Sfeeractie tegen AC Milan

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Sfeeractie tegen AC Milan

Berichtdoor TORCIDA » 24-10-2008 12:27

De rem ging eraf. Nieuw Noord detoneerde visueel in dat geheel maar die moet het toch meer van het geluid hebben.


tsja maar als er geen t shirts liggen kun je zo ook niet aantrekken......
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Sfeeractie tegen AC Milan

Berichtdoor sch4-live » 24-10-2008 12:42

Viel me nog meer tegen, Kan feanfan het dan nooit iets orgineels doen ?

De friese vlag met F F er in hadden ze al tegen Willem ll

1920 op de noord tribune hadden ze al tegen Ajax maar toen op Zuid.

Forza SCH werd ook al een keer gedaan, tegen Feyenoord vorige seizoen.

En de pombebleden op west werd ook tegen Ajax gedaan.
sch4-live
Superster
 
Berichten: 2120
Geregistreerd op: 28-12-2005 11:22

Re: Sfeeractie tegen AC Milan

Berichtdoor geert. » 24-10-2008 12:44

sch4-live schreef:Viel me nog meer tegen, Kan feanfan het dan nooit iets orgineels doen ?


Wat had jij dan graag afgebeeld willen zien?
Avatar gebruiker
geert.
Superster
 
Berichten: 3382
Geregistreerd op: 15-03-2008 11:24
Woonplaats: It Heitelân

Re: Sfeeractie tegen AC Milan

Berichtdoor Niels » 24-10-2008 12:47

Terwijl ze allebei hetzelfde na streven, meer leven en actie te krijgen in het ALS, en als een 12e man te fungeren van onze trots.


Als dat werkelijk zo was, dan had Nieuw Noord überhaupt nooit bestaan... :roll:
Niels
Erelid
 
Berichten: 3997
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Groningen

Re: Sfeeractie tegen AC Milan

Berichtdoor sch4-live » 24-10-2008 12:48

Er zijn toch tal andere dingen te bedenken ? Dan wordt je als supporters/speler nog wat (meer) verrast. Nu lijkt het net alsof Feanfan even snel de bestandjes heeft opgezocht op de computer enzo niet alles meer uit hoeft te rekenen. Al kost dat waarschijnlijk veel tijd.
sch4-live
Superster
 
Berichten: 2120
Geregistreerd op: 28-12-2005 11:22

Re: Sfeeractie tegen AC Milan

Berichtdoor noram » 24-10-2008 12:53

Vond het een mooie choreo.
Bleef hele wedstrijd mooi zichtbaar.
Was trouwens een mooie sfeer gister in het stadion :D

Oh sch-4life...
Kom dan met adviezen richting FF , misschien hebben ze er wat aan. Ipv alleen maar te zeggen dat het iets ouds was..
maakt toch niet uit dat het misschien eerder is gebruikt. Het zag er prachtig uit.
Hulde aan FF
noram
Bankzitter
 
Berichten: 34
Geregistreerd op: 29-11-2006 18:31

Re: Sfeeractie tegen AC Milan

Berichtdoor Niels » 24-10-2008 12:57

Hulde aan FF


Nee, nee... Hulde aan de club bedoel je! :mrgreen: :twisted:
Niels
Erelid
 
Berichten: 3997
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Groningen

Re: Sfeeractie tegen AC Milan

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 24-10-2008 12:58

Gekko schreef:Actie heeft alles met elkaar toch tienduizenden euro's gekost (25.000 keer 1 of meer euro's . Zonder ondersteuning van sponsors had dat nooit gekund. Het leek ook wat extra's los te maken bij de mensen. De rem ging eraf. Nieuw Noord detoneerde visueel in dat geheel maar die moet het toch meer van het geluid hebben.


Wat betreft het eerste: Tja, maar gaat het erom welke actie het meeste geld kost? Dat idee krijg ik soms wel, als je bijvoorbeeld kijkt naar vuurwerk op het veld wat klauwen met geld kost. Er zit blijkbaar iemand bij FF die enorm gefrustreerd is tegenover NN, en als er visueels niks beters bedacht kan worden, dan maar zoveel mogelijk geld smijten? Zijn ze toch nog ergens 'beter' in, althans dat zal zijn redenering wel zijn. Ben ik blij dat NN altijd zoekt naar mooie, origenele acties met alles op eigen kracht.

Met die laatste zin maak je jezelf compleet belachelijk wat mij betreft, natuurlijk moet NN het ook van zijn geluid hebben, maar waarschijnlijk ben je alle prachtige acties in het verleden (en die in de toekomst ook komen) vergeten. Volgens mij komt alles wat met tifo te maken heeft in ons stadion bij NN weg, en is er een ander persoon die dat probeert te imiteren. En de actie van gisteren vond ik ook prima, NN laat gewoon zien wie ze zijn, en dat er toch nog mensen in het stadion zijn die onafhankelijk zijn en hun eigen identiteit willen behouden.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Sfeeractie tegen AC Milan

Berichtdoor FeanFanForLife » 24-10-2008 13:16

TORCIDA schreef:
De rem ging eraf. Nieuw Noord detoneerde visueel in dat geheel maar die moet het toch meer van het geluid hebben.


tsja maar als er geen t shirts liggen kun je zo ook niet aantrekken......



@Torcida: Er waren door de mensen van Zuid wel degelijk dozen met shirts (blauwe) neergezet bij Noord. Die hebben er een hele tijd gestaan en toen de mensen het stadion inkwamen waren ze weg. Waar ze dus gebleven zijn weet ik niet.

Ik vond het opzich wel jammer dat het zo gesponsord is, maar anders wordt zoiets natuurlijk veel te duur. Vond de actie verder prima geslaagd.
FeanFanForLife
Wereldspeler
 
Berichten: 1204
Geregistreerd op: 02-02-2005 17:41
Woonplaats: Fryslân

Re: Sfeeractie tegen AC Milan

Berichtdoor Gekko » 24-10-2008 13:34

Fanatic 4-ever schreef:Met die laatste zin maak je jezelf compleet belachelijk wat mij betreft, natuurlijk moet NN het ook van zijn geluid hebben, maar waarschijnlijk ben je alle prachtige acties in het verleden (en die in de toekomst ook komen) vergeten.


Typefoutje, -s vergeten: "die moest het van het geluid hebben" (gisteren dus). Nee hoor, alle hulde voor eerdere tifo-acties met doeken, vellen e.d. Ze zetten de boel lekker op scherp.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Sfeeractie tegen AC Milan

Berichtdoor Wiggs » 24-10-2008 15:03

Wat was de tekst op zuid?
kon het niet lezen omdat ik daar zelf zit

Geslaagde en mooie actie van de mensen die het georganiseerd hebben
Wiggs
Wereldspeler
 
Berichten: 1315
Geregistreerd op: 03-12-2006 17:24

Re: Sfeeractie tegen AC Milan

Berichtdoor frisian-viking » 24-10-2008 15:09

Op zuid stond geen tekst. Enkel een soort van Friese vlag met in de blauwe banen een F
Voor foto's kun je ook even kijken op http://www.forzaheerenveen.nl. Moet je even naar Foto's in het menu gaan en je kunt foto's van oost, west en zuid bekijken. Moet zeggen dat ik de actie mooi vind gelukt. Jammer dat er zo slecht gecommuniceerd is en laat dit een les zijn voor de toekomst.
Sfeer was er gelukkig niet minder om... 90 minuten lang achter de club gestaan! zoals het hoort
Avatar gebruiker
frisian-viking
Nieuw talent
 
Berichten: 148
Geregistreerd op: 19-09-2006 20:04
Woonplaats: Engelum

Re: Sfeeractie tegen AC Milan

Berichtdoor ItFean82 » 24-10-2008 16:20

Fanatic 4-ever schreef: Er zit blijkbaar iemand bij FF die enorm gefrustreerd is tegenover NN, en als er visueels niks beters bedacht kan worden, dan maar zoveel mogelijk geld smijten? Zijn ze toch nog ergens 'beter' in, althans dat zal zijn redenering wel zijn. Ben ik blij dat NN altijd zoekt naar mooie, origenele acties met alles op eigen kracht.


Vanwaar die houding? Niemand bij FF heeft volgens mij de intentie om beter te zijn dan NN, FF probeert probeert het gewoon zo goed mogelijk te doen. Datzelfde probeert NN ook, en NN heeft meestal prachtige tifo acties. De ene keer lukt het bij FF wat beter dan de andere keer dat ben ik met je eens, maar zoveel Tifo ervaring is er ook nog niet en dus kan er een keer iets wat minder goed gaan. De intentie om het goed te doen is er zeker en de "haat" die jij schetst bestaat in mijn ogen niet.
Op naar het volgende seizoen....
Avatar gebruiker
ItFean82
Superster
 
Berichten: 5832
Geregistreerd op: 27-04-2006 15:35

Re: Sfeeractie tegen AC Milan

Berichtdoor DE ZUID » 24-10-2008 16:38

Hulde voor de volwassen reactie van NN.
Verders ontging mij het doel van de totale sfeeractie.
Vanaf mijn plaats was er nix te lezen, hier en daar kon ik een pompebled ontdekken.
Maar oké, ik ga eerst de foto's es bekijken.
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
DE ZUID
Basisspeler
 
Berichten: 996
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:12
Woonplaats: 24 km van DKV

Re: Sfeeractie tegen AC Milan

Berichtdoor hm_DR88 » 24-10-2008 21:10

Stadion zag er gisteren schitterend uit. Compliment voor allen die dat mogelijk hebben gemaakt en aan iedereen die aan de actie heeft deelgenomen door het shirt aan te trekken. Een visitekaartje waar je trots op kunt zijn.
Avatar gebruiker
hm_DR88
Wereldspeler
 
Berichten: 1042
Geregistreerd op: 16-04-2006 21:19
Woonplaats: Drachten

Re: Sfeeractie tegen AC Milan

Berichtdoor Superfries82 » 24-10-2008 21:35

het stadion zag er idd super uit.
tifo voor 90min lang....
waar zie je dat nou? :wink:
Feanfan ben je niet even, maar je hele leven
Superfries82
Selectiespeler
 
Berichten: 175
Geregistreerd op: 24-10-2007 19:54
Woonplaats: Heerenveen

Re: Sfeeractie tegen AC Milan

Berichtdoor 12e man » 24-10-2008 22:29

Wat een geweldige sfeeractie gisteravond voor en tijdens de wedstrijd sc Heerenveen - AC Milan in de UEFA Cup. Ik heb er erg van genoten mijn complimenten aan Feanfan en alle betrokken partijen. Trouwens erg kinderachtig hoe Nieuw Noord zich heeft opgesteld naar de club en Feanfan toe. Wat ik heb gehoord is het bestuur van Nieuw Noord wel in overleg geweest met de directie van Heerenveen en het bestuur van Feanfan en is dit goed verlopen. Jammer dat er dan toch nog een aantal personen zijn die zich supporter willen laten noemen en dan een poging ondernemen om alles in het honderd te laten lopen.

Ik hoop dat er meer van zulke acties in het Abe Lenstra Stadion komen. Ga zo door, Feanfan!
12e man
Bankzitter
 
Berichten: 2
Geregistreerd op: 24-10-2008 22:23

Re: Sfeeractie tegen AC Milan

Berichtdoor jort » 24-10-2008 22:40

Wat een geweldige sfeeractie gisteravond voor en tijdens de wedstrijd sc Heerenveen - AC Milan in de UEFA Cup. Ik heb er erg van genoten mijn complimenten aan Feanfan en alle betrokken partijen. Trouwens erg kinderachtig hoe Nieuw Noord zich heeft opgesteld naar de club en Feanfan toe. Wat ik heb gehoord is het bestuur van Nieuw Noord wel in overleg geweest met de directie van Heerenveen en het bestuur van Feanfan en is dit goed verlopen. Jammer dat er dan toch nog een aantal personen zijn die zich supporter willen laten noemen en dan een poging ondernemen om alles in het honderd te laten lopen.

Ik hoop dat er meer van zulke acties in het Abe Lenstra Stadion komen. Ga zo door, Feanfan!


Wat was er dan zo kinderachtig aan de reactie van nieuw noord. Ze hebben het toch gewoon met rust gelaten en hun eigen ding gedaan(de ploeg vocaal ondersteunen).
Ik wil dan ook wel weten waar jij dit op baseert.

Zelf had ik het eerst niet zo op de actie met de shirtjes toen ik het hoorde.
uiteindelijk vond ik het wel een mooie actie. hoop wel dat de club,FF, en NN voortaan beter overleggen zo voorkom je onderlinge ruzie.
jort
Selectiespeler
 
Berichten: 201
Geregistreerd op: 12-12-2007 19:26
Woonplaats: franeker

Re: Sfeeractie tegen AC Milan

Berichtdoor Freezeman » 25-10-2008 08:56

@ 12e man

Speciaal even een accountje aan gemaakt om je beklag te doen?
Wees een kerel (of vrouw) en doe het voortaan onder je eigen account.

even voor de duidelijkheid de sfeer actie was wel oké, maar de manier van overleg niet.
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Re: Sfeeractie tegen AC Milan

Berichtdoor SpongeBob » 25-10-2008 10:09

Freezeman schreef:@ 12e man

Speciaal even een accountje aan gemaakt om je beklag te doen?
Wees een kerel (of vrouw) en doe het voortaan onder je eigen account.

even voor de duidelijkheid de sfeer actie was wel oké, maar de manier van overleg niet.


Als je goed lees doet de 12e man niet zijn beklag, maar geeft hij een compliment aan o.a. FeanFan over de sfeeractie.
Maar ja, goed lezen is helaas aan vrij weinig mensen van :stan: besteed als je de reacties zo leest...
Ik heb geen onderschrift nodig...
Avatar gebruiker
SpongeBob
Wereldspeler
 
Berichten: 1089
Geregistreerd op: 26-10-2005 08:31
Woonplaats: Sneek

Re: Sfeeractie tegen AC Milan

Berichtdoor Freezeman » 25-10-2008 10:20

SpongeBob schreef:Als je goed lees doet de 12e man niet zijn beklag, maar geeft hij een compliment aan o.a. FeanFan over de sfeeractie.
Maar ja, goed lezen is helaas aan vrij weinig mensen van :stan: besteed als je de reacties zo leest...


12e man schreef:..Trouwens erg kinderachtig hoe Nieuw Noord zich heeft opgesteld...
...Jammer dat er dan toch nog een aantal personen zijn die zich supporter willen laten noemen en dan een poging ondernemen om alles in het honderd te laten lopen...


Daar lees ik geen complimenten spons, jij wel?
Leer mij dan maar eens lezen zoals jij lezen kan.
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Re: Sfeeractie tegen AC Milan

Berichtdoor ItFean82 » 25-10-2008 10:34

Nee wat jij doet heet selectief quoten, Freezeman! :lol:
Op naar het volgende seizoen....
Avatar gebruiker
ItFean82
Superster
 
Berichten: 5832
Geregistreerd op: 27-04-2006 15:35

Re: Sfeeractie tegen AC Milan

Berichtdoor Freezeman » 25-10-2008 10:38

Dat klopt helemaal itfean82, maar quote ik daar iets complimenteus zoals spons beweerd?
Maar misschien heb ik een NN leesbril en spons (en jij) een FF leesbril en maakt dat het verschil.
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Re: Sfeeractie tegen AC Milan

Berichtdoor SpongeBob » 25-10-2008 10:38

Freezeman schreef:[
Daar lees ik geen complimenten spons, jij wel?
Leer mij dan maar eens lezen zoals jij lezen kan.


Als je inderdaad een stukje van iemand citeerd kun je het altijd wel naar je hand zetten ja...
Ik las dus wel complimenten, scroll maar eens een pagina terug en lees het maar eens na...
Ik heb geen onderschrift nodig...
Avatar gebruiker
SpongeBob
Wereldspeler
 
Berichten: 1089
Geregistreerd op: 26-10-2005 08:31
Woonplaats: Sneek

Re: Sfeeractie tegen AC Milan

Berichtdoor ItFean82 » 25-10-2008 10:40

Freezeman schreef:Dat klopt helemaal itfean82, maar quote ik daar iets complimenteus zoals spons beweerd?
Maar misschien heb ik een NN leesbril en spons (en jij) een FF leesbril en maakt dat het verschil.


Och god, beginnen we weer. Is het nou zo moeilijk om die dingen eens los van elkaar te zien? Ik reageer trouwens ook helemaal niet inhoudelijk, omdat ik geen idee heb wat de 12eman beweerd. Dus dan bemoei ik me daar ook niet mee.
Op naar het volgende seizoen....
Avatar gebruiker
ItFean82
Superster
 
Berichten: 5832
Geregistreerd op: 27-04-2006 15:35

Re: Sfeeractie tegen AC Milan

Berichtdoor Freezeman » 25-10-2008 10:51

ItFean82 schreef:Ik reageer trouwens ook helemaal niet inhoudelijk, omdat ik geen idee heb wat de 12eman beweerd. Dus dan bemoei ik me daar ook niet mee.


Ik ben gek op quoten. :D

Maar als je dan geen idee hebt wat een ander beweerd en al helemaal niet inhoudelijk wilt reageren, reageer dan gewoon niet zou ik zeggen.
Zo bemoei je je er duidelijk wel mee.

SpongeBob schreef:Als je inderdaad een stukje van iemand citeerd kun je het altijd wel naar je hand zetten ja...
Ik las dus wel complimenten, scroll maar eens een pagina terug en lees het maar eens na...



Quote ik speciaal voor jou het hele stukje en onder streep ik even wat ik als een compliment beschouw, de rest is dat dus in mijn ogen niet.
Kan je je daar in vinden?
12e man schreef:Wat een geweldige sfeeractie gisteravond voor en tijdens de wedstrijd sc Heerenveen - AC Milan in de UEFA Cup. Ik heb er erg van genoten mijn complimenten aan Feanfan en alle betrokken partijen. Trouwens erg kinderachtig hoe Nieuw Noord zich heeft opgesteld naar de club en Feanfan toe. Wat ik heb gehoord is het bestuur van Nieuw Noord wel in overleg geweest met de directie van Heerenveen en het bestuur van Feanfan en is dit goed verlopen. Jammer dat er dan toch nog een aantal personen zijn die zich supporter willen laten noemen en dan een poging ondernemen om alles in het honderd te laten lopen.

Ik hoop dat er meer van zulke acties in het Abe Lenstra Stadion komen. Ga zo door, Feanfan!
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Re: Sfeeractie tegen AC Milan

Berichtdoor 12e man » 25-10-2008 10:55

Ik geef alleen maar mijn complimenten aan de partijen die het hebben mogelijk gemaakt en ga ervan uit dat er vele leuke acties zullen volgen in het Abe Lenstra Stadion. Dan zal er goed door NieuwNoord en Feanfan onderling worden gecommuniceerd, verwacht ik. Dit is duidelijk vooraf een voorbeeld geweest van hoe het niet hoort te verlopen qua communicatie, dus een goede les geweest. Ik vraag mij wel af of in het vervolg sc Heerenveen zich hiermee hoort te bemoeien? FF en NN kunnen dat prima onderling regelen, daar hoeven de mensen van Heerenveen niet bij te komen. Bij zo'n grote en mooie club als Heerenveen is het niet vreemd dat er 2 supportersgroepen zijn die elk hun eigen actie's doen, de ene keer apart van elkaar en de andere keer samen. Hierin zit op geen enkele manier een bedreiging in, naar welke partij dan ook.

Wat ik nog wel wil melden, is dat het eens een keer moet zijn afgelopen met het zwartmaken of negatief belichten van FF om mensen die binnen deze groep enorm hun best doen, maar dan toch nog door "supporters" van NN worden bekritiseerd!

Ga toch uit van de positieve dingen en van je eigen sterkte in plaats van te kijken naar anderen en deze te bekritiseren! NN is goed in het sfeeractie's, dus ga daar vooral mee door en respecteer ook dat FF dit doet. Beschouw elkaar dus niet als concurrent, is nergens voor nodig.....
12e man
Bankzitter
 
Berichten: 2
Geregistreerd op: 24-10-2008 22:23

Re: Sfeeractie tegen AC Milan

Berichtdoor Freezeman » 25-10-2008 11:15

Je gaf alleen complimenten aan de FF en zegt dat NN zich kinderachtig opstelt.
Er is door FF en NN goed afgesproken wie wat zou doen.
Daar ga ik niet over uitweiden, dat kan je terug lezen in dit topic.
Als de FF dan in eens zelf andere regeltjes gaat hanteren kan je toch enige wrijving van de tegenover staande ;) partij verwachten.
Maar dat er in het vervolg beter overleg en naleving van wat is afgesproken nodig is blijkt wel uit deze hele toestand.
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Re: Sfeeractie tegen AC Milan

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 25-10-2008 11:22

12e man schreef: Beschouw elkaar dus niet als concurrent, is nergens voor nodig.....


Dat gebeurt ook niet, zolang FF dit soort commerciële acties blijft houden, zelfde ontwerpen gebruikt en dingen als vuurwerk op het veld doet zal NN ze nooit als concurrent zien.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Sfeeractie tegen AC Milan

Berichtdoor sam20 » 25-10-2008 13:30

Geweldige sfeer actie in het Al stadion.Hou me niet zo bezig met de meningsverschillen tussen NN en FF.
Als één man achter Heerenveen lijkt mij toch het beste.
Kleine kanttekening , als je dan zo'n shirtje aantrekt doe dan niet je jas er overheen !!!!

http://www.youtube.com/watch?v=2Y3_F06sups
sam20
sam20
Selectiespeler
 
Berichten: 164
Geregistreerd op: 02-01-2008 23:49
Woonplaats: fryslân

VorigeVolgende

Keer terug naar Sfeer & supporters

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten