Staanvak

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

BBB schreef:Mee eens, Andre. Maar ik denk niet dat Heerenveen een fout heeft gemaakt. De club heeft nou eenmaal geen belang bij een (groot) staanvak...
En waarom dan wel niet?
In een vak van de zelfde grote kunnen meer mensen staan dan zitten, dus meer inkomsten.
Lijkt mij goed argument voor een club.
Anti anti. :)
André
Wereldspeler
Berichten: 1349
Lid geworden op: 21-02-2003 17:19

Bericht door André »

Het dreigen de controle over de supporters te verliezen lijkt me vanuit SCH bekeken een reden om het niet te willen. Zittribune, iedereen altijd op dezelfde plaats: lekker overzichtelijk en makkelijk op de camera te volgen. Je ziet hoe het nu gaat, dreigen met allerlei sancties om heel geforceerd proberen de boel onder controle te houden etc. Maar goed das een ander topic
Als één man achter onze trots!
Gebruikersavatar
Piet
Invaller
Berichten: 441
Lid geworden op: 02-12-2002 15:08
Locatie: Amsterdam (when posting)

Bericht door Piet »

broekster schreef:En ik vind het jammer dat sommige mensen vinden dat nieuw noord zo'n beetje alles is, en de rest is niks (bepaalde reacties van nepsupporters, feanfans is niks enz. Wij zijn met z'n allen fan van de club en ieder is zo vrij om dat op geheel eigen wijze in te vullen.
Ik durf te stellen dat het binnen het staanvak iets anders ligt dan hier op het forum. Omdat je hier vrij anoniem bent kan je, binnen enkele grenzen, schrijven wat je maar wilt. Er zijn op dit forum naast de mensen die veelal een onderbouwde reactie geven veel (vaak jonge) mensen actief die van alles en nog wat opschrijven. Wat daarvan waar is valt echter nog maar te bezien. Mijn beleving in het vak is heel anders dan de door jou geschetste 'dat nieuw noord zo'n beetje alles is, en de rest is niks'-houding.

Ik vind het jammer dat 'Nieuw Noord' door de club, op dit forum, in andere media en straks waarschijnlijk ook in het stadion de zwarte Piet ( :mrgreen: ) toegeschoven krijgt, terwijl het bestuur van Nieuw Noord er waarschijnlijk alles aan doet om uitwassen te voorkomen (zoals bijvoorbeeld de Capo, die negatieve geluiden direct probeert te overstemmen).
Ok.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Dus moet ook NN aandacht besteden aan haar communicatie, beter uitdragen wat men wel wil en wat men ongewenst vindt.
broekster
Bankzitter
Berichten: 216
Lid geworden op: 09-01-2006 16:41
Locatie: Brussel

Bericht door broekster »

Piet schreef:Ik vind het jammer dat 'Nieuw Noord' door de club, op dit forum, in andere media en straks waarschijnlijk ook in het stadion de zwarte Piet ( :mrgreen: ) toegeschoven krijgt, terwijl het bestuur van Nieuw Noord er waarschijnlijk alles aan doet om uitwassen te voorkomen (zoals bijvoorbeeld de Capo, die negatieve geluiden direct probeert te overstemmen).
Ik hoop ook ten zeerste dat dit ''gedoe'' eenmalig is (75 min. stil enz.). Hierdoor krijg je 2 kampen en dat kan nooit de bedoeling zijn. Van die 100 mensen die op die poll gereageerd hebben (corrigereer als ik fout ben, van horen zeggen)dat is maar een groepje van ook het werkelijke staanvak. En als het straks 1 keer allemaal voorbij is dat we meer respect naar elkaar kunnen tonen en dat dit niet de ondergang van het staanvak wordt, want dat zou zonde zijn.
Ik durf te stellen dat het binnen het staanvak iets anders ligt dan hier op het forum. Omdat je hier vrij anoniem bent kan je, binnen enkele grenzen, schrijven wat je maar wilt. Er zijn op dit forum naast de mensen die veelal een onderbouwde reactie geven veel (vaak jonge) mensen actief die van alles en nog wat opschrijven. Wat daarvan waar is valt echter nog maar te bezien. Mijn beleving in het vak is heel anders dan de door jou geschetste 'dat nieuw noord zo'n beetje alles is, en de rest is niks'-houding.
Nou niet alleen op dit forum, ik hoor het ook vaak genoeg naast mij in het staanvak. O wat zijn die nepsupporters van de overkant stil. Wat ik bijvoorbeeld afgelopen woensdag van 2 mannen achter mij hoorde was; o die feanfans hea, dat stelt ook niks voor, nieuw noord is de vereniging van supporters en nou denkt feanfans dat zij meer roem hebben dan wij, alleen maar om een stel busreisjes per jaar.

Ik heb daar niks van gezegd, maar ik vind het te belachelijk voor woorden dat mensen zulke dingen denken. En daarmee bedoelde ik NN is alles en de rest is niks
jort
Bankzitter
Berichten: 201
Lid geworden op: 12-12-2007 19:26
Locatie: franeker

Bericht door jort »

Nou niet alleen op dit forum, ik hoor het ook vaak genoeg naast mij in het staanvak. O wat zijn die nepsupporters van de overkant stil. Wat ik bijvoorbeeld afgelopen woensdag van 2 mannen achter mij hoorde was; o die feanfans hea, dat stelt ook niks voor, nieuw noord is de vereniging van supporters en nou denkt feanfans dat zij meer roem hebben dan wij, alleen maar om een stel busreisjes per jaar.

Ik heb daar niks van gezegd, maar ik vind het te belachelijk voor woorden dat mensen zulke dingen denken. En daarmee bedoelde ik NN is alles en de rest is niks
FF creert dat soor dingen ook een beetje zelf door spandoeken als ZUID LEEEEEEEEEFt en vervolgens niks te laten horen.
En nu ook door op die actie van NN te gaan reageren doormiddel van die brief op hun site, hiermee creeer je wel weerstand.
broekster
Bankzitter
Berichten: 216
Lid geworden op: 09-01-2006 16:41
Locatie: Brussel

Bericht door broekster »

FF creert dat soor dingen ook een beetje zelf door spandoeken als ZUID LEEEEEEEEEFt en vervolgens niks te laten horen.
En nu ook door op die actie van NN te gaan reageren doormiddel van die brief op hun site, hiermee creeer je wel weerstand.
Weerstand ok, dat neersabelen van FF heeft toch geen nut? en bovendien zouden zulke mensen eens bij hunzelf te rade moeten gaan wat nou in de loop der jaren meer krediet heeft opgebouwd, NN of FF.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Waarom moet er 1 van de beide "beter" zijn? Ze hebben beide hun dingen, en laat beide gewoon doen wat ze willen. NN heeft een bepaalde visie en dat is prima, FF doet het op een andere manier en ook dat is prima. We moeten gewoon eens van die discussie af: "Van wie is er beter". Bijde clubs hebben veel vrijwilligers en die stoppen veel van hun vrije tijd in het organiseren van dingen. Dat je iets niet kan waarderen van de "andere" vereniging is prima, maar altijd dat neersabelen van elkaar is nergens voor nodig en vooral vervelend voor de mensen die er veel tijd in steken.
Op naar het volgende seizoen....
Gebruikersavatar
UK
Bankzitter
Berichten: 167
Lid geworden op: 31-12-2004 16:31

Bericht door UK »

ItFean82 schreef:Waarom moet er 1 van de beide "beter" zijn? Ze hebben beide hun dingen, en laat beide gewoon doen wat ze willen. . We moeten gewoon eens van die discussie af: "Van wie is er beter". organiseren van dingen.
Natuurlijk is NN beter want ze doen de dingen die IK leuk vind en FF doet veel dingen die ik niet leuk vind. Lijkt me logisch dat ik NN beter vind. Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die zich voetbalsupporter noemen daar anders over denken, want voetbalsupporter zijn is heel iets anders dan een keer in de twee weken naar het stadion gaan en een kopje koffie drinken in de gracht, naar de tribune gaan en na afloop eindelijk een iets te zeggen tegen je buurman in de trend van, nou, 't was weer slecht, volgende keer beter.

FF is op dit moment bezig om vooral een wit voetje te halen bij het bestuur(en NN in een kwaad daglicht te zetten) is mijn indruk. En andersom denkt het bestuur FF in de toekomst nodig te hebeen om in haar plannen de supporters nog meer aan de club te binden om ze zo nog meer geld uit de zak te halen zonder dat ze ook maar een reed te zeggen hebben.

UK
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

UK schreef: Natuurlijk is NN beter want ze doen de dingen die IK leuk vind en FF doet veel dingen die ik niet leuk vind. Lijkt me logisch dat ik NN beter vind. Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die zich voetbalsupporter noemen daar anders over denken, want voetbalsupporter zijn is heel iets anders dan een keer in de twee weken naar het stadion gaan en een kopje koffie drinken in de gracht, naar de tribune gaan en na afloop eindelijk een iets te zeggen tegen je buurman in de trend van, nou, 't was weer slecht, volgende keer beter.

FF is op dit moment bezig om vooral een wit voetje te halen bij het bestuur(en NN in een kwaad daglicht te zetten) is mijn indruk. En andersom denkt het bestuur FF in de toekomst nodig te hebeen om in haar plannen de supporters nog meer aan de club te binden om ze zo nog meer geld uit de zak te halen zonder dat ze ook maar een reed te zeggen hebben.

UK
Vind niet dat je moet concluderen dat NN beter is. Dat jij NN beter vindt, prima. Maar jij wilt dus beweren dat mensen die al jarenlang elke thuiswedstrijd komen geen voetbalsupporter zijn? Ook niet wanneer ze al 10 jaar lang bijvoorbeeld dit doen en nog meegemaakt hebben dat cambuur beter was dan heerenveen? Iedereen heeft zijn eigen manier van voetbalsupporter zijn en dat kan in de trant van NN zoals jij maar ook in de vorm van trouw elke thuiswedstrijd er zijn (en bijvoorbeeld niet naar uitwedstrijden kunnen wegens mobiliteit, denk maar eens aan de oude mannetjes die er al zo lang zitten) en de club op zijn of haar eigen manier aanmoedigen. Dat jij niks met FF hebt, prima maar om dan te zeggen dat ze minder zijn dan NN nee. NN verzorgd de sfeer in het stadion, FF zorgt voor de reisjes naar uitwedstrijden. Ieder zijn eigen.

Dat FF nu wit voetje probeert te halen bij het bestuur en ineens ook begint met een sfeeractie (in samenwerking met het bestuur) en vervolgens oproept op de site om lawaai te gaan maken zouden ze inderdaad niet moeten doen. De sfeer in het stadion is de taak van NN en daar hoort FF zich buiten te houden.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Het wordt tijd voor een brede maatschappelijke discussie of een parlementair onderzoek om voor eens en voor en altijd vast te stellen wie zich voetbalsupporter mag noemen. Of nog beter: een landelijk examen invoeren. Of zou het zo kunnen zijn dat ieder individu daar zijn eigen idee over heeft en invulling aan geeft, varierend van je gehele rug vullen met tattoos tot ingetogen een wedstrijd beleven (maar er misschien toch slecht van slapen als je club verliest), van treinen slopen tot met een paar maten de wedstrijd bekijken en daarna Fun Plaza in en noem alle aandere varianten maar op die je tegen komt?
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

Denk dat we dan inderdaad lang bezig zijn Gekko. Vind dat je niet zomaar kan zeggen dat iemand geen voetbalsupporter is, aangezien iedereen dat op zijn eigen manier is. Voor de ene persoon is een voetbalsupporter iemand die hele tijd lawaai maakt om de ploeg te ondersteunen, de ander door al heel lang trouw te komen ook in de slechtere tijden. Denk niet dat je kan zeggen dat de ene beter is dan de ander, ondanks dat sommige mensen dat wel denken te kunnen.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Voetbalsupporters zijn alle mensen die regelmatig naar het stadion gaan en zo hun club supporten. Beleving etc, is een heel ander verhaal want daarin zijn weer verschillende subgroepen te verdelen onder de definitie 'voetbalsupporter'. Een koffiekanner is dus net zo goed een supporter als een supporter die zich 'ultra' noemt.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

UK schreef: Natuurlijk is NN beter want ze doen de dingen die IK leuk vind en FF doet veel dingen die ik niet leuk vind. Lijkt me logisch dat ik NN beter vind. Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die zich voetbalsupporter noemen daar anders over denken, want voetbalsupporter zijn is heel iets anders dan een keer in de twee weken naar het stadion gaan en een kopje koffie drinken in de gracht, naar de tribune gaan en na afloop eindelijk een iets te zeggen tegen je buurman in de trend van, nou, 't was weer slecht, volgende keer beter.

FF is op dit moment bezig om vooral een wit voetje te halen bij het bestuur(en NN in een kwaad daglicht te zetten) is mijn indruk. En andersom denkt het bestuur FF in de toekomst nodig te hebeen om in haar plannen de supporters nog meer aan de club te binden om ze zo nog meer geld uit de zak te halen zonder dat ze ook maar een reed te zeggen hebben.
Gelukkig weet jij hoe het allemaal in elkaar steekt. Het handige is ook dat alle mensen precies hetzelfde zijn. Dus alle NN'ers zijn fanatiek en alle FF'ers drinken koffie en doen hun mond nooit open. Nou ik zal je ogen even openen UK, die fanatieke supporters heb je ook bij FF. Ja het zal je wellicht verbazen maar het is toch echt waar UK, ze drinken niet allemaal zwijgend koffie. Overigens heb je binnen het NN vak ook een hele "stille" kant. Of zouden dat FF'ers zijn?
Op naar het volgende seizoen....
E.D.
Selectiespeler
Berichten: 568
Lid geworden op: 02-12-2002 21:31
Locatie: Mercuriusfontein
Contacteer:

Bericht door E.D. »

Jongens jongens waar gaat het over. Respecteer een ieder gewoon hoe die is en wat hij/zij doet. Kijk gewoon naar jezelf en doe wat je wilt doen als supporter. Fanatiek of minder fanatiek. WTF
Sexbierum groet S.C.Heerenveen
Gebruikersavatar
Okselfris
Nieuw talent
Berichten: 63
Lid geworden op: 11-06-2003 12:33
Locatie: Cuijk

Bericht door Okselfris »

UK schreef: Natuurlijk is NN beter want ze doen de dingen die IK leuk vind en FF doet veel dingen die ik niet leuk vind. Lijkt me logisch dat ik NN beter vind. Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die zich voetbalsupporter noemen daar anders over denken, want voetbalsupporter zijn is heel iets anders dan een keer in de twee weken naar het stadion gaan en een kopje koffie drinken in de gracht, naar de tribune gaan en na afloop eindelijk een iets te zeggen tegen je buurman in de trend van, nou, 't was weer slecht, volgende keer beter.
Zo'n houding stuit mij tegen de borst. Voetbal supporter is iedereen die de club een warm hart toedraagt. Ik zie mensen van boven de 70 elke week het stadion binnen komen.... met veel moeite kunnen zij er nog komen, voor die mensen heb ik minstens zoveel respect en zijn minstens zoveel supporter als degene die de club fanatiek toezingen. De één komt er voor de gezelligheid, de wedstrijd en het kopje koffie en de ander voor het zingen en aanmoedigen. De ene is niet beter dan de ander.
Vanuit NN (de supporters die daar staan) wordt wel eens spottend gedaan richting het eigen publiek omdat die de wedstrijd op een andere manier beleven of omdat men niet erg fanatiek is omdat men niet echt steun van de buurman krijgt.
Vergeet niet dat tussen die supporters mensen zitten die al supporter waren toen velen op NN nog vloeibaar waren.
NN is de voorloper voor de sfeer in het stadion, daarvoor is er zo'n vak.... maar doe aub niet minderwaardig tegenover de anderen.
Ik ben niet gek.... ik ben anders.
Gebruikersavatar
UK
Bankzitter
Berichten: 167
Lid geworden op: 31-12-2004 16:31

Bericht door UK »

Het zal allemaal wel maar er is in mijn beleving wel degelijk verschil.
Er komen een heleboel naar het stadion die net zo goed hokkiesupporter zouden kunnen zijn, deze mensen beleven het anders.
Ze zijn gezellig een paar uur er op uit. Deze mensen hebben totaal niets met NN maar meestal wel met FF.
Ik spreek ook best mensen die er van balen dat ze niet meer naar uitwedstrijden kunnen, vanwege hun leeftijd is staan niet mogelijk de hele tijd en zitten is er niet meer bij in het uitvak volgens hen, zeker niet wanneer er veel mensen mee gaan, dus gaan ze niet meer. Dat zijn ook supporters van sc Heerenveen, voetbalsupporters. In mijn beleving zit je niet in een voetbalstadion om naar een wedstrijd te kijken maar sta je gewoon. Heb meer dan 30 jaar niets anders gedaan behalve een paar jaar in het nieuwe ALS, overigen ook meestal achter in 27 gestaan (op mijn toegewezen zitplaats dat wel ja) Maar ja ik weet ook wel dat het soms niet anders kan. Daarom ben ik ook wel voor bv een 10% norm in een stadion. Maximaal 10 % zitplaatsen

UK
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

UK schreef:Het zal allemaal wel maar er is in mijn beleving wel degelijk verschil.
Tuurlijk is dat er wel, maar dat is per persoon verschillend. Dus je moet niet iedereen in hokjes proberen te drukken.
Op naar het volgende seizoen....
Gebruikersavatar
UK
Bankzitter
Berichten: 167
Lid geworden op: 31-12-2004 16:31

Bericht door UK »

ItFean82 schreef:Tuurlijk is dat er wel, maar dat is per persoon verschillend. Dus je moet niet iedereen in hokjes proberen te drukken.
Nou dan, wanneer het per persoon verschillend is moet je ze toch in hokjes zetten om het verschil aan te geven.

UK
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

UK schreef:Nou dan, wanneer het per persoon verschillend is moet je ze toch in hokjes zetten om het verschil aan te geven.

UK
De kunst is het ene hokje niet boven het andere te plaatsen, maar ze gelijkwaardig te laten zijn. Ieder in zijn/haar eigen beleving.
In case of doubt, make it sound convincing
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

UK schreef: Nou dan, wanneer het per persoon verschillend is moet je ze toch in hokjes zetten om het verschil aan te geven.

UK
Waarom moet dat?
Op naar het volgende seizoen....
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Nou wil ik niet heeeeeel beheerderig doen? maar hebben we nu niet 2 topics over hetzelfde? Met dezelfde discussie?
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

Nee, dit topic zou moeten gaan over de zin en onzin van het hebben van een staanvak binnen een stadion. Het andere topic gaat specifiek over het reilen en zeilen van NieuwNoord..
In case of doubt, make it sound convincing
Gebruikersavatar
heerenveenfan1000
Selectiespeler
Berichten: 589
Lid geworden op: 20-02-2005 11:37
Locatie: Arnhem

Bericht door heerenveenfan1000 »

Ik vraag me trouwens al een tijdje af of er ook een minimale leeftijd is die je moet hebben om in het staanvak te staan?
Wat is die dan als die bestaat? Ik zou anders mijn neefje van 12 wel een keer mee willen nemen, hij heeft er altijd al een keertje willen staan.

Hij zou trouwens waarschijnlijk meer meezingen dan sommige van die mensen die daar linksbovenin het vak staan :lol:
Supporter ben je in goede en slechte tijden
SCH-P.O.T.N.
Invaller
Berichten: 338
Lid geworden op: 12-01-2006 18:09

Bericht door SCH-P.O.T.N. »

12 jaar is te jong, dan raakt ie overstuur door al dat tuig.
Gebruikersavatar
heerenveenfan1000
Selectiespeler
Berichten: 589
Lid geworden op: 20-02-2005 11:37
Locatie: Arnhem

Bericht door heerenveenfan1000 »

Maar er is officieel geen minimale leeftijd. Ik heb niks zien staan op de site van NN of gewoon de officiele SCH site.
Supporter ben je in goede en slechte tijden
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

En de club is weer eens begonnen met het willekeurig uitdelen van stadionverboden. Ik verwacht dat het averechts gaat werken. Uiteraard zijn alleen 'bekende' jongens bestraft, de rest van het vak (nog zo'n 300) krijgt niks. Daar hebben ze het lef niet voor.

Ga verdomme eens de club leiden en zorg dat we voetbal te zien krijgen, stelletje vuile ratten!
Corruption is everywhere, fight it!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Sv's waarvoor?
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

De KNVB legt in samenspraak met sc Heerenveen een groep van tien fans uit het staanvak van de Noordtribune een stadionverbod op. De groep is gedurende negen maanden niet welkom in het Abe Lenstra stadion. De maatregel wordt genomen naar aanleiding van kwetsende spreekkoren tijdens de thuiswedstrijd tegen Ajax. De straf is conform de reglementen van de KNVB. De KNVB legt de betrokken fans daarnaast nog een landelijk stadioverbod op.

De directie betreurt de gang van zaken rondom het thuisduel tegen Ajax. Vooral, omdat bij het laatste bezoek van de Amsterdamse club aan Friesland, in oktober 2008, fans van de thuisclub ook al voor problemen zorgden. Ook toen leidde het gedrag van de eigen fans tot sancties.

Tijdens het bezoek van Ajax moesten niet alleen de Amsterdamse fans het ontgelden, maar werd ook scheidsrechter Bossen onder vuur genomen. ,,Dat zijn we in Heerenveen absoluut niet gewend,’’ aldus directeur Yme Kuiper. De directie is teleurgesteld in de handelwijze van een gedeelte van de aanhang uit het betreffende staanvak. ,,Indertijd hebben wij als club onze nek uitgestoken door af te stappen van de zitplaatsenverplichting. In overleg met KNVB en overheid is daar een pilot-project uit voortgevloeid. Het staanvak moet zorgen voor meer sfeer in het stadion. Het is niet de bedoeling dat onze gasten worden uitgescholden.’’

De directie beseft dat niet alle fans uit het betreffende staanvak verantwoordelijk zijn voor de spreekkoren. ,,Er is een minderheid die de sfeer beïnvloedt en verpest. Dat is spijtig voor alle mensen die wel van goede wil zijn. We hopen deze groep te ontzien, maar moeten ingrijpen. Op deze manier wordt afbreuk gedaan aan de goede naam van Heerenveen en dat weegt zwaarder.’’

Om herhaling van problemen te voorkomen, gaat sc Heerenveen in eigen stadion nauwlettender controleren. Fans die twee maal in de fout gaan, wacht een zwaardere straf. Recidivisten komen niet meer in aanmerking voor een seizoenkaart en krijgen geen kaarten meer voor uitduels. Vooralsnog wordt gekozen voor een individuele aanpak. Daders worden individueel opgespoord en gestraft. De clubleiding sluit niet uit dat bij bij herhaling van problemen de opzet van het staanvak in heroverweging genomen wordt.
Van de officiele site. Uiteraard wordt alleen genoemd wat slecht is aan het vak, alle steun en alle moeite die het NN bestuur heeft gedaan wordt niet genoemd. Als het aan het bestuur lag was dat vak er nooit gekomen namelijk. Vuile leugenaar die Yme!
Corruption is everywhere, fight it!
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Wat een uber achterlijke verklaring. Zum kotzen, gadver.

Een heel groot gedeelte van het vak heeft Bossen voor van alles en nog wat uitgemaakt net als een groot gedeelte van het vak ajaxieden voor joden heeft uitgemaakt en toch krijgen ze het weer voor elkaar om een paar "bekende" koppen een verbod te geven. Onvoorstelbaar.
Bedankt Torcida:-)
Plaats reactie