Supportersgedrag & supportersbeleid

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Frisian Viking schreef:Standaard luidt dan het antwoord dat dat niks met NN te maken heeft. Niet helemaal klaar onterecht natuurlijk...
Volgens mij liepen er zo'n 80 man mee en dit is nog geen 7% van wat in NN staat. Bovendien zullen er ook nog gasten bij hebben gelopen die geen seizoenkaart hebben of geen lid van NN zijn. Laat de competitie maar snel beginnen, want dan kan iedereen weer lekker zeiken over de wedstrijd i.p.v. een piep klein percentage supporters... Dit is nou echt van een mug een olifant maken en daarna direct weer iedereen met het vingertje aanwijzen. Heel simpel dit..

Wat jullie beweren is exact het zelfde dat als één allochtoon een misdaad pleegt dat alle allochtonen slecht zijn.
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Begrijpelijk dat je dat zegt Royce_SCH. Maar die 80 (en waarschijnlijk zelfs een klein deel ervan) hadden een veel beter beeld kunnen schetsen van de zogenaamde harde kern dan nu (opnieuw) is gedaan. Dat werkt gewoon stigmatiserend, hoe je het ook wendt of keert. Men had juist kunnen aantonen dat zo'n mars naar het stadion ook op een normale manier kan. Zonder dat medesupporters (en anderen) er met plaatsvervangende schaamte naar hoeven kijken. En da's zonde. Een gemiste kans; er werd opnieuw wéér niet aangetoond dat een eventuele wedstrijd zonder politiebegeleiding kan.
bollebert
Basisspeler
Berichten: 837
Lid geworden op: 01-08-2005 12:19

Bericht door bollebert »

Crash schreef:Een gemiste kans; er werd opnieuw wéér niet aangetoond dat een eventuele wedstrijd zonder politiebegeleiding kan.
Uh volgend mij werd er zelfs door de burgemeester gezegd dat het goed was verlopen en zonder incidenten.
Dus dat er geen wedstrijd zonder politie gespeeld zou kunnen worden snap ik niet!
Dat er nu niet slim omgegaan is met de media eens,maar jeetje wat kunnen mensen overdrijven hier zeg.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Royce_SCH schreef:Volgens mij liepen er zo'n 80 man mee en dit is nog geen 7% van wat in NN staat. Bovendien zullen er ook nog gasten bij hebben gelopen die geen seizoenkaart hebben of geen lid van NN zijn. Laat de competitie maar snel beginnen, want dan kan iedereen weer lekker zeiken over de wedstrijd i.p.v. een piep klein percentage supporters... Dit is nou echt van een mug een olifant maken en daarna direct weer iedereen met het vingertje aanwijzen. Heel simpel dit..

Wat jullie beweren is exact het zelfde dat als één allochtoon een misdaad pleegt dat alle allochtonen slecht zijn.
Van een mug een olifant maken, is ook zo. Bij een groots aangekondigde demonstratie waar uiteraard pers op af zou komen werd er slechts met wat glas en vuurwerk richting de pers gegooid. En dan niet te vergeten die onnozele teksten richting die paar agenten voor het bureau. Geweldige reclame voor de club of zelfs voor de zaak waar ze voor aan het demonstreren waren in het bijzonder.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6248
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

bollebert schreef:
Uh volgend mij werd er zelfs door de burgemeester gezegd dat het goed was verlopen en zonder incidenten.
.
Waar zegt hij dat dan? Ik kan het niet vinden.
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Ebiede schreef:Waar zegt hij dat dan? Ik kan het niet vinden.
Heeft hij inderdaad gezegd. Stond in het stuk van de LC gister: "Daar ben ik blij om", als er wordt gezegd dat er geen verstoringen zijn geweest. Tjah, Bollebert zal zelf ook wel snappen hoe het zit lijkt me. Als er met glazen en vuurwerk gegooid wordt, de politie wordt beledigd, joden erbij gehaald worden (wat hebben die hier nou weer mee te maken) en verschillende mensen zich geïntimideerd voelen langs de kant dan is er iets niet helemaal goed gegaan.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Als je ziet hoe het in Zwolle is gegaan met 300 a 400 mensen en in Den Haag met 200 a 300 mensen was dit gewoon een lachertje in Heerenveen waar de plank volledig is misgeslagen door 80 'supporters'. Gênante vertoning waar het merendeel van de Heerenveen supporters zich voor schaamt, zo blijkt.
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

Grimo schreef:Als je ziet hoe het in Zwolle is gegaan met 300 a 400 mensen en in Den Haag met 200 a 300 mensen was dit gewoon een lachertje in Heerenveen waar de plank volledig is misgeslagen door 80 'supporters'. Gênante vertoning waar het merendeel van de Heerenveen supporters zich voor schaamt, zo blijkt.
Precies onze vertoning is lachwekkend en slecht georganiseerd, slechts 80 man aanwezig helaas, ook bij de trainingen voor beladen wedstrijden is de opkomst gewoon mager en bagger te noemen.

we hadden dit ook net als NEC kunnen aanpakken en lekker gaan 'chillen' op de K.R Postweg bij de Macdonalds bij al die stoplichten om het verkeer even lam te leggen op dat drukke verkeerspunt.
NN9
Jeugdspeler
Berichten: 40
Lid geworden op: 05-10-2014 13:59

Bericht door NN9 »

Zo te lezen hier waren er geen 80 maar 250 mensen bij het blokje om.
HEERENVEEN
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Grimo schreef:Als je ziet hoe het in Zwolle is gegaan met 300 a 400 mensen en in Den Haag met 200 a 300 mensen was dit gewoon een lachertje in Heerenveen waar de plank volledig is misgeslagen door 80 'supporters'. Gênante vertoning waar het merendeel van de Heerenveen supporters zich voor schaamt, zo blijkt.
Denk eens goed na Grimo. Heel goed nadenken. Wat zijn de verschillen tussen Den Haag, Zwolle en Heerenveen. En denk nog eens na. Wat zijn de verschillen tussen een vrijdagmiddag/avond en een zaterdag. Probeer het eens.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Fryskeboy22 schreef:we hadden dit ook net als NEC kunnen aanpakken en lekker gaan 'chillen' op de K.R Postweg bij de Macdonalds bij al die stoplichten om het verkeer even lam te leggen op dat drukke verkeerspunt.
Triest volk in Nijmegen. Je krijgt door dit soort stompzinnige acties alleen maar de publieke opinie tegen je.
En daarmee sla je de plank niet een beetje mis, maar helemaal mis.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Lardy schreef:Denk eens goed na Grimo. Heel goed nadenken. Wat zijn de verschillen tussen Den Haag, Zwolle en Heerenveen. En denk nog eens na. Wat zijn de verschillen tussen een vrijdagmiddag/avond en een zaterdag. Probeer het eens.
Nou? Vertel. In Zwollen kunnen 300 mensen zich wel gedragen en in Heerenveen 80 niet?
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
NN9
Jeugdspeler
Berichten: 40
Lid geworden op: 05-10-2014 13:59

Bericht door NN9 »

Frisian Viking, behalve een figuur die een glas heeft gegooid is er niets noemenswaardigs gebeurd. Het niveau qua spreekkoren was soms niet al te hoog, maar het punt is duidelijk gemaakt en de politie heeft er absoluut niet aan te pas hoeven komen, en daar ging het om geloof ik. Wat een drukte om niks zeg.
HEERENVEEN
ratje_nl
Nieuw talent
Berichten: 76
Lid geworden op: 18-04-2007 20:23

Bericht door ratje_nl »

Frisian Viking schreef: Nou? Vertel. In Zwollen kunnen 300 mensen zich wel gedragen en in Heerenveen 80 niet?
Het is te triest dat je in ieder geval in dit verhaal niet begrijpend kunt lezen. Het heeft er totaal niets mee te maken met hetgeen waar Lardy op doelt. Zwolle en Den Haag zijn steden en hebben minimaal een keer zoveel inwoners dan Heerenveen. Hier komt nog eens bij dat vrijdag een normale werkdag voor veel mensen.

Snap je misschien nu wat Lardy bedoeld. Hetgeen waar jij op uit bent met je reactie heeft helemaal niks met de vraag van Lardy te maken ( de quote was ook niet voor jou bedoeld, mocht je dat ook over het hoofd hebben gezien )
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7719
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Kan je nagaan dat het wel op een zaterdag geweest was en dat er bij Heerenveen 500 hadden meegedaan. Als 80 mensen zich al niet gedragen, dan 500 al helemaal niet, zeker niet met het kuddegedrag van tegenwoordig
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Op een zaterdag waren er ook hooguit 100 man geweest, dat het op vrijdagavond was maakt in mijn optiek dus geen verschil. Het was een actie die onstaan is uit de kern die normaal op wedstrijddagen ook bijeen komt in De Skoffel, zo groot is die groep niet.

Misschien had je met een andere opzet (supportersverenigingen, andere plek) meer mensen kunnen bereiken, al is dat maar een theorie, want de actiebereidheid onder het gros van de Heerenveen-supporters is niet zo groot.
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Ook met 100 man had je best je punt kunnen maken, maar dan had je de zaak wat beter moeten coordineren. Vooraf afspreken wat je wel en vooral ook niet wilt tijdens de tocht en het naar voren schuiven van een woordvoerder die het contact met de media doet. In alles was deze toch voor de beeldvorming contra-productief.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Frisian Viking schreef:.
Nou? Vertel. In Zwollen kunnen 300 mensen zich wel gedragen en in Heerenveen 80 niet?
Daar heb je je antwoord Lardy.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

ratje_nl schreef:
Het is te triest dat je in ieder geval in dit verhaal niet begrijpend kunt lezen. Het heeft er totaal niets mee te maken met hetgeen waar Lardy op doelt. Zwolle en Den Haag zijn steden en hebben minimaal een keer zoveel inwoners dan Heerenveen. Hier komt nog eens bij dat vrijdag een normale werkdag voor veel mensen.

Snap je misschien nu wat Lardy bedoeld. Hetgeen waar jij op uit bent met je reactie heeft helemaal niks met de vraag van Lardy te maken ( de quote was ook niet voor jou bedoeld, mocht je dat ook over het hoofd hebben gezien )

Het is triest Ratje dat jij niet door hebt dat ik het niet over grote van steden heb. Ik heb het er niet over dat er hier slechts 80 man liepen. Ik heb het erover dat hier een klein groepje loopt die er een zooitje van maken of het beter gezegd het verkeerde statement hebben gemaakt. Terwijl er in Zwolle en Den Haag een paar keer zoveel lopen en er gebeurt niks. Daar zetten zij zich zelf, de club en hun medesupporters niet voor lul. Je argumenten dat er in die steden meer inwoners lopen slaat nergens op. Het was geen protest van de inwoners van die steden, het was een protest van de supporters van de club in die steden.
Je verhaal slaat ook nog eens nergens op aangezien hier bij wedstrijd meer mensen op de tribune zitten dan bij een ADO of Pec, ondanks dat dat steden zijn. En dat vrijdag een werkdag is.. Klopt maar vrijdagavond zijn de meesten wel uitgewerkt en dan is het ook nog eens vakantie tijd.
NN9
Jeugdspeler
Berichten: 40
Lid geworden op: 05-10-2014 13:59

Bericht door NN9 »

Grimo schreef: Terwijl er in Zwolle en Den Haag een paar keer zoveel lopen en er gebeurt niks. Daar zetten zij zich zelf, de club en hun medesupporters niet voor lul.
http://www.dumpert.nl/mediabase/6674075 ... ttoos.html
HEERENVEEN
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Ik heb het moment zeker even gemist dat de verslaggever zwaar vuurwerk en een bierglas naar zich toe gesmeten kreeg. Oh verrek. Er was helemaal geen zwaar vuurwerk.....
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Antisemitische leuzen voetbalfans onderzocht

Politie en OM gaan onderzoek doen naar antisemitische leuzen van ADO-supporters zaterdag in Den Haag. Die waren vrijdag ook te horen in Heerenveen. Hier komt geen onderzoek. ADO-supporters kwamen zaterdag bijeen voor een ‘fanborrel’ op het moment dat anders de voetbalwedstrijd tegen PSV gespeeld zou worden. Het duel ging niet door vanwege stakingsacties van de politie.
De fans trokken later de binnenstad in, gevolgd door ME-busjes en politie te voet. Onderweg zouden de supporters antisemitische leuzen geroepen hebben. Onderzocht wordt nu of de fans daarvoor vervolgd kunnen worden. Opvallend is dat de politie eerder nog had gemeld dat de ADO-supporters met hun actie ,,netjes binnen de lijnen’’ waren gebleven. In Zwolle, waar SC Cambuur zaterdag tegen PEC zou hebben gespeeld, bleef het alternatieve feestje ,,gezellig’’, aldus de politie. Ook in Alkmaar, waar gisteren rond de wedstrijd AZ-Ajax (die doorging) wel degelijk politie aanwezig was, was weinig loos.
In Nijmegen werd het duel NEC-Excelsior uitgesteld. Hier was het gisteren wel onrustig. Tientallen agenten met wapenstok dwongen actievoerende fans het Keizer Karelplein te verlaten. Supporters van voetbalclub SC Heerenveen hielden vrijdagavond al een protestmars, eveneens als reactie op de stakingsacties van de politie. Die avond ging het duel SC Heerenveen – De Graafschap niet door. De mars begon bij stamkroeg De Skoffel in de Nieuwstraat en voerde via het gemeentehuis en het politiebureau naar het Abe Lenstrastadion. Voorafgaand aan de mars werd op straat bij De Skoffel de pers belaagd met zwaar vuurwerk. Een cameraman kreeg een bierglas op zijn been. Wel onderzoek ADO-aanhang, niet naar die van SC Heerenveen Daarnaast zong een deel van de supporters kwetsende leuzen en liederen, onder meer over Joden. Ook rivaal SC Cambuur, burgemeester Tjeerd van der Zwan en de politie waren het mikpunt. Van der Zwan was vrijdag niet bij de protestmars. De politie, die onopvallend bij - onder meer - De Skoffel in de buurt was, heeft hem nadien verteld wat er is gebeurd. ,,Ik heb niet gehoord dat er antisemitische leuzen zijn geroepen’’, zei de burgemeester gisteren. ,,Dat is ook aan de politie en het OM, want het gaat dan om strafbare feiten.’’
Woordvoerder Sylvia Sanders van de politie Noord-Nederland zegt dat de agenten vrijdag in Heerenveen geen antisemitische leuzen hebben geregistreerd. Haar collega’s waren officieel niet bij De Skoffel. Officieus (stil) wel, maar in dat geval stonden zij te ver weg. Wel stonden zij op straat voor het politiebureau toen hier de stoet langskwam. ,,Dáár hebben zij dat niet gehoord. En over de leuzen bij de kroeg hebben wij geen meldingen binnengekregen.’’
Hans Vonk, manager voetbalzaken van SC Heerenveen, was vrijdag ook in De Skoffel, zo liet hij gisteren weten. ,,Ik heb die leuzen niet gehoord. Wel enkele die niet zo netjes waren over onze buren van Cambuur. Maar in het algemeen vond ik de stemming wel goed, op enkele rookbommetjes na.’’ Eigenlijk zegt Vonk liever niets over de protestmars. ,,Dit gebeurt buiten ons stadion. Wie daar verantwoordelijk voor is? Ik wil het niet afschuiven, maar in dit geval moet je bij de burgemeester zijn.’’
Aangifte cameraman tegen voetbalfans
Dit gebeurde vrijdag, voor café De Skoffel in het centrum van Heerenveen. Hier waren supporters ‘s middags al bijeengekomen voorafgaand aan de protestmars ’s avonds naar het politiebureau en het Abe Lenstrastadion. De mars was een reactie op de stakingsacties van de politie. Als gevolg van de acties ging de wedstrijd SC Heerenveen – De Graafschap vrijdagavond niet door.
Stoelwinder (44) werd bij De Skoffel, net als andere cameramensen, fotografen en schrijvende journalisten, belaagd door een deel van de supporters. Die gooiden met zwaar vuurwerk om de pers van de kroeg weg te houden. Stoelwinder kreeg bovendien een bierglas naar zijn hoofd gesmeten. Het glas sloeg kapot op zijn been. ,,Even voelde ik een enorme pijn. Mijn apparatuur was gelukkig nog heel. De pijn is nu over’’, vertelt Stoelwinder. ,,Ik vind zoiets onacceptabel. De media konden hun werk niet doen’’, gaat hij verder. Stoelwinder is freelancer en schoot beelden voor Omrop Fryslân. ,,Ik vind het heel raar dat burgemeester Tjeerd van der Zwan zegt(zaterdag in deze krant, red.) dat de openbare orde niet is verstoord. Er is wel degelijk iets gebeurd. Ik ben behoorlijk geschrokken. Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt.’’ Van der Zwan legde gisteren uit wat hij bedoelde met ‘geen verstoring van de openbare orde’. ,,Ik bedoelde dat de orde niet op grootschalige wijze is verstoord. Dat bijvoorbeeld de ME geen charges hoefde uit te voeren . Ik wil absoluut niet bagatelliseren wat deze cameraman of de pers is overkomen. Maar het is een individuele zaak. Hij kan zeker aangifte doen.’’
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Grimo schreef: Daar heb je je antwoord Lardy.
Dat is geen antwoord. Ik hoor je trouwens niet over Den Haag, waar het WEL fout ging. En over Nijmegen, waar een kruispunt is schoongeveegd door politie en ME. Maar dat pas jou niet natuurlijk. Je wilt graag die van Heerenveen zwart maken, waar niks is gebeurd, waar niemand is aangehouden, waar de politie niet hoefde in te grijpen en waarde ME niet eens nodig was. Maar dat past jou niet, want je wilt weer zeiken.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Lardy schreef:Je wilt graag die van Heerenveen zwart maken, waar niks is gebeurd.
Verdiep je er nog maar eens in. Dat er (nog) niemand is aangehouden zegt mij niks. Ik vond het de slechtste reclame die je maar kon maken voor de club. Vuurwerk op terrassen waar gezinnen eten, media die bedreigt wordt, spreekkoren over de politie, kanker, de burgemeester en cambuur. Jij vindt het niks, ik vind het een gemiste kans.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Grimo schreef: Verdiep je er nog maar eens in. Dat er (nog) niemand is aangehouden zegt mij niks. Ik vond het de slechtste reclame die je maar kon maken voor de club. Vuurwerk op terrassen waar gezinnen eten, media die bedreigt wordt, spreekkoren over de politie, kanker, de burgemeester en cambuur. Jij vindt het niks, ik vind het een gemiste kans.
Maar jij krijgt die informatie tot je omdat je er bewust naar op zoek bent. Jij hebt waarschijnlijk die radiofragmenten gehoord, van een bevooroordeelde 'journalist'. Het lag er iets te dik bovenop. Maar ik neem aan dat jij als vergelijking ook alle lokale radioverslagen hebt geluisterd van alle andere protesten. Denk het niet.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Lardy schreef: Maar ik neem aan dat jij als vergelijking ook alle lokale radioverslagen hebt geluisterd van alle andere protesten. Denk het niet.
Dat hoeft niet om onze aktie een gemiste kans te vinden. De spreekkoren waren ook bevooroordeeld? Het vuurwerk ook? Vind je het gek dat een journalist bevooroordeeld is als hij zo benadert wordt?
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Grimo schreef:Dat hoeft niet om onze aktie een gemiste kans te vinden. De spreekkoren waren ook bevooroordeeld? Het vuurwerk ook? Vind je het gek dat een journalist bevooroordeeld is als hij zo benadert wordt?
De spreekkoren zijn dom. Het vuurwerk vind ik persoonlijk niet zo erg. Jij doet voorkomen alsof het op terrassen is gegooid waar mensen met kinderen zaten te eten. Wie zegt dat zo is? En ja. Ik vond die man bevooroordeeld. Een demagoog, mensen hebben een bepaalde mening over voetbalsupporters en hij hielp daar graag aan mee.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Daar zit het probleem: wat jij persoonlijk niet zo erg vindt, is niet maatgevend voor hoe andere mensen zaken beleven. En dat had uitgangspunt moeten zijn: hoe houden we een kritisch protest dat alleen maar de boodschap centraal stelt zonder allerlei randgedoe dat de boodschap naar de achtergrond verdringt. De club had geen schade mogen oplopen en dat is nu wel gebeurd. Ik ben echter bang dat er een aantal lieden rondloopt die juist het randgedoe en de intimidatie interessant vindt.
feanryp23
Wereldspeler
Berichten: 1656
Lid geworden op: 06-09-2013 17:56
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door feanryp23 »

Waarom moest er zo nodig vuurwerk bij? En waarom die spreekkoren? Er hoeft maar één zo'n dwaas te beginnen en de hele kudde hobbelt er hier weer achteraan. Dat vinden sommigen dan wel stoer, probeer ik me dan voor te stellen. Dan hoef je niet te wijzen naar Den Haag, waar het misschien wel veel erger was, want dat is niet relevant. Doe gewoon een keer normaal en haal niet van die ongelooflijk debiele capriolen uit.
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen!
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Gekko schreef:Ik ben echter bang dat er een aantal lieden rondloopt die juist het randgedoe en de intimidatie interessant vindt.
Dat weet ik wei zeker. Interessanter dan de drie punten die Heerenveen kan behalen in het weekend. Dit relatief kleine groepje moet je keihard aanpakken en de club uittrappen, dan voorkom je ook het kuddegedrag en de meelopers.
Plaats reactie