Scanderen van spelersnamen

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

enne Cross... Volgens misschien moet ik je er nog even aan herinneren dat Hansson een VERDEDIGER is
En Hoeveel heeft die verdediger gemaakt?
Volgens mij meer dan superspits Sibon.
Lang leve het censuur
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Goede vergelijking, een heel seizoen om een half seizoen... :urgs:
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

En Hoeveel heeft die verdediger gemaakt?
Volgens mij meer dan superspits Sibon.
Welgeteld 1 doelpunt in de wedstrijd tegen PSV, waardoor sc Heerenveen op 0-1 voorsprong kwam. Overigens zei Foppe naderhand dat dit doelpunt te vroeg kwam.

Maar daarmee blijf ik bij de stelling dat een verdediger best mag scoren, wanneer daar gelegenheid voor is.
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
eddie
Nieuw talent
Berichten: 135
Lid geworden op: 02-12-2002 14:27

Bericht door eddie »

Weet dat je natuurlijk een beetje voor de Graafschap bent en daarom waarschijnlijk een wedstrijd uit je geheugen hebt gewist, maar tegen die club uit Doetinchem scoorde Hansson ook nog eens tweemaal. Daarme staat hij qua doelpunten in de compititie gelijk met Sibon, al heeft hij er wel meer wedstrijden voor nodig gehad.
Laatst gewijzigd door eddie op 22-05-2003 16:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

Dat ik die wedstrijd nou net overgeslagen heb :oops: :oops:

Thnxxx eddie voor je back up... (als ik jou ook niet had.... 8)
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Olaf
Erelid
Berichten: 226
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Lissabon
Contacteer:

Bericht door Olaf »

en wat dachten jullie van de wedstrijd tegen National Bucuresti? Daarin heeft hij ook gescoord!

Of ging het hier om competitiedoelpunten?
taz
Nieuw talent
Berichten: 121
Lid geworden op: 02-12-2002 14:40
Locatie: near Drachten
Contacteer:

Bericht door taz »

Tuurlijk mag Petter van mij scoren lieve (Pl)euro.. maar ik vind het alleen niet relevant om een liedje te zingen waarin een verdediger wordt aangemoedigd om te gaan scoren, terwijl hij juist mede moet voorkomen dat de tegenpartij dat doet, snap je :roll: ?

Maar wel goed bedacht hoor Cross.. Klasse jongen
..Nothing but fame; our club is HEERENVEEN!
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

Natuurlijk begrijp ik jouw motivatie taz, maar waarom zouden we alleen de aanvallers toezingen en de mensen die ook wel eens (per ongeluk) een balletje in het netje werpen vergeten?
Het moet voor hun toch ook prachtig zijn om een doelpunt te scoren? En wanneer een verdediger zich richting de voorste linie beweegt en kans maakt op die ene goal.... dan zeg ik op mijn beurt...... zingen met die hap! (tsja en dan moet je natuurlijk wel een liedje hebben of niet? :roll: )
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Hey, wel leuk, zo'n brainstorm-item op het forum, maar wanneer wordt er ook daadwerkelijk eens iets nieuws gezongen?
Nou nooit als het deuntjes van Samsom zijn ;)
Een tekst moet lekker lopen en door iedereen te zingen zijn. En vooral simpel. Leuk bedacht hoor, dat van Queen. Maar durf te wedden dat het niet opgepikt wordt.

Tegen Zwolle pakten we dat lied eindelijk eens redelijk op, dat bij Twente vandaan komt (tenminste in de Nederlandse com.). Weet niet waar dat origineel van is, maar toen ik die Portugezen dat gisteren massaal hoorde zingen, ging er wel een brok door mijn keel zeg.
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

maar waarom zouden we alleen de aanvallers toezingen en de mensen die ook wel eens (per ongeluk) een balletje in het netje werpen vergeten?
Grappig, want dat was nou zo ongeveer de essentie van het verhaal dat ik deed bij het openen van dit topic. Ging overigens niet alleen over toevallige verdedigers die scoren, of verdedigers die toevallig scoren, maar in zijn algemeenheid over de meer "anonieme" spelers.
Echt veel heeft het allemaal nog niet geholpen - misschien dat we het zondag voor de laatste keer nog eens kunnen proberen.
FC GRUNN
Jeugdspeler
Berichten: 5
Lid geworden op: 10-05-2003 22:11

Bericht door FC GRUNN »

moeten jullie eerst leren zingen
hahahha
FC GRONINGEN PRIDE OF THE NORTH!!!
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Waarom scanderen we spelers als Seip of Samaras niet zij zijn de spelers van de toekomst en kunnen een dosis zelfvertrouwen goed gebruiken

En fcGRUNN jullie moeten eerst maar eens leren VOETBALLEN!!! voordat je recht van spreken hebt............. :twisted:
Mister Grie
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 02-12-2002 17:39
Locatie: Woudsend
Contacteer:

Bericht door Mister Grie »

Als we straks dat lang verwachte eigen vakje hebben komt het helemaal goed. Moet het net zo gebeuren als ze het daar doen in Duitsland.

Greetz,
Mr.Grie
Gabber Ben Je Niet Even, Gabber Ben Je Voor Het Leven!!
Plaats reactie