FeanFan (supportersclub)

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Euh ja, wat is daarmee?
Op naar het volgende seizoen....
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Blizzard schreef:Heeft iemand die column op bladzijde 37 al gelezen van het FeanFan magazine?
Echte clubliefde ;)
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Kan iemand het inscannen ben namelijk niet donateur van Feanfan.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Column van een echte Feanfan! :lol:
Wiggs
Wereldspeler
Berichten: 1315
Lid geworden op: 03-12-2006 17:24

Bericht door Wiggs »

Vind um eigenlijk wel steengoed
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Als die persoon er zo over denkt, prima toch? Beetje jammer dat sommige mensen gelijk de boel weer moeten generaliseren. Nergens voor nodig.
Op naar het volgende seizoen....
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Ach, sommige mensen kunnen alleen hun eigen richting op denken en kunnen zich niet in een ander zijn denkwereld verplaatsen.
Anti anti. :)
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Maakt me nieuwsgierig, wat staat erin?
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Gebruikersavatar
appelscha
Invaller
Berichten: 418
Lid geworden op: 16-10-2007 01:03
Locatie: Appelscha

Bericht door appelscha »

Venderwel schreef:Maakt me nieuwsgierig, wat staat erin?
Gebreide (Friese) truien. :wink:
APPELSCHA
diny777
Selectiespeler
Berichten: 534
Lid geworden op: 19-11-2008 11:18
Locatie: Bunschoten-Spakenburg

Bericht door diny777 »

Venderwel schreef:Maakt me nieuwsgierig, wat staat erin?
En een thermoskan, die ze mee neemt naar de wedstrijd.
Gebruikersavatar
Piet
Invaller
Berichten: 441
Lid geworden op: 02-12-2002 15:08
Locatie: Amsterdam (when posting)

Bericht door Piet »

diny777 schreef: En een thermoskan, die ze mee neemt naar de wedstrijd.
Mogen thermoskannen eigenlijk het stadion nog in? Ze zijn er net als flesjes, die niet het stadion in mogen, nog steeds.
Ok.
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Piet schreef: Mogen thermoskannen eigenlijk het stadion nog in? Ze zijn er net als flesjes, die niet het stadion in mogen, nog steeds.
Ik denk dat thermoskannen ook niet mogen. Ik vind dat de club hier dan wel wat consequenter mag zijn. Als je lopend met je flesje naar binnen gaat, mieteren ze het in de prullenbak, maar een tas kijken ze nooit in. Als je iets doet, doe het dan ook goed. Half werk heb je helemaal niks aan.
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

geert. schreef: Ik denk dat thermoskannen ook niet mogen. Ik vind dat de club hier dan wel wat consequenter mag zijn. Als je lopend met je flesje naar binnen gaat, mieteren ze het in de prullenbak, maar een tas kijken ze nooit in. Als je iets doet, doe het dan ook goed. Half werk heb je helemaal niks aan.
Tassen worden wel gecontroleerd in iig waar ik het stadion meestal in ga dan.
Wiggs
Wereldspeler
Berichten: 1315
Lid geworden op: 03-12-2006 17:24

Bericht door Wiggs »

Volgens mij alleen op Noord
Op Zuid waar ik meestal naar binnen ga nooit controle,gister op Noord wel weer
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Wiggs schreef:Volgens mij alleen op Noord
Op Zuid waar ik meestal naar binnen ga nooit controle,gister op Noord wel weer
Ik ga ook altijd op zuid naar binnen. Wordt nooit een tas o.i.d. gecontroleerd.
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Diverse malen is mijn tas overhoop gehaald op Noord.

Ik denk dat er een gedoogbeleid is voor de koffiekan.
Alle ballen op Henkie!
Gebruikersavatar
Piet
Invaller
Berichten: 441
Lid geworden op: 02-12-2002 15:08
Locatie: Amsterdam (when posting)

Bericht door Piet »

Zou dat smaken, bier uit een kan?
Ok.
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Piet schreef:Zou dat smaken, bier uit een kan?
haha hij is goed. Tuurlijk smaakt dat ... als het maar een nieuwe kan is.
100% achter Marco van Basten!
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

Moet zeggen dat ik een grote smile op mijn gezicht kreeg toen ik de column las. Echt het prototype koffiekanner die trots is op haar eigen gebreide friese trui (wat best een rotklus is om op patroon te breien) en een koffiekan meeneemt naar het stadion.
Dit zijn over het algemeen wel de mensen die al jarenlang trouw zijn aan heerenveen. Er wordt in het stuk ingegaan op wat er op dit forum wordt gezegd over de zogenaamde koffiekanners. Dat ze niet fanatiek zouden zijn enz.

Erg netjes geschreven zonder een sneer te geven richting NN. Ik zelf ben er trots op dat ik supporter ben van heerenveen waar alles er nog gemoedelijk aan toe gaat. Je hoeft hier niet bang te zijn om in elkaar geslagen te worden. Dit zorgt tenminste bij mij voor een groot stuk voetbalplezier. En nee ik heb geen zelf gebreide friese trui of een thermoskan. Ik zit ook liever op noord dan op zuid omdat er nou eenmaal een stuk meer geluid wordt geproduceerd op noord (ondanks de goede pogingen van enkelen op zuid).

De boodschap in het stuk is eigenlijk dat iedereen voetbal op zijn eigen manier beleefd en dat er geen goed of fout is. Ik ben ook blij dat het in nederland er rustig aan toe gaat waardoor je nog gewoon met het gezin naar een voetbalwedstrijd kan. Laat iedereen in zijn waarde, want iedereen is belangrijk.
Shakey Sam
Jeugdspeler
Berichten: 10
Lid geworden op: 16-11-2008 15:20

Bericht door Shakey Sam »

'De boodschap in het stuk is eigenlijk dat iedereen voetbal op zijn eigen manier beleefd en dat er geen goed of fout is.'

Daar ben ik het helemaal mee eens. Het is een column, dus een stukkie met een kwinkslag, maar ook met een prima boodschap. Tolerantie op de tribune. Met zijn allen us hearrenfean (ieder op zijn eigen wijze) steunen. Hulde.
teamplayer
Wereldspeler
Berichten: 1145
Lid geworden op: 06-09-2007 17:55
Locatie: makkum

Bericht door teamplayer »

Deze mevrouw van de column heb ik een half jaar geleden ontmoet. Zij gaat al jaren iedere uitwedstrijd mee en is ook iedere thuiswedstrijd van de partij. Ze is bloedjefanatiek, maar wel op een leeftijd dat ze geen negentig minuten staat te springen.
Mooi mens, met een top column!
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

En typerend voor de (wwardevolle) diversiteit binnen zo'n voetbalclub.
marrumrules
Invaller
Berichten: 323
Lid geworden op: 22-12-2008 21:00

Bericht door marrumrules »

En zal Fean fan nu ook eens zich richten op de sfeer?? Met alle respect denk ik dat het de laatste wedstrijden erg stil is in 427.

Ik vind het erg storend dat Feanfan een doek over mijn kop gooit, dit 10 minuten boven mijn kop laat hangen, ik geen opkomst fries volkslied of wat dan ook kan meemaken.

Doe dat alsjeblieft boven jullie eigen hoofd. en als je zo´n actie wil, laat hetm dan direct na de opkomst los zodat een ieder bij het volkslied weer het veld etc kan zien.

Wij vragen niet om doeken dit zijn jullie ideeën. draag dan ook de gevolgen! Met vellen etc is er minder irritatie. Elke keer met doeken ervaar ik veel irritatie. Lijkt mij dus niet een actie die te vaak moet voorkomen en anders op een goede manier.
today is D-Day
Gebruikersavatar
rottevalle
Wereldspeler
Berichten: 1157
Lid geworden op: 01-09-2003 15:39
Locatie: Rottevalle

Bericht door rottevalle »

Was vak 427 er niet voor de 'sfeer'?
Onder sfeer valt ook zo'n doek over je kop. Als je daar last van hebt dan moet je maar ergens anders gaan zitten.
Alderaarst!
---E---
Selectiespeler
Berichten: 733
Lid geworden op: 01-03-2008 23:43

Bericht door ---E--- »

Wat een ramp, het fries volkslied missen. Het word nergens meer meegezongen in het stadion, ja op Noord maar voor de rest.
Je ziet ook nergens meer een sjaaltje omhoog komen. Dan nog beter zo'n doek. Dan lijkt het nog wat.
marrumrules
Invaller
Berichten: 323
Lid geworden op: 22-12-2008 21:00

Bericht door marrumrules »

zit niet in 427, anders had ik ook geen last van dat doek, want dat gaat over 27 heen zoals ik al schreef dat ze het doek dus niet over hun eigen hoofden doen.
Anders zou ik er toch niks van zeggen lijkt mij.

en ja 427 is er voor de sfeer, maar het is wat stiller aan het worden de laatste tijd.
today is D-Day
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Wat is er nu erg om een paar minuten een doek over je heen te hebben. Sommige mensen moeten ook echt overal wat over te zeiken hebben, gatverdamme.
Op naar het volgende seizoen....
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

marrumrules schreef:zit niet in 427, anders had ik ook geen last van dat doek, want dat gaat over 27 heen zoals ik al schreef dat ze het doek dus niet over hun eigen hoofden doen.
Vak 427 is gewoon een openbaar vak, net zoals 27 zelf. Het sfeerteam richt zich op heel Zuid, niet alleen op 427.

Verder is een groot megadoek niet mogelijk in 427 door de palen en de ingangen. Lijkt me toch niet moeilijk om te constanteren als je even naar deze vakken kijkt. Verder heb je dan ook dáár mensen die er last van hebben.

Wat mij betreft moet je het maar accepteren en anders wacht je maar even in de gracht als je er moeite mee hebt.
marrumrules
Invaller
Berichten: 323
Lid geworden op: 22-12-2008 21:00

Bericht door marrumrules »

Pardon????????????????? Dus ik mag mijn mening hier niet over geven? IK vind het storend dat ik zo´n doek over mijn kop heb terwijl ik liever uit volle borst het volkslied zing en naar het stadion, de spelers etc kijk. en dus zeik ik.

wat een zinlose reactie zeg. Ik loop al ongeveer 25 jaar mee in het stadion dus dat zeiken valt wel mee hoor.

Ik vraag mij af als je als Feanfan een doek wil laten zien doe het dan in je eigen vak. dat is mijn punt. Ik heb er niet om gevraagd, ik wil gewoon het veld zien, de sfeer proeven. en niet zo´n stinkend doek op mijn kop. de makers van de doeken staan er zelf boven en houden het doek vast zodat het niet naar beneden kan. terwijl wij hier niet op zitten te wachten omgekeerde werled denk ik.
today is D-Day
marrumrules
Invaller
Berichten: 323
Lid geworden op: 22-12-2008 21:00

Bericht door marrumrules »

Superfries88' schreef:
Vak 427 is gewoon een openbaar vak, net zoals 27 zelf. Het sfeerteam richt zich op heel Zuid, niet alleen op 427.

Verder is een groot megadoek niet mogelijk in 427 door de palen en de ingangen.
Dan maar geen megadoek of op een betere manier. dus als de spelers op het veld zijn loslaten die hap en uit volle borst volkslied
today is D-Day
Plaats reactie