Heerenveen fan voor altijd!

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Heerenveen fan voor altijd!

Bericht door TWR22 »

In dit topic kan je foto's plaatsen van je "liefde voor de club". Er schijnt iemand rond te rijden in een Heerenveen auto, sommigen breien een trui, een ander schildert zijn huis in de kleuren ... weet ik het. Die zou ik hier graag zien!

Ik trap af: afgelopen maandag is mijn 2e zoontje geboren. Hierbij de geboortekaart!
100% achter Marco van Basten!
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Van harte gefeliciteerd man, geniet ervan!

Grappig kaartjes trouwens, dat je je vrouw zo "gek" gekregen hebt :wink:
Bedankt Torcida:-)
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

gefeliciteerd TWR22.Geniet er van.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Dank je en mijn vrouw vond het gewoon een leuk idee ....

Iemand anders nog voorbeelden van zijn gekte? Ben erg benieuwd ...
100% achter Marco van Basten!
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

Telt een trouwreportage in het ALS ook?Kreeg alle medewerking van heerenveen.Mochten overal komen.
Mooie reportage geworden.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Lasse4evah
Wereldspeler
Berichten: 1310
Lid geworden op: 09-02-2006 19:07

Bericht door Lasse4evah »

wald pyk schreef:Telt een trouwreportage in het ALS ook?Kreeg alle medewerking van heerenveen.Mochten overal komen.
Mooie reportage geworden.
Ook op de middenstip?
eddie
Nieuw talent
Berichten: 135
Lid geworden op: 02-12-2002 14:27

Bericht door eddie »

Trouwreportage vind ik wel gelden, hebben wij alweer zo'n 14 jaar geleden ook gedaan (helaas niet op de middenstip) inclusief een receptie en rondleiding voor de genodigden.
Was een geweldigde dag natuurlijk (zoals elke trouwdag) alleen bleek de fotograaf achteraf niet zo'n beste en is er veel moeite door een ander moeten doen om er nog iets van te maken wat dan gelukkig nog wel redelijk gelukt is (zeker in het analoge tijdperk was dat een stuk lastiger dan nu).
marrumrules
Invaller
Berichten: 323
Lid geworden op: 22-12-2008 21:00

Bericht door marrumrules »

Wij hebben de trouwreportage in het ALS gedaan. Dat was in 1995, kregen alle medewerking. Op de tribune, op de middenstip. het terrein om het stadion was nog in aanleg. De feansjop bracht sjaaltjes om die bij Us Abe om de nek te doen. Geweldig moment. Volgens mij vertrokken toen net de bussen voor een intertoto wedstrijd in engeland wales(30-6-1995) Iemand nog voor die tijd een reportage in het nieuwe ALS gedaan?
today is D-Day
eddie
Nieuw talent
Berichten: 135
Lid geworden op: 02-12-2002 14:27

Bericht door eddie »

marrumrules schreef:Wij hebben de trouwreportage in het ALS gedaan. Dat was in 1995, kregen alle medewerking. Op de tribune, op de middenstip. het terrein om het stadion was nog in aanleg. De feansjop bracht sjaaltjes om die bij Us Abe om de nek te doen. Geweldig moment. Volgens mij vertrokken toen net de bussen voor een intertoto wedstrijd in engeland wales(30-6-1995) Iemand nog voor die tijd een reportage in het nieuwe ALS gedaan?
Onze trouwdatum was februari 1995 dus wij waren jullie voor.
Lasse4evah
Wereldspeler
Berichten: 1310
Lid geworden op: 09-02-2006 19:07

Bericht door Lasse4evah »

Mijn oom is vorig jaar augustus op de middenstip van het als getrouwd, als eerste en laatste ooit waarschijnlijk.
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

Lasse4evah schreef:Mijn oom is vorig jaar augustus op de middenstip van het als getrouwd, als eerste en laatste ooit waarschijnlijk.
Dat wilden wij ook.Maar helaas was het ALS geen trouwlocatie in 2002.Had mij wel wat geleken,bruidspaar op de middenstip
en de familie en vrienden op de tribune.
Maar de foto's vergoeden veel.Ook hier de medewerking van de fanshop met sjaals.De pronkkeamer werd voor ons apart geopend.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Lasse4evah
Wereldspeler
Berichten: 1310
Lid geworden op: 09-02-2006 19:07

Bericht door Lasse4evah »

wald pyk schreef: Dat wilden wij ook.Maar helaas was het ALS geen trouwlocatie in 2002.Had mij wel wat geleken,bruidspaar op de middenstip
en de familie en vrienden op de tribune.
Maar de foto's vergoeden veel.Ook hier de medewerking van de fanshop met sjaals.De pronkkeamer werd voor ons apart geopend.
Directe familie mocht op de spelers bank zitten, verderweg familie op de tribune. Het was voor nog toe de eerste en laatste keer dat er getrouwd is op de middenstip.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Dur zitten zwarte vlekjes op je kaart! :mrgreen:

Gefeliciteerd :!:
marrumrules
Invaller
Berichten: 323
Lid geworden op: 22-12-2008 21:00

Bericht door marrumrules »

Gebeurt het nog steeds dat er getrouwd kan worden in het stadion?

Is een echte top locatie!
today is D-Day
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Wow dat is ook leuk! Ben al getrouwd ... anders leuke optie!

Er schijnt een auto volledig in Heerenveen outfit te rijden in Friesland. Iemand die gezien/ foto?

Over de geboortekaart: ik heb er ook een gestuurd aan SC Heerenveen, gewoon voor de gein. Tot mijn verbazing kregen we een kaart terug, persoonlijk ondertekend door 2 van de 3 directieleden, plus een Heerenveen-rompertje er bij. Zoiets kan alleen bij Heerenveen he .,.. geweldig!
100% achter Marco van Basten!
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

TWR22 schreef:Over de geboortekaart: ik heb er ook een gestuurd aan SC Heerenveen, gewoon voor de gein. Tot mijn verbazing kregen we een kaart terug, persoonlijk ondertekend door 2 van de 3 directieleden, plus een Heerenveen-rompertje er bij. Zoiets kan alleen bij Heerenveen he .,.. geweldig!
Ze kweken gewoon alvast wat goodwill met het oog op een toekomstig jeugdcontract. :wink:
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Ook al lid van de Junior Heroes >? :)
Alle ballen op Henkie!
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

TWR22 schreef:Over de geboortekaart: ik heb er ook een gestuurd aan SC Heerenveen, gewoon voor de gein. Tot mijn verbazing kregen we een kaart terug, persoonlijk ondertekend door 2 van de 3 directieleden, plus een Heerenveen-rompertje er bij. Zoiets kan alleen bij Heerenveen he .,.. geweldig!
Denk dat wanneer iedereen er geboortekaartjes heen gaat sturen het snel gebeurd is met de rompertjes :lol: Dan worden de kosten te hoog denk ik
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Er zat natuurlijk wel iets van Heerenveen in de geboortekaart. Toen ik ze gister belde om te bedanken vertelden ze dat het de hele organisatie rond is gegaan. Heerenveen is soms (in de positieve zin bedoeld) een amateurcluppie in de Eredivisie, wat gelijk de charme van de club bepaalt.

Iemand nog andere Heerenveen acties? Vb vakantiefoto van Heerenveen shirt op de Noordpool? In Afrika? Ludieke acties rondom stadion in Leeuwarden?
100% achter Marco van Basten!
Johanson16
Invaller
Berichten: 392
Lid geworden op: 05-07-2008 17:26

Bericht door Johanson16 »

:mrgreen: Wy frysken bin oerol
DE ZUID
Basisspeler
Berichten: 996
Lid geworden op: 02-12-2002 17:12
Locatie: 24 km van DKV

Bericht door DE ZUID »

Foto

Och, mocht je een tattoo'tje willen hebben, dan is dit natuurlijk een hele mooie.
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Heb je ook een voorbeeld van
sc Heerenveen kampioen 2008 - 2009 ?
:wink:
Anti anti. :)
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Goeie tattoo man! haha lachen, lijkt wel nep, een sticker ofzo.
100% achter Marco van Basten!
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

Afbeelding

Of het te zuipen si weet ik niet?
Maar er zijn mensen die het maken en die het drinken.
Wij zijn Heerenveen.
diny777
Selectiespeler
Berichten: 534
Lid geworden op: 19-11-2008 11:18
Locatie: Bunschoten-Spakenburg

Bericht door diny777 »

Mijn man heeft al een paar blikjes op en zegt: Het is gewoon productie bier. Hij brouwt zelf bier dus kan het wel weten.
De blikjes staan te pronk in de keuken!
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Die blikjes staan bij mij voor de sier. Dit bier (Bavaria) is gewoonweg niet te zuipen.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
feanfans
Wereldspeler
Berichten: 2186
Lid geworden op: 22-12-2005 16:48

Bericht door feanfans »

Ze zijn nog te koop maar ik zal ze niet aanraden. Opzich is het een leuk idee maar dat bier.. Bavaria, alleen daarom drink ik het al niet. Volgende dag ben ik niet half zo fit als met een normaal biertje. Wat ze daar door heen gooien kan niet gezond zijn.
Mikadv
Nieuw talent
Berichten: 86
Lid geworden op: 21-04-2008 20:56

Bericht door Mikadv »

TWR22 schreef: Er schijnt een auto volledig in Heerenveen outfit te rijden in Friesland. Iemand die gezien/ foto?
Klopt! Ik zit op school in Leeuwarden en rij altijd met de bus langs de Harlingerstraatweg. Daar staat er aan de rechterkant ergens (natuurlijk helemaal verborgen onder doeken en met een groot hek ervoor) een auto volledig met sc Heerenveen logo en kleuren. Je lacht je natuurlijk helemaal scheef, want hoe wil die gast die auto überhaupt uit Leeuwarden krijgen xD?
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

KIJK! Daar is ie dus ... en helemaal al een held inderdaad om dat daar te doen. Supergaaf.

En nu nog een foto ervan hier op het forum zien te krijgen!

Laten we een actie starten ... foto's in verre landen, of aparte situaties, met iets van Sc Heerenveen erop ... vb sticker op een totempaal in de USA, Heerenveenshirt op de Noordpool, weet ik het ...
100% achter Marco van Basten!
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Die auto staat inderdaad in leeuwarden. Ik fiets er ook wel eens langs, hij staat helemaal verscholen onder een carport met daarvoor allemaal hangende begroeiing. Vanaf de weg bijna niet te zien.
Op naar het volgende seizoen....
Plaats reactie