Niet bloot op de tribune.....

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Dus uitsupporters gaan voor ?

Gister wel blote buiken in het uitvak

Afbeelding

Daar werd zeker weer niets tegen gedaan.
Il prima Capo!
Invaller
Berichten: 425
Lid geworden op: 06-02-2006 17:14

Bericht door Il prima Capo! »

FeanFan en alle andere die het met je eens zijn. Met alle respect, maar wat voor plaat hebben jullie voor je kop? Sta je een beetje in de maatschappij, of leef je alleen veilig in die gigantische gemeenschap en kom je niet verder dan de lijn Heerenveen-Drachten? Je geeft me wel het gevoel in ieder geval.

Anders kom je niet met deze vergelijking:
Wie kent die foto van die hele jonge Feyenoord-supporter die pontificaal met z'n middelvinger omhoog gefotografeerd is? Een iets ander genre dan met je blote bast op de tribune staan, maar ook een voorbeeld van een uiting dat te zot voor woorden is.
Een iets ander genre? Tsjezus zeg, dat is wel iets héél anders. Wil je, als is het een ander genre, een middelvinger vergelijken met het tonen van je blote barst? Dan sla je de plank volledig mis. Als je dan toch het imago van Heerenveen heilig acht, dan ben ik het met je eens dat je geen middelvinger mag opsteken. Maar hoe kan in godsnaam het showen van je blote barst het imago van Heerenveen schaden? De mensen die ik ken en die het gezien hebben, hebben er hartelijk om gelachen. In mijn sociale kring heeft het zelfs positief gewerkt voor het supportersimago. Voor het imago van de directie wat minder, omdat mijn sociale kring vindt dat het zielig, kinderachtig en pietluttig is om dit aan je supporters op te leggen.

Al vind jij het tonen van je blote buik belachelijk, het gaat om de vrijheid van de supporters die steeds verder wordt teruggedrongen. Dat er bepaalde regels zijn, wellicht ook in belang van het inmago van de club, is prima. Maar je moet niet te ver gaan! En dit gaat weer eens veel te ver. Ik vind het eng. Ik moet al al mijn privé-gegevens inleveren en gescand worden voordat ik naar een uitwedstrijd mag. Maar we worden zo ongelooflijk strak gehouden, dat ik steeds minder fan wordt van deze club. Zulke praktijken horen niet thuis bij de club waar ik fan van ben. Zulke praktijken horen thuis bij een club waar de voorzitter een dictator is, waar iedereen doet wat de baas wil en waar geen sprake is van vrijheid van een eigen mening.

Pfff, misschien moet ik toch maar een seizoenskaart nemen van Sankt Pauli!
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2864
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

FeanFan en alle andere die het met je eens zijn. Met alle respect, maar wat voor plaat hebben jullie voor je kop?
Meld!
Misschien heb ik wel een hele grote beton plaat voor mijn kop waarop staat geschilderd met koeieletters “Normen en waarden”.
Ik zal maar niet over het stukje van jou en je sociale kringen beginnen, maar als mijn zoontje zo op de tribune had gestaan en in beeld zou zijn gebracht, dan had ik daar niet trots op kunnen zijn.

We hoeven het niet met alles eens te zijn, maar daarom is het nog niet nodig om meteen een ander voor weet ik veel uit te maken.
Met dit beleid is deze club groot geworden en als ze het zo houden zal het groot blijven en hopelijk nog groter worden.
Succes bij Sankt Pauli. ;)
Anti anti. :)
mancity
Bankzitter
Berichten: 156
Lid geworden op: 29-08-2005 16:51

Bericht door mancity »

We kunnen wel allemaal blij zijn met dat imago, maar, laten we wel zijn, er is een hoge mate van vergrijzing in het ALS, veel koffiekanners, veel gebreide truien, en, op NN na, erg stil.. is gewoon een gegeven. Dan moet men niet altijd net doen alsof het zo geweldig is daar in dat ALS. Ik vind het persoonlijk jammer dat de club altijd zo gigantisch loopt te mekkeren als er weer eens iets aan de hand is (zoals met die ontblote lichamen, alleen maar ophef, geef je geen reactie, niks aan de hand) Ik denk dat ze blij mogen zijn dat er nog iets van sfeer door NN wordt gecreeerd. Anders was het helemaal een saaie bioscoop. Dat wil niet zeggen dat ik voor hooliganisme ben, maar sfeer is een ander iets..
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Ben het wel met je eens dat er allemaal oude mensen in het stadion zitten maar zeg nou zelf als jij rond de 75 bent ga jij dan niet meer na Heerenveen ?
Fean Fan Drachten
Selectiespeler
Berichten: 554
Lid geworden op: 08-12-2002 00:56

Bericht door Fean Fan Drachten »

Il prima Capo! schreef:Wil je, als is het een ander genre, een middelvinger vergelijken met het tonen van je blote barst? Dan sla je de plank volledig mis.
Blijkbaar is het woordje 'iets' niet goed overgekomen, ik wilde benadrukken dat het wel degelijk een geheel ander genre is... Maarja, ik kan geen emoties meegeven behalve dan die smilies :lol:
Il prima Capo!
Invaller
Berichten: 425
Lid geworden op: 06-02-2006 17:14

Bericht door Il prima Capo! »

Is dat je enige reactie? Valt een beetje tegen.
Misschien heb ik wel een hele grote beton plaat voor mijn kop waarop staat geschilderd met koeieletters “Normen en waarden”.
?

Kom op zeg. Dat is dus blijkbaar een verschil van mening, maar als je in je blote buik gaat staan heb je dus geen normen en waarden?
Ik zal maar niet over het stukje van jou en je sociale kringen beginnen, maar als mijn zoontje zo op de tribune had gestaan en in beeld zou zijn gebracht, dan had ik daar niet trots op kunnen zijn.
Mensen doen toch wel vaker iets als ze uitbundig blij zijn of eens wat (te) veel biertjes op hebben? Prima als je zelf zoiets nooit zou doen en het misschien dom of achtelijk vindt. Maar ben je dan meteen niet trots op je zoon? Lekkere vader ben jij dan.
Dat wil niet zeggen dat ik voor hooliganisme ben, maar sfeer is een ander iets..
Je zult het goed bedoelen, maar deze hele kwestie heeft niks met hooliganisme te maken. Dat is nou juist het probleem. Dat het daar weer mee geassocieerd wordt. Dat is jammer. Of eigenlijk heel dom, simplistisch en zielig.
Fean Fan Drachten
Selectiespeler
Berichten: 554
Lid geworden op: 08-12-2002 00:56

Bericht door Fean Fan Drachten »

Il prima Capo! schreef:
Mensen doen toch wel vaker iets als ze uitbundig blij zijn of eens wat (te) veel biertjes op hebben? Prima als je zelf zoiets nooit zou doen en het misschien dom of achtelijk vindt. Maar ben je dan meteen niet trots op je zoon? Lekkere vader ben jij dan.
Als ik een zoon had (ik heb 3 dochters...) en die zou in beeld zijn gebracht zoals dat jochie van hooguit 9 jaar met z'n middelvinger omhoog? Nee, dan zou ik zeker niet trots zijn. Ik kan me niet voorstellen dat hier iemand is die wél trots zou zijn, als het zijn of haar kind was geweest. Ik zou me doodschamen. Ik had hem persoonlijk een stadionverbod gegeven...

Dan ben ik maar een 'lekkere vader', maar ik hecht erg veel aan fatsoensnormen...!
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

Ik hou ook van normen en waarden.Ook ik zal het niet pikken als 1 van mijn zonen
met zijn middelvinger omhoog gaat staan.
Over die blote buiken waarhebben we het over.Het gebeurt op zoveel plaatsen.
Bij popconcerten oa.Zo lang men het goed om in nederland sex in het openbaar
niet verbied en zelfs het in parken toestaat(waar honden niet los mogen lopen)
heb er geen moeite mee.Er zijn wel ande dingen waar we ons druk over kunnen
maken.Je hebt altijd een groep en een groep tegen.Laten we elkaar gewoon in ons waarde laten.
Blote buiken of geen blote buiken,tatoes of geen tatoes.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Pallas
Nieuw talent
Berichten: 61
Lid geworden op: 13-10-2007 10:51

Bericht door Pallas »

Wat ik me afvraag is waarom NN is aangeschreven en niet de supporters in kwestie. Men moet op de hoogte zijn van welke supporters dit zijn (ik kan me in ieder geval nog een aardige close-up herinneren), of is men bij Heerenveen inmiddels zo ver dat men alle leden van Nieuw Noord in kaart heeft gebracht en alle streakers blijkbaar lid zijn van NN?

Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik enger vindt, het feit dat men bij Heerenveen direct NN aanschrijft bij een dergelijk incident of de gedachte dat men bij Heerenveen misschien wel een profiel heeft van alle leden van NN. Dit vindt ik interessanter dan het al dan niet tonen van een (gedeeltelijk) ontbloot bovenlijf. Iets waarvan ik trouwens zelf van mening ben dat dit bij vrouwen charmanter overkomt dan bij heren, maar dit geheel ter zijde.
Abundat dulcibus vitiis
johan derksen
Jeugdspeler
Berichten: 18
Lid geworden op: 12-01-2006 17:27

Bericht door johan derksen »

Dus dit is de oorzaak van het hele gedoe?

Afbeelding
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

een profiel heeft van alle leden van NN
De helft zal het wel weer niet geloven, maar dat is wel een feit. Ene W Zwart heeft niet zoveel te doen, en van rondjes in het stadion fietsen wordt ook alleen je conditie beter, dus houdt hij zich bezig met dit soort zaken. Smoelenboekje van leden die om wat voor reden dan ook iets meer opvallen dan anderen (en dat geldt eigenlijk voor heel NN), aangevuld met een stuk informatie over wat hij wel of niet uitspookt, uitwedstrijden bezoekt (dat maakt hem gelijk gevaarlijker!), en wat hij zoal in het vak doet. Klinkt raar en 'Gestapo' achtig, maar het is helaas wel het geval.
Corruption is everywhere, fight it!
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

Hier het artikel uit het AD.
Ladies and gentleman: We've got him!
Gebruikersavatar
Makkum8
Basisspeler
Berichten: 938
Lid geworden op: 11-04-2005 23:11
Locatie: Makkum

Bericht door Makkum8 »

Hoe een mooi supportersfeestje kan ontaarden in zo'n anticlimax!... Helaas was ik er zelf niet bij. Wat een ongelovelijke heisa wordt er van gemaakt. Eng idee dat SCH ons allen van NN in beeld heeft en er bijna van iedereen wel een soort van dossier gemaakt is.
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Makkum8 schreef:Hoe een mooi supportersfeestje kan ontaarden in zo'n anticlimax!... Helaas was ik er zelf niet bij. Wat een ongelovelijke heisa wordt er van gemaakt.
Ja en hier op het forum gaat men er ook nog even lekker mee door! :mrgreen:
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Il prima Capo!
Invaller
Berichten: 425
Lid geworden op: 06-02-2006 17:14

Bericht door Il prima Capo! »

Als ik een zoon had (ik heb 3 dochters...) en die zou in beeld zijn gebracht zoals dat jochie van hooguit 9 jaar met z'n middelvinger omhoog? Nee, dan zou ik zeker niet trots zijn. Ik kan me niet voorstellen dat hier iemand is die wél trots zou zijn, als het zijn of haar kind was geweest. Ik zou me doodschamen. Ik had hem persoonlijk een stadionverbod gegeven...

Dan ben ik maar een 'lekkere vader', maar ik hecht erg veel aan fatsoensnormen...!
Om Louis van Gaal maar te quoten: Ben jij nou zo dom of ben ik het?
Ik heb het over de blote buik tonen en niet over de middelvinger.

Maar laat maar, zodra er een wezenlijke discussie ontstaat, haak jij af en reageer je niet op dat wat ik echt zeg. Mensen zoals jij kennen alleen maar een zwart-witte wereld en hebben alleen respect voor datgene wat jezelf doet...
Fean Fan Drachten
Selectiespeler
Berichten: 554
Lid geworden op: 08-12-2002 00:56

Bericht door Fean Fan Drachten »

Il prima Capo! schreef:Mensen doen toch wel vaker iets als ze uitbundig blij zijn of eens wat (te) veel biertjes op hebben? Prima als je zelf zoiets nooit zou doen en het misschien dom of achtelijk vindt. Maar ben je dan meteen niet trots op je zoon? Lekkere vader ben jij dan.
Il prima Capo! schreef:Ik heb het over de blote buik tonen en niet over de middelvinger.
Ik ging er even vanuit dat we het hier even hadden over dat jochie met de middelvinger, blijkbaar een electronisch misverstandje dus; maar met deze quote:
Mensen zoals jij kennen alleen maar een zwart-witte wereld en hebben alleen respect voor datgene wat jezelf doet...
heb je me helemaal te pakken, jij kent me écht goed, dus ben ik uitgepraat.

Maar is het een idee om dit topic te sluiten? We komen er toch nooit uit want er zijn mensen die het bericht van de directie als belachelijk ervaren én je hebt mensen die zich er volledig in kunnen vinden; de één vindt de opvatting van de ander belachelijk dus kunnen we net zo goed ophouden.
Bovendien zijn er geen blote buiken gesignaleerd tijdens de wedstrijd tegen NAC, dus zal het wel een storm in een glas water zijn.

En de toonzetting wordt er niet bepaald beter op.
SCH-P.O.T.N.
Invaller
Berichten: 338
Lid geworden op: 12-01-2006 18:09

Bericht door SCH-P.O.T.N. »

Nee hehe, gek he dat die er niet waren.
H'veen is zo hypocriet om dat toch meteen met SV's te strooien.
En ja, wie heeft daar nou zin in....
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Gaat nergens meer over.
Gesloten