Moderators: Beheerders, Fanmasters
Feanfan 1 schreef:Ik zou sowieso voorstellen vanaf volgens seizoen om vakken 23 en 25 voortaan helemaal leeg te laten en op die grens ook een glazen muur neer te zetten. De seizoenkaarthouders in die vakken (wie wil daaruberhaupt zitten) naar andere plek sturen
pes5 schreef:Was heel rustig. Lijkt erop dat de aanpak rondom de kaartverkoop toch goed gewerkt heeft. Kaartjes naar thuisadres laten sturen, nieuwe clubkaartaanvragen parkeren en contact opnemen via telefoon. Niet overal vrijkaarten kunnen krijgen. Goed voor elkaar!
Satyr schreef:Geen gedoe met Feyenoorders op de tribune vandaag?
Kaz_SCH schreef:Het aanhoudende biergooien op eerst Padt, en later Sierhuis. Heb ik me verschrikkelijk aan geërgerd. Bier moet je gewoon lekker op drinken, en het bekogelen van spelers van de tegenpartij is sowieso nergens voor nodig.
Als dit zo doorgaat wordt NN op een gegeven moment drooggelegd, maar dan zal de club het wel weer gedaan hebben.
Kaz_SCH schreef:Nog maar een keer dan. Het gooien van bier op spelers van de tegenstander is al belachelijk. Maar nu werd er ook met bier gegooid na onze beide goals, en na het eindsignaal. Als je een beetje halverwege stond op NN was je zeiknat van het bier, het kwam van bovenin NN. Waar slaat dit in vredesnaam op? We zijn inmiddels bijna een week later maar ik kan er nog steeds kwaad om worden.
Kan iemand mij uitleggen waar deze 'trend' ineens vandaan gekomen is? Irritant kut/kuddegedrag.
Feanfan 1 schreef:Dit dus:
https://www.omropfryslan.nl/nijs/932902 ... -willem-ii
Feanfan 1 schreef:In dat filmpje is het al gebeurd. Als je de samenvatting ziet hoor je in de 65e minuut ook een knal. Dan krijgt Heerenveen een corner en zie je Van Rhijn ook naar die hoek kijken
Jazz schreef:Is het element al weggehaald als het filmpje begint? Ik zie het ook niet op de grond liggen.
Kaz_SCH schreef:Heb ik niks van meegekregen, klinkt wel hefitg zeg. Hoop dat dat serieus opgepakt wordt!![]()
Ander puntje wat tussen ergernis, woede en opluchting in zit: Op een gegeven moment werd ergens in NN tóch 'Alle herten moeten dood' ingezet. Als je de afgelopen week onder een steen geleefd hebt, heb je alsnog een uur naar een spandoek met "Rust in vrede Chris" staan kijken. Wát een dieptriest niveau van een (klein) groepje. De opluchting zit hem in het feit dat er na de 1e keer wel direct ingegrepen werd/onderling sociale controle was.
Kaz_SCH schreef:Ik heb me alleen kwaad gemaakt om het feit dat een aantal blijkbaar zo weinig fatsoen, respect of hersenen heeft dat zelfs in de week waarin Chris de Wagt overlijdt, die duidelijk een band heeft met beide Friese clubs, een liedje wordt gezongen dat alle herten dood moeten.
Muck schreef:
Dat heeft met IQ te maken. Die is bij sommige mensen te laag.
Ik ben ervan overtuigd dat sommigen van hun tijdens de penaltyreeks in hun broek hebben gescheten.
Niet omdat het zo spannend was, maar meer omdat ze na een reguliere wedstrijd allang thuis zijn, zodat ze thuis naar de wc kunnen. Daar komt het spreekwoord 'te dom om te poepen' ook vandaan.
Kaz_SCH schreef:Over knokken en of het wel of niet stoere jongens zijn heb ik het niet, alle respect voor de jongens onderin die sfeer maken. Ik heb me alleen kwaad gemaakt om het feit dat een aantal blijkbaar zo weinig fatsoen, respect of hersenen heeft dat zelfs in de week waarin Chris de Wagt overlijdt, die duidelijk een band heeft met beide Friese clubs, een liedje wordt gezongen dat alle herten dood moeten.
Keer terug naar Sfeer & supporters
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten