FeanFan (supportersclub)

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor vak-27 » 27-03-2016 18:42

Mooi gemaakt doek m.b.t. Foppe bij
de wedstrijd tegen Heracles.
Jammer dat het publiek niet de moeite nam om de velletjes omhoog te houden.
Zou dat nu echt teveel moeite zijn??
Buitengewoon teleurstellend voor de mensen die er ongetwijfeld veel tijd in hebben gestoken!!
Avatar gebruiker
vak-27
Selectiespeler
 
Berichten: 284
Geregistreerd op: 11-08-2006 12:00

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Royce_SCH » 28-03-2016 20:24

vak-27 schreef:Mooi gemaakt doek m.b.t. Foppe bij
de wedstrijd tegen Heracles.
Jammer dat het publiek niet de moeite nam om de velletjes omhoog te houden.
Zou dat nu echt teveel moeite zijn??
Buitengewoon teleurstellend voor de mensen die er ongetwijfeld veel tijd in hebben gestoken!!

Volgens mij was nog niet iedereen op z'n plek omdat de wedstrijd natuurlijk al om 18:30 begon... Daardoor kwam het niet helemaal goed uit de verf.
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Avatar gebruiker
Royce_SCH
Superster
 
Berichten: 2128
Geregistreerd op: 25-02-2007 15:18

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Lenstra » 28-03-2016 20:32

Op diverse foto's is te zien dat mensen hun vel niet omhoog houden.

Inderdaad een flinke teleurstelling voor de mensen die hier enorm veel voorbereiding en energie instoppen, kan ik me zo voorstellen.
Lenstra
Selectiespeler
 
Berichten: 430
Geregistreerd op: 05-11-2011 16:40

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor vak-27 » 28-03-2016 21:15

Ik vraag me dan af waarom ze niet mee willen werken......stoer doen omdat hun buurman het ook niet doet.......of gewoon geen zin? Op foto's zie je idd dat de mensen er wel zijn! :?
Avatar gebruiker
vak-27
Selectiespeler
 
Berichten: 284
Geregistreerd op: 11-08-2006 12:00

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Appie_M » 28-03-2016 22:05

Sommige mensen blijven nou eenmaal liever passief op hun stoeltje zitten en hebben niets met sfeer of sfeeracties. Jammer, maar helaas. Desalniettemin was het een prachtige sfeeractie van Feanfan, waarvoor complimenten.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Bouwe666 » 29-03-2016 16:03

Het stond ook niet heel goed aangegeven, bovendien bestaat de zuidtribune tegenwoordig uit 80% dagjes mensen, die geen idee hebben wat sfeeracties zijn.
Avatar gebruiker
Bouwe666
Selectiespeler
 
Berichten: 381
Geregistreerd op: 24-01-2010 02:21
Woonplaats: 0594

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Mackan68 » 29-03-2016 17:07

Bouwe666 schreef:Het stond ook niet heel goed aangegeven, bovendien bestaat de zuidtribune tegenwoordig uit 80% dagjes mensen, die geen idee hebben wat sfeeracties zijn.

Ik denk dat je met 80% het aantal dagjesmensen wat te hoog inschat. Ik ga eerder uit van 40%.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor vak-27 » 29-03-2016 19:23

Bouwe666 schreef:Het stond ook niet heel goed aangegeven, bovendien bestaat de zuidtribune tegenwoordig uit 80% dagjes mensen, die geen idee hebben wat sfeeracties zijn.

Hoe simpel kan het zijn, je zoekt je stoel en je ziet er een gekleurd velletje opzitten.
Dan zie je op een bepaald moment dat er mensen zijn die het velletje omhoog houden.......en dan valt bij hun het kwartje niet :(
De actie werd op dezelfde manier aangegeven als voorgaande acties.
Avatar gebruiker
vak-27
Selectiespeler
 
Berichten: 284
Geregistreerd op: 11-08-2006 12:00

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Currahee » 29-03-2016 21:11

Het tijdstip zit ook niet mee. Zijn nog genoeg mensen die zelfs na het 1e fluitsignaal binnenkomen
Avatar gebruiker
Currahee
Superster
 
Berichten: 1721
Geregistreerd op: 23-01-2005 01:17
Woonplaats: Lemmer

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Lenstra » 29-03-2016 21:49

Bouwe666 schreef:Het stond ook niet heel goed aangegeven.
Het probleem zit m denk ik in de onderste ring. De ingangen zijn namelijk via de gracht en de omloop. Ik denk dat het grootste gedeelte via de gracht binnenkomt. Daar hing wel een attentie maar was in de mensenmassa niet duidelijk zichtbaar. Bij de ingang vanuit de omloop hingen er attenties op diverse deuren.
Lenstra
Selectiespeler
 
Berichten: 430
Geregistreerd op: 05-11-2011 16:40

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor vak-27 » 30-03-2016 14:05

Ben het wel eens met bovenstaande dat het in de gracht moeilijk zichtbaar is. Daar staat tegenover dat het ook niet de eerste keer is dat er op deze manier een actie wordt gehouden. Volgende keer maar hopen op meer medewerking.
Avatar gebruiker
vak-27
Selectiespeler
 
Berichten: 284
Geregistreerd op: 11-08-2006 12:00

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Frisian » 30-01-2017 10:50

GEEF JE OP VOOR DE MISTER FEANFAN VOETBALQUIZ!

Op vrijdagavond 3 februari 2017 organiseert Supportersvereniging FeanFan voor het vijfde jaar op rij de Mister FeanFan voetbalquiz. In deze kennisquiz worden de deelnemers (in koppels van twee) aan de tand gevoeld over hun kennis van het heden en verleden van onze pompeblêdenclub. De quiz wordt weer verzorgd door Robert Anker Media.

De Mister FeanFan voetbalquiz is een gezellige supportersavond die helemaal in het teken staat van de historie en het heden van sc Heerenveen. Foto’s, beelden en namen van spelers en trainers leiden je door de prachtige historie van de Trots van het Noorden!

Er zijn weer mooi prijzen te winnen. Het duo dat de meeste vragen goed beantwoordt ontvangt een waardebon van € 250,- per persoon voor een buitenlandse voetbalreis naar keuze. Ook voor de koppels die tweede en derde worden liggen er mooie prijzen klaar! Maar het belangrijkste waarvoor wordt gestreden is natuurlijk eer en roem. Het winnende duo mag zich namelijk een jaar lang Mister FeanFan 2017 noemen!

Weet je nog niet zoveel van de historie van sc Heerenveen? Alleen meedoen is al hartstikke leuk; je komt heel wat te weten over onze club en bovendien is het erg gezellig! We nodigen ook jou van harte uit om mee te doen!

Durf je het aan? Geef je dan nu op!

Je kunt je opgeven door een mail te sturen naar info@feanfan.nl
Voor leden van supportersvereniging FeanFan is deelname gratis.
Voor niet-leden (en dus ook voor donateurs van FeanFan) bedraagt de deelname slechts € 2,50

Datum: vrijdag 3 februari 2017
Tijd: 20.00 uur (deuren open vanaf 19.30 uur)
Locatie: Lippe Wonen – Houtnet Café in het Abe Lenstrastadion (ingang A aan de hoofdingang-zijde)

Je bent van harte welkom!

Met vriendelijke groet,
Supportersclub Feanfan
supporter: in voor en tegenspoed
Avatar gebruiker
Frisian
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 10-07-2004 11:43

Vorige

Keer terug naar Sfeer & supporters

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

cron