Staanvak

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Staanvak

Berichtdoor rolandos » 03-03-2010 23:38

Cyn schreef:Feyenoordsupporters zijn verwijderd/later aangepakt met boetes/SV's in R'dam. Die in Twente ook, en ook de vlaggen destijds zijn bestraft. Nogmaals, dit is een topic over het staanvak, laten we het dan verplaatsen.


Dit had allemaal tijdig voorkomen kunnen worden omdat het allemaal van te voren bekend was.
Maar dan geeft niemand thuis.
Nieuw Noord
Avatar gebruiker
rolandos
Selectiespeler
 
Berichten: 488
Geregistreerd op: 25-01-2005 18:02
Woonplaats: akkrum

Re: Staanvak

Berichtdoor Heerenveen rules » 04-03-2010 08:44

Cyn schreef:Feyenoordsupporters zijn verwijderd/later aangepakt met boetes/SV's in R'dam. Die in Twente ook, en ook de vlaggen destijds zijn bestraft. Nogmaals, dit is een topic over het staanvak, laten we het dan verplaatsen.


Ga jij nou alles even goed lopen praten?

Feit is dat de club in het ALS alleen optreedt tegen de Heerenveen supporters. Uitsupporters kunnen alles maken en mogen vrolijk overal gaan ziiten (Feyenoord) en zelfs onze supporters aanvallen. Een aantal stewards van de club zijn een stel dictatoriale leeghoofden.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Staanvak

Berichtdoor Calimero » 04-03-2010 08:52

Heerenveen rules schreef:
Ga jij nou alles even goed lopen praten?

Feit is dat de club in het ALS alleen optreedt tegen de Heerenveen supporters. Uitsupporters kunnen alles maken en mogen vrolijk overal gaan ziiten (Feyenoord) en zelfs onze supporters aanvallen. Een aantal stewards van de club zijn een stel dictatoriale leeghoofden.


Ik praat niets goed. Ik wil alleen zeggen dat er achteraf zovaak actie wordt genomen, lees je de krant dan niet? Gasten nemen stewards mee, helaas houden die altijd meer van een pot voetbal. In dat opzicht ben ik het met je eens dat de stewards van H'veen best harder mogen optreden, echter zien zij het denk ik als 'niet hun verantwoordelijkheid'.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Staanvak

Berichtdoor TORCIDA » 04-03-2010 08:54

We zijn te gast in het stadion van een ander, het stadion van SC Heerenveen. Als je ergens te gast bent hoor je je te gedragen. Volkomen logisch. En het feit dat we een kaart KOPEN, wil niet zeggen dat we daarmee ook het recht hebben gekocht om ons te misdragen. Dan nog ben je te gast in een stadion waar je je moet gedragen. Dat hoort in een discotheek, in een bioscoop en waar dan ook. Ook daar koop je een kaartje maar kun je er uitgezet worden als je je misdraagt. Ook in een voetbalstadion.


hoe bedenk je zo iets we zijn te gast, ik draai het om, bij de gratie van de supporters leeft heerenveen en niet andersom.
een imago gaat heus niet van één spreekkoor onderuit. Daarnaast heb jij in je woonkamer op die feestjes van je vast geen gasten die zich discutabel gedragen, want je vergeet gemakshalve 1 ding er wordt gereageerd op voetbal en voetbal is beleving. Als ik naar een bios of een verjaardag ga dan ga ik daar heen met een hele andere insteek dan naar het voetbal, en nee niet om te rellen maar wel om mijn club te zien winnen
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Staanvak

Berichtdoor Pietje Paaltjens » 04-03-2010 09:49

Die 10 personen zijn eruit gepikt, ik neem aan op basis van camerabeelden en/of verklaringen van omstanders, wellicht van stewards. Hoe dan ook, als je op de beelden/foto's staat en je maakt je schuldig aan het zingen/schreeuwen van kwetsende teksten, dan ben je het haasje. En over de discussie wat kwetsend of beledigend is, wijs ik een ieder hier op artikel 8.5 van de Standaardvoorwaarden van de KNVB, die van toepassing zijn verklaard voor elke BVO en waarin in het huisreglement van onze club wordt verwezen:

8.5 Het is verboden zich in het Stadion te gedragen op een wijze die anderen als
provocerend, bedreigend of beledigend kunnen ervaren.

En wat dan belediging is, staat weer in artikel 266 van het Wetboek van Strafrecht. Voor belediging van een specifieke groep mensen wijs ik op artikel 137c van het Wetboek van Strafrecht. Als die 10 personen dus aan dit soort gedrag schuldig maken, dan zouden ze in aanmerking kunnen komen voor een sv. Verder wordt er hier iets geschreven over klassejustitie, maar dat vind ik een non-argument. Als die 10 personen nadrukkelijk op de beelden staan, dan kunnen ze onmogelijk dit argument aanvoeren. Dat zal in ieder geval wat mij betreft niet stand houden.
Uiteraard kunnen deze 10 personen hun sv aanvechten. Een aantal van hen zullen dit ook wel gaan doen, al dan niet met hulp van een advocaat. Zij zullen zich wel moeten realiseren dat gedurende een procedure -zoals Sneeuwbal wat mij betreft terecht zegt- hun sv van kracht blijft.
.
Avatar gebruiker
Pietje Paaltjens
Basisspeler
 
Berichten: 555
Geregistreerd op: 25-02-2009 16:20

Re: Staanvak

Berichtdoor H-J » 04-03-2010 10:17

Cyn schreef:Hmm, die steward heeft gelijk dat diegene eigenlijk zijn/haar eigen plek moet opzoeken, echter vind ik dat als die plaats vrij is, men best door de vingers mag zien.

Excuses, mijn post was niet helemaal duidelijk. De NEC-ers gingen op plekken van Heerenveen seizoenkaarthouders zitten, waarna de betreffende Heerenveenfan een vrije plaats (moest) opzoeken. Vervolgens moest hij van die plek weg omdat die niet van hem was.

Wat mij betreft is het nu wel helder en dwalen we inderdaad af!
Nieuwe spits: kappen - draaien van Keimpema
H-J
Superster
 
Berichten: 2346
Geregistreerd op: 15-05-2004 17:46
Woonplaats: De Vlecke

Re: Staanvak

Berichtdoor TORCIDA » 04-03-2010 10:25

1ho·mo de; m homines mens: ~ sapiens, mv homines sapientes wetenschappelijke naam voor de mens
2ho·mo de; m,v -’s (verk van) 2homoseksueel

jood de; m,v joden aanhanger vh jodendom
Jood de; m,v Joden nakomeling van Israël (d.i. de door God aan de aartsvader Jakob gegeven naam

wie maakt er nu een scheldwoord van dan? de directie, de wet ?

daarnaast ben ik bang dat er supporters zijn ( ik noem geen namen) die vorig jaar ook al commentaar had, dit aangrijpt om de ernst van de holocaust te benadrukken ( zie brief vorig jaar) Dat dat ernst was is overduidelijk echter wordt hier niet verwezen naar de holocaust maar wordt dit er van gemaakt.

Ik weet wel dat er liederen zijn met andere strekking die wel verwijzen naar de holocaust en deze keur ik ook zeker af.
Daarnaast blijft het schijnheilig dat dus het spreekkoor wat het langste duurde, die tegen Bossen niet als argument geldt voor de sv`s. Hier heeft zelfs de stadionspeaker op gereageerd. Hier zijn dus sv`s uitgedeeld op persoonlijke titel is mijn vermoeden met als vb de brief van vorig jaar. Dit gevoel wordt bevestigd door de opmerking dat alle gasten zich bij ons thuis moeten voelen. Eens te meer laat de directie hier een brevet van onvermogen en onbegrip zien en duidelijk met 2 maten meet.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Staanvak

Berichtdoor Jouster » 04-03-2010 11:01

Pietje Paaltjens schreef:Die 10 personen zijn eruit gepikt, ik neem aan op basis van camerabeelden en/of verklaringen van omstanders, wellicht van stewards. Hoe dan ook, als je op de beelden/foto's staat en je maakt je schuldig aan het zingen/schreeuwen van kwetsende teksten, dan ben je het haasje. En over de discussie wat kwetsend of beledigend is, wijs ik een ieder hier op artikel 8.5 van de Standaardvoorwaarden van de KNVB, die van toepassing zijn verklaard voor elke BVO en waarin in het huisreglement van onze club wordt verwezen:

8.5 Het is verboden zich in het Stadion te gedragen op een wijze die anderen als
provocerend, bedreigend of beledigend kunnen ervaren.

En wat dan belediging is, staat weer in artikel 266 van het Wetboek van Strafrecht. Voor belediging van een specifieke groep mensen wijs ik op artikel 137c van het Wetboek van Strafrecht. Als die 10 personen dus aan dit soort gedrag schuldig maken, dan zouden ze in aanmerking kunnen komen voor een sv. Verder wordt er hier iets geschreven over klassejustitie, maar dat vind ik een non-argument. Als die 10 personen nadrukkelijk op de beelden staan, dan kunnen ze onmogelijk dit argument aanvoeren. Dat zal in ieder geval wat mij betreft niet stand houden.
Uiteraard kunnen deze 10 personen hun sv aanvechten. Een aantal van hen zullen dit ook wel gaan doen, al dan niet met hulp van een advocaat. Zij zullen zich wel moeten realiseren dat gedurende een procedure -zoals Sneeuwbal wat mij betreft terecht zegt- hun sv van kracht blijft.


Maakt niet uit wat de regels van de KNVB zijn, en wat er in het Wetboek van Strafrecht staat. Dat ze de desbetreffende leuzen gezongen hebben, dat zal best. Het gaat er mij vooral om dat ONZE club de sv's heeft uitgedeeld en niet de heren in Zeist. Heerenveen moet eerst een onderzoek starten, voordat de Bond zich ermee bemoeit. Dat flik je je eigen supporters toch niet? Het bestuur trapt de supporters gewoon in de rug.

Wacht maar tot wij weer tegen cambuur moeten spelen. Dan vliegen de ziektes je al helemaal om de oren, worden de Friezen weer voor alles uitgemaakt. Maar denk je dat het bestuur van cambuur daar sv's voor gaat geven? Denk je dat de KNVB een onderzoek gaat starten omdat de Friezen gekrenkt zijn in hun trots? Dacht het niet. Heerenveen is gewoon de (voor zover mij bekend) enigste club die de eigen supporters op zo'n belachelijke wijze het stadion uitschopt.

En dan nog over dat CPM, waarin onze club zo aan het dalen is. Volgens het bestuur is dat volgens de verklaring voor een groot deel te wijten aan de spreekkoren/beledigingen waaraan een deel van het stadion zich schuldig maakt. Dat schaadt onze reputatie, en dat maakt de club 'onaantrekkelijk'. Weet je wat onze club onaantrekkelijk maakt? Een 13e plaats! Slap en futloos voetbal, degradatievoetbal. Dat maakt onze club onaantrekkelijk. In plaats de hand in eigen boezem te steken, schuiven de heren het af op haar trouwe supporters. Schandalig natuurlijk.
En precies wat er al eerder vermeld werd: FC Twente stijgt wel met 371(!)%, met Vak P dus. De Tukkers hebben 1 van de grootste Firms van NL. Ze hebben staan rellen en vernielen met Marseille, Fenerbahce, Bremen en schoppen samen met de Ajaxsupporters trammelant bij een interland tegen Engeland. En toch stijgen de Tukkers met 371%, namelijk met goed en verzorgd voetbal, daarmee wordt een club aantrekkelijk. Want er zijn weinig mensen, tenminste op dit forum (en over heel Nederland), die weten dat FC Twente supporters zulke relschoppers zijn. Dat zegt volgens mij wel genoeg, dus denk maar niet dat mensen in andere delen van het land zich geërgerd hebben aan de beledigingen. Daar kijkt niemand meer van op, en dus kan het onmogelijk onze reputatie zo ernstig schaden.

PS. alleen de eerste alinea is een reactie op Pietje Paaltjens
Wy binne it Hearrenfean!
Jouster
Nieuw talent
 
Berichten: 131
Geregistreerd op: 11-01-2009 17:26

Re: Staanvak

Berichtdoor TORCIDA » 04-03-2010 11:12

helaas denkt het bestuur dat NN ook minstens gelijkwaardig is als VAK -P alleen zit het even tegen :mrgreen:
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Staanvak

Berichtdoor Vrieskist » 04-03-2010 11:43

TORCIDA schreef:helaas denkt het bestuur dat NN ook minstens gelijkwaardig is als VAK -P alleen zit het even tegen :mrgreen:

Hehe :lol: NN heeft de slag niet gemist! :D
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Re: Staanvak

Berichtdoor Jurruh » 04-03-2010 11:55

Bovendien: als Jantje zichzelf Pietje noemt dan gaat iedereen Jantje toch ook automatisch Pietje noemen? Nagenoeg idem voor Ajax-supporters die zichzelf Joden noemen. Natuurlijk is het niet helemaal te vergelijken, maar op basis daarvan horen geen straffen uitgedeeld te worden.

Daarnaast is het natuurlijk belachelijk dat een heel uitvak meerdere malen per jaar 'Alle Friezen zijn homo' zingt, Heerenveen reageert vaak in grote getalen met een tegenlied en van die groep worden er nu tien 'willekeurig' uitgepikt. Ik kan me niet voorstellen dat die liederen in het uitvak ook bestraft worden.
Jurruh
Basisspeler
 
Berichten: 934
Geregistreerd op: 21-02-2005 20:25
Woonplaats: Groningen

Re: Staanvak

Berichtdoor Frisian Viking » 04-03-2010 12:37

Flying Tilster schreef:Zijn het niet de Amsterdamse supporters die zichzelf "Joden" noemen?
(We mogen wel zingen: "Het zijn de groen-witte homo's" e.d.", maar niet dat alle joden homo's zijn, terwijl die lui zich daar zelf mee associëren. Beetje krom en idd klassejustitie.

En trouwens.. het stadionverbod is niet gegeven n.a.v. de spreekkoren aan het adres van Bossen, maar vanwege het spreekkoor richting de Ajax-aanhang.

Let wel: Ook ik ben niet voor het lang doorzingen van dergelijke spreekkoren, maar vind dit zwaar overdreven van Yme & co.

Misschien gaat het wel niet om de joden, maar om de homo's die hiermee uit worden gescholden.

Het zal allemaal wel zwaar gestraft zijn en weet ik veel wat. Maar het is net als op straat, je hebt je te houden aan regels, en als je die overschrijdt dan kunnen daar maatregelen tegen genomen worden. Heerenveen heeft huisregels, en zodra je het stadion betreedt heb je je daar aan te houden. Wil je dat niet, of kun je dat niet, dan moet je maar lekker thuis blijven.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Staanvak

Berichtdoor schamibijf » 04-03-2010 12:51

Frisian Viking schreef:Misschien gaat het wel niet om de joden, maar om de homo's die hiermee uit worden gescholden.


Homo's worden niet uitgescholden. Een homo een klootzak noemen is uitschelden.
Joden homo's noemen, is 2 groepen aan elkaar linken.
schamibijf
Nieuw talent
 
Berichten: 108
Geregistreerd op: 13-05-2009 22:03

Re: Staanvak

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 04-03-2010 13:26

Pietje Paaltjens schreef:Uiteraard kunnen deze 10 personen hun sv aanvechten. Een aantal van hen zullen dit ook wel gaan doen, al dan niet met hulp van een advocaat. Zij zullen zich wel moeten realiseren dat gedurende een procedure -zoals Sneeuwbal wat mij betreft terecht zegt- hun sv van kracht blijft.


En dat is dus waarom de voetbalwereld ziek is. De club kan strooien met sv's wat ze willen, ze bluffen er op los en hopen dan dat er een aantal zijn die het niet meer aan durven vechten. Doel 1 bereikt.

Dan worden jongens die het wel aanvechten vrijgesproken, maar ze zijn er toch zo'n 5 maanden uit geweest. Doel 2 bereikt.

Vervolgens komt de media naar de club om te vragen hoe dit zit? Nou zegt Yme, de rechter nemen we eigenlijk niet serieus, wij vonden dat we in ons recht stonden maar hebben wat pech. Hij zag het wat anders. Wij zullen dan ook geen excuses aanbieden aan deze jongens, want volgens ons zijn ze fout. Wij leven in rechtstaat Heerenveen die zich niks aantrekt van het strafrechtelijke systeem in Nederland. Half Friesland geloof hem en doel 3 is bereikt.

Het komt er dus op neer dat je gestraft wordt voor iets wat je niet gedaan hebt, maar dat moet je maar bewijzen. Als een verdachte van een moord vrijgesproken wordt krijgt hij een schadevergoeding voor de dagen dat hij onterecht vast zat. Reken maar niet dat Heerenveen dit zal doen.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Staanvak

Berichtdoor Piet » 04-03-2010 16:28

TORCIDA schreef:nee dat ze ons uitschelden is niet erg evenals heracles supporters in de blote buik in het uitvak, das ook niet erg
Dat klopt, dat is ook niet erg. Als ik echter direct naast zo'n blote-buiker moet staan, laat het dan maar :wink:
Of de dames moeten natuurlijk besluiten ook hun shirt uit te trekken, dan wordt het misschien anders... :mrgreen:

Ik denk dat er meer aan de hand is dan alleen zingen. Er moet volgens mij nog een reden zijn om die mensen uit het stadion te willen houden. Het is echter erg makkelijk om het op het zingen te gooien, zeker naar de buitenwereld toe. Ik kan me alleen niet indenken dat een 'veroordeling' wegens zingen tijdens een juridische procedure stand houdt. Of krijgen we weer mensen die anderen hebben 'zien zingen'? Dat zou ik een gevaarlijke ontwikkeling vinden, te vergelijken met de verkiezingsresultaten van gisteren in twee gemeenten, waarbij een partij met slechts 1 lid een groot deel van de stemmen heeft gekregen.
Ok.
Avatar gebruiker
Piet
Selectiespeler
 
Berichten: 441
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:08
Woonplaats: Amsterdam (when posting)

Re: Staanvak

Berichtdoor Pietje Paaltjens » 04-03-2010 19:15

Piet schreef: Ik kan me alleen niet indenken dat een 'veroordeling' wegens zingen tijdens een juridische procedure stand houdt. Of krijgen we weer mensen die anderen hebben 'zien zingen'? Dat zou ik een gevaarlijke ontwikkeling vinden, ...


Och..zo moeilijk hoeft het niet te zijn. Als de beelden haarscherp zijn en deze 10 jongens zijn luid zingend/schreeuwend in beeld op het moment dat er kwetsende spreekkoren worden gezongen/geschreeuwd, dan is dat voldoende. En dan zijn er wellicht ook nog verklaringen van stewards die gezien en gehoord hebben dat die jongens bepaalde dingen hebben gezongen/geschreeuwd. Dan is er nog de verklaring van de scheidsrechter en de verklaring van de vierde official. Beelden liegen in het algemeen niet. Dat jij het je niet kan indenken dat het sv stand houdt tijdens een procedure mag zo zijn, maar als er voldoende bewijs is tegen één of meer personen, tja...

Ik ben het overigens eens met de hiervoor geposte reactie van Frisian Viking. Als je het stadion betreedt, moet je je aan de huisregels houdt. Als je dat niet doet, dan kan dat konsekwenties hebben. Kortom: houd je je niet aan de huisregels, dan weet je dat je daarmee een risico loopt.
Laatst bijgewerkt door Pietje Paaltjens op 04-03-2010 19:18, in het totaal 1 keer bewerkt
.
Avatar gebruiker
Pietje Paaltjens
Basisspeler
 
Berichten: 555
Geregistreerd op: 25-02-2009 16:20

Re: Staanvak

Berichtdoor BBB » 04-03-2010 19:18

Ik zie niet in wat er kwetsend is aan het al dan niet beledigen van een geuzennaam... Daarnaast weten we wat verklaringen van stewards bij SC Heerenveen waard zijn...
Ik ruik corruptie...
Avatar gebruiker
BBB
Basisspeler
 
Berichten: 643
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:06
Woonplaats: De Jouwer

Re: Staanvak

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 04-03-2010 20:20

Pietje weet zelf ook wel hoe zaken in het verleden gegaan zijn, voor een rechter houden dit soort zaken vaak geen stand.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Staanvak

Berichtdoor sido » 04-03-2010 20:31

De 10 jongens met een sv waren waarschijnlijk tegen de anti liederen en gingen erover heen met pro heerenveen liederen, dat hun monden dan bewegen tijdens het lied over de joden zegt dus niets,
VRIJSPRAAK
sido
Nieuw talent
 
Berichten: 70
Geregistreerd op: 19-08-2009 21:29

Re: Staanvak

Berichtdoor AMF » 05-03-2010 01:47

Ik weet niet hoe duidelijk die beelden zijn maar ik denk dat het verschil tussen pro-Heerenveen en het 'Alle joden zijn homo' wel aan te tonen is. Gooi het dus maar op 'Alle broden zijn homo'. Een leugentje om eigen bestwil. Daar was ons aller Riemer ook niet vies van.
AMF
Selectiespeler
 
Berichten: 190
Geregistreerd op: 05-10-2009 16:05
Woonplaats: Utrecht

Re: Staanvak

Berichtdoor Pietje Paaltjens » 05-03-2010 09:09

Ik lees alleen maar dingen over beledigende/kwetsende dingen die over joden en homo's zouden zijn gezongen/geschreeuwd. Dat zal allemaal best zo zijn, maar er zijn ook beledigende/kwetsende dingen geschreeuwd/gezongen in de richting van Bossen. Daarvan heeft de 4e official ook melding gemaakt en het kan er bij mij niet in dat je die dingen niet als kwetsend of beledigend kunt beschouwen.
.
Avatar gebruiker
Pietje Paaltjens
Basisspeler
 
Berichten: 555
Geregistreerd op: 25-02-2009 16:20

Re: Staanvak

Berichtdoor Gekko » 05-03-2010 09:15

Je weet dat het niet handig is om langer dan een paar minuten dergelijke dingen te roepen. Even de primaire emotie eruit is prima maar dan moet je de energie weer richten op je eigen team.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Staanvak

Berichtdoor Niels » 05-03-2010 09:42

Dat zal allemaal best zo zijn, maar er zijn ook beledigende/kwetsende dingen geschreeuwd/gezongen in de richting van Bossen.


Dat zal allemaal best zo zijn, maar dat staat niet in de verklaring die gegeven wordt voor het uitdelen van de stadionverboden.
Niels
Erelid
 
Berichten: 3997
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Groningen

Re: Staanvak

Berichtdoor Pietje Paaltjens » 05-03-2010 13:07

En wat wil je daar nou mee zeggen Niels? Dat het -omdat het niet in de verklaring staat die is uitgegeven- niet gebeurd is of dat dit maar terzijde moet worden geschoven? Het is niks meer en minder dan een persbericht. Feit is dat het door de 4e official in zijn rapport is genoteerd en dat dit naar de KNVB is gecommuniceerd. Op basis van die uitlatingen lijkt mij een sv gerechtvaardigd. Tel daarbij de beelden op die er van de personen zijn en wellicht verklaringen van stewards en een sv lijkt me geoorloofd. Uiteraard worden de verklaringen van stewards hier op het forum met een grote korrel zout genomen, maar het lijkt me ook niet dat -als er vanuit NN kwetsende/beledigende dingen worden gezongen/geschreeuwd- iedereen die in dat vak staat, dan ook maar onschuldig is. Ik ben benieuwd of de sv stand gaan houden, mocht het zover komen dat de rechter zich daarover moet buigen, maar als de club voldoende bewijs aandraagt voor het gedrag van de personen, dan denk ik dat de sv's van kracht zullen blijven.
.
Avatar gebruiker
Pietje Paaltjens
Basisspeler
 
Berichten: 555
Geregistreerd op: 25-02-2009 16:20

Re: Staanvak

Berichtdoor Romano for president » 05-03-2010 14:04

Wat vindt het bestuur er dan van dat Oost vijf minuten voor het einde helemaal leegloopt. Lijkt mij ook ene goede reden om een stadionverbod op te leggen. De mensen die blijven zitten wordt tenslotte even het zicht ontnomen.

Yme, concentreer je eens op andere zaken dan deze miereneukerij!!!!!!!!!!!

Of een stadionverbod voor jezelf na een tijd wanbeleid?????
Tink om de beam!!!!!
Romano for president
Basisspeler
 
Berichten: 551
Geregistreerd op: 22-05-2003 11:01
Woonplaats: Haarlem

Re: Staanvak

Berichtdoor Niels » 05-03-2010 14:06

Wat ik daarmee wil zeggen is dat de club dát dan ook moet communiceren, als ze dat ook als toereikend bewijs zien voor het opleggen van straffen. Dan is het dus een slechte verklaring.
Niels
Erelid
 
Berichten: 3997
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Groningen

Re: Staanvak

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 05-03-2010 14:19

Bovendien had het helemaal niks te maken met wat er genoteerd is door de 4e official.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Staanvak

Berichtdoor 200%Against,Football,Club,A » 13-03-2010 17:09

Het zingen over bossen zijn moeder kwam naar mijn inziens voort uit de rode kaart aangezien ik het vanuit het noord vak zie
dacht ik op dat moment wat bezielt die bossen,er was geen sprake van een doorgebroken speler en er was nog rugdekking dus waarom rood? op de tv was ik van mening dat het een stomme overtreding was en dat ik de kaart op basis hiervan wel kon begrijpen,alleen op het moment zelf :angry: aangezien ik de schurft heb aan de tegenstander van deze avond ben ik zelf in een iets andere stemming dan tegen vvv of dergelijke. dus ja ik heb meegedaan aan deze vorm van hofke sjonge.
Yme heeft gister een tik op zijn "'neus'' gehad van de rvc en terecht.
De jongens die een sv hebben gehad moeten hun verenigen en zien dat ze allemaal dezelfde advocaat nemen, als ze het voor laten komen.
Uit eigen werkervaring met cctv systemen weet ik dat je deze zo in kunt zoomen dat je iemand zijn neusharen kunt tellen.
Ik wacht af of ik op basis hiervan ook nog een sv krijg :?:
200%Against,Football,Club,A
Bankzitter
 
Berichten: 2
Geregistreerd op: 13-03-2010 16:41

Vorige

Keer terug naar Sfeer & supporters

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten