FeanFan (supportersclub)

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Damaverick » 01-10-2013 10:15

Overigens heeft FeanFan.nl dit seizoen via hun Facebook pagina een foto actie.

Je kunt een foto inzenden gemaakt tijdens een wedstrijd van sc Heerenveen.
Deze foto mag gemaakt zijn in het stadion, maar mag ook gewoon thuis op de bank of bijv bij vrienden oid gemaakt zijn.
Enige voorwaarde is dat er te zien is dat het om een wedstrijd van sc Heerenveen gaat.

De de mooiste foto's worden door een vakjury uitgezocht en daar mag op gestemd worden.
De prijs is een gesigneerd wedstrijdshirt van sc Heerenveen.
Damaverick
Nieuw talent
 
Berichten: 147
Geregistreerd op: 29-01-2013 12:44

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor SCH1920 » 26-10-2013 16:32

Vanmiddag de FeanFan in de bus ontvangen, uiteraard met stukken over de twee gewonnen derby's van september. Ene meneer Looijenga schreef over de A7-derby:

"Voor de wedstrijd ga ik richting de FC Groningensupporters. Ik observeer het goed gevulde bezoekersvak en schrik van de haat die me in woord en gebaar ten deel valt. Wat gaat er in ze om? Om bang van te worden. Hier maar snel weg!"


Kom op zeg, hier ga je toch niet over optekenen "om bang van te worden"? Wat een vreemde beleving van een voetbalwedstrijd heeft deze meneer. Dat geeft zo'n wedstrijd toch juist extra's? Het is toch heerlijk dat je zo bejegend wordt door een stel stadjers, simpelweg omdat je Heerenveen bent? Heel wat anders dan die brave hendriken die ik spotte in het bezoekersvak van Cambuur met hun schoolreisjessfeer.
Avatar gebruiker
SCH1920
Selectiespeler
 
Berichten: 429
Geregistreerd op: 06-12-2009 22:41

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor TORCIDA » 29-10-2013 13:45

als je zo snel bang bent, wat heb je er dan uberhaupt te zoeken. Waarom het uitvak zo nadrukkelijk observeren? Dan wil je toch ook zien wat je verwacht te zien...
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Calimero » 29-10-2013 13:48

Nutteloze opmerking die niks toevoegt. Vast zo'n heilig boontje die zelf nog nooit een snoepje uit de snoepwinkel heeft gestolen. Neem ik niet serieus. Zoals Torcida al zegt: waarom ga je dan überhaupt kijken?
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor fuotbalgek » 29-10-2013 14:29

Zo'n man heeft in feite gewoon gelijk. Er staan mensen tussen, die kijken uit hun ogen en gedragen zich, dat heeft niets meer met een voetbalwedstrijd te maken. Natuurlijk is de meerderheid het normaal gaan vinden, maar deze man mag toch best optekenen dat hij bang wordt van dergelijke figuren. Angst hoeft niet direct te betekenen dat hij vreest dat ze losbreken, de angst is nog veel meer dat dit soort types kennelijk in steeds grotere getale in onze samenleving terug te vinden is.

Maar goed, om het even in perspectief te plaatsen dat een opmerking als die niet zo raar is van een doorsnee voetbal kijker.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Calimero » 29-10-2013 14:42

Wat verwachtte hij dan te zien? :roll:
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Appie_M » 29-10-2013 14:44

Calimero schreef:Wat verwachtte hij dan te zien? :roll:


Ik denk dat hij verwachtte te zien dat de Groningensupporters hand in hand lieflijk door een roze bloemenweide hupppelden of iets dergelijks(ik krijg al braakneigingen van het idee). In elk geval best een brave borst die kerel.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Wizard » 29-10-2013 16:29

Calimero schreef:Wat verwachtte hij dan te zien? :roll:


Dat ze hem toezongen en hem een succesvolle wedstrijd toewensten.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Damaverick » 21-11-2013 11:53

FeanFan heeft een nieuwe website op http://www.feanfan.nl gelanceerd.
Damaverick
Nieuw talent
 
Berichten: 147
Geregistreerd op: 29-01-2013 12:44

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Superfries82 » 30-12-2013 13:27

Word jij de Heerenveen-kenner van 2014?

Word jij de Heerenveen-kenner van 2014?
Noteer zaterdag 15 februari 2014 alvast in je agenda. Op deze avond organiseert supportersclub FeanFan namelijk de voetbalquiz 'mister FeanFan'. Een voetbalquiz over het heden en verleden van sc Heerenveen.

Wie scoorde de beslissende goal in de beroemde wedstrijd sc Heerenveen - Ajax op 7 mei 1950? Hoe heette de eerste buitenlandse trainer van sc Heerenveen? Van welke club won sc Heerenveen twee keer met 5-0 in Europees verband? Wat was de vorige club van Nordfeldt?

Dit is zomaar een greep uit de vragen van dit jaar. Ook in 2014 wordt de quiz (bestaande uit tachtig vragen) samengesteld en gepresenteerd door Robert Anker Media. In koppels van twee personen wordt gestreden om mooie prijzen en een wisselbeker, waarin de namen van winnaars worden vereeuwigd. Het allerbelangrijkste is natuurlijk de titel 'Mister FeanFan 2014', die je een jaar lang mag voeren.

Enkele bekende clubmensen hebben zich inmiddels opgegeven. Zij doen een gooi naar de titel en willen voorkomen dat Klaas Jan van der Veen en Michiel Seekles hun titel prolongeren. Wie dat zijn? Houd onze site de komende maanden in de gaten!
Durf jij het ook aan? Geef je al vast op via info@feanfan.nl!

Het belooft een gezellige en spannende avond te worden, die helemaal in het teken staat van onze pompeblêdenclub!

Tot ziens op zaterdag 15 februari 2014.

Het bestuur van supportersclub FeanFan
Feanfan ben je niet even, maar je hele leven
Superfries82
Selectiespeler
 
Berichten: 175
Geregistreerd op: 24-10-2007 19:54
Woonplaats: Heerenveen

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Damaverick » 16-01-2014 17:42

It Petear op 29 november met Veenstra, Van Basten en spelers!

Op donderdag 29 november organiseert Supportersclub FeanFan 'It Petear'. Deze discussieavond zal plaatsvinden in het FeanPlaza, te bereiken via Ingang G van het Abe Lenstra Stadion. De toegang is gratis.

Trainer Marco van Basten zal aanwezig zijn op deze avond. Ook voorzitter Robert Veenstra en diverse spelers zullen acte de présence geven. Deze namen worden in een later stadium gepubliceerd.

Op 29 november gaat de zaal om 19.30 uur open. Om 20.00 uur zal It Petear daadwerkelijk worden gestart. U bent hierbij van harte welkom!

Calimero schreef:Beter goed gejat dan.... :wink:


http://www.feanfan.nl/nl/nieuws_lezen/voorgeschiedenis-it-petearterug-naar-jaren-negentig

:wink: :wink:
Damaverick
Nieuw talent
 
Berichten: 147
Geregistreerd op: 29-01-2013 12:44

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Damaverick » 16-01-2014 17:43

Fanatic 4-ever schreef:Goed om te zien dat na al die jaren FF ook eindelijk iets gaat doen voor supporters om in discussie te gaan met de club. Hoewel het idee natuurlijk duidelijk afgekeken is van Nieuw Noord vind ik het prima dat men meer gaat organiseren dan alleen bingo-avonden :wink:


Ook voor jou geld misschien deze link :wink:
http://www.feanfan.nl/nl/nieuws_lezen/voorgeschiedenis-it-petearterug-naar-jaren-negentig
Damaverick
Nieuw talent
 
Berichten: 147
Geregistreerd op: 29-01-2013 12:44

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Calimero » 16-01-2014 18:13

Leuk feitje is dan ook dat niemand uit het huidige bestuur ook maar een beetje actief lid van FF was, jammer dat je zo goedkoop wilt scoren Damaverick beetje triest. Het maakt mij niet uit wat FF doet, maar het is toch allermeest opvallend dat 'it petear' weer in leven is geroepen na de inloopavonden van NN. Verder interesseert het me echt helemaal niks en maak ik me er allerminst druk om.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Damaverick » 17-01-2014 11:48

Calimero schreef:Leuk feitje is dan ook dat niemand uit het huidige bestuur ook maar een beetje actief lid van FF was, jammer dat je zo goedkoop wilt scoren Damaverick beetje triest. Het maakt mij niet uit wat FF doet, maar het is toch allermeest opvallend dat 'it petear' weer in leven is geroepen na de inloopavonden van NN. Verder interesseert het me echt helemaal niks en maak ik me er allerminst druk om.


Het trieste en goedkope scoren komt juist van de personen die lang niet alle inside info weten met opmerkingen komen als

- beter goed gejat als...
en
- idee duidelijk afgekeken van...

En dat het je niet uitmaakt wat FF doet is dus niet helemaal waar, want had dat zo geweest, dan moet je dus ook niet zulke opmerkingen plaatsen.
Nee dan juich je juist zulke initiatieven toe.
En als je je er niet druk om maakt, dan reageer je ten eerste niet op mijn post waarin je nogmaals aan wilt stippen dat het is afgekeken van NN. :wink:

Ik zie wel vaker commentaar van sommige personen op FF.
Maar je zou juist moeten toejuichen dat sc Heerenveen 2 supportersverenigingen heeft die beide actief bij de club betrokken zijn mbt sfeer, uitwedstrijden, overleg en de connectie tussen bestuur/medewerkers/trainers/spelers aan de ene kant en fans aan de andere kant.
Damaverick
Nieuw talent
 
Berichten: 147
Geregistreerd op: 29-01-2013 12:44

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Otsje P » 17-01-2014 12:14

Snap wel wat Damaverick bedoeld. Ik ben zelf van geen van beide verenigingen lid. Misschien dat ik dat eens moet gaan doen trouwens, maar dat terzijde.

In comments hier op het forum lijken enkele NN'ers zich een beetje verheven te voelen boven de FF'ers. Nergens voor nodig volgens mij. Ieder zijn eigen.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Appie_M » 17-01-2014 12:19

Otsje P schreef:In comments hier op het forum lijken enkele NN'ers zich een beetje verheven te voelen boven de FF'ers. Nergens voor nodig volgens mij. Ieder zijn eigen.


Dat merk ik inderdaad ook al een tijdje. Puur omdat ze bij de 'grote stoere harde kern' horen denken sommigen dat ze beter zijn dan anderen. Erg jammer.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 18-01-2014 14:37

Lachwekkende reacties hier zeg, iemand zegt iets over de inloopavond van Feanfan en dan voel je je daar direct boven verheven? Haha.

Overigens gaan Nn en ff zich binnenkort samen inzetten voor een (grote) sfeertribune op één zijde.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor JD » 19-01-2014 12:52

Ik had altijd een broertje dood aan Feanfan, dit kwam voornamelijk door figuren als Hans Robijn. Ik vind dat het huidige bestuur het goed doet en was ook blij dat ze tijdens de Feanrevolutie van zich lieten horen. Ik ben met plezier donateur van Feanfan!

Hoe is het eigenlijk met die compleet geschifte Hansrob? Nadat we met een groepje hem de gek wat aanstaken in Arnhem begon ie te huilen en kwam z'n zoontje(?) verhaal halen :lol:
JD
Selectiespeler
 
Berichten: 398
Geregistreerd op: 18-12-2003 19:15

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Superfries82 » 19-01-2014 12:58

Wat ik weet zit Hansie Hansie nog gewoon in 427.

Sommige persoontjes moet je snel vergeten :wink: .

Dat er weleens wrijving tussen NN en FF is geweest is een feit, maar juist de laatste tijd is de band veel beter geworden. Mede door de feanrevolutie.

Laten we zo (gezamenlijk) doorgaan. Dan pluk je er vanzelf de vruchten van, en een grote sfeertribune is voor velen een droom. Ben erg benieuwd wat er mogelijk is met het nieuwe bestuur!
Feanfan ben je niet even, maar je hele leven
Superfries82
Selectiespeler
 
Berichten: 175
Geregistreerd op: 24-10-2007 19:54
Woonplaats: Heerenveen

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor HUNTELAAR » 19-01-2014 20:56

Sta zelf in NN, zou graag afgelopen vrijdag naar inloop avond zijn geweest. Kon alleen niet, kan iemand mij bevestigen dat ik donderdag naar avond van Feanfan kan zonder lid te zijn?
HUNTELAAR
Basisspeler
 
Berichten: 831
Geregistreerd op: 25-02-2005 19:49

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Riverside » 19-01-2014 21:19

Iedere supporter is welkom, het is niet noodzakelijk om donateur van FeanFan te zijn.

Van de officiële site.
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Damaverick » 20-01-2014 09:57

HUNTELAAR schreef:Sta zelf in NN, zou graag afgelopen vrijdag naar inloop avond zijn geweest. Kon alleen niet, kan iemand mij bevestigen dat ik donderdag naar avond van Feanfan kan zonder lid te zijn?


Klopt iedere fan is welkom zonder dat je donateur van FeanFan hoeft te zijn.
Damaverick
Nieuw talent
 
Berichten: 147
Geregistreerd op: 29-01-2013 12:44

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Calimero » 21-01-2014 18:21

Dat jij aanneemt dat ik niet blij ben met de 2 supportersverenigingen Damaverick, is een aanname van jouw kant op niets gebasseerd. Je haalt een oude post van mij aan om nog even zogenaamd je gelijk te halen. Misschien zou je iets meer over het heden moeten praten om te kijken hoe mensen er op dit moment instaan, in plaats van gewoon simpele aannames zonder echt goeie onderbouwing te doen. Ik vind namelijk dat FF zich op veel punten aanzienlijk aan het verbeteren is, in tegenstelling tot het verleden.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Damaverick » 22-01-2014 12:59

Calimero schreef:Dat jij aanneemt dat ik niet blij ben met de 2 supportersverenigingen Damaverick, is een aanname van jouw kant op niets gebasseerd. Je haalt een oude post van mij aan om nog even zogenaamd je gelijk te halen. Misschien zou je iets meer over het heden moeten praten om te kijken hoe mensen er op dit moment instaan, in plaats van gewoon simpele aannames zonder echt goeie onderbouwing te doen. Ik vind namelijk dat FF zich op veel punten aanzienlijk aan het verbeteren is, in tegenstelling tot het verleden.


Ik haal een opmerking aan die toen al niet klopte en daar wijs ik je even op. (als je dat niet kunt hebben moet je het zeggen hoor, dan weten we dat voortaan even)
Ik heb opmerkingen van jou voorbij zien komen daar zit soms weinig positiefs aan. Dus misschien moet je niet alleen het negatieve mbt FF alleen maar spuien maar het positieve ook eens (want zoals je zegt vind je dat ze zich aan het verbeteren zijn).

En uit jou opmerkingen maak ik ook uit dat je geen lid of nauw betrokken bent bij FeanFan. Dus dan is het natuurlijk ook lekker roepen in de ruimte voor jou he.
Daarnaast denk je ook nog eens je gelijk te moeten halen gezien je vorige post. Dus echt veel hout snijd je opmerking (dat je vindt dat ze aan het verbeteren zijn) niet.

Wat dat betreft kan ik me wel vinden in de opmerking van enkelen hier dat het lijkt of sommigen zich maar wat verheven voelen.
En dat is nou iets wat totaal niet nodig is. Maar dat is mijn mening. En dat geld natuurlijk beide kanten op.

FF en NN hebben sinds de revolutie meer en meer de handen in elkaar gesloten en staan dichter tot elkaar dan ooit tevoren.
Dat is natuurlijk ontzettend mooi dat er 2 verenigingen zijn die gezamenlijk strijden voor doelen die ook voor beide verenigingen gelden.
Damaverick
Nieuw talent
 
Berichten: 147
Geregistreerd op: 29-01-2013 12:44

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Calimero » 22-01-2014 18:11

Dit wordt een kansloze één-op-één discussie, dus eigenlijk zou ik er niet eens op moeten reageren. Maar vooruit. Volgens mij heb ik al vaker positieve uitlatingen gedaan wat betreft FF dus misschien zou je iets verder moeten teruglezen dan. Verder is het gemakkelijk voor jou om te oordelen of ik wel of niet betrokken ben bij FF blijkbaar. Ik ben in het verleden heel nauw betrokken geweest bij FF, dus weet wel degelijk wat er (ge)speelt(d heeft). Als je er verder per sé over in discussie wilt, stuur je maar een PB.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Frisian » 23-01-2014 16:52

Heel nauw betrokken? Dat viel toch ook wel mee.... :wink:

Waar het nu om gaat is....''It Petear''
Mocht een ieder dus vanavond nog willen komen, iedereen is van harte welkom.
Het begint om 20.00 uur in de Feanplaza.
supporter: in voor en tegenspoed
Avatar gebruiker
Frisian
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 10-07-2004 11:43

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor HUNTELAAR » 28-01-2014 18:38

Fanatic 4-ever schreef:
Overigens gaan Nn en ff zich binnenkort samen inzetten voor een (grote) sfeertribune op één zijde.


Wanneer is binnenkort?
Ben benieuwd wat voor info je meer hebt?
HUNTELAAR
Basisspeler
 
Berichten: 831
Geregistreerd op: 25-02-2005 19:49

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Calimero » 28-01-2014 19:06

Is gewoon bekend gemaakt door de voorzitter van NN op de inloopavond. Ze hebben een concept en dat gaan ze binnenkort overhandigen en presenteren bij de huidige directie.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Frisian » 04-02-2014 21:41

Word jij de Heerenveen-kenner van 2014?

Word jij de Heerenveen-kenner van 2014?
Noteer zaterdag 15 februari 2014 alvast in je agenda. Op deze avond organiseert supportersclub FeanFan namelijk de voetbalquiz 'mister FeanFan'. Een voetbalquiz over het heden en verleden van sc Heerenveen.

Wie scoorde de beslissende goal in de beroemde wedstrijd sc Heerenveen - Ajax op 7 mei 1950? Hoe heette de eerste buitenlandse trainer van sc Heerenveen? Van welke club won sc Heerenveen twee keer met 5-0 in Europees verband? Wat was de vorige club van Nordfeldt?

Dit is zomaar een greep uit de vragen van dit jaar. Ook in 2014 wordt de quiz (bestaande uit tachtig vragen) samengesteld en gepresenteerd door Robert Anker Media. In koppels van twee personen wordt gestreden om mooie prijzen en een wisselbeker, waarin de namen van winnaars worden vereeuwigd. Het allerbelangrijkste is natuurlijk de titel 'Mister FeanFan 2014', die je een jaar lang mag voeren.

Enkele bekende clubmensen hebben zich inmiddels opgegeven. Zij doen een gooi naar de titel en willen voorkomen dat Klaas Jan van der Veen en Michiel Seekles hun titel prolongeren. Wie dat zijn? Houd onze site de komende maanden in de gaten!
Durf jij het ook aan? Geef je al vast op via info@feanfan.nl!

Het belooft een gezellige en spannende avond te worden, die helemaal in het teken staat van onze pompeblêdenclub!

Tot ziens op zaterdag 15 februari 2014.


Denk jij dus dat je een SC Heerenveenkenner bent, geef je dan snel op (het liefst per tweetal).
Opgeven kan via info@feanfan.nl of gewoon een PBtje naar mij.
supporter: in voor en tegenspoed
Avatar gebruiker
Frisian
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 10-07-2004 11:43

Re: FeanFan (supportersclub)

Berichtdoor Feanfan 1 » 04-02-2014 22:50

Mijn kameraad geeft ons spoedig op. Wat kan je eigenlijk winnen ? Weer een voetbalwedstrijd naar Newcastle ?
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

VorigeVolgende

Keer terug naar Sfeer & supporters

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

cron