Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor broekster » 10-08-2008 18:54

Mijn grootste ergernis: zogenaamde fans (lees: vrouwen en andere zwijgers ) in NN die niet meezingen.

GA DAN ZITTEN! Het is een SFEERVAK!


Ik vind het ook niet goed als mensen niet meezingen, maar om nou specifiek de vrouwen de schuld te geven. Ik zie genoeg vrouwen en meisjes meezingen in het vak.
broekster
Selectiespeler
 
Berichten: 216
Geregistreerd op: 09-01-2006 16:41
Woonplaats: Brussel

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor Lipton » 11-08-2008 23:59

Mijn irritatie nummer 1 is mensen die vroegtijdig de wedstrijd verlaten maar wanneer heerenveen dan nog een kans krijgt lekker voor je blijvenstaan.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor Hielke » 12-08-2008 08:57

Wat berichten verwijderd. Graag inhoudelijke reacties, en persoonlijke vetes via het forum uitvechten is niet de bedoeling.
Avatar gebruiker
Hielke
Superster
 
Berichten: 5854
Geregistreerd op: 20-06-2007 08:26

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor Marça » 23-08-2008 18:16

Laat ik voorop stellen dat ik me niet snel erger aan dingen, het feit dat dit m'n eerste post is in dit topic zegt misschien wel genoeg. Er zijn wel eens dingen die me storen, maar daar maak ik me niet druk om. Waar ik me echter wel zorgen over maak is het feit dat er gisteravond een aantal mensen het nodig vond om een moshpit in NieuwNoord te creëeren.

Zoals het wikipedia-artikel ook meld, is dit gebruikelijk bij hardrock- en metalconcerten. Leef je wat wat mij betreft uit bij Jovink en de Voederbietels maar laat dit achterwege in een voetbalstadion. Het is zo dat er gister er de ruimte voor was, want tijdens een competitiewedstrijd betrek je er misschien mensen bij die er niet bij willen worden betrokken, inclusief mijzelf.

Hopelijk is dit een eenmalige actie.. (?)
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor Riverside » 24-08-2008 18:38

Tja, de wedstrijd was niet echt bijzonder, en de spanning van een competitie-wedstrijd was ook niet aanwezig. En als kinderen zich gaan vervelen kunnen ze wel eens vervelend worden. :mrgreen:

Waar ik me meer aan ergerde was het irritante gebruik van de megafoon.
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor ItFean82 » 24-08-2008 18:41

Marça schreef:Hopelijk is dit een eenmalige actie.. (?)


Ach het kwam vorig jaar ook al vaak voor, toen werd het anders genoemd. Toen werd het nog "gefriemel" genoemd, maar het is inderdaad reuze irritant.
Op naar het volgende seizoen....
Avatar gebruiker
ItFean82
Superster
 
Berichten: 5832
Geregistreerd op: 27-04-2006 15:35

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor sch4-live » 24-08-2008 20:37

Dat kan eens gebeuren in een sfeervak.
sch4-live
Superster
 
Berichten: 2120
Geregistreerd op: 28-12-2005 11:22

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor ItFean82 » 25-08-2008 06:28

sch4-live schreef:Dat kan eens gebeuren in een sfeervak.


Ik snap nog steeds niet wat aan elkaar "friemelen", en bovenop anderen springen met sfeer heeft te maken?!
Op naar het volgende seizoen....
Avatar gebruiker
ItFean82
Superster
 
Berichten: 5832
Geregistreerd op: 27-04-2006 15:35

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 25-08-2008 11:52

ItFean82 schreef:
Ik snap nog steeds niet wat aan elkaar "friemelen", en bovenop anderen springen met sfeer heeft te maken?!


Inderdaad, schandalig wat er tegenwoordig allemaal in het vak gebeurd! Ik hoop dat het bestuur dit forum goed leest, en in navolging van de uitstekende besluiten om blote buiken en bepaalde banners te verbieden, dit ook gaat verbieden. Dit slaat toch nergens op! Nog even en ze schieten elkaar neer in het vak.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor Marça » 25-08-2008 12:29

Anders ga je even inhoudelijk in op de vraag van itFean82 in plaats van zo'n reactie te geven?
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 25-08-2008 15:19

Marça schreef:Anders ga je even inhoudelijk in op de vraag van itFean82 in plaats van zo'n reactie te geven?


Wil ik ook best doen, maar ik ben bang dat velen dat niet begrijpen/willen begrijpen. Ik heb er sowieso een bloedhekel aan dat tegenwoordig alles wat voor de meerderheid 'niet gewoon' is gelijk niet meer mag. Dat zie je niet alleen in het voetbal, maar in de gehele maatschappij. Als er bijvoorbeeld iemand is die op de een of andere manier vecht voor zijn idealen, wordt hij gelijk al uitgelachen of weggehoond. Geenstijl loopt hierin bijvoorbeeld voorop door alles compleet belachelijk te maken wat 'niet gewoon is'. Roken is hier ook een voorbeeld van. Laat die mensen toch lekker, en laat degenen in het vak ook lekker die lekker los willen gaan, in de blote buik willen staan of banners omhoog willen houden. Alles moet tegenwoordig 'controleerbaar' zijn, en het liefst wil men totale controle over de mensen.

Men wil namelijk wel een sfeervak zien, maar alleen maar met nette liedjes, en als er mensen staan die zich door liefde en passie helemaal laten gaan mag dat niet meer. Dat is commercieel namelijk niet meer interessant, een sfeervak nog wel, omdat ze mooie acties hebben waar die bedrijven plotseling ook een graantje van mee willen pikken. Wat dat betreft ben ik blij dat Nieuw Noord hier niet aan meewerkt. Wat mij betreft hoort een 'moshpit' ook bij die passie en beleving, net als een megafoon en een trommel. Als jij vind dat dat niet zo hoort vind ik dat prima, maar ga dan gewoon ergens anders zitten of staan, en laat die mensen in hun waarde. Vergeet niet dat dat ook degenen zijn die blijven gaan als het slechter gaat, en veelal door blijven zingen.

Dus nogmaals:

Ik snap nog steeds niet wat aan elkaar "friemelen", en bovenop anderen springen met sfeer heeft te maken?!


Dat zul je ook niet gaan snappen, en waarschijnlijk wil het niet snappen: Dat is een bepaalde beleving waarvan zij vinden dat het erbij hoort. Zij hebben een andere intrepetatie van het begrip sfeer dan jij, en dat is helemaal niet verkeerd bedoelt. Zolang ze niet aan jou 'friemelen' heb je er geen last van toch? Of ben jij ook een 'total control freak'?
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor Lasse4evah » 25-08-2008 16:02

Dit ben ik inderdaad wel met jou eens Fanactic-4-ever.
Iedereen heeft een andere belevenis! We moeten
trots wezen dat we daar met zijn allen kunnen staan!
Lasse4evah
Wereldspeler
 
Berichten: 1310
Geregistreerd op: 09-02-2006 19:07

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor Marça » 25-08-2008 16:20

Zolang er mensen op deze aardkloot rondlopen zijn er mensen die zich afzetten tegen de grijze middenmoot. Vind ik prima, van zowel linkse als rechtse ideëen kun je wat leren. Zolang men met goede standpunten/feiten aan komt zetten, wil ik er best naar luisteren. En kan ik er ook begrip voor opbrengen.

In dit geval denk ik dat wij inderdaad gewoon een verschillend beeld hebben van het begrip 'losgaan'. Wat mij betreft is dat een positief 'opgefokte' (kan er even geen beter woord voor verzinnen) sfeer zoals de wedstrijden tegen bijv. Groningen, Ajax, AZ dat vaak hebben. Dat je je als vak voortdurend laat horen en er bent als 12e man. Springen, zingen, schreeuwen, sjaals zwaaien, zwaaivlaggen de lucht in, dat idee.

Een megafoon, trommels en banners horen daar daar wat mij betreft ook zeker bij. Alleen vraag ik me oprecht af wat nut van een moshpit hierin heeft. Elkaar heen en weer gooien, boven op elkaar liggen en elkaar 'voor de shine' klappen verkopen? Ik vraag me af wat voor sfeereffect je hier mee wilt bereiken. Je krijgt dan in ieder geval weinig meer mee van het spel, toch de reden waarvoor je naar het stadion komt, lijkt me?

Ik hoop dat de betrokken personen er in ieder geval even over nadenken wat ze willen bereiken, zonder dat je je als groep direct wilt vergelijken met andere clubs (waar de sfeer beter is).
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor drika746 » 25-08-2008 16:48

Fanatic 4-ever schreef: Wat dat betreft ben ik blij dat Nieuw Noord hier niet aan meewerkt. Wat mij betreft hoort een 'moshpit' ook bij die passie en beleving, net als een megafoon en een trommel. Als jij vind dat dat niet zo hoort vind ik dat prima, maar ga dan gewoon ergens anders zitten of staan, en laat die mensen in hun waarde. Vergeet niet dat dat ook degenen zijn die blijven gaan als het slechter gaat, en veelal door blijven zingen.


Wat een grote onzin. Als jij het nodig vind om als een idioot om je heen te slaan dan moet jij ergens anders gaan staan. Je pleit voor vrijheid om te doen wat je wilt, mij best, maar doe dit niet daar waar anderen last van je hebben. En of je het nou keuk vindt, of een goede sfeerbeleving, of een uiting van passie, zonder reden om je heen gaan slaan staat doe je niet in een openbare plek. En als je het wel nodig vindt is het wachten op diegene die je (terecht) een keer een goede klap terug geeft.
drika746
Superster
 
Berichten: 2580
Geregistreerd op: 05-01-2007 21:37

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor Fries » 25-08-2008 17:42

Heerenveen rules schreef:Mijn grootste ergernis: zogenaamde fans (lees: vrouwen en andere zwijgers :mrgreen: ) in NN die niet meezingen.

GA DAN ZITTEN! :twisted: Het is een SFEERVAK!



Dat is ook mijn grootste ergernis, je ziet figuren van een bedenkelijk allooi, die niks bijdragen aan de sfeer.

Die puur komen populair doen, gelukkig zie je ze bij uitwedstrijden niet.

Dat is de 2e ergernis het aantal mensen wat mee naar Groningen gaat maar die je voor de rest niet tegenkomt, dan denk is het nou zou moeijlijk om eens met 1000 friezen die Ajacieden in de Arena eruit te zingen? :stan:

Mijn 3e ergernis is Stewards die agressief zijn, en je niks terug mag doen
Fries
Selectiespeler
 
Berichten: 224
Geregistreerd op: 25-07-2008 19:25

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor Lasse4evah » 25-08-2008 17:52

Heerenveen rules schreef:Mijn grootste ergernis: zogenaamde fans (lees: vrouwen en andere zwijgers :mrgreen: ) in NN die niet meezingen.

GA DAN ZITTEN! :twisted: Het is een SFEERVAK!


Hier ben ik het ook wel grotendeels mee eens!
Sommige mensen wachten al een tijd op een seizoenskaart voor NN
maar krijgen die niet terwijl hun wel mee willen dragen aan sfeer
terwijl er genoeg mensen die nu in NN staan dat niet doen!
Lasse4evah
Wereldspeler
 
Berichten: 1310
Geregistreerd op: 09-02-2006 19:07

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor FC Drogeham » 25-08-2008 18:08

Fries schreef:Dat is de 2e ergernis het aantal mensen wat mee naar Groningen gaat maar die je voor de rest niet tegenkomt, dan denk is het nou zou moeijlijk om eens met 1000 friezen die Ajacieden in de Arena eruit te zingen? :stan:


Niet iedereen heeft tijd/geld om elke twee weken mee te reizen naar een uitwedstrijd he.
Avatar gebruiker
FC Drogeham
Basisspeler
 
Berichten: 800
Geregistreerd op: 20-07-2003 16:49
Woonplaats: Drogeham

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor Superfries88' » 25-08-2008 18:10

FC Drogeham schreef:Dat is de 2e ergernis het aantal mensen wat mee naar Groningen gaat maar die je voor de rest niet tegenkomt, dan denk is het nou zou moeijlijk om eens met 1000 friezen die Ajacieden in de Arena eruit te zingen? :stan:


Niet iedereen heeft tijd/geld om elke twee weken mee te reizen naar een uitwedstrijd he.[/quote]
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor sch4-live » 25-08-2008 20:23

drika746 schreef:Als jij het nodig vind om als een idioot om je heen te slaan dan moet jij ergens anders gaan staan. Je pleit voor vrijheid om te doen wat je wilt, mij best, maar doe dit niet daar waar anderen last van je hebben. En of je het nou keuk vindt, of een goede sfeerbeleving, of een uiting van passie, zonder reden om je heen gaan slaan staat doe je niet in een openbare plek. En als je het wel nodig vindt is het wachten op diegene die je (terecht) een keer een goede klap terug geeft.


Niemand had er last van, iedereen die meedeed vondt het leuk en wou het zelf. Je kijkt toch naar het veld jullie komen toch allemaal voor het voetbal dan heb je wat er onder je of boven je nergens last van toch ?
sch4-live
Superster
 
Berichten: 2120
Geregistreerd op: 28-12-2005 11:22

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor drika746 » 25-08-2008 20:34

sch4-live schreef:Niemand had er last van, iedereen die meedeed vondt het leuk en wou het zelf. Je kijkt toch naar het veld jullie komen toch allemaal voor het voetbal dan heb je wat er onder je of boven je nergens last van toch ?


Het gebeurt ook als het vak wel vol staat en dan betrek je er mensen bij die het niet willen!
drika746
Superster
 
Berichten: 2580
Geregistreerd op: 05-01-2007 21:37

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor Riverside » 25-08-2008 21:07

sch4-live schreef:Niemand had er last van, iedereen die meedeed vondt het leuk en wou het zelf. Je kijkt toch naar het veld jullie komen toch allemaal voor het voetbal dan heb je wat er onder je of boven je nergens last van toch ?


Aanname. Hoe kun je weten dat niemand er last van had? Kennelijk waren er wel mensen die zich hieraan irriteerden en er last van hadden.

Zelf ben ik ook wel fanatiek, en ik hou zeker van chaos en 'gekte' in het NN vak maar dan wel in een wedstrijd waar het om 'gaat'. En niet tijdens een saai oefenpotje.
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor ItFean82 » 25-08-2008 21:38

Fanatic 4-ever schreef:[
Dat zul je ook niet gaan snappen, en waarschijnlijk wil het niet snappen: Dat is een bepaalde beleving waarvan zij vinden dat het erbij hoort. Zij hebben een andere intrepetatie van het begrip sfeer dan jij, en dat is helemaal niet verkeerd bedoelt. Zolang ze niet aan jou 'friemelen' heb je er geen last van toch? Of ben jij ook een 'total control freak'?


Het was gewoon uit verveling, er werd door sommigen niet eens naar de wedstrijd gekeken. Dat heeft niks met beleving van het voetbal te maken. Het maakt me persoonlijk geen reet uit als ik 4 a 5 rijen naar beneden val als er een doelpunt wordt gescoord omdat iedereen uit zijn dak gaat. Dat is namelijk puur, dat is echte voetbalbeleving. Beetje tegen elkaar aanbotsen als er een speler geblesseerd op het veld ligt komt bij mij over als verveling en heeft helemaal niks met sfeer of beleving te maken.

Maar als jullie graag willen botsen en "friemelen" moeten jullie dat zelf weten. Ik mag daarover mijn mening geven en ik vind het irritant en zinloos.
Op naar het volgende seizoen....
Avatar gebruiker
ItFean82
Superster
 
Berichten: 5832
Geregistreerd op: 27-04-2006 15:35

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 26-08-2008 01:21

drika746 schreef:Wat een grote onzin. Als jij het nodig vind om als een idioot om je heen te slaan dan moet jij ergens anders gaan staan (...) En als je het wel nodig vindt is het wachten op diegene die je (terecht) een keer een goede klap terug geeft.


Pardon? Je laat weer duidelijk merken dat je dus niet in het vak was. Vanaf de overkant lekker zeiken als er weer iets op het forum staat is lekker makkelijk, maar wat zou het die personen kunnen schelen wat the fuck jij er van vind? Er is totaal geen reden tot klappen geven of weet ik wat, en nergens staat dat er als een idioot om elkaar heen werd geslagen.

Wat mij betreft is dat een positief 'opgefokte' (kan er even geen beter woord voor verzinnen) sfeer zoals de wedstrijden tegen bijv. Groningen, Ajax, AZ dat vaak hebben. Dat je je als vak voortdurend laat horen en er bent als 12e man. Springen, zingen, schreeuwen, sjaals zwaaien, zwaaivlaggen de lucht in, dat idee.


Daarmee 'heb je de keutel bij het schone eind' wat mij betreft, in die wedstrijden kan het opeens wel, maar andere wedstrijden waar de jongens het zwaarder hebben, tegen kleinere clubs bijvoorbeeld, staat iedereen wat te zeiken over het slechte spel. Toeval? Wat mij betreft niet, het publiek loopt niet warm voor dat soort wedstrijden en zodoende wordt er dus ook niks extra's overgebracht of gevraagd van het team. Wat dat betreft ben ik blij dat er mensen zijn die altijd willen gaan zeg maar, en daar krijg je dit dan ook bij. Dat heeft overigens niks met andere clubs/groepen te maken, want daar hebben we dat niet meegemaakt :wink:

Maar als jullie graag willen botsen en "friemelen" moeten jullie dat zelf weten. Ik mag daarover mijn mening geven en ik vind het irritant en zinloos.


Dat is ook geen probleem hoor, mag best. Niet dat het iets verandert aan de situatie, maar toch leuk je mening gehoord te hebben.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor SCH-P.O.T.N. » 27-08-2008 09:13

FC Drogeham schreef:
Fries schreef:Dat is de 2e ergernis het aantal mensen wat mee naar Groningen gaat maar die je voor de rest niet tegenkomt, dan denk is het nou zou moeijlijk om eens met 1000 friezen die Ajacieden in de Arena eruit te zingen? :stan:


Niet iedereen heeft tijd/geld om elke twee weken mee te reizen naar een uitwedstrijd he.


Spelen we dan zovaak in A'dam?
Gelukkig niet......

Nee maar waarom gaat iedereen wel altijd naar groningen maar is het teveel gevraagt om eens even 3 uitwedstrijden meer mee te gaan?
Daar heb je het geld toch wel voor? Zelfs met een uitkering :wink:
SCH-P.O.T.N.
Selectiespeler
 
Berichten: 338
Geregistreerd op: 12-01-2006 18:09

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor FC Drogeham » 27-08-2008 10:32

Ik ben zelf student, en een seizoenkaart + alle Europa Cup wedstrijden + Groningen-uit is wat mij betreft wel voldoende. Er zijn ook nog andere dingen waar je geld aan uit moet geven.
Avatar gebruiker
FC Drogeham
Basisspeler
 
Berichten: 800
Geregistreerd op: 20-07-2003 16:49
Woonplaats: Drogeham

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 27-08-2008 10:36

Wel apart dat mensen die naar Groningen zijn geweest opeens overal foto's van acties op hun hyves en msn plaatsen, terwijl ze er anders nooit bij zijn...

Het is maar net waar je je geld aan uit wilt geven, en dat maakt verder ook niet uit waar je je voorkeur aan uitgeeft. Maar het blijft altijd lachen om te zien dat mensen die een keertje per jaar naar Groningen uit gaan de grootste verhalen hebben.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor hm_DR88 » 28-08-2008 22:54

Was vorige week bij die oefenwedstrijd. Helaas moest ik constateren dat ook wij met de vaart der volkeren mee moesten.
Wat mij op tv al verschrikkelijk leek, bleek bij ons ook al voor een deel gemonteerd. Digitale reclameborden. En dan ook nog verbaast zijn dat half Nederland aan de ritalin zit. Wat mij betreft kunnen ze niet vel genoeg branden. :twisted: :twisted: :twisted:
Avatar gebruiker
hm_DR88
Wereldspeler
 
Berichten: 1042
Geregistreerd op: 16-04-2006 21:19
Woonplaats: Drachten

reclame

Berichtdoor armaliezoeda » 13-09-2008 15:58

Even reageren naar aanleiding van de eerste thuiswedstrijd.
Het heeft mij gestoord dat er onder de wedstrijd plotseling reclame boodschappen tezien zijn op het score bord.
Bovendien gaat dit gepaard met een !!! dingdong !!!. Vervolgens de boardreclame werd ook storend, is mijn mening.
Dit wilde ik even kwijt
armaliezoeda
Bankzitter
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: 13-09-2008 15:50

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor geert. » 13-09-2008 16:48

Die ding-dong was zeker irritant. Het klinkt misschien wat raar, maar gisteren had ik bij de wedstrijd een heel ander gevoel dan ik afgelopen seizoen had (buiten de uitslag om). Waar dit aan ligt weet ik niet. Misschien heeft het ook wel iets te maken met de digitale reclameborden.
Avatar gebruiker
geert.
Superster
 
Berichten: 3382
Geregistreerd op: 15-03-2008 11:24
Woonplaats: It Heitelân

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor sch4-live » 13-09-2008 17:18

Hebben we ook een andere speaker ? Hoorde echt de hele tijd uhm, en ja dan etc.
sch4-live
Superster
 
Berichten: 2120
Geregistreerd op: 28-12-2005 11:22

VorigeVolgende

Keer terug naar Sfeer & supporters

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten