FeanFan (supportersclub)

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Frisian » 11-03-2013 16:57

xander schreef: Feanfan is ook een onderdeel van sc Heerenveen

Kan je uitleggen wat je met deze zin bedoelt?

Al maanden lang wordt alles in de media uitgevochten, je kan je zo lanzamerhand wel een paar keer per week van een geschreven stuk distantiëren, zo blijf je bezig.
supporter: in voor en tegenspoed
Avatar gebruiker
Frisian
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 10-07-2004 11:43

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Ultras'01 » 11-03-2013 19:22

Even wat anders, wat voor doek is dit?

Afbeelding
Wij zijn HEERENVEEN
Ultras'01
Basisspeler
 
Berichten: 702
Geregistreerd op: 11-01-2010 19:14
Woonplaats: lemmer

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Calimero » 11-03-2013 19:29

FeanFan geniet van veel voordelen bij de club, in dat opzicht is het dus hartstikke logisch dat ze zich niet willen distantiëren van de gemaakte uitspraken. Ik neem aan dat ze te bang zijn hun privileges te verliezen, ergens dus begrijpelijk.

Vreemd doek inderdaad van Ultras'01, nog nooit eerder gezien.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Frisian » 11-03-2013 19:42

Er wordt gezegd dat de supportersclub onderdeel van de club is, naar mijn weten is de supportersclub net zo afhankelijk als Nieuw Noord.

Voordelen bij de club? Privileges?
Ik denk niet dat FeanFan meer voordelen en privileges heeft dan Nieuw Noord.

En het doek...
Ook dit snap ik niet, niet elk doek wat op de zuidkant hangt is van FeanFan, ik neem aan dat elke supporter ergens een doekje mag neerhangen.
supporter: in voor en tegenspoed
Avatar gebruiker
Frisian
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 10-07-2004 11:43

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Surhuisterveen » 04-04-2013 12:05

Inmiddels kun je op de website van Feanfan stemmen op de speler van het seizoen.
Heb voor Nordheldt gekozen.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Calimero » 04-04-2013 12:20

Gestemd op Van Anholt.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Blizzard » 04-04-2013 18:55

Er zijn in mijn ogen slechts drie spelers die hier voor in aanmerking komen: Djuricic, Nordfeldt en Finnbogason. Uiteindelijk toch voor Djuricic gekozen. Iemand die af en toe geniale dingen laat zien en de kwaliteiten heeft om ooit in de Europese top te voetballen. Gezien zijn staat van dienst bij de club gun ik hem zo'n uitverkiezing ook wel voor zijn laatste jaar.
Avatar gebruiker
Blizzard
Superster
 
Berichten: 3644
Geregistreerd op: 29-03-2003 18:52

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Heerenveen rules » 04-04-2013 19:00

Calimero schreef:Gestemd op Van Anholt.


Hoeveel volledige wedstrijden heeft die jongen gespeeld? Dit kun je toch niet menen?
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Lipton » 04-04-2013 19:27

Heerenveen rules schreef:
Hoeveel volledige wedstrijden heeft die jongen gespeeld? Dit kun je toch niet menen?


Stond 20 van de 27 wedstijden in de basis.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Heerenveen rules » 04-04-2013 19:39

Zo, dat is een aantal wat ik niet verwacht had want Zuiverloon speelde nog wel in het begin en Kum heeft een tijd op rechtsback gestaan. Maar van Anholt speler van het jaar noemen vind ik nergens over gaan want hij speelde in het begin helemaal niet goed. Pas na de winter is hij goed. En om iemand dan speler van het jaar te noemen.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Hinkelpikke » 04-04-2013 19:57

Djuricic. Een speler van dergelijk formaat zie je maar zelden en die moet je koesteren. Zonder zijn brille zou het een kleurloos seizoen zijn geworden. Fabelachtige doelpunten, prachtige rushes, briljant in de kleine ruimte. Nee, dan ben ik al die mislukte dribbels van hem vergeten. Een grootse speler.
Heerenveen till I die!
Avatar gebruiker
Hinkelpikke
Wereldspeler
 
Berichten: 1408
Geregistreerd op: 03-06-2009 16:50

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Calimero » 04-04-2013 20:03

Heerenveen rules schreef:Hoeveel volledige wedstrijden heeft die jongen gespeeld? Dit kun je toch niet menen?

Maakt dat uit? Van de 28 wedstrijden heeft hij er 25 meegespeeld, dat is voor mij genoeg. Bovendien is hij altijd constant gebleven en heeft een enorme groei doorgemaakt. Voor mij absoluut speler van het seizoen. Natuurlijk speelt eigen jeugd-sentiment ook mee ;)
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor arjanmerkus » 05-04-2013 13:16

Surhuisterveen schreef:Inmiddels kun je op de website van Feanfan stemmen op de speler van het seizoen.
Heb voor Nordheldt gekozen.

Ik ook hij verdiend het.
arjanmerkus
Bankzitter
 
Berichten: 19
Geregistreerd op: 17-03-2013 15:15

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Heerenveen rules » 06-04-2013 16:01

Calimero schreef: heeft een enorme groei doorgemaakt.


Gezien het feit dat hij een enorme groei heeft doorgemaakt kun je concluderen dat hij in het begin niet goed genoeg was. Iets wat hij zelf ook beaamt. Hij was in het begin gewoon niet goed genoeg, dus niet speler van het jaar dus.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Freezeman » 06-04-2013 17:37

Stem nou gewoon op je eigen keus en laat een ander op zijn of haar eigen keus stemmen.
Ben je soms familie van Kim Jong Un?
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor arjanmerkus » 06-04-2013 19:20

Freezeman schreef:Stem nou gewoon op je eigen keus en laat een ander op zijn of haar eigen keus stemmen.
Ben je soms familie van Kim Jong Un?

dat is ook zo
arjanmerkus
Bankzitter
 
Berichten: 19
Geregistreerd op: 17-03-2013 15:15

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Superfries1996 » 06-04-2013 19:39

arjanmerkus schreef:
Freezeman schreef:Stem nou gewoon op je eigen keus en laat een ander op zijn of haar eigen keus stemmen.
Ben je soms familie van Kim Jong Un?

dat is ook zo


Dat je familie bent? :lol:
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Freezeman » 06-04-2013 20:25

Dan snap ik eindelijk het merendeel van al zijn postings hier. :lol:
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Calimero » 06-04-2013 21:42

Heerenveen rules schreef:Gezien het feit dat hij een enorme groei heeft doorgemaakt kun je concluderen dat hij in het begin niet goed genoeg was. Iets wat hij zelf ook beaamt. Hij was in het begin gewoon niet goed genoeg, dus niet speler van het jaar dus.

Kun jij mij één speler noemen dan die elke wedstrijd hetzelfde (goede) niveau haalde? Ik kan er geen verzinnen namelijk. Ook de 'toppers' hebben hun offdays gehad.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Heerenveen rules » 08-04-2013 18:18

Slecht spelen is heel wat anders dan niet goed genoeg zijn......
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Calimero » 08-04-2013 18:54

Heerenveen rules schreef:Slecht spelen is heel wat anders dan niet goed genoeg zijn......

Heb jij het idee gehad dan dat Van Anholt dit seizoen niet goed genoeg was?
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Heerenveen rules » 12-04-2013 16:36

Ja, dat heb ik zeker. En van Basten dus ook. Hij dekte vaak aan de verkeerde kant en liet zich heel gemakkelijk voorbij spelen. Hij heeft een tijdje op de bank gezeten en hij heeft zelf ook aangegeven dat hij niet goed genoeg was mede omdat hij er niets aan vond op rechtsback. Maar jij wou beweren dat hij wel goed genoeg was?
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Eric » 12-04-2013 18:00

Hij staat in ieder geval centraal in onze wederopstanding. Bij het Heerenveen van dit moment is hij ook de enige speler waarvan ik daadwerkelijk geniet (en Nordfeldt dan, maar ik heb niet zoveel met keepers). Als ik zou ga stemmen had ik dit ook zeker op Van Anholt gedaan. Het is iemand waarvan ik trots op ben dat hij in ons shirt speelt, bij de meesten kan ik dit helaas niet zeggen.
Avatar gebruiker
Eric
Superster
 
Berichten: 3079
Geregistreerd op: 08-12-2002 12:00
Woonplaats: Rotterdam

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor xander » 29-08-2013 19:07

Supportersclub FeanFan: uw stem telt!

Beste FeanFans,

Het bestuur van supportersclub FeanFan heeft recentelijk besloten de rechtsvorm van de supportersclub van een stichting naar een vereniging te wijzigen.

Het besluit om de supportersclub te democratiseren, is in lijn met het onderzoeksrapport van 26 juli jl. welke door de heren L. Koopmans en J. Vaessen is uitgebracht. In dit rapport adviseren zij de geledingen die vertegenwoordigd zijn in het nieuwe stichtingsbestuur om zich formeel en democratisch te organiseren. Per 27 augustus j.l. zijn ook de supporters vanuit de supportersclubs vertegenwoordigd in het nieuwe stichtingsbestuur van sc Heerenveen. Vanuit Supportersclub FeanFan heeft Marcel Annema (voorzitter) zitting genomen in dit nieuwe stichtingsbestuur van sc Heerenveen.

Wat betekent dit voor u?

Als donateur van een stichting heeft u geen formele invloed op het reilen en zeilen binnen de supportersclub. Dit verandert op het moment dat FeanFan een vereniging wordt. U kunt er dan voor kiezen uw donateurschap om te zetten in een lidmaatschap van de supportersclub. Als lid heeft u dan op de jaarlijkse algemene ledenvergadering stemrecht ten aanzien van belangrijke besluiten, zoals de samenstelling van het bestuur, het vaststellen van de jaarrekening en statutenwijziging.

Deze wijziging zal in de loop van dit seizoen worden doorgevoerd met een uiterlijke datum van 1 juli 2014. Deze tijd hebben we ook wel nodig, want de omzetting van stichting naar vereniging heeft juridisch en administratief nogal wat voeten in de aarde. Zo kent een vereniging alleen individuele leden en donateurs, terwijl Supportersclub FeanFan op dit moment enkel donateurschappen heeft. We zullen de komende tijd gebruiken om aantrekkelijke lidmaatschapspakketten samen te stellen. Zodra deze bekend zijn, ontvangt u hierover nadere informatie. Door lid te worden van Supportersclub FeanFan en uw mening te geven, wordt u nauw betrokken bij sc Heerenveen. De club kan niet zonder haar supporters en sponsoren, ook uw stem telt!

Via onze site en het FeanFan-magazine houden wij u de komende maanden op de hoogte van de ontwikkelingen. Ook als vereniging blijven we natuurlijk als één man achter Ús Hearrenfean staan , want:
'FeanFan ben je niet even, maar heel je leven!'

Met vriendelijke groeten,
Namens het bestuur van Supportersclub FeanFan

Marcel Annema
Tiemen Korvemaker
Jacqueline van de Voort
Gerrit de Graaf
David Koopmans

Zeer goede zaak!
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Calimero » 29-08-2013 19:11

Prima inderdaad. Wat democratie is bij Feanfan ook zeker niet verkeerd.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 30-09-2013 12:39

Prachtig doek gisteren! Een viking die een hert aan het grillen is, schitterend!
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor baasje » 30-09-2013 18:10

Fanatic 4-ever schreef:Prachtig doek gisteren! Een viking die een hert aan het grillen is, schitterend!

Helemaal mee eens. Mijn complimenten voor iedereen die op wat voor manier dan ook heeft bijgedragen aan de sfeeracties. Zowel het doek op Zuid als de twee doeken op Noord (opkomst en tweede helft) waren schitterend. Echt super.
Realiteit is een illusie die ontstaat bij gebrek aan alcohol.
baasje
Selectiespeler
 
Berichten: 372
Geregistreerd op: 09-03-2009 17:29
Woonplaats: Amsterdam

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor wimpiewillem » 30-09-2013 21:23

Complimenten voor het spandoek.
Zag er geweldig uit!
wimpiewillem
Nieuw talent
 
Berichten: 107
Geregistreerd op: 21-06-2013 17:12

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor frisianbadboy » 30-09-2013 21:43

Persoonlijk vond ik die grote Friese vlaggen op de trapopgangen op zuid ook erg mooi. Ik hou daar wel van.
frisianbadboy
Wereldspeler
 
Berichten: 1380
Geregistreerd op: 22-07-2008 18:11

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Damaverick » 01-10-2013 08:31

Overigens de volgende mededeling op FeanFan.nl:
http://www.feanfan.nl/nl/Nieuws/oproep-sfeerteammegavlag-vermist.html

Zondagmiddag 29 september na de wedstrijd tegen Cambuur is er een friese megavlag van het sfeerteam van FeanFan meegenomen door supporters. Op Twitter verscheen er een foto dat de vlag mee is genomen door supporters buiten het stadion.

Graag zouden we deze megavlag terug willen hebben aangezien dit eigendom is van het sfeerteam van FeanFan. We willen deze vlaggen vaker gebruiken voor sfeeracties.

Weten jullie wie deze vlag momenteel in het bezit heeft laat het ons dan weten.
Je kunt mailen naar sfeerteamfeanfan@gmail.com.
Ook mag je de vlag bij de komende thuiswedstrijd meenemen. Deze kan je de vlag bij de bestuurstafel in het FeanFancafe brengen.

We gaan er van uit dat het een misverstand is en zullen het zeer waarderen als de megavlag weer in het bezit komt van het sfeerteam.

Een sportieve groet,

Sfeerteam FeanFan
Damaverick
Nieuw talent
 
Berichten: 147
Geregistreerd op: 29-01-2013 12:44

VorigeVolgende

Keer terug naar Sfeer & supporters

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten