Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor Gekko » 22-05-2008 08:25

sch4-live schreef:Het gaat er niet om dat we niet in de blote barst mogen staan,maar het gaat er om dat we alles opgelegd krijgen.Ik ben het bijna helemaal met mancity eens,en ja ik blijf ook gewoon fan van de club om dat je ervoor hebt gekozen en je nooit weer een ander kiest maar soms denk ik wel eens,waarom ben ik fan van zown trieste club.

Fan zijn omdat je ervoor hebt gekozen? Dat beleef ik heel anders. Ik heb niet gekozen, ik ben 'ertoe geroepen'. Een vrouw kies je, een club niet.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor sch4-live » 22-05-2008 08:38

Zo kun je het ook bekijken ja maar ik bedoel te zeggen als je er eenmaal voor bent dan kun je niet meer terug.
sch4-live
Superster
 
Berichten: 2120
Geregistreerd op: 28-12-2005 11:22

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor Freezeman » 23-05-2008 11:14

Gekko schreef:... Een vrouw kies je....

Hoe oud ben je of wat voor geloof heb je? :roll:
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor mancity » 23-05-2008 12:58

snap de reactie op mijn verhaal niet zo..

ik ging al naar het stadion aan de JH Kruisstraat, dus ik ben altijd fan geweest. En dat er nu kwa beleid andere maatstaven worden genomen is gewoon treurig. En van die gebreide truien.. en koffiekanners.. ik heb niks op ze tegen. Het gaat mij gewoon om vrijheidsuiting. Als je ergens niet mee eens bent vind ik dat je de vrijheid moet blijven houden om kritiek te mogen uiten. Niet die censuur die er heerst.
mancity
Selectiespeler
 
Berichten: 156
Geregistreerd op: 29-08-2005 15:51

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor forca hveen » 23-05-2008 13:25

sch4-live schreef: soms denk ik wel eens,waarom ben ik fan van zown trieste club.


Is nu meteen de hele club triest omdat ze nogal angstig worden dat het de verkeerde kant op gaat met de sfeer rond de wedstrijden?
Bestuur is bang voor agressie, daarom verbieden ze dat je in je blote buik gaat staan (al vind ik dit wel wat erg ver gaan helemaal als het een mooie zomerdag is, dan zie je toch overal jongens en mannen zonder shirt aan maar okeej).
Zelfde geld voor leuzen als kankerjongen en hoerenjong e.d. ze willen dat gezinnen nog gewoon met hun kinderen naar het stadion kunnen aangezien ze daar toch wel afhankelijk van zijn en aangezien er genoeg mensen zich ergeren aan dit soort spreekkoren willen ze geen inkomsten mislopen.

Maar om het hierom een trieste club te noemen? nee. Je kan er ook voor kiezen om geen fan te zijn van heerenveen of niet meer naar het stadion gaan en alleen de uitslagen kijken en dan blij zijn dat heerenveen heeft gewonnen. Hoef je je ook niet meer te ergeren aan de dingen die verboden worden. Of ga je lekker op de bank zitten thuis te kijken via internet ofsow en doe je dan juist die dingen die het bestuur verbied. Ben je toch nog fan die alles volgt zonder de ergernissen!
forca hveen
Superster
 
Berichten: 3357
Geregistreerd op: 29-01-2008 19:46

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor Gekko » 23-05-2008 14:03

Freezeman schreef:
Gekko schreef:... Een vrouw kies je....

Hoe oud ben je of wat voor geloof heb je? :roll:


Ik bedoel maar te zeggen: ware liefde voor je club is eeuwigdurend (hoe lastig dat soms is, zie Feyenoord supporters). Die voor een vrouw kan overgaan. Ik ben overigens ooit braaf katholiek opgevoed maar doe daar niets meer aan sinds ik zelfbeschikkingsrecht heb. :)
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor forca hveen » 26-05-2008 10:31

Liefde voor een club kan ook overgaan net als voor een vrouw lijkt mij.
Je kan ook niet kiezen om op een vrouw verliefd te worden of niet lijkt mij. Je wordt het of je wordt het niet.
Als je eenmaal de ware tegen bent gekomen (net als mensen met een club hebben) dan kies je ook niet lijkt mij. Het overkomt je meer dan dat je ervoor kiest.
forca hveen
Superster
 
Berichten: 3357
Geregistreerd op: 29-01-2008 19:46

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor Ebiede » 27-05-2008 20:48

forca hveen schreef:Liefde voor een club kan ook overgaan


Dat kan dus niet..

Een club is onvoorwaardelijk voor altijd!!
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor Flying Frisian » 27-05-2008 21:18

Ebiede schreef:
forca hveen schreef:Liefde voor een club kan ook overgaan


Dat kan dus niet..

Een club is onvoorwaardelijk voor altijd!!

Ik denk dat er een aantal mensen die nu in het DSB stadion zitten die daar anders over denken (of zitten ze inmiddels alweer in de ArenA, nu San Marco die kant op komt).

Maar ik kan je vinden in je mening, ekte ekte supporters blijven fans tot het einde en erna (dan doel in op gefaillieerde clubs)
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor forca hveen » 27-05-2008 21:27

En volgens jullie kan dat niet bij de liefde voor een vrouw?
Het is wel duidelijk dat jullie de ware liefde nog niet zijn tegengekomen in de persoon van een vrouw (of man).
Jammer dat het absoluut offtopic discussie is maar ik ben er zeer van overtuigd dat de liefde voor een club over kan gaan net als de (ware) liefde voor een vrouw.
En dan doel ik natuurlijk niet op korte scharrels.
forca hveen
Superster
 
Berichten: 3357
Geregistreerd op: 29-01-2008 19:46

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor Sneeuwbal » 27-05-2008 21:40

Huh? Waar gaat dit over?
Sneeuwbal
Basisspeler
 
Berichten: 500
Geregistreerd op: 02-01-2005 23:21

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor forca hveen » 27-05-2008 21:43

Nou het gaat er hier over of je liefde voor een club kwijt kan raken.
Vervolgens wordt er vergelijking met een vrouw dat je liefde daarvoor wel kwijt kan raken maar voor een club niet.

Allemaal nogal offtopic, wat mij betreft mag het afgerond worden of nieuw topic.
forca hveen
Superster
 
Berichten: 3357
Geregistreerd op: 29-01-2008 19:46

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor Hielke » 27-05-2008 21:50

forca hveen schreef:Allemaal nogal offtopic, wat mij betreft mag het afgerond worden of nieuw topic.


Gewoon terug on-topic is prima hoor. Dit lijkt me niet de juiste plek om relatieproblemen te bespreken.
Avatar gebruiker
Hielke
Superster
 
Berichten: 5854
Geregistreerd op: 20-06-2007 08:26

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor DE ZUID » 20-06-2008 16:50

Feanatieke,verander eerst je naam even, want die slaat nergens op.

Top 3 ergernissen
1. Talloze kleine kinderen...
2. Heerenveen. Heerenveen. Heerenveen. Wat een songtekst!
3. Roken...


4: Mensen die overal wat op aan te merken hebben, zoals roken, Heerenveen. Heerenveen. Heerenveen. Wat een songtekst!, talloze kleine kinderen.

Joh, ga lekker naar een damwedstrijd toe en geniet vooral van de rust. Daar heb je geen talloze kinderen, geen rokende mensen( mag niet meer) en je hebt daar geen 25.000 supporters die uit hun dak van voor

Heerenveen. Heerenveen. Heerenveen.

Doei, ik neem je seizoenkaart wel over.
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
DE ZUID
Basisspeler
 
Berichten: 996
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:12
Woonplaats: 24 km van DKV

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor visje » 20-06-2008 22:46

supporters die voor de bezoekende club zijn, en die niet in het uitvak zitten..

en dan zitten ze ook nog in complete shirts en sjalen om van onze gasten, dan moeten de mensen van de club toch zien dat die in het uitvak horen te zitten..

en dan heb ik het niet over kleine kinderen die in een complete ajax kleding zit..
visje
Selectiespeler
 
Berichten: 424
Geregistreerd op: 16-01-2006 23:28
Woonplaats: Heerenveen

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor hansrob » 20-06-2008 23:52

supporters die voor de bezoekende club zijn, en die niet in het uitvak zitten..


Visje, ga jij wel eens mee naar uitwedstrijden van Heerenveen? Ik hoop voor jou van niet want dan zul jij je regelmatig ergeren aan, al dan niet compleet uitgedoste, Heerenveen supporters die in de thuisvakken zitten ipv in het uitvak. Bovendien krijgen die supporters, want dat blijven het natuurlijk wel, nog regelmatig toegezongen vanuit het uitvak dat het "Super Friezen zijn"ook.Echt ergerlijk is dat :mrgreen:

Wat ik veel ergerlijker vind is die supporters die het hele seizoen voor je op de tribune zitten en geen bek opendoen in welke situatie dan ook behalve dan als Feyenoord op bezoek komt en de 0 -1 maakt en dan gaan staan juichen, Daar zakt me dan echt de moed van in de schoenen.
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
Avatar gebruiker
hansrob
Basisspeler
 
Berichten: 871
Geregistreerd op: 16-06-2005 22:04

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor NN4ever » 21-06-2008 16:19

Ik erger me aan mensen die wel samen kunnen zitten op een tribune als Oranje speelt maar niet samen kunnen zitten tussen bijvoorbeeld wedstrijden van de Eredivisie. Zo ga je bijvoorbeeld niet als ajax supporter naast een feyenoorder zitten, maar als oranje speelt staan ze vrolijk met elkaar te juichen.
1. Heerenveen
2. Familie
Avatar gebruiker
NN4ever
Basisspeler
 
Berichten: 508
Geregistreerd op: 10-10-2006 17:48
Woonplaats: Sneek

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor Sneeuwbal » 21-06-2008 17:01

Net alsof die mensen die daar op de tribune zitten fanatiek supporter zijn van een club. De meesten hebben niets met voetbal.
Sneeuwbal
Basisspeler
 
Berichten: 500
Geregistreerd op: 02-01-2005 23:21

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor Vreeze » 21-06-2008 18:39

Idd, 99% van de fanatieke aanhangers van alle Nederlandse clubs komt niet bij het nederlands elftal vanwege de carnavalssfeer en de kans op een stadionverbod (die landelijk geldig is dus ook voor diegene zn club) door onervaren stewards die de regels letterlijk opvolgen.

Dus das ff compleet wat anders. Trouwens voorheen was het zo dat er veelvuldig onderling werd gevochten door hooligans van verschillende clubs tijdens interlands.
Vreeze
Nieuw talent
 
Berichten: 74
Geregistreerd op: 09-02-2006 22:21

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor H-J » 21-06-2008 23:12

NN4ever schreef:Ik erger me aan mensen die wel samen kunnen zitten op een tribune als Oranje speelt maar niet samen kunnen zitten tussen bijvoorbeeld wedstrijden van de Eredivisie. Zo ga je bijvoorbeeld niet als ajax supporter naast een feyenoorder zitten, maar als oranje speelt staan ze vrolijk met elkaar te juichen.

Als je nu naar Zwitserland gaat, heeft minimaal de helft nog een glimlach op zijn gezicht. Hiep hoi, polonaise en hup Guus. "Vreemd", dat er amper fanatieke fans van clubs naar Oranje gaan.
Nieuwe spits: kappen - draaien van Keimpema
H-J
Superster
 
Berichten: 2346
Geregistreerd op: 15-05-2004 17:46
Woonplaats: De Vlecke

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor hansrob » 22-06-2008 11:28

Als je nu naar Zwitserland gaat, heeft minimaal de helft nog een glimlach op zijn gezicht. Hiep hoi, polonaise en hup Guus. "Vreemd", dat er amper fanatieke fans van clubs naar Oranje gaan.


Waarom is dat zo vreemd dan? Ik ben redelijk fanatiek fan van Heerenveen maar heb persoonlijk helemaal niks met (de spelers van) Oranje. Zo vond ik uitschakeling van Kroatië (en daarmee van Danijel) vrijdag erger dan die van Nederland gisteren.
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
Avatar gebruiker
hansrob
Basisspeler
 
Berichten: 871
Geregistreerd op: 16-06-2005 22:04

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor Vreeze » 22-06-2008 12:17

H-J schreef:Als je nu naar Zwitserland gaat, heeft minimaal de helft nog een glimlach op zijn gezicht. Hiep hoi, polonaise en hup Guus. "Vreemd", dat er amper fanatieke fans van clubs naar Oranje gaan.


Dat is denk ik ook de reden waarom er geen fanatieke supporters bij Oranje komen. Het hele hiep hoi gedoe.

Ook is het op de tribunes wel duidelijk wel publiek het Nederlands elftal trekt. De hele beleving van de oranje supporters is vergelijkbaar met carnaval.
Vergelijk dat eens met de Kroaten, de Russen, Italianen en ga zo maar ff door, vooral de kroaten waren zelfs op tv fantasties om te horen en te zien.

(voor iemand die een beetje thuis was in de tifo en ultras cultuur zag ook dat iig de Torcida van Hadjuk Split goed vertegenwoordigt was)

Maar nu maar weer on topic denk ik.
Vreeze
Nieuw talent
 
Berichten: 74
Geregistreerd op: 09-02-2006 22:21

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor André » 22-06-2008 14:35

Ik ben redelijk fanatiek fan van Heerenveen maar heb persoonlijk helemaal niks met (de spelers van) Oranje. Zo vond ik uitschakeling van Kroatië (en daarmee van Danijel) vrijdag erger dan die van Nederland gisteren.

En dit is niet vreemd? :?
Als één man achter onze trots!
André
Wereldspeler
 
Berichten: 1349
Geregistreerd op: 21-02-2003 17:19

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor Squerrel » 22-06-2008 14:38

André schreef:
Ik ben redelijk fanatiek fan van Heerenveen maar heb persoonlijk helemaal niks met (de spelers van) Oranje. Zo vond ik uitschakeling van Kroatië (en daarmee van Danijel) vrijdag erger dan die van Nederland gisteren.

En dit is niet vreemd? :?


Daar zijn ook andere benamingen voor dan alleen vreemd
Bedankt Torcida:-)
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor Hielke » 22-06-2008 14:50

Let even op de naam van het topic a.u.b.
Avatar gebruiker
Hielke
Superster
 
Berichten: 5854
Geregistreerd op: 20-06-2007 08:26

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor JD » 22-06-2008 17:46

Een ergernis van JD: personen die 2 jaar bij Heerenveen komen, lid zijn van feanfan en zich voordoen als fanatiek Heerenveensupporter :?

Gloryhuntert
JD
Selectiespeler
 
Berichten: 398
Geregistreerd op: 18-12-2003 19:15

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor ItFean82 » 22-06-2008 19:48

Ergernis van ItFean82. Mensen die zichzelf beter voelen dan andere supporters omdat ze toevallig iets langer in het stadion zitten.
Op naar het volgende seizoen....
Avatar gebruiker
ItFean82
Superster
 
Berichten: 5832
Geregistreerd op: 27-04-2006 15:35

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor Surhuisterveen » 23-06-2008 19:47

Ergersnis SFF: mensen die zich individueel willen profileren in het stadion.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor Heerenveen rules » 23-06-2008 20:30

Mijn grootste ergernis: zogenaamde fans (lees: vrouwen en andere zwijgers :mrgreen: ) in NN die niet meezingen.

GA DAN ZITTEN! :twisted: Het is een SFEERVAK!
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor Gerard-F » 24-06-2008 17:14

Kan ik me bij aansluiten maar je moet je er niet over opwinden, zulke dingen zijn er nou eenmaal. Als je zelf maar zingt kun je je zelf niks verwijten. Die ander zoekt het maar uit, wij zijn er voor de jongens en dat is het belangrijkst!
Gerard-F
Nieuw talent
 
Berichten: 73
Geregistreerd op: 18-06-2008 08:50

VorigeVolgende

Keer terug naar Sfeer & supporters

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

cron