Feanfans buiten Friesland

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Feanfans buiten Friesland

Berichtdoor IL Fenomeno » 25-05-2016 22:36

Onlangs werd ik via de site Couchsurfing.org benaderd door een Spaanse Heerenveensupporter.

Ter info: Couchsurfing is een site waarop leden andere leden kostenloos kunnen vragen om overnachting, en men kan aangeven of men een slaapplek ter beschikking heeft voor andere mensen.

Deze jongen stuurde mij onderstaand bericht:
Hey,
I'm Luiso from Spain and this summer i will make interrail with another 3 friends.
We will go to heerenveen because I follow the SC Heerenveen with all of my life and i convince my friends to stay one night in july here.
We don't have any problems to sleep in the floor and any thing like this.
We are spanish guys with 18 and 19 years old but we are searching a chill night in heerenveen and we can invite you to drink beers or any tjong like this meanwhile we visit the city.
Thanks for your time and i'm waiting good news.

Luiso, Rafa, Diego and Lluc


Na enig mailverkeer blijkt dat ze zaterdag 16 juli 's middags aankomen per trein en de volgende dag weer vertrekken. In tussentijd hopen ze het stadion te kunnen zien. Ik heb inmiddels contact met Heerenveen gehad over een eventuele rondleiding. Ondanks de kleine groep en de zomerperiode, werken ze hier graag aan mee. Zelf lukt het mij dit weekend helaas niet deze jongens een slaapplaats te bieden, maar het leek mij wel de moeite waard het hier nog even te proberen. Mocht er iemand willen helpen, stuur me dan een PBtje.
Avatar gebruiker
IL Fenomeno
Selectiespeler
 
Berichten: 237
Geregistreerd op: 23-12-2002 17:09

Re: Feanfans buiten Friesland

Berichtdoor pes5 » 25-05-2016 22:56

Leuk zeg! Een artikeltje in Feanfan of een ander medium zou leuk zijn. Positief voor de uitstraling van de club!
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Feanfans buiten Friesland

Berichtdoor IL Fenomeno » 28-07-2016 15:25

Nog even terugkomend op mijn eerdere bericht: Het lijkt er op dat we er 4 Spaanse supporters bij hebben gekregen. Ze hebben een uitgebreide rondleiding gekregen buiten de standaard tijden en met een kleinere groep dan Heerenveen normaal vraagt. Daarom ook complimenten voor de flexibele opstelling van Heerenveen.

IMG-20160716-WA0012.jpg
Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.
Avatar gebruiker
IL Fenomeno
Selectiespeler
 
Berichten: 237
Geregistreerd op: 23-12-2002 17:09

Re: Feanfans buiten Friesland

Berichtdoor DSCH » 29-07-2016 14:47

Mooi dat de club hier aan meegewerkt heeft. Mooie ervaring voor die Spaanse jongens.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Feanfans buiten Friesland

Berichtdoor Goran Popov » 03-08-2016 08:32

Super mooi gebaar van Heerenveen. Ook erg leuk dat die jongens vanuit Spanje Heerenveen volgen, ben benieuwd hoe dat ontstaan is. Ik baal er trouwens van dat ik dit nu pas lees, had graag willen helpen (ik spreek Spaans).
Goran Popov
Selectiespeler
 
Berichten: 224
Geregistreerd op: 28-04-2013 17:36

Re: Feanfans buiten Friesland

Berichtdoor eelkedottir » 12-07-2018 14:29

Het is al even geleden dat hier voor het laatst een berichtje is geplaatst, dus ik hoop hem nieuw leven in te blazen :)

Ik ben recent naar Deventer verhuisd en heb mijn seizoenskaart net verlengd. Ik ben gewend om met goed gezelschap naar Heerenveen te rijden, maar dat is nu ik in Deventer woon niet meer mogelijk. Ik vind het een beetje saai, zo alleen.

Daarom mijn vraag: zijn er mensen die vanuit Deventer/Zwolle naar thuiswedstrijden reizen en:
- nog een plekje in de auto over hebben
- met de trein reizen zodat ik er gezellig naast kan zitten

Wel zo gezellig!
eelkedottir
Bankzitter
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: 11-07-2018 20:11

Vorige

Keer terug naar Sfeer & supporters

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten