Muziek na een doelpunt?

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Wat voor muziek moet er gespeeld worden na een doelpunt?

Géén muziek, maar ik wil de supporters horen
57
41%
Voor elke speler een ander deuntje
39
28%
Het moet zo blijven (ole, ole, ole )
23
17%
'Dans je de hele nacht voor mij' van De Sjonnies
20
14%
 
Totaal aantal stemmen: 139

Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Muziek na een doelpunt?

Bericht door Roelof »

N.a.v. het topic, nu dan maar een pol. Wie weet leest de club deze poll ook, of kan NN het eventueel gebruiken in overleg.

(ik kan altijd nog een mogelijkheid toevoegen, maar dit leek me nu het meest vanzelfsprekendst)
COR
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 02-12-2002 15:45
Locatie: Duiven

Bericht door COR »

Lijkt me duidelijk, en jahoor 100% wil geen muziek. :wink:
Groningen - Heerenveen 0-3
BWA
Bankzitter
Berichten: 157
Lid geworden op: 02-12-2002 21:14
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door BWA »

Géén muziek is origineel!
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2867
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Wat voor @#$%$# heeft er op de sjonnies gestemd? :grmbl:
Laat dan olé, olé maar draaien :frown:

Btw
Ik heb liever het oorverdovende en originele geluid van het publiek.
Niks geen voorgekauwde geluiden, straks krijgen we hier ook nog van die amerikaanse toestanden met:
"make some noise" op schermen in het stadion.
Anti anti. :)
E.D.
Selectiespeler
Berichten: 568
Lid geworden op: 02-12-2002 21:31
Locatie: Mercuriusfontein
Contacteer:

Bericht door E.D. »

GEEN muziek! Dat is inderdaad het mooiste, maar dat wist iedereen al!
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

Had natuurlijk het liefts die van Pennywise ertussen zien staan met Bro Hymn Tribute, maar als ik dan toch moet kiesen tussen geen liedje of de Sjonnies :huh: ...dan maar geen muziek....heeft ook wel iets Engels trouwes en das wel weer mooi
de boswachter
Nieuw talent
Berichten: 87
Lid geworden op: 07-02-2003 22:49
Locatie: tegenover de 7 dwergen
Contacteer:

Bericht door de boswachter »

in de tijd van de barriere zongen we dat ook altijd in de kroeg voor en na het voetbal. dat was voordat vittes dat lied gebruikte dus ik ben wel voor maar ja het is nu wel wat afgezaagt
laat ze maar lullen, een olifant heeft toch de dikste
Gebruikersavatar
Fulton
Selectiespeler
Berichten: 672
Lid geworden op: 02-12-2002 13:14
Locatie: Amsterdam

Bericht door Fulton »

de sjonnie :| wat is dat nou weer voor iets doms
ik snap ook niet dat dat een stadionlied is
De beste aanval is een goede aanval.
COR
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 02-12-2002 15:45
Locatie: Duiven

Bericht door COR »

Fulton schreef:de sjonnie :| wat is dat nou weer voor iets doms
ik snap ook niet dat dat een stadionlied is
Ben het niet met je eens dat het geen stadionlied is, vindt het een sfeerverhogend lied in het vak!!! Kan zelfs in het ALS werken, veel koffiekanners vinden lallen nu eenmaal makkelijker als zingen :wink:
Groningen - Heerenveen 0-3
Mister Grie
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 02-12-2002 17:39
Locatie: Woudsend
Contacteer:

Bericht door Mister Grie »

Heb niet een mooi liedje voor bij een doelpunt, maar wél een mooi muziekje voor de opkomst van de spelers! PERAN - Good Times(Miss Groovy Remix) Dan moet je hem starten rond 1min. 50sec! (BTW staat op de cd van Italian Hardstyle cd 1 nr 13!)

Greetz,
Mr.Grie
Gabber Ben Je Niet Even, Gabber Ben Je Voor Het Leven!!
Gebruikersavatar
BlueWhiteBoy
Jeugdspeler
Berichten: 47
Lid geworden op: 02-12-2002 21:55
Locatie: HEERENVEEN

Bericht door BlueWhiteBoy »

Een collega van mij is PSV-fan en die vond dat deuntje wat we nu hebben na een doelpunt wel grappig en origineel...

't Is dat hij voor PSV is, misschien is dat het wel, maar ik vind het maar vreemd dat hij er zo over denkt. Iemand anders die het ole ole leuk vind? Ik persoonlijk heb er niks mee maar voel me vereerd door de mening van een andere supporter.
Sietse en Bauke

Bericht door Sietse en Bauke »

Sinds kort gaan wij, Sietse en Bauke geregeld naar "ons Hearrenfean", om te kijken naar onze helden! Alleen vinden wij het zo jammer dat onze toch trouwe supporter-schare altijd zo stoïcijns blijft zitten.

Wij vinden dat we met z`n allen (en dus niet alleen wij twee), wat meer ons best moeten gaan doen om ons als 12de man te gedragen en ons Hearrenfean aan te moedigen!

Wij weten zeker dat wij dan ook ons steentje bijdraagen aan het Europese avontuur wat hun volgend jaar weer te wachten staat!
Finuh
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 17-12-2002 18:51
Locatie: Sneek

Bericht door Finuh »

Sietse en Bauke schreef:Sinds kort gaan wij, Sietse en Bauke geregeld naar "ons Hearrenfean", om te kijken naar onze helden! Alleen vinden wij het zo jammer dat onze toch trouwe supporter-schare altijd zo stoïcijns blijft zitten.

Wij vinden dat we met z`n allen (en dus niet alleen wij twee), wat meer ons best moeten gaan doen om ons als 12de man te gedragen en ons Hearrenfean aan te moedigen!

Wij weten zeker dat wij dan ook ons steentje bijdraagen aan het Europese avontuur wat hun volgend jaar weer te wachten staat!
Waarom zijn Tukkers zo dom????
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

volgens mij zit iemand gewoon een btje lollig te doen.

als je kijkt naar de posts dan komt deze persoon/personen heel kinderachtig over, maar het taalgebruik is wel anders. kijk ook die naam......
Ladies and gentleman: We've got him!
hetto
Bankzitter
Berichten: 225
Lid geworden op: 03-12-2002 21:08
Locatie: knibbeltsjebrege on the beach

Bericht door hetto »

Ik vind "ole, ole, ole" errug best. Mooi zo laten dus!! :P
http://www.hetto.nl
the future's so bright..I gotta wear shades...
wikenoost
Invaller
Berichten: 316
Lid geworden op: 02-12-2002 21:35
Locatie: Drachten/wolfhonden-online.nl
Contacteer:

Bericht door wikenoost »

laat het maar zo, vindt het wel best zo
Tukker-Terror
Jeugdspeler
Berichten: 2
Lid geworden op: 19-03-2003 13:33
Locatie: Tukkerland
Contacteer:

Bericht door Tukker-Terror »

Heerenveen-supporters zijn SUPER SAAI!!!

Gerald Sibon loog toen hij dat ontkende in jullie club-bladje! Hij had er over gehoord en sprak het toch tegen --> Leugentje om eigen bestwil moet je maar denken.

Waarom zijn jullie SAAI??? --> Omdat jullie je alleen laten horen wanneer er gescoord is! En nog niet eens vanaf het 1ste doelpunt, omdat jullie te bang zijn dat er dan nog tegen gescoord kan worden --> Wat een supporters!
Heb een vertrouwen in je eigen club!

ANDERS MOETEN JULLIE THUIS BLIJVEN EN NAAR DE GERANIUMS KIJKEN!!!
Hoelang duurt het voordat we nu geband worden???
Mika the best
Nieuw talent
Berichten: 127
Lid geworden op: 02-12-2002 17:57
Locatie: Heerenveen the place to be!
Contacteer:

Bericht door Mika the best »

Wat trekt jullie dan om in Heerenveen te komen als het jullie allemaal toch niet zint! :evil:
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

De Heerenveen thuis supporters zijn inderdaad super saai. Dat weet ook iedereen binnen de club, de reden is bekend, maar niemand vindt het nodig om er wat aan te doen! Ja, zwaaivlaggetjes............ :urgs:

Maar jullie uit-supporters waren zaterdag zelfs super saai, dat kan van de Heerenveen supporters niet gezegd worden.
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Maar jullie uit-supporters waren zaterdag zelfs super saai, dat kan van de Heerenveen supporters niet gezegd worden.
Nou, nou. tot de 2-0 kwam er toch nog wel redelijk wat lawaai uit het uitvak hoor. Dat eerste wat je zei, is helemaal waar. Maar onze uitvakken zitten nooit vol en er hangt weliswaar een betere sfeer, maar dat kan nog niet tippen aan het 'lawaai' wat er uit de Twentevakken komt. Het uitvak bij Twente zit bijna altijd vol en daar moet je toch respect voor hebben.
Tukker-Terror
Jeugdspeler
Berichten: 2
Lid geworden op: 19-03-2003 13:33
Locatie: Tukkerland
Contacteer:

Bericht door Tukker-Terror »

De meesten van jullie moeten niet zo geïrriteerd reageren (MIKA). Nneem een voorbeeld aan Roelof, hij komt er tenminste voor uit dat jullie te stil zijn en ziet dat wij als 12de man achter ons publiek blijven staan! Je kunt het dan wel met elkaar gezellig hebben, maar breng dat dan ook over naar je ploeg!

Het is allemaal wel heel lovenswaardig dat jullie de fairplayprijs wel eens gewonnen hebben, maar het gaat ons erom dat je op een luidruchtige, wel een 'fatsoenlijke manier' achter je club blijft staan!!!
En dan hoef je niet grof te zijn, of rotzooi te trappen, maar maak er eens echt een ACTIEF feest van!

Dan nog even aan MIKA --> Wat deden wij nou bij jullie in Heerenveen? Voetbal kijken, wat anders? We waren trouwens uitgenodigd door "Hearrenfeaners"!
Hoelang duurt het voordat we nu geband worden???
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

Tukker-Terror schreef:De meesten van jullie moeten niet zo geïrriteerd reageren (MIKA). Nneem een voorbeeld aan Roelof, hij komt er tenminste voor uit dat jullie te stil zijn en ziet dat wij als 12de man achter ons publiek blijven staan!
da vind ik knap! :lol:
Ladies and gentleman: We've got him!
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Waarom kun je nu wel normaal reageren, Tukker-terror?
Kijk, als je jezelf al hooligan noemt, dan neemt niemand je meer serieus natuurlijk. Nu discussieer je gewoon mee.

En datgene wat ik net zei, dat weten heel veel mensen wel hoor. Waarom denk je dat er een NieuwNoord is opgericht (als je dat kent)?
*Lara Croft*
Jeugdspeler
Berichten: 31
Lid geworden op: 24-12-2002 20:12

Bericht door *Lara Croft* »

De meesten van jullie moeten niet zo geïrriteerd reageren (MIKA). Nneem een voorbeeld aan Roelof, hij komt er tenminste voor uit dat jullie te stil zijn en ziet dat wij als 12de man achter ons publiek blijven staan!
Hoe dubbelzinnig opgemerkt! als 12e man achter ons publiek blijven staan zal hoogst waarschijnlijk als 12e man achter de club moeten zijn? en een blik op teletekst pagina 651 leert ons dat jullie tukkers in dit geval als 12e achter sc Heerenveen blijven staan :lol: :lol:


Hoe poëtisch... :roll: :roll:
Van hard werken ga je niet dood maar waarom het risico nemen?
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

Die is idd vrij geestig LaraCroft :lol:
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

ik hoef niet zo nodig muziek maar het lijkt me wel cool als de speaker keihard "goooooooooaaal" schreewt.
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

ik hoef niet zo nodig muziek maar het lijkt me wel cool als de speaker keihard "goooooooooaaal" schreewt.
Als er iets irritant is dan is dat het wel...het creert een ongelooflijk nep sfeertje en bovendien zie ik onze huidige stadionspeaker niet finaal uit zijn pan vliegen als er gescoord wordt :?
Heerenveennr1!
Nieuw talent
Berichten: 99
Lid geworden op: 01-03-2003 22:25
Locatie: axel
Contacteer:

Bericht door Heerenveennr1! »

Khoop dat het nieuwe stadion snel klaar is en dat de nn vak dan mag komen zodat we een 4e topclub worden en alle tegenstanders thuus (en uut hopelijk ook) op een ongeloofelijke manier afslagten en dat we dan 2 keer achter elkaar kampioen worden alleen maar door het publiek dat dan echt Engels is.
Over 2 jaar is iedereen welkom in de Hel van Heerenveen!
Mister Grie
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 02-12-2002 17:39
Locatie: Woudsend
Contacteer:

Bericht door Mister Grie »

Misschien dat liedje van de reclame AXE; I like to party :D?? lijkt me ook wel lachuh.

Greetz,
Mr.Grie
Gabber Ben Je Niet Even, Gabber Ben Je Voor Het Leven!!
hetto
Bankzitter
Berichten: 225
Lid geworden op: 03-12-2002 21:08
Locatie: knibbeltsjebrege on the beach

Bericht door hetto »

Ik ben erg te spreken over het "ole, ole, ole". Maar uiteraard sta ik ook open voor andere suggesties... :erm:
http://www.hetto.nl
the future's so bright..I gotta wear shades...
Plaats reactie