FeanFan (supportersclub)

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

diepFries schreef: Gezien de gemiddelde participatie in het huidige NN denk ik echter dat je je geen enkele illusie hoeft te maken over 1 groot staanvak op Noord en dus kun je ook prima een vergelijkbaar initiatief op Zuid onderzoeken als daar serieus belangstelling voor is.
Ja, zo ken ik er nog wel een paar. Gezien de huidige participatie in het sfeervak dat er al is op Zuid kun je of zeggen dat er totaal geen draagvlak voor een staanvak is, of dat NN in zo'n geval gemakkelijk de hele Noordtribune kan claimen.

Mooi dat er draagvlak voor zoiets is. Nu hopen dat men zich in kan zetten voor beide staanvakken aan het veld. Als beide staanvakken bovenin komen is het een totaal mislukt project in mijn ogen.
Corruption is everywhere, fight it!
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Nieuw Noord heeft er specificiek voor gekozen om een sfeer(!!!!)vereniging te zijn, Feanfan is de supportersclub. Gaat deze zich nou ineens vermengen met de sfeer in het stadion waar Nieuw Noord voor aangewezen is? Vind ik niet zo netjes, om eerlijk te zijn. Bovendien leeft zuid nu ook al niet, de 'zitten en bek dicht'-sfeer hangt mij er teveel om daadwerkelijk te geloven dat er animo is voor een sfeervak van 750 man. Bovendien zitten Feanfanleden door het hele stadion, moeten we dan maar op elke zijde een stavak maken voor het kleine groepje dat wil staan? Sta dan op en ga richting Nieuw Noord. ;)
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Calimero schreef:Feanfan is de supportersclub.
De voornaamste taak van een supportersclub is het ondersteunen van de belangen van de eigen leden/donateurs. Als een redelijke groep aangeeft dat er animo is voor een staanvak op zuid, dan is het zelfs een morele plicht om daarmee aan de slag te gaan. Dat lijkt me heel normaal. Het is ook niet zo dat Nieuw Noord het alleenrecht op sfeer heeft (dat zou NN ook niet moeten willen), dus dat er al een staanvak aanwezig is, is maar beperkt relevant.
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Ik blijf het een bull shit poll vinden op zuid, meer keus is er ook niet als je wil staan bij die poll. Tijd voor een goed onderzoek onder alle supporters. Over de morele plicht zal ik het maar helemaal niet hebben, nu inneens wel bij Feanfan?...
Alle ballen op Henkie!
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Waarom hebben die supporters geen beweging gemaakt richting het stavak op Noord dan? Schijnbaar vinden ze het zitten prima en ik denk dat een sfeervak op zuid niet te realiseren valt, simpelweg omdat er nu ook te weinig animo voor sfeer is.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Superfries88' schreef: De voornaamste taak van een supportersclub is het ondersteunen van de belangen van de eigen leden/donateurs.
Volgens mij is dat niet waar. FF heeft namelijk geen leden, maar donateurs. In principe hebben die dus helemaal niks in de melk te brokkelen.

Maar nogmaals: Ik hoop dat het een groot succes wordt en er twee mooie staanvakken gerealiseerd kunnen worden aan het veld. Maar als blijkt dat dit los van elkaar niet te realiseren is (en dat lijkt mij niet onwaarschijnlijk), dan is het zaak dat de handen ineengestoken worden hiervoor om zo voor alle supporters die in een staanvak willlen staan een optimaal vak te creëeren. Elke andere optie is voor mij niet acceptabel.
Corruption is everywhere, fight it!
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Calimero schreef:Waarom hebben die supporters geen beweging gemaakt richting het stavak op Noord dan?
Misschien hebben de desbetreffende supporters niets met Nieuw Noord? Misschien willen ze Zuid niet verlaten? Misschien hebben ze er nooit serieus over nagedacht? Er zijn tal van redenen te bedenken. Zelf weet ik dat er supporters zijn die inzetten op een staanvak op Zuid en daaruit zal deze gedachtegang ook zijn ontstaan. De mening is gepeild via o.a. deze poll en met zo'n 250 positieve reacties (in dit geval ongeveer de helft) blijkt er zeker animo voor te zijn.
Schijnbaar vinden ze het zitten prima en ik denk dat een sfeervak op zuid niet te realiseren valt, simpelweg omdat er nu ook te weinig animo voor sfeer is.
Dat is te makkelijk. Voor het ontstaan van Nieuw Noord was er ook maar een relatief klein gedeelte vocaal actief, na het ontstaan van een eigen vak bleek de animo veel groter. Op Zuid is het nu min of meer hetzelfde, alleen op kleinere schaal waarschijnlijk. Daar is dan wel een zogenoemd sfeervak, maar door de verdeling van de seizoenkaarten is het in de praktijk géén sfeervak. Toch heb ik het idee dat er op Zuid wel animo is voor een dergelijk vak, zoals de poll ook aangeeft. Of het gaat lukken en in welke mate moet de toekomst uitwijzen.
Fanatic 4-ever schreef:Volgens mij is dat niet waar. FF heeft namelijk geen leden, maar donateurs. In principe hebben die dus helemaal niks in de melk te brokkelen.
In de praktijk hebben de donateurs natuurlijk wel degelijk invloed. Het lopende verhaal over een tweede staanvak bewijst dat.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Superfries88' schreef:In de praktijk hebben de donateurs natuurlijk wel degelijk invloed. Het lopende verhaal over een tweede staanvak bewijst dat.
Dat weet je niet. Die poll kan namelijk net zo goed ingevuld zijn door niet-donateurs. Als je een meer representatieve verhouding weer wilt geven zul je het onder alle donateurs moeten doen, als je die belangrijk vindt. Maar je kunt statistieken natuurlijk altijd tot een bepaald punt manipuleren, en daarmee iets proberen te realiseren.
Corruption is everywhere, fight it!
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Fanatic 4-ever schreef:Dat weet je niet. Die poll kan namelijk net zo goed ingevuld zijn door niet-donateurs.
Dat weet ik wel, omdat het idee (dat al veel langer loopt dan deze poll) is opgestart door donateurs. Het is dus niet zo dat het bestuur van FeanFan het eens heeft bedacht en er maar een poll tegenaan gooit om de animo te peilen. Het gaat verder dan dat. Zo zijn er meer voorbeelden waar de supportersclub heeft gereageerd op wensen van de donateurs.

Hetzelfde is van toepassing op de club. Seizoenkaarthouders zijn ook geen leden van sc Heerenveen, dus in principe hebben supporters ook niets in de melk te brokkelen. Maar de club doet wel degelijk iets met interessante ideeën. De structuur met leden e.d. is al met al dus niet zo relevant. Als er maar genoeg mensen iets willen, zal het in elk geval overkomen. Of en wat de eindverantwoordelijke daarmee doet is dan weer een andere discussie.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Daar doel ik helemaal niet op. Het zou best kunnen dat donateurs met ideeën komen, het is uiteindelijk het bestuur die bepaalt of daar wat mee gedaan wordt en niet de donateurs/leden. En daarnaast doel ik op het feit door wie zo'n poll in is gevuld.

Ik ben uiteindelijk heel benieuwd wat hiermee gaat gebeuren. Een staanvak (op Noord) is in mijn ogen optimaal voor de sfeer. Daarnaast acht ik de kans op een staanvak in de buurt van het uitvak niet heel reëel; de club is hier in het verleden namelijk altijd fel op tegen geweest.
Corruption is everywhere, fight it!
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Fanatic 4-ever schreef:Daar doel ik helemaal niet op. Het zou best kunnen dat donateurs met ideeën komen, het is uiteindelijk het bestuur die bepaalt of daar wat mee gedaan wordt en niet de donateurs/leden. En daarnaast doel ik op het feit door wie zo'n poll in is gevuld.
Dat is toch niet meer dan logisch? In dit geval heb je te maken met honderden mensen, die kunnen onmogelijk gezamenlijk het hele project in handen nemen. Dat zou een complete chaos opleveren. Het is logisch dat je als overkoepelende groep (in dit geval bestuur) de eindverantwoordelijkheid neemt. Maar dat heeft in principe niets met leden of donateurs te maken, want ook een vereniging met betrokken leden zal de voortgang laten bepalen door een bestuur.

In mijn optiek is het duidelijk dat donateurs een stem hebben. Natuurlijk is die stem relatief, maar dat zal geen schokkende constatering zijn. Verder is die poll een vervolgstap en het is logisch om je eigen site te gebruiken om de animo te peilen. Als je de eigen site al niet representatief acht tenslotte...
Daarnaast acht ik de kans op een staanvak in de buurt van het uitvak niet heel reëel; de club is hier in het verleden namelijk altijd fel op tegen geweest.
Dat zegt me niets. Er zijn nu andere mensen die het voor het zeggen hebben, er zijn ervaringen bekend. Het verleden telt niet meer.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Superfries88' schreef: Dat zegt me niets. Er zijn nu andere mensen die het voor het zeggen hebben, er zijn ervaringen bekend. Het verleden telt niet meer.
Degene die uiteindelijk verantwoordelijk is voor de veiligheid in het stadion zit er nog steeds gewoon hoor...

Je eigen site is in mijn ogen helemaal niet representatief. Daar staat namelijk veel meer op dan enkel leden informeren over zaken die direct betrekking hebben op de vereniging. Het is misschien interessant voor de donateurs, maar net zo interessant voor niet-donateurs. Een poll op deze manier is in mijn ogen dan ook niet representatief, of je moet donateurs in laten loggen. Nu kan elke grappenmaker erop stemmen, en dat gaat ten koste van je representativiteit. Maar zoals ik ook al aangaf kun je statistiek natuurlijk altijd manipuleren, en als het een doel op zich is van een groep donateurs om draagvlak te tonen voor een staanvak kan het beste goed overkomen inderdaad.

Maar nogmaals: Ik hoop van harte dat er twee staanvakken aan het veld komen. Maar ik krijg bij sommige mensen van FF wel eens het idee dat er een staanvak moet komen omdat NN dat ook heeft. Dat is natuurlijk totaal de verkeerde insteek. Daarnaast zal een groot staanvak in mijn ogen veel en veel meer sfeer veroorzaken dan twee.
Corruption is everywhere, fight it!
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Fanatic 4-ever schreef:Degene die uiteindelijk verantwoordelijk is voor de veiligheid in het stadion zit er nog steeds gewoon hoor...
Dat is zo, maar ik denk dat er nu meer mogelijk is dan destijds. Dat standpunt zal inmiddels ook alweer dateren van een jaar of zeven/acht geleden. In de tussentijd is er een hoop veranderd en toch ook wel verbeterd. Met een goed verhaal is er nu wellicht wel iets mogelijk, al helemaal omdat er op papier al een sfeervak op zuid is.
Je eigen site is in mijn ogen helemaal niet representatief. Daar staat namelijk veel meer op dan enkel leden informeren over zaken die direct betrekking hebben op de vereniging. Het is misschien interessant voor de donateurs, maar net zo interessant voor niet-donateurs.
Maar FeanFan heeft niet gezegd dat er alleen donateurs in het eventuele vak plaats mogen nemen. Natuurlijk is het allemaal relatief, maar ik acht zo'n uitslag wel voldoende representatief om mee door te gaan.
Maar ik krijg bij sommige mensen van FF wel eens het idee dat er een staanvak moet komen omdat NN dat ook heeft.
Op basis waarvan? Ik volg deze kwestie zelf met interesse, maar dat gevoel heb ik dus helemaal niet. Sterker nog: ik heb zelfs wel eens het gevoel dat sommige NN'ers het beschouwen als een soort concurrentiestrijd en een soort alleenrecht claimen. Dat is m.i. ten onrechte, maar daardoor ontstaan zulke gevoelens wellicht.
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Echt geen alleenrecht, móet niet gekker worden... Je móet nu voor het best haalbare gaan en dat is gewoon op noord maar we vallen in herhaling. Jammer als dit gaat gebeuren en NN bovenin blijft dat zal uiteindelijk de sfeer niet bevorderen.
Alle ballen op Henkie!
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Ik zou het liefst voor het meest sfeerverhogende gaan en wat de meeste kans van slagen heeft realistisch gezien.
Alle ballen op Henkie!
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

xander schreef:Echt geen alleenrecht, móet niet gekker worden...
Ik zeg ook niet dát het zo is, laat staan dat ik iemand aanwijs (voel je vooral niet aangesproken als het niet zo is), maar dat gevoel bekruipt me wel eens. Wat mij betreft heb ik overigens ongelijk, want het zou belachelijk zijn als er sprake is van een concurrentiestrijd. Uiteindelijk draait het maar om één ding en dat is het steunen van sc Heerenveen. Prima als daar een samenwerking voor nodig is, maar als er animo blijkt voor een apart staanvak moet je dat gewoon onderzoeken.

Eigenlijk geeft Feanatieke het correct aan, het is meer dan die mogelijkheden. Er is ook een mogelijkheid dat het staanvak er niet komt, dat er weinig/geen supporters overstappen naar Noord en dan heb je helemaal niets. Dat risico is m.i. zelfs reëel. In dat opzicht is een tweede staanvak misschien weer beter.

In mijn optiek moet je gewoon de mogelijkheden bekijken en uiteindelijk een keuze maken waar voldoende animo is. Misschien is dat een gecombineerd vak, misschien twee en misschien is er te weinig animo als puntje bij paaltje komt. Ook dat kan voorkomen. De toekomst moet het leren, nu het idee afschieten is voorbarig.
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Superfries88' schreef: In mijn optiek moet je gewoon de mogelijkheden bekijken en uiteindelijk een keuze maken waar voldoende animo is. Misschien is dat een gecombineerd vak, misschien twee en misschien is er te weinig animo als puntje bij paaltje komt. Ook dat kan voorkomen.
En dat gebeurt nu niet.
Alle ballen op Henkie!
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

In mijn ogen komt het er wat op neer dat Feanfan niet zoveel met nieuwnoord te maken wil hebben maar wel best wil gaan staan. Ik zeg gewoon met zijn allen in 1 vak. Met de beker in Rotterdam ging dat ook prima. Ik zal er flink van balen als we straks beide geen staanvak onderin hebben terwijl dat misschien wel had gekund als er was samengewerkt tussen nieuwnoord en feanfan.

Het is immers voor nieuwnoord al eens eerder fout gelopen doordat feanfan een eigen vak wilde hebben.
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

sch4-live schreef:Het is immers voor nieuwnoord al eens eerder fout gelopen doordat feanfan een eigen vak wilde hebben.
?? leg eens uit.
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Laten we maar geen oude koeien weer uit de sloot halen, dat is bij de meesten wel bekend....
Alle ballen op Henkie!
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

xander schreef:En dat gebeurt nu niet.
Wat gaat er niet gebeuren?

De denkfout hier is m.i. dat er wordt aangenomen dat de desbetreffende groep hoe dan ook wil staan. Dat is (volgens mij) niet zo. Die mogelijkheid hebben ze bovendien jarenlang gehad, maar de drang om over te stappen naar Nieuw Noord is er blijkbaar niet. Wel blijkt er animo te zijn voor een staanvak op de zuidtribune. FeanFan heeft op papier de beschikking over een eigen vak, is ter ore gekomen dat er belangstelling voor is en ze kijken nu naar de mogelijkheden om die wens te vervullen. Dat lijkt me plausibel en heeft niets te maken met Nieuw Noord.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Superfries88' schreef: Op basis waarvan? Ik volg deze kwestie zelf met interesse, maar dat gevoel heb ik dus helemaal niet. Sterker nog: ik heb zelfs wel eens het gevoel dat sommige NN'ers het beschouwen als een soort concurrentiestrijd en een soort alleenrecht claimen. Dat is m.i. ten onrechte, maar daardoor ontstaan zulke gevoelens wellicht.
Daarom zeg ik ook dat het een gevoel is. En laten we die concurrentiestrijd maar helemaal niet over beginnen, wij weten allebei het beste waar die vandaan kwam. Gelukkig hebben die twee personen niet zoveel invloed meer. Er zijn voldoende voorbeelden waarbij gewoon samengewerkt werd, maar als je een paar keer verneukt wordt (tot op de dag van de bekerfinale zelfs), dan houdt het een keer op natuurlijk.

Ik heb overigens niks tegen die poll hoor, iedereen is vrij om zo'n poll uit te geven. Maar ik heb er mijn bedenkingen bij omdat de mogelijkheden van keuze beperkt zijn en ik het niet representatief vindt omdat je bij voorbaat de uitslag al manipuleert. Dan kun je nog zo vaak beginnen over dat er blijkbaar geen animo is om in NN te staan, als die mogelijkheid er niet is (vak is vol), dan kun je dat niet met zekerheid zeggen.

Maar ook nogmaals: Ik hoop van harte dat iedereen voetbal kan beleven zoals hij of zij het wil. Dus als FF per se een staanvak wil, juich ik dat alleen maar toe. Maar het moet niet ten koste gaan van de beste optie, en zolang je niet meer mogelijkheden onderzoekt zul je nooit weten wat die beste oplossing is.
Corruption is everywhere, fight it!
Gebruikersavatar
SCH1920
Invaller
Berichten: 429
Lid geworden op: 06-12-2009 22:41

Bericht door SCH1920 »

Een staanvak op noord en zuid is natuurlijk ridicuul. Een groter staanvak op noord (als 'combinatie') aan het veld is de meeste logische optie. Het lijkt mij dat dit voor de club ook de enige mogelijkheid is.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Fanatic 4-ever schreef:En laten we die concurrentiestrijd maar helemaal niet over beginnen, wij weten allebei het beste waar die vandaan kwam.
Het is weinig zinvol om oude koeien uit de sloot te halen, om bij dat spreekwoord te blijven. Maar ik heb nog steeds het gevoel dat er een bepaalde wrijving gaande is. Het zijn soms maar details, maar daaraan merk ik al dat de onderlinge relatie nog steeds troebel is. Dat is zonde. In mijn optiek is het tijd om de problemen verleden tijd te laten worden en elkaar gewoon te accepteren, ook wanneer een bepaalde partij een afwijkende keuze maakt. Dat is misschien nog wel een belangrijkere voorwaarde voor 'een twaalfde man' dan de vocaal fanatieke supporters bij elkaar te zetten.

Wat de poll betreft: die heeft natuurlijk betrekking op het peilen van de animo voor een tweede staanvak. Een alternatief (Nieuw Noord) aanbieden heeft op dat moment geen nut, want het is naar mijn weten geen recent gespreksonderwerp en ook dat plan is nog onzeker. Het is m.i. logisch dat je de poll gebruikt om puur naar deze mogelijkheid te kijken en dan zijn dit de opties. Van daaruit kun je nog beter de animo onderzoeken en je kunt bekijken wat de daadwerkelijke wensen zijn. Een uiteindelijk goed en onderbouwd plan kun je dan bij de directie neerleggen. Mocht het niet lukken, dan is het alternatief NN wellicht alsnog bespreekbaar.

Volgens mij is het beter om rustig af te wachten wat FeanFan hiermee gaat doen nu. Er blijkt zeker animo te zijn, maar voordat beide partijen eventueel een vervolgstap kunnen zetten ben je weer een tijdje verder. In de tussentijd zou je ook kunnen overleggen op bepaalde niveaus, lijkt me.
Gebruikersavatar
Frisian
Wereldspeler
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10-07-2004 12:43

Bericht door Frisian »

Geef u op voor de FeanFan Heerenveen- en sportquiz!

Op donderdag 8 december organiseert supportersclub FeanFan een sportquiz, waarbij sc Heerenveen centraal staat. Bent u kenner én in de gelegenheid om mee te doen? U kunt zich nu opgeven!

De quiz zal plaatsvinden in het Fryslân FeanPlaza, dat om 19:15 uur de deuren opent. Omstreeks 20:00 uur gaat het evenement van start en duurt tot ongeveer 22:00 uur, uiteraard afhankelijk van het verloop van de quiz. Robert Anker van sc Heerenveen-TV zal de presentatie verzorgen.

In tweetallen zal er tegen elkaar worden gespeeld. Geef u via feanfan@hetnet.nl op, bij voorkeur als tweetal. FeanFan stelt tweetallen samen indien er individuele personen worden opgegeven. De quiz zal uit enkele onderdelen, inclusief een finalespel, bestaan. Een aantal spelers en mensen van de technische staf doen mee aan de quiz, waartegen ook zal worden gestreden.

Voor donateurs van FeanFan is de avond gratis op vertoon van de donateurspas. Bent u geen donateur? U kunt alsnog deelnemen door € 7,50 te betalen of vooraf lid te worden.
bron:www.feanfan.nl
supporter: in voor en tegenspoed
Ultras'01
Selectiespeler
Berichten: 702
Lid geworden op: 11-01-2010 19:14
Locatie: lemmer

Bericht door Ultras'01 »

Superfries'88 al een partner?
Wij zijn HEERENVEEN
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Ultras'01 schreef:Superfries'88 al een partner?
Het antwoord is nee, en ik doe niet mee ook. Er liggen dus kansen voor geïnteresseerden! :wink:
Gebruikersavatar
Bouwe666
Invaller
Berichten: 381
Lid geworden op: 24-01-2010 02:21
Locatie: 0594

Bericht door Bouwe666 »

Mooie sfeeractie op zuid met die linten en banners,mooi totaal plaatje!
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Leuk plaatje inderdaad, volgens mij ook een boel nieuwe banners? Knap dat men doorgaat ondanks enorme korting op het sfeerbudget. Wel frappant dat die linten op Zuid wel mogen, terwijl het op Noord niet kan, 'omdat linten in de constructie blijven hangen en rommel geeft'.
Corruption is everywhere, fight it!
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Voor het kleine budget inderdaad prima actie. Wel ben ik benieuwd of zuid de troep die de shooters gaf ook zelf moest opruimen?
Plaats reactie