Niet bloot op de tribune.....

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

ALS 26.000 schreef:Je zult weinig hoogopgeleiden vinden die tatoes dragen
haha, nu moet ik zo hard lachen. Wat een pipo de clown ben jij!!!!! Jij bent echt niet van deze wereld, man kom op het is 2008. Boertje van buuten!
Bedankt Torcida:-)
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

Het is begrijpelijk dat deze discussie hard op hard gaat, maar zullen we het op de man spelen per direct stoppen? Reageer aub op meningen, niet op 'zielige personen' ed. :!:
Ladies and gentleman: We've got him!
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Venderwel schreef:Ik begrijp het bestuur wel degelijk. Zulk gedrag wordt vaak geassocieerd met hooligens en men is er bij de SC als de dood voor dat hooligens gedrag zich (nog meer) voor gaat doen.

Waar ik een beetje moeite mee heb is dat men hier maar wat loopt te schelden en af te geven op het bestuur, terwijl men geen enkele moeite doet om zich een beetje in het bestuur te verplaatsen. Goed andersom doet het bestuur ook weinig om zich in de supporters te verplaatsen en dan met name het NN deel, maar als je je een beetje in het bestuur verplaatst zie je wel waarom ze dit niet willen. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar dat is een ander verhaal!!!
Op de Vijverberg werd het liedje "Alves, Alves, je moeder is een hoer" aangeheven. Als de directie daar op een dergelijke manier haar afkeur over zou laten blijken zou ik daar volledig achter staan. Heerenveen heeft in het verleden zorgvuldig een bepaald imago opgebouwd, logisch dat ze ervoor willen zorgen dat dit niet verwaterd. Maar je kunt natuurlijk ook overdrijven, zoals in dit geval gebeurd.

En als de club zich al stoort aan ontblote bovenlijven in het vak kunnen ze in mijn ogen beter ter plaatse direct even een steward op de betreffende personen afsturen. Die tactiek gebruiken ze wel vaker bij 'afwijkend gedrag', maar in dit geval gebeurde dat niet eens.
Want op deze manier wordt een mug wel een hele grote olifant en maak de club zich een beetje belachelijk.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Goede zet van het bestuur. Als directie zijnde moet je je aanhang in bescherming nemen tegen zichzelf. Als je in je blote bast op de tribune gaat staan in de vrieskou heb je natuurlijk een steekje los. Ben blij dat de club zo betrokken is.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Ik ben het er ook helemaal mee eens, alleen de manier waarop dit naar buiten komt verdiend misschien niet de schoonheidprijs.
Maar daar zijn we hier met z'n allen ook weer een beetje verantwoordelijk voor door er zo over te praten.
Hou lekker je kleren aan en maak sfeer.
Anti anti. :)
Fean Fan Drachten
Selectiespeler
Berichten: 554
Lid geworden op: 08-12-2002 00:56

Bericht door Fean Fan Drachten »

Prima zet van de club. Sc Heerenveen heeft een imago van een fatsoenlijke, nette club waar nooit rotzooi is en dergelijke. Bij dat fatsoenlijke en nette imago hoort ook dat een supporter z'n kleren gewoon aanhoudt op de tribune. Het succes en de populariteit heeft de club mede te danken aan dat imago, dus is het logisch dat het bestuur dit wil bewaken.

Bovendien is het een modeverschijnsel, je ziet het steeds vaker en ik ben van mening dat wij daar niet aan mee hoeven te doen. De supporters die dit een belachelijke zet van de directie vinden, moeten zich eens gaan realiseren dat ze te gast zijn in het stadion en zich dienen te houden aan de huisregels. Als de directie dit onderwerp toevoegt aan die huisregels en mensen zijn het er niet mee eens, dan moeten ze zich voortaan maar uitkleden op de tribune van FC Groningen en daar tegen autoriteit aanschoppen...!

Trouwens, wel eens bij stilgestaan dat anderen zich misschien kunnen storen aan dit gedrag? Misschien kunnen we daar eens rekening mee houden.
Gebruikersavatar
Collettivo
Nieuw talent
Berichten: 130
Lid geworden op: 16-01-2006 21:29
Locatie: Joure

Bericht door Collettivo »

Is het, voor het bestuur, niet een idee om een Heerenveen-burka op de markt te brengen. En die juist verplicht te stellen in het stadion. Dan gaan alle supporters hetzelfde gekleed...
Oh ja en laat het bestuur dan ook direct meenemen dat we maar drie keer Hoera mogen zeggen na een doelpunt en dat we niet boven de 50 decibel aan geluid maken want hard schreeuwen en uitbundig juichen is ook niet netjes. :D

Het bestuur moet ophouden met deze betutteling van zijn eigen supporters, laat ieder toch zijn eigen wedstrijd op zijn of haar manier beleven (natuurlijk wel zonder geweld of vandalisme)...
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

De supporters van SC Heerenveen zullen komend weekend hun bovenlijf ontbloten tijdens de wedstrijd van hun club tegen NAC Breda. Dit doen zij om te protesteren tegen het beleid van de Friezen, om stripteases te verbieden.

De fans ging tijdens de gewonnen uitwedstrijd tegen De Graafschap uit hun dak. Daarbij gingen t-shirts, jassen en truien bij een deel van de mannelijke aanhang uit, zo schrijft de Leeuwarder Courant. Heerenveen vindt dat de fans hun bovenkleding aan moeten houden, zo schrijft de club in een brief aan fanclub Nieuw Noord.

Nieuw Noord wil nu uit protest zaterdag tijdens de thuiswedstrijd tegen NAC hun torso ontbloten. De weersvoorspellingen zijn niet al te gunstig, dus het zal een koud avondje worden voor de supporters van SC Heerenveen.

Toppie NN!!

Bron : http://www.voetbalreport.nl/10063/voetb ... nlijf.html
Laatst gewijzigd door paparazzi op 05-03-2008 15:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Miereneukert!
Gebruikersavatar
Collettivo
Nieuw talent
Berichten: 130
Lid geworden op: 16-01-2006 21:29
Locatie: Joure

Bericht door Collettivo »

Fean Fan Drachten schreef:Trouwens, wel eens bij stilgestaan dat anderen zich misschien kunnen storen aan dit gedrag? Misschien kunnen we daar eens rekening mee houden.

Sorry hoor maar ik stoor me soms ook aan het feit dat mijn buren in het stadion zich stilhouden en alleen maar zitten te zeuren op elke speler van Heerenveen. Moeten die daar nu ook mee ophouden omdat ik me daar aan stoor. Laat een ieder toch zijn eigen wedstrijd op zijn manier beleven. Volgens mij hebben we in Nederland nog altijd zoiets als vrijheid van uiting. En als de een zijn shirt uitdoet en een ander een dikke gebreide friese trui aantrekt dan mloet dat toch kunnen?? Of moeten er kledingsvoorschriften voor in het stadion komen? Want bij een nette fatsoenlijke club horen ook geen petjes, gescheurde broeken, bomberjacks, etc, etc (kan nog wel uren doorgaan). Maar juist een pak met stropdas. Dus moeten we dat voortaan dan maar aantrekken.
Fean Fan Drachten
Selectiespeler
Berichten: 554
Lid geworden op: 08-12-2002 00:56

Bericht door Fean Fan Drachten »

Collettivo schreef:Is het, voor het bestuur, niet een idee om een Heerenveen-burka op de markt te brengen. En die juist verplicht te stellen in het stadion. Dan gaan alle supporters hetzelfde gekleed...
Oh ja en laat het bestuur dan ook direct meenemen dat we maar drie keer Hoera mogen zeggen na een doelpunt en dat we niet boven de 50 decibel aan geluid maken want hard schreeuwen en uitbundig juichen is ook niet netjes. :D
Hou toch op, waar gaat het helemaal over? Typisch, zo'n reactie; er wordt gewoon een beroep gedaan op het goede fatsoen van de supporter en hier wordt direct gechargeerd en gereageerd alsof het einde van de wereld nabij is.

Met je laatste opmerking ben ik het wel eens: laat iedereen op zijn of haar manier de wedstrijd beleven. Ik zou daaraan willen toevoegen: blijf wel normaal doen en hou je kleren aan. Voor dit soort taferelen hebben we de Randstad.
Zit volgens mij ook een commercieel tintje aan: we hebben een enorm grote businessclub met heel veel zakenlui die veel geld in de club pompen; die houden van het imago van de club en daar horen deze dingen gewoon niet bij thuis. Als er sponsors weglopen om dit soort redenen is dat erg schadelijk voor de club!
Collettivo schreef:Sorry hoor maar ik stoor me soms ook aan het feit dat mijn buren in het stadion zich stilhouden en alleen maar zitten te zeuren op elke speler van Heerenveen. Moeten die daar nu ook mee ophouden omdat ik me daar aan stoor. Laat een ieder toch zijn eigen wedstrijd op zijn manier beleven.
Dat is toch appels en peren vergelijken... Je uitkleden op de tribune ligt toch veel gevoeliger bij sommige mensen dan een wedstrijd (te) kritisch bekijken! Ik hoop dat je dat zelf ook ziet.
Paparazzi schreef:Nieuw Noord wil nu uit protest zaterdag tijdens de thuiswedstrijd tegen NAC hun torso ontbloten.
Belachelijk. Alles onder het motto "Alles moet mogen in 2008 en als het niet mag dan gaan we in protest"... Ik ben ook NN-lid en ik vind de meeste acties/spreekkoren geweldig, maar dit is ronduit zielig. Hallo... we zijn te gast in het stadion!!
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

paparazzi schreef:(...)De supporters van SC Heerenveen zullen komend weekend hun bovenlijf ontbloten tijdens de wedstrijd van hun club tegen NAC Breda. Dit doen zij om te protesteren tegen het beleid van de Friezen, om stripteases te verbieden. (...)

Bron : http://www.voetbalreport.nl/10063/voetb ... nlijf.html
Dit komt is een opgeklopt verhaal. Hier een reactie van het bestuur van NN, te lezen op haar eigen website:
Blote buiken

Gisteren is in de media gekomen sc Heerenveen het niet op prijs stelt, dat men zich tijdens wedstrijden in het Abe Lenstra stadion of in het gastenvak tijdens een uitwedstrijd vertoont met ontbloot bovenlijf.

Nieuw Noord heeft het standpunt van SC Heerenveen hierin aangehoord. In dit overleg heeft Nieuw Noord aangegeven dat zoiets gebeurd vanuit beleving, enthousiasme en spontaniteit. De directie van SC Heerenveen heeft vervolgens haar standpunt op papier gezet en deze aan het bestuur van Nieuw Noord gericht, omdat Nieuw Noord hierop de enkelen die het aanging hiervan op de hoogte kon stellen. Deze brief is niet zoals inmiddels te lezen valt in diverse media aan alle leden gestuurd. Dit was ons inziens ook niet nodig mede gezien het feit dat het incidenteel was en al zeker niet massaal. Het werd door ons beschouwd als een eenmalig iets. Daarmee was voor ons de kous af.

Het is jammer dat bepaalde feiten worden verdraaid en dat een individuele gekscherende opmerking van een supporter over wordt genomen alsof aanstaande zaterdag het gehele stavak in de blote buik zou staan als vorm van protest. Hier is geen sprake van en mochten er toch blote buiken te zien zijn dan doet men dit op eigen initiatief.
Ladies and gentleman: We've got him!
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

Hallo... we zijn te gast in het stadion!!
Als je eigenaar bent van een seizoenskaart ben je "eigenaar" van je gekochte stoeltje. En wij zijn zeker niet te "gast" in ons eigen stadion. De supporters zijn de club en visa versa. Het is mede door de supporters dat ons stadion er staat.
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Dus als jij een kaartje voor in de trein koopt is die stoel waarop je zit jou eigendom?
Denk het niet.
Maar laten we met z'n allen het verstand gebruiken en rustig blijven.
Doe gewoon.
Anti anti. :)
Fean Fan Drachten
Selectiespeler
Berichten: 554
Lid geworden op: 08-12-2002 00:56

Bericht door Fean Fan Drachten »

Booijstra schreef:
Als je eigenaar bent van een seizoenskaart ben je "eigenaar" van je gekochte stoeltje. En wij zijn zeker niet te "gast" in ons eigen stadion. De supporters zijn de club en visa versa. Het is mede door de supporters dat ons stadion er staat.
Als ik eigenaar zou zijn van mijn stoeltje, dan zou ik mijn stoeltje ook mogen schilderen etc. Je bent eigenaar van je seizoenskaart, waarmee je het recht hebt om thuiswedstrijden van sc Heerenveen te bezoeken. Je 'huurt' je stoel dus eigenlijk.
Met je laatste opmerking sla je de spijker op z'n kop, heb je helemaal gelijk. En mede omdat het Heerenveen-publiek een positief imago heeft, willen sponsors zich daarmee associëren. Dáárom investeren ze in de club en zijn uitbreidingen mogelijk. Als het positieve imago deuken oploopt, heb je kans dat sponsors weglopen of dat potentiële investeerders afhaken. En volgens mij is dat nou precies wat de club niet wil.

Kortom: club, sponsors én supporters hebben elkaar nodig!
Freezeman schreef:Doe gewoon.
Exact.
Dreetje
Nieuw talent
Berichten: 119
Lid geworden op: 04-02-2008 12:18

Bericht door Dreetje »

**zucht**

Het gaat hier niet over Cambuur.

Het gaat er hier over dat 'de club' het eigen imago als fatsoenlijke en nette club wil behouden. Het lijkt mij vanzelfsprekend dat wanneer er in de ogen van de club dingen gebeuren wat dit imago kan aantasten hier over gesproken wordt.
Dat dit op deze manier zo wordt opgeklopt door enkelingen, en zowiezo de manier waarop dit wordt verwoord, vindt ik persoonlijk een kwalijke zaak.

Zoals eerder vermeld ben je als supporter te gast in het stadion. Als je 'bezitter' bent van een seizoenskaart, ben je geen eigenaar maar huurder van de stoel.

Ik geef het bestuur dan ook groot gelijk dat er over bepaalde zaken gesproken kan worden.

Bij de plaatselijke amateurclub sta je ook niet in de blote bast langs het veld. Waarom dan wel bij wedstrijden van SCH??
Laat het AUB weer over voetbal gaan ipv bestuurlijk geneuzel..
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Enkele berichten verwijderd. Ontopic blijven aub!
Sneeuwbal
Selectiespeler
Berichten: 500
Lid geworden op: 02-01-2005 23:21

Bericht door Sneeuwbal »

De club moet blij zijn dat er tegen de Graafschap geen fuck is gebeurd. Een treinreis met 250 man en het was 1 groot feest. En dan vind men het vieren in de blote buik te ver gaan (Wat overigens maar door een zeer klein aantal werd gedaan)

Zal me er maar bij neerleggen dat we een bepaalde groep moraalridders hebben binnen de supporters die altijd weer over onzin gelul van fatsoen blablabla beginnen. Maar ik stop er maar mee, daar valt toch niet over te discussieren.
Gebruikersavatar
Sneek
Invaller
Berichten: 323
Lid geworden op: 07-03-2004 16:25
Locatie: Sneek

Bericht door Sneek »

Ik vind dat een supporter zelf moeten bepalen of hij in blote buik in een vak zit/staat. Het zelfde geld voor een supporter die er voor kiest om een wollen Friese vlag trui aan te trekken. De reactie van het bestuur is wederom *zucht* te gek voor woorden. Op supportersgebied zal het bestuur van SCH het nooit leren. Altijd maar dat lieve imago hoog proberen te houden, pff.

Ik snap niet dat sommige supporters altijd/vaak achter de beslissingen/uitspraken van het bestuur blijven staan.
E.D.
Selectiespeler
Berichten: 568
Lid geworden op: 02-12-2002 21:31
Locatie: Mercuriusfontein
Contacteer:

Bericht door E.D. »

Prachtig al die reacties hiero. En nog mooier dat zo'n reactie van Heerenveen mensen juist uitdaagt om het nog meer en hefiger te doen. Dat is wat ze met hun opmerking uitlokken!

met zn allen het TIETENLIED maar aanheffen dacht ik zo!
Sexbierum groet S.C.Heerenveen
Gebruikersavatar
Anoniempje
Bankzitter
Berichten: 208
Lid geworden op: 07-03-2006 20:03
Locatie: Thuis

Bericht door Anoniempje »

Ik vind dat een supporter zelf moeten bepalen of hij in blote buik in een vak zit/staat. Het zelfde geld voor een supporter die er voor kiest om een wollen Friese vlag trui aan te trekken.
Dat is toch waar het om draait mensen? Een ieder moet zelf kunnen bepalen of hij in een gehuld in een poncho, met klompen aan de voeten of zonder bovenkleding iets wil vieren. 'Modeverschijnsel' roepen mensen dan. So what? Daar is de club als het commercieel uitgebuit kan worden toch ook altijd zo happig op? Neem die klappers bijvoorbeeld.

En dat blote basten sponsors/bussinesclubleden weg zouden jagen; over wie zegt dat iets? Sowieso moet het eens afgelopen zijn met dat commerciële belang boven het supportersgebeuren te stellen (maar da's weer heel iets anders).
blijf wel normaal doen en hou je kleren aan. Voor dit soort taferelen hebben we de Randstad.
Jaja. Weer iemand die voor een ander bepaalt wat normaal is... Beetje jammer.
wel eens bij stilgestaan dat anderen zich misschien kunnen storen aan dit gedrag? Misschien kunnen we daar eens rekening mee houden.
Ik stoor me aan roken, vijf minuten voor tijd weg gaan maar dan wel op de trap blijven staan als het nog even spannend is, mensen die fluiten bij een helftje matig voetbal, etcetera. Gaan we daar dan ook regels voor (lees: tegen) opstellen? Nee, want ik accepteer dat dát voor die mensen kennelijk hun beleving is.
Bij de plaatselijke amateurclub sta je ook niet in de blote bast langs het veld. Waarom dan wel bij wedstrijden van SCH
Dat weet jij? :roll:

Nogmaals: ik ga zelf niet in mijn blote bast staan. Simpelweg omdat dat niet mijn beleving is. Maar ik vind het van de zotte dat jongens die dat wel mooi vinden om te doen, begrensd worden omdat dat niet binnen het imago van de club zou passen. We zijn toch verdomme geen zangknapenkoor of hockeyclub? Dit is betutteling ten top, iets waar de club helaas maar al te vaak in uitblinkt. En dan mag dit een klein iets zijn; het moet eens afgelopen zijn.
Gonzalo García-García: muy bien!
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Zo wat een ophef om dit zogenaamde "verbod". Snap niet waar iedereen zich druk om maakt, Heerenveen ziet dit liever niet. (Dat is in mij ogen hun goed recht) De supporters die het deden zullen dit echt niet elke wedstrijd gaan doen, dus dit zogenaamde "probleem" lost zichzelf wel op.
Op naar het volgende seizoen....
mancity
Bankzitter
Berichten: 156
Lid geworden op: 29-08-2005 16:51

Bericht door mancity »

Dit is weer een typisch voorbeeld van het o wat zijn we netjes imago...
Als GEVOLG van de UITSPRAAK die de club zelf doet, krijg je uiteraard dit soort reacties (protest) Typische Heerenveen actie (bestuur) net als toendertijd die stennis over het meenemen van een trommel in het uitvak.. en de uitspraken van Riemer dat Feijenoord supporters over het algemeen hooligans zijn.. Dit zijn onnozele domme uitspraken. En zeker als dhr VD Velde weer eens een drankje teveel op heeft kan ie dit soort dingen roepen. Denk toch na.. Ik ben absoluut tegen hooliganisme maar je altijd dat brave klasje gedrag met die overmatig vergrijsde tribunes met koffiekanners en gebreide truien daar word ik ook niet bepaald vrolijk van..Hoezo dictatuur...
SCH-P.O.T.N.
Invaller
Berichten: 338
Lid geworden op: 12-01-2006 18:09

Bericht door SCH-P.O.T.N. »

Sorry hoor, maar wat zijn er ook een stel lieve, schijnheilige supporters zeg, gadverdamme zeg...
Je ergeren aan supporters die in de blote buik staan? Hoe preuts kan je zijn!
Dan kom je zeker ook nooit op het strand/zwembad?

Ik erger mij ook aan die kutklappers, carnavals-outfits, stille supporters, 'sportclub-heerenveen-journaal' en zo kan ik nog wel even doorgaan, moeten we dat ook allemaal verbieden?
Hou toch op.. Wat een gezeik hier om een paar blote buiken :roll:
dekoning
Selectiespeler
Berichten: 691
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48

Bericht door dekoning »

Wat een onnozele actie van het bestuur. Past overigens wel mooi in deze tijd van betutteling en regeltjes. Trouwens, als ze niks hadden gezegd was het waarschijnlijk na enige tijd vanzelf overgewaaid.
Tja....
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Waren ze trouwens maar eens zo snel met het verwijderen van fans van de bezoekende partij die in de thuisvakken zitten.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Je bent weer in SeSamStraat!!
FF een tip van een paar Belgische vriendinnen van me; Als die gasten BalleN hebben van N N, met z`n allen naakt dat vak in komend weekend! :mrgreen:

[is serieus bedoeld]
Miereneukert!
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

ALS 26.000 schreef:Net zoals ik ook tatoeages aso vind.
Wat zul jij dan nog een zwaar leven krijgen. Inmiddels heeft meer dan 40% van de Nederlandse bevoling een tattoo. En dat gaat alleen nog maar meer worden. En ja, zelfs intelligente mensen vinden deze uiting van kunst een aangename uiting der moderne kunst... Waarvan akte!
Miereneukert!
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Hoe de club met sommige situaties omgaat is niet goed, dit is daar een goed voorbeeld van. Maar hoe sommige supporters daar weer op reageren is ook belachelijk.

Laat ik het dan zo zeggen, wie snapt er niet dat het bestuur het niet helemaal prettig vind om te zien dat er supporters met blote bast op de tribune staan? Dus niet op hoe het bestuur reageert, maar wie snapt er niet dat ze dat niet prettig vinden om te zien als bestuur zijnde?
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Gebruikersavatar
Anoniempje
Bankzitter
Berichten: 208
Lid geworden op: 07-03-2006 20:03
Locatie: Thuis

Bericht door Anoniempje »

Ik!
Gonzalo García-García: muy bien!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Volgens mij is de club er niet in geslaagd over tre brengen watze bedoelen en zijn er de nodige supporters die niet willen begrijpen wat de club heeft willen overbrengen. De club voelt niet aan dat dergelijke boodschappen voor sommige mensen een mooie aanleiding zijn om, wellicht aansluitend op eenbepaalde levensfase, de kont tegen de krib te gooien. Niet zo handig allemaal en het leidt af van waar het om draait: punten en alle onderstening die nodig is om die te halen.
Gesloten