Gebroeders Anker

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Anker

Berichtdoor Elwin » 07-03-2005 20:01

Er is een gerucht dat misschien de ankers voorzitter worden ( nadat rieme weggaat) van sc-heerenveen ( die 2 mannen die met berenburg in vak 2 zitten ) ?? Ik vind het best :wink:
Laatst bijgewerkt door Elwin op 07-03-2005 20:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Avatar gebruiker
Elwin
Nieuw talent
 
Berichten: 105
Geregistreerd op: 03-02-2005 13:46
Woonplaats: Katlijk

Re: Anker

Berichtdoor MrMister » 07-03-2005 20:02

Wat mij betreft worden de Ankers de opvolgers van SC Heerenveen, is helemaal niets mis mee!

Feanfan 4-ever!
MrMister
Bankzitter
 
Berichten: 27
Geregistreerd op: 22-02-2005 20:00

Berichtdoor HV ON TOUR » 07-03-2005 20:49

Ze zijn in ieder geval fanatiek en (ondanks dat het soms anders lijkt :wink: ) hebben ze voldoende herseninhoud. Of ze verstand van voetballen hebben, durf ik niet te zeggen. Hier zijn echter genoeg andere mensen voor. Al met al niet eens zo'n raar idee.............

Sonnema for hoofdsponsor!
HV ON TOUR
Selectiespeler
 
Berichten: 432
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:07

Berichtdoor Edmanian Devil » 07-03-2005 20:53

Stelletjes Popie Jopies :frown:
Avatar gebruiker
Edmanian Devil
Basisspeler
 
Berichten: 868
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:42
Woonplaats: Zwolle

Berichtdoor vlqrt » 07-03-2005 21:15

Ik weet niet of de heren genoeg financiele know-how hebben om een club te leiden. Ze zijn ambitieus en kunnen daardoor wel eens in zeven sloten tegelijkertijd gaan lopen. Ik denk dat ik liever een type riemer terug zie. Iemand die gehaaid is en die een club financieel gezond kan houden. Liever dat dan 4 jaar top en dan ineens failliet.

Een andere geschikte kandidaat zou ik zo 1-2-3 niet weten ... Cor Boonstra is toch ook fries ?
vlqrt
Superster
 
Berichten: 3020
Geregistreerd op: 11-08-2003 12:17
Woonplaats: Leeuwarden

Berichtdoor Johnny '86 » 07-03-2005 21:31

Leuke gasten, maar niet geschikt voor een voorzitterschap van een club als Heerenveen. Het zou wel weer precies in het gemaakte 'familieplaatje' van onze club passen, maar laat het aub niet zover komen! :urgs:
Johnny '86
Wereldspeler
 
Berichten: 1192
Geregistreerd op: 18-09-2004 19:31

Berichtdoor Poenkt » 07-03-2005 23:17

Fluffy schreef:Leuke gasten, maar niet geschikt voor een voorzitterschap van een club als Heerenveen. Het zou wel weer precies in het gemaakte 'familieplaatje' van onze club passen, maar laat het aub niet zover komen! :urgs:


Idd. deze Peppi & Kokki passen precies bij de gezelligste familie van NL. Als grunninger vind ik dat prima....maar niet doen dus...
Graaijax Hamsterdam!!
Avatar gebruiker
Poenkt
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 07-12-2004 13:04
Woonplaats: Where ever I lay my hat, that's my home

Berichtdoor (pl)euro » 07-03-2005 23:38

In een interview met de gebroeders Anker hebben ze duidelijk aangegeven dat ze wel interesse hebben om voorzitters van sc Heerenveen te worden, maar nu nog niet. Lijkt me een duidelijke optelsom dat er eerst nog een tussenstop bij een andere voorzitter gemaakt zal worden.
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Avatar gebruiker
(pl)euro
Basisspeler
 
Berichten: 784
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:46
Woonplaats: En la playa

Berichtdoor Glick » 07-03-2005 23:52

Foppe wordt voorzitter na Riemer... (denk ik)
Legendarysk
Avatar gebruiker
Glick
Basisspeler
 
Berichten: 502
Geregistreerd op: 14-01-2003 15:43
Woonplaats: Oudeschoot

Berichtdoor (pl)euro » 08-03-2005 01:21

Ik denk dat Foppe veel kwaliteiten heeft, maar het voorzitterschap zal hij zeker niet aanvaarden.
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Avatar gebruiker
(pl)euro
Basisspeler
 
Berichten: 784
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:46
Woonplaats: En la playa

Berichtdoor Knipecity » 08-03-2005 08:44

VOorzitter moet vooral ook commercieel sterk zijn en dat zijn de Ankers niet en Foppe al helemaal niet,.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Berichtdoor posa » 08-03-2005 08:54

Joop Alberda lijkt me wel een goede opvolger voor Riemer, is ook Fries, verstand van topsport.

Heeft duidelijk ook banden met sponsors, is ook nooit weg.

En als laatste en misschien wel eht belangrijkste, hij weet goed hoe hij bepaalde dingen moet verwoorden. Duidelijke taal.

Een nadeel, hij mag wel eerst effe naar de kapper :D
Forza Zweden
Avatar gebruiker
posa
Nieuw talent
 
Berichten: 74
Geregistreerd op: 03-03-2005 16:24

Berichtdoor Heerenveen rules » 08-03-2005 09:18

Ze lijken mij niet geschikt voor deze functie. Ze geven toch te veel de indruk van Beerenburg zuipende lolbroeken terwijl ze natuurlijk niet achterlijk zijn. En een duo voorzitterschap zet ik mijn vraagtekens bij.........
Als ze voorzitter(s) worden, dan willen ze de rust verlengen van 15 naar 20 minuten omdat ze dan meer Beerenburgers weg kunnen tikken....... Op zich geen slecht plan natuurlijk! :P
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Berichtdoor Venderwel » 08-03-2005 09:53

Blijkt toch maar weer dat de meeste mensen niet verder kijken dan hun neus lang is.
Ja de gebroeders Anker houden van een feestje, maar dat moet ook wel als je zo'n zwaar beroep hebt als de heren hebben, je hebt een uitlaatklep nodig.
Maar laat je niet door dat beeld afleiden, de mannen zijn ongelooflijk slim! En maak je over de commercie geen zorgen, dacht je dat Riemer dat nu alleen deed? Nee hoor.
En bovendien, Riemer is veels te trots op wat hij samen met anderen heeft opgebouwd om dat binnen een paar jaar weer te zien aftakelen, hij kiest zijn opvolger(s) heel zorgvuldig uit hoor.
Nee ik zie het wel zitten met de Ankers, een stel slimme mannen die zich niet gek laten maken, veel verstand van zaken en liefhebbers van de sport!
Avatar gebruiker
Venderwel
Superster
 
Berichten: 3876
Geregistreerd op: 24-12-2004 16:15
Woonplaats: Aldeboarn

Berichtdoor Mars » 08-03-2005 12:11

Lijkt me niet geschikt dat de heren voorzitter worden van onze club.
maar op de een of andere manier mag onze eeneiïg advocatenduo alles bij de club,
dus wie weet krijgen ze het toch voor elkaar.

Waar ik me namelijk erg aan geergerd heb, is dat tijdens de thuiswedstrijd tegen
Stuttgart mijn tas werd doorzocht en ik mijn meegebracht colaatje in moest leveren!
Stel je voor dat ik er mee zou gooien...!! Maar oke, dat is te begrijpen. Maar wat
ik wel min vind is dat ik later de wedstrijd terug zie op tv en de gebroeders Anker
pontivicaal in beeld verschijnen lurkend aan een flesje Beerenburg. Dat wordt
blijkbaar niet ingenomen, terwijl daar toch ook mee gegooid kan worden. Verder is
het nog sterke drank ook. Deze heren hebben blijkbaar een flinke streep voor bij
de club, en dus zullen ze wel kandidaatvoorzitter zijn.... Ik hoop het niet!!!!!!

Krijgen we straks elke wedstrijd het Fries Volkslied gezongen door de voorzitters!
Nee, onze club krijgt een steeds beter imago op die manier!
Avatar gebruiker
Mars
Selectiespeler
 
Berichten: 246
Geregistreerd op: 17-02-2004 15:48
Woonplaats: Assen

Berichtdoor Johnny '86 » 08-03-2005 12:21

De meeste gasten die posten zijn tegen het voorzitterschap voor de Ankers, maar de poll geeft een ander beeld...mensen, waarom zouden die pipo's voorzitters moeten worden? :urgs:
Johnny '86
Wereldspeler
 
Berichten: 1192
Geregistreerd op: 18-09-2004 19:31

Berichtdoor Venderwel » 08-03-2005 12:53

Fluffy schreef:De meeste gasten die posten zijn tegen het voorzitterschap voor de Ankers, maar de poll geeft een ander beeld...mensen, waarom zouden die pipo's voorzitters moeten worden? :urgs:


Ten eerste zijn het geen pipo's ten 2e hebben deze heren meer hart voor de club dan de meeste forumleden! Bovendien is het een 1 eige tweeling. Wat daar voor op is? De aandacht! Het zal heel veel (on) nodige aandacht opleveren in de media. Ook in het buitenland zal Heerenveen er bekender om worden. Waarom gewoon omdat mensen in het buitenland het ook zullen horen en zullen denken...Heerenveen?? dat is toch die club met die tweeling als voorzitter? Het zijn van die dingen die niet zo belangrijk lijken...maar toch wel wat doen.

Als er mensen zijn die denken dat de heren geen verstand van zaken hebben, dan kennen die de Ankers niet goed en zeggen ze maar wat.
En over Juridische zaken hoef je je bij hen natuurlijk niet druk over te maken? commercie? Daar hebben we een financieel directeur voor bij Heerenveen volgens mij.
Avatar gebruiker
Venderwel
Superster
 
Berichten: 3876
Geregistreerd op: 24-12-2004 16:15
Woonplaats: Aldeboarn

Berichtdoor GW » 08-03-2005 13:02

De gebroeders zullen echt wel een heerenveen hart hebben en zullen ook zeker slim genoeg zijn om voorzitter te zijn, alleen denk ik dat ze niet erg serieus genomen zouden worden. Of je nou voor Riemer bent of tegen, je kunt niet ontkennen dat hij geen ontzag heeft. Hij heeft toch ook bij de knvb, enz. aardig wat in de melk te brokkelen. Ook tegen over de media. Hij hoeft maar 1x een streng gezicht te trekken en de lastige vragen blijven uit. Ik denk dat de gebroeders een stukje ontzag missen, maar wie weet..
GW
Selectiespeler
 
Berichten: 169
Geregistreerd op: 02-02-2005 13:14

Berichtdoor Akkrum fan » 12-03-2005 17:26

Ik denk wel dat zij de goede opvolger zijn van Riemer. Ze zijn eerst wel voor fijenoord geweest maar nadat zij eenmaal bij een wedstrijd van Heerenveen geweest zijn, zijn zij helemaal Heerenveen fan geworden :D Lijkt mij dus wel goed dat zij voorzitter(s) worden. In iedergeval krijgt de club dan veel aandacht van de pers :mrgreen: . Ik heb geloof ik in de VI gelezen dat zij GEEN voorzitter(s) kunnen of willen worden omdat zij het te druk hebben met hun gewoone werk als advocaat :huh:
Avatar gebruiker
Akkrum fan
Selectiespeler
 
Berichten: 335
Geregistreerd op: 06-01-2005 11:59
Woonplaats: Akkrum

Berichtdoor Angerfist » 12-03-2005 18:51

Het is al jaren bekend dat Henk Hoekstra de beoogde opvolger van Foppe is, neem nou het voorbeeld dat als je een stadionverbod kreeg, je met Riemer om de tafel ging, tegenwoordig gaan die gespreken met Henk Hoekstra. waarom doet een financieel Directeur dat?????

Riemer is alleen voor de buitenwereld nog voorzitter....
Angerfist
Selectiespeler
 
Berichten: 160
Geregistreerd op: 20-04-2004 15:06
Woonplaats: Drachten

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 12-03-2005 20:02

Wellicht dat de Ankers na hun advocaten-carriere voorzitter worden, maar ik heb er niks op tegen. Ze hebben waarschijnlijk wel een goed oog voor financien, en als je een keer problemen krijgt met spelers zijn ze ook op juridisch gebied handig :wink: .

Maar Joop Alberda lijkt me ook wel een goede, maar heeft die het niet te druk met andere dingen?
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Berichtdoor delsterpuntster » 17-03-2005 11:47

Het is toch vreselijk die Ankers. Slim zijn ze, anders wordt je geen advocaat van naam. Maar twee folkloristische doende gasten? Nee laat maar. Beerenburg op de tribune en het vlaggetje in de hand en er is een 'beeld'van de gezellige h'veen supporter geschapen. Ik wordt er moe van. Gewoon een gehaaide felle voorzitter. En dat hart voor de club van de gebroeders? ach, vroeger waren ze voor feyenoord stond in de VI. Ik denk als Cambuur de beste was van fryslan dat de gebroeders daar met gemak ook opdoken. Teletoeters of dakkapel, gebroeders Anker, stilte op de tribune, vlaggetjes. Ik weet het niet, maar tis eigenlijk niet mijn ideaal. maar volgend jaar zal alles beter worden.
Once Football, allways Football
delsterpuntster
Bankzitter
 
Berichten: 23
Geregistreerd op: 04-01-2005 20:04

Berichtdoor (pl)euro » 17-03-2005 11:55

Angerfist schreef:Het is al jaren bekend dat Henk Hoekstra de beoogde opvolger van Foppe is, neem nou het voorbeeld dat als je een stadionverbod kreeg, je met Riemer om de tafel ging, tegenwoordig gaan die gespreken met Henk Hoekstra. waarom doet een financieel Directeur dat?????

Riemer is alleen voor de buitenwereld nog voorzitter....


Ik mag toch hopen dat dit een heel ongelukkig tikfoutje was :mrgreen:

Henk Hoekstra zal zeker ambities hebben om de club te gaan leiden, maar ik denk dat we aan Henk Hoekstra geen goede opvolger voor Riemer hebben. (tenzij je van corruptie houdt natuurlijk :urgs: ) Wil je toch vanuit de club op die positie iemand neerzetten die gevoel voor de club en ook nog eens menselijk is, dan zal Yme Kuiper daar ruimschoots aan voldoen.
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Avatar gebruiker
(pl)euro
Basisspeler
 
Berichten: 784
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:46
Woonplaats: En la playa

Berichtdoor Pompebledsje » 17-03-2005 11:57

Henk Hoekstra, is dat niet die man die al werkzaam is binnen de ScH? Maar welke functie bekleed hij nu dan?
Pompebledsje
Bankzitter
 
Berichten: 12
Geregistreerd op: 17-03-2005 10:26

Berichtdoor Jeroen » 17-03-2005 12:00

(pl)euro schreef:Henk Hoekstra zal zeker ambities hebben om de club te gaan leiden, maar ik denk dat we aan Henk Hoekstra geen goede opvolger voor Riemer hebben. (tenzij je van corruptie houdt natuurlijk :urgs: )


Corruptie?
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor BBB » 17-03-2005 15:07

Ik weet niet waar (PL)euro op doelt maar zij zal ongetwijfeld haar eigen afwegingen hebben om deze woorden te gebruiken. Dat is ieders volste recht en volgens mij hoeven dergelijke bijdrages echt niet verwijderd te worden.

Over de heer Hoekstra heb ik in een ander topic iets gezegd en uitgelegd en wat mij betreft zijn aangaande dat onderwerp zijn uitspraken en handelswijze niet correct te noemen. Sterker nog, als die handelswijze willens en wetens heeft plaatsgevonden, neig ik ook naar deze terminologie...
Ik ruik corruptie...
Avatar gebruiker
BBB
Basisspeler
 
Berichten: 643
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:06
Woonplaats: De Jouwer

Berichtdoor Poenkt » 17-03-2005 17:12

delsterpuntster schreef: En dat hart voor de club van de gebroeders? ach, vroeger waren ze voor feyenoord stond in de VI. Ik denk als Cambuur de beste was van fryslan dat de gebroeders daar met gemak ook opdoken.


Riemer zat in het verleden ook regelmatig in het Oosterpark op de tribune!!

Teletoeters of dakkapel, gebroeders Anker, stilte op de tribune, vlaggetjes. Ik weet het niet, maar tis eigenlijk niet mijn ideaal. maar volgend jaar zal alles beter worden.


Afgezien de stilte op de tribune's, zal verder alles bij het oude blijven....
Graaijax Hamsterdam!!
Avatar gebruiker
Poenkt
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 07-12-2004 13:04
Woonplaats: Where ever I lay my hat, that's my home

Berichtdoor Jeroen » 17-03-2005 17:21

Poenkt schreef:Afgezien de stilte op de tribune's, zal verder alles bij het oude blijven....


In ieder geval al 1 stap in de goede richting, en wat mij betreft de belangrijktste stap. Het imago van de club zal me verder roesten.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor BasH » 17-03-2005 17:22

die twee hebben ervaring genoeg ik denk dat het hele goeie voorziter zou zijn :shock:
Avatar gebruiker
BasH
Selectiespeler
 
Berichten: 217
Geregistreerd op: 26-12-2004 19:36
Woonplaats: Aldskoat

Volgende

Keer terug naar Sfeer & supporters

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten