan, krijgen achteraf het kaartje van VVV terugbetaald door SC Heerenveen. Supporters die dit seizoen meer dan 6 keer zijn meegeweest, krijgen een mail van ticketing waar in ze gratis kaart voor Roda kunnen bestellen.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Goede reactie. Eigen vervoer of combi maakt dus niet meer uit?
Corruption is everywhere, fight it!
Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

Van wat ik heb begrepen maakt dat niks uit...!
Gebruikersavatar
xander
Superster
Berichten: 4914
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Het heeft lang mogen duren, jammer dat het zover heeft moeten komen maar nu wel netjes opgelost.

Mijn pa was nu voor het eerst met VVV met de bus gegaan verder ook geen 6 uitwedstrijden dit seizoen bezocht, hij heeft geen cent hoeven betalen zowel voor bus als kaartje. Hij kreeg het verhaal te horen dat Feanfan na Excelsior thuis de busreis had geboycot naar Eindhoeven. Toen heeft de club gezegd Feanfan tegemoet te komen de laatste 2 duels. Hij mag nu ook volledig gratis meer naar Kerkrade.

Ik ben van mening dat de club gewoon jaarlijks wat voor de supporters moet doen die bijvoorbeeld meer dan 8 uitwedstrijden per seizoen bezoeken. Dit werkt motiverend en zal wellicht het aantal uitsupporters doen toenemen bovendien geef je als club aan betrokken te zijn met je supporters.
Alle ballen op Henkie!
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

xander schreef: Mijn pa was nu voor het eerst met VVV met de bus gegaan verder ook geen 6 uitwedstrijden dit seizoen bezocht, hij heeft geen cent hoeven betalen zowel voor bus als kaartje. Hij kreeg het verhaal te horen dat Feanfan na Excelsior thuis de busreis had geboycot naar Eindhoeven. Toen heeft de club gezegd Feanfan tegemoet te komen de laatste 2 duels. Hij mag nu ook volledig gratis meer naar Kerkrade.
.
Geboycot? Er was toch gewoon te weinig belangstelling?

Wel raar dat iemand die niet aan dat 'quotum' komt de laatste twee wedstrijden voor niks heen mag.
Corruption is everywhere, fight it!
Gebruikersavatar
xander
Superster
Berichten: 4914
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Je moest nog wel lid zijn van Feanfan ofso al maakte dat ook al weinig uit geloof ik.

Ikzelf heb er geen moeite mee maar maak dan gewoon geen onderscheid tussen bus en EV suppoters. Doe als club zijnde nu gewoon een gratis naar kerkrade actie aan alle supporters die uitwedstrijden bezoeken. Samen richting een beter seizoen!
Alle ballen op Henkie!
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Netjes opgelost door de club, in de e-mail waarin restitutie voor het aankoopbedrag van het VVV-kaartje wordt aangeboden. Inclusief schuldbetuiging voor de slechte communicatie, waardoor de regeling zich eerst alleen op de busgangers toespitste. Hoewel ik liever punten heb dan geld, waardeer ik het gebaar.
Gebruikersavatar
xander
Superster
Berichten: 4914
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Ik heb tot heden niks mogen ontvangen over Roda, ik ben dan ook niet naar VVV geweest. Wel heb ik 11 uitwedstrijden bezocht.
Laatst gewijzigd door xander op 28-04-2011 16:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Alle ballen op Henkie!
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Ben benieuwd, scheelt me dus inderdaad mooi het kaartje voor Roda-uit. Wanneer kan ik de mail verwachten? Goed opgelost van de club, wel jammer dat het eerst ontdekt moet worden en er niet gewoon gelijk één rechte lijn wordt getrokken.
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Voor Roda-uit wordt een actie op touw gezet, staat in de VVV-mail, waarover binnenkort meer informatie.
MafiosiBianco
Nieuw talent
Berichten: 134
Lid geworden op: 01-11-2008 15:32

Bericht door MafiosiBianco »

Ik heb ook meer dan zes uitwedstrijden bezocht, maar ik krijg nooit geen club-mail. Krijg je dan een kaartje thuis gestuurd ofzo? :roll:
Patjepeeër
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Heb je al zoveel ergernis achter de rug, moet je ook nog naar Roda uit waar die club Europees voetbal veilig stelt na een sprankelende 5-0 tegen een uitgespeeld en uitgeblust Heerenveen.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Gekko schreef:Heb je al zoveel ergernis achter de rug, moet je ook nog naar Roda uit waar die club Europees voetbal veilig stelt na een sprankelende 5-0 tegen een uitgespeeld en uitgeblust Heerenveen.
Gaat om de gezelligheid toch?
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Jij kunt nog die eierdop over je ogen trekken als het weer eens niet om aan te zien is.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Gekko schreef:Jij kunt nog die eierdop over je ogen trekken als het weer eens niet om aan te zien is.
Bingo! Voel me niet gedwongen om naar de wedstrijd te kijken, genoeg andere dingen om me mee bezig te houden als die niet interessant genoeg is ;)
Gebruikersavatar
NN19
Selectiespeler
Berichten: 515
Lid geworden op: 24-08-2009 20:40

Bericht door NN19 »

Kom er ook niet op maar al was ik op meer dan 6 wedstrijden uitgekomen. Was ik nog niet gegaan dit voelt bij mij als een beetje goed gaan maken met de fans. Net of het nu wat uitmaakt of we met 10 of met 800 man in dat uitvak bij roda staan we hebben er nu toch niks meer aan. Doe dit halverwege een seizoen om uitwedstrijden te promoten of bijvoorbeeld tegen een topclub. Verder is dit wel stap in de goeie richting mogen ze volgend seizoen best wel vaker doen. Hoeft niet gelijk gratis maar voor een tientje is ook goed.
Plaats reactie