Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor Vrieskist » 14-11-2022 10:13

Kaz_SCH schreef:Denk dat je rustig kunt stellen dat er gister 'iets' meer mensen in het stavak stonden dan er officieel in passen. Dat is nog tot daar aan toe, want het is des te meer reden om het vak zo snel mogelijk uit te breiden! Wat wel ontzettend smerig en ergerlijk is, is dat je door de drukte bijna niet meer naar beneden komt zonder de halve wedstrijd te missen, en men bij hoge nood dan maar in de lege bierbekers begint te pissen.

Zolang ze dan maar niet met "bier" gaan gooien :lol:

Maar even serieus, die enorme drukte is wel een risico natuurlijk. Als er een beetje paniek uitbreekt heb je de poppen aan het dansen. Dat het stavak groter moet is al een tijd duidelijk, daar is wel een wachtlijst voor tenslotte.
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor Sfeer » 15-11-2022 15:46

Kaz_SCH schreef:Denk dat je rustig kunt stellen dat er gister 'iets' meer mensen in het stavak stonden dan er officieel in passen. Dat is nog tot daar aan toe, want het is des te meer reden om het vak zo snel mogelijk uit te breiden! Wat wel ontzettend smerig en ergerlijk is, is dat je door de drukte bijna niet meer naar beneden komt zonder de halve wedstrijd te missen, en men bij hoge nood dan maar in de lege bierbekers begint te pissen.

Ik geef de jongens groot gelijk dat ze van andere vakken overlopen naar NN. Ik heb begrepen dat het bestuur nog niet wil uitbreiden omdat het teveel gedoe geeft met huidige seizoenkaarthouders op Noord die moeten wijken of staan. Wat mij betreft moet dat er gewoon doorheen gedrukt worden. Dan worden ze maar verplaatst naar een vakje verderop. Alles om de club vooruit te helpen. Snel uitbreiden met 1000 extra staanplaatsen.
Let's go fucking mental
Liefhebber van casual football culture
Avatar gebruiker
Sfeer
Selectiespeler
 
Berichten: 207
Geregistreerd op: 23-02-2010 16:59

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor hhage » 15-11-2022 20:52

Op zuid een staantribune creëren, dan hoef je niet zoveel seizoenkaarthouders te verhuizen, en het is sfeer verhogend, achter beide doelen een stavak
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor Feanfan 1 » 15-11-2022 22:04

hhage schreef:Op zuid een staantribune creëren, dan hoef je niet zoveel seizoenkaarthouders te verhuizen, en het is sfeer verhogend, achter beide doelen een stavak

Ik heb een seizoenkaart op zuid en wil daar ook niet weg. Als ik wil staan en en meezingen had ik wel een seizoenkaart in vak 10,11, 13 of 14 genomen
En een sfeervak vlak naast het uitvak lijkt me ook niet verstandig. Dan wordt het een vuurwerkgevecht heen en weer
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor Vrieskist » 15-11-2022 22:53

Feanfan 1 schreef:Ik heb een seizoenkaart op zuid en wil daar ook niet weg. Als ik wil staan en en meezingen had ik wel een seizoenkaart in vak 10,11, 13 of 14 genomen
En een sfeervak vlak naast het uitvak lijkt me ook niet verstandig. Dan wordt het een vuurwerkgevecht heen en weer

Ik weet dat ik hierdoor klink als een oude lul, maar ik zit ook juist op Zuid ivm "de rust" :lol:
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor Feanfan 1 » 28-01-2023 20:59

Als ze seizoenkaarthouders weg willen hebben, moeten ze vooral doorgaan met die vuurwerkshow voor de wedstrijd
Ik vind het ook geen toegevoegde waarde, maar ach, kan er mee door. Er zijn echter genoeg mensen ( vooral ouderen) die er wel klaar mee zijn

Een rookvrij stadion ...
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor Baas » 30-01-2023 08:00

Feanfan 1 schreef:Als ze seizoenkaarthouders weg willen hebben, moeten ze vooral doorgaan met die vuurwerkshow voor de wedstrijd
Ik vind het ook geen toegevoegde waarde, maar ach, kan er mee door. Er zijn echter genoeg mensen ( vooral ouderen) die er wel klaar mee zijn

Een rookvrij stadion ...


Wat een gejank zeg. Iedere verandering is voor de oudere mensen blijkbaar niet goed. Vroeger was alles beter.
Qua beleving proberen ze er in ieder geval alles aan te doen om er een mooie avond van te maken.
Het is een beetje Amerikaans, maar de jeugdigen vinden het wel erg leuk en de jeugd heeft de toekomst.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor Feanfan 1 » 01-03-2023 20:54

Feanfan 1 schreef:Als ze seizoenkaarthouders weg willen hebben, moeten ze vooral doorgaan met die vuurwerkshow voor de wedstrijd
Ik vind het ook geen toegevoegde waarde, maar ach, kan er mee door. Er zijn echter genoeg mensen ( vooral ouderen) die er wel klaar mee zijn

Een rookvrij stadion ...

Klasse Heerenveen. Buiten het stadion dikke prima en de knallen zijn niet te horen
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor Vrieskist » 11-04-2023 08:41

Geen grote ergernis, maar iets wat mij opvalt. Elke wedstrijd lijken we precies dezelfde playlist te hebben qua muziek e.d. Kan hier niet wat meer variatie in? Elke keer dezelfde beuk muziek en het plaatje van Status Quo.

Daarnaast kan ik op de Zuid tribune soms niet normaal praten met mijn buurman doordat de speakers op standje 11 staan. In het verleden was er ook wat meer ruimte voor het publiek om zich voor de wedstrijd te laten horen, maar dat wordt nu helemaal kapotgeslagen door beukende muziek.
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor kaaskop » 11-04-2023 15:53

Dit past toch precies bij de opzet om i.p.v. ouderen een jonger publiek aan te trekken ?
kaaskop
Selectiespeler
 
Berichten: 198
Geregistreerd op: 18-07-2005 08:59
Woonplaats: Kollum

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor Vrieskist » 11-04-2023 18:09

kaaskop schreef:Dit past toch precies bij de opzet om i.p.v. ouderen een jonger publiek aan te trekken ?

Blijkbaar ben ik al vroeg bejaard :lol:
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor Feanfan 1 » 11-04-2023 18:31

Vrieskist schreef:Geen grote ergernis, maar iets wat mij opvalt. Elke wedstrijd lijken we precies dezelfde playlist te hebben qua muziek e.d. Kan hier niet wat meer variatie in? Elke keer dezelfde beuk muziek en het plaatje van Status Quo.

Positief punt vond ik dat ze nu het supporterslied zongen, of dat is me tenminste nooit eerder opgevallen
Die boem boem muziek is voor de jeugd en Status Quo is voor de 35+ . Voor ieder wat wils. Ik heb het wel eens erger meegemaakt
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor Vrieskist » 11-04-2023 19:22

Feanfan 1 schreef:Positief punt vond ik dat ze nu het supporterslied zongen, of dat is me tenminste nooit eerder opgevallen
Die boem boem muziek is voor de jeugd en Status Quo is voor de 35+ . Voor ieder wat wils. Ik heb het wel eens erger meegemaakt

Dat snap ik, ik doelde meer op het feit dat elke wedstrijd precies hetzelfde lied van Status Quo wordt gedraaid. Doe dan eens een AC/DC tussendoor.

Trouwens, is Status Quo inmiddels al voor 35+? Ik dacht dat het meer iets voor mijn vaders leeftijd (60+ :mrgreen:)
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor Feanfan 1 » 11-04-2023 20:14

Ik beschouw altijd het gebootejaar 1985 tussen de oude en nieuwe generatie :mrgreen:
En ik heb liever Status Quo dan dat boem boem :wink:
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor Vrieskist » 11-04-2023 22:03

Feanfan 1 schreef:Ik beschouw altijd het gebootejaar 1985 tussen de oude en nieuwe generatie :mrgreen:
En ik heb liever Status Quo dan dat boem boem :wink:

Bij dat tweede sluit ik me dan wel aan :mrgreen:
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Vorige

Keer terug naar Sfeer & supporters

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten

cron